PDA

View Full Version : vandaag


nubian
19 januari 2007, 15:51
Ach ja....het is weeral hetzelfde vandaag

Voodoo Child
19 januari 2007, 16:01
Als ge iets anders wilt moet ge maar iets anders doen eh :p

Pietje
19 januari 2007, 16:05
Ach ja....het is weeral hetzelfde vandaag

Morgen wordt dat gisteren 8-)

berre
19 januari 2007, 16:26
weet ge dat gij u leven volledig zelf in de hand hebt. zijt ge de sleur van u dagelijks leven beu, doe dan gewoon iets scheef. spaar het geld dat ge verdient wat op en ga voor een maand ofzo wat rondreizen. gewoon... doen waar dat ge goesting in hebt en uit het saaie alledaagse patroon stappen.

nubian
19 januari 2007, 16:28
Morgen wordt dat gisteren 8-)en wat is vandaag?

Pietje
19 januari 2007, 16:30
en wat is vandaag?

hetgeen gisteren morgen was natuurlijk :lol: ;-)

nubian
19 januari 2007, 17:20
hetgeen gisteren morgen was natuurlijk :lol: ;-)touché mon capitain;-)

Kay_
19 januari 2007, 17:43
pff,vandaag vandaag vandaag

Binnen een goeie 6h15min is het al morgen, maak u daar maar druk om.

Revolutie
19 januari 2007, 17:55
vandaag is saai

groene flamingant
19 januari 2007, 19:12
hetgeen gisteren morgen was natuurlijk :lol: ;-)Of hetgeen morgen gisteren zal zijn.

Keats
19 januari 2007, 19:14
Ach ja....het is weeral hetzelfde vandaag

Serieus? Voor mij was vandaag toevallig anders :) Zo zie je maar weer wat dagen voor verschillende mensen kunnen doen.

nubian
19 januari 2007, 20:35
Weeral dezelfde stalkers vandaag

BigF
19 januari 2007, 20:40
Ach ja....het is weeral hetzelfde vandaag

en niemand die vraagt wat weeral hetzelfde is eh?

nubian
19 januari 2007, 20:40
en niemand die vraagt wat weeral hetzelfde is eh?:-(

groene flamingant
19 januari 2007, 21:06
en niemand die vraagt wat weeral hetzelfde is eh?Allé, we zullen we eindelijk de verlossende vraag maar stellen: Wat is er weer hetzelfde vandaag?

nubian
19 januari 2007, 21:32
Allé, we zullen we eindelijk de verlossende vraag maar stellen: Wat is er weer hetzelfde vandaag?
goede vraag;-)

Kim
19 januari 2007, 21:38
Hebben uw slaafjes de kaart weer ondersteboven gelezen?

We moeten die mannen toch eens een gps kopen hoor, dat kan zo echt niet verder! :evil:

groene flamingant
19 januari 2007, 21:48
goede vraag;-)
En nu nog het antwoord? ;-)

nubian
19 januari 2007, 21:54
En nu nog het antwoord? ;-)
staat er al;-)

groene flamingant
19 januari 2007, 22:04
staat er al;-)
Stalking dus.

Forumstalking? ;-)

nubian
19 januari 2007, 22:10
Stalking dus.

Forumstalking?
msn/gsm/irl stalking

Kim
19 januari 2007, 22:12
msn/gsm/irl stalking

Ik heb connecties die ik ten allen tijde kan aanspreken voor dergelijk zaken, laat me maar iets weten! :twisted:

nubian
19 januari 2007, 22:14
Ik heb connecties die ik ten allen tijde kan aanspreken voor dergelijk zaken, laat me maar iets weten! :twisted:ah ja...interessant:twisted:

groene flamingant
19 januari 2007, 22:57
msn/gsm/irl stalking
Vertel op. Vervelende ex, collega,...? ;-)

nubian
19 januari 2007, 23:04
Vertel op. ;-)
Mannen en x-en die geen 'neen' begrijpen 8O die jou opbellen met iemand gsmnr of nog beters die plots aan uw deur staan. En dan begint het spellekens maar pas:evil: : Ik zie u nog graag, wilt ge mee iets gaan drinken,blablabla:evil:
Altijd hetzelfde lieken

groene flamingant
19 januari 2007, 23:05
Mannen en x-en die geen 'neen' begrijpen 8O die jou opbellen met iemand gsmnr of nog beters die plots aan u deur staan. En dan begint het spellekens maar pas:evil: : Ik zie u nog graag, wilt ge mee iets gaan drinken,blablabla:evil:
Altijd hetzelfde lieken
Jaja, dat komt ervan met al die slaafjes hé... ;-)

nubian
19 januari 2007, 23:08
Jaja, dat komt ervan met al die slaafjes hé... ;-)
das een goeken:lol:
Maar toch soms....:evil:

groene flamingant
19 januari 2007, 23:21
das een goeken:lol:
Maar toch soms....:evil:
Ik wou u even op stang jagen (gelukt!); 8-)

Neen Nubian, ik vrees dat er voor al uw liefdesmiserie slechts één oplossing is: Neen zeggen. Zolang je de moeite doet om met al uw ex-en (dat zijn er nogal wat blijkbaar) in discussie te gaan zullen ze blijven denken: "Ik maak nog een kans". Alleen als je duidelijk nee zegt en verder afstand houdt, zullen ze het opgeven en uiteindelijk afdruipen. ;-)

Uh-Huh
19 januari 2007, 23:23
Neen Nubian, ik vrees dat er voor al uw liefdesmiserie slechts één oplossing is: Neen zeggen. Zolang je de moeite doet om met al uw ex-en (dat zijn er nogal wat blijkbaar) in discussie te gaan zullen ze blijven denken: "Ik maak nog een kans". Alleen als je duidelijk nee zegt en verder afstand houdt, zullen ze het opgeven en uiteindelijk afdruipen. ;-)
Misschien zou het leuker zijn als ze nog eens een keer "Ja" zou zeggen. :-P

nubian
19 januari 2007, 23:25
Ik wou u even op stang jagen (gelukt!); 8-)

Neen Nubian, ik vrees dat er voor al uw liefdesmiserie slechts één oplossing is: Neen zeggen. Zolang je de moeite doet om met al uw ex-en (dat zijn er nogal wat blijkbaar) in discussie te gaan zullen ze blijven denken: "Ik maak nog een kans". Alleen als je duidelijk nee zegt en verder afstand houdt, zullen ze het opgeven en uiteindelijk afdruipen. ;-)
:lol: een 'neen' snappen ze niet. Maar ja....wat wil je, ik ben dan ook zo fantastisch;-)

Voodoo Child
19 januari 2007, 23:28
Ge kunt ook een tweede GSM ofzo aanschaffen voor al u slaafjes aeh ;)

nubian
19 januari 2007, 23:42
Ge kunt ook een tweede GSM ofzo aanschaffen voor al u slaafjes aeh ;)waaaaaat????extra kosten :evil:

groene flamingant
19 januari 2007, 23:58
:lol: een 'neen' snappen ze niet. Maar ja....wat wil je, ik ben dan ook zo fantastisch;-)
Als je die 'neen' zegt met zo'n verleidelijke glimlach of een decolleté van hier tot ginder, snappen ze dat natuurlijk niet nee. ;-)

nubian
20 januari 2007, 00:00
Als je die 'neen' zegt met zo'n verleidelijke glimlach of een decolleté van hier tot ginder, snappen ze dat natuurlijk niet nee. ;-)wohow, heb geen decollté nodig om verleidelijk te zijn;-)

groene flamingant
20 januari 2007, 00:16
wohow, heb geen decollté nodig om verleidelijk te zijn;-)
Goed. Volgende scenario dan:

Ex-minnaar dient zich aan: "Nubian, ik zie u graag." Nubian (zonder decolleté) zegt (met verleidelijke glimlach): 'Neen'. Ex-minnaar ziet alleen glimlach en is niet overtuigd. ;-)

nubian
20 januari 2007, 00:17
Goed. Volgende scenario dan:

Ex-minnaar dient zich aan: "Nubian, ik zie u graag." Nubian (zonder decolleté) zegt (met verleidelijke glimlach): 'Neen'. Ex-minnaar ziet alleen glimlach en is niet overtuigd. ;-)
non non mon ami, goede poging:lol:

Keats
20 januari 2007, 00:18
Ik wou u even op stang jagen (gelukt!); 8-)

Neen Nubian, ik vrees dat er voor al uw liefdesmiserie slechts één oplossing is: Neen zeggen. Zolang je de moeite doet om met al uw ex-en (dat zijn er nogal wat blijkbaar) in discussie te gaan zullen ze blijven denken: "Ik maak nog een kans". Alleen als je duidelijk nee zegt en verder afstand houdt, zullen ze het opgeven en uiteindelijk afdruipen. ;-)

Dat kunnen vrouwen niet. Vrouwen houden altijd een paar haken in een man, die ze als potentiele kandidaat zien. Dat zit in hun karakter. Als nubian problemen heeft met stalkers, heeft ze gewoon de fijne kneepjes van het vrouw-zijn nog niet door :P

nubian
20 januari 2007, 00:20
Dat kunnen vrouwen niet. Vrouwen houden altijd een paar haken in een man, die ze als potentiele kandidaat zien. Dat zit in hun karakter. Als nubian problemen heeft met stalkers, heeft ze gewoon de fijne kneepjes van het vrouw-zijn nog niet door :P:hm: geloof me de 'fijne kneepjes van het vrouw-zijn' ik heb ze uitgevonden:twisted:
btw, mannen moeten eens leren om een 'neen' te aanvaarden, maar nooooo liever moeilijk blijven doen.:?

groene flamingant
20 januari 2007, 00:28
Dat kunnen vrouwen niet. Vrouwen houden altijd een paar haken in een man, die ze als potentiele kandidaat zien. :P
.
geloof me de 'fijne kneepjes van het vrouw zijn' heb ik uitgevonden. :twisted:

btw, mannen moeten eens leren om een 'neen' te aanvaarden maar noooo liever moeilijk blijven doen. :-(
Ik denk dat nubian gewoon gestalkt wil worden. ;-)

nubian
20 januari 2007, 00:29
[quote=Keats;2352954]Dat kunnen vrouwen niet. Vrouwen houden altijd een paar haken in een man, die ze als potentiele kandidaat zien. :P
Ik denk dat nubian gewoon gestalkt wil worden. ;-)enkel als het hij Jude law noemt;-)

groene flamingant
20 januari 2007, 02:59
enkel als het hij Jude law noemt;-)
Jude Law? Deze dus?

http://www.bothhands.mu.nu/archives/alfie25.gif

nubian
20 januari 2007, 03:01
Jude Law? Deze dus?

http://www.bothhands.mu.nu/archives/alfie25.gif:cheer: Yes Sir!!! hij mag me altijd stalken anytime anywhere:cheer:1001 nubian tanx voor de mooie foto:>
And God created men, Amen

groene flamingant
20 januari 2007, 03:13
:cheer: Yes Sir!!! hij mag me altijd stalken anytime anywhere:cheer:1001 nubian tanx voor de mooie foto:>
Wat een enhousiasme voor een foto. Een echte fan. ;-) 'k Zal uw Jude Law vragen een sms'ke te sturen. "Drie uur 's nachts?". "Nee, dat is geen probleem voor Nubian."

En ik ben hier weg. Ik ga slapen. Neem uw Jude Law-foto straks mee. Dan droomt ge'r misschien van.

nubian
20 januari 2007, 03:13
snoezzz wel;-)

Nick_
23 januari 2007, 18:20
Vandaag is mijn laatste dag met volledige 'linkerdikketeennagel'. :cry:

Kim
23 januari 2007, 18:26
Vandaag is zo'n typische dag waarop alles tegensteekt... :(

Heftruck
23 januari 2007, 18:28
Vandaag is zo'n typische dag waarop alles tegensteekt... :(

Komt u ne keer uitstorten bij Heftruck.. *knuffel*

Kim
23 januari 2007, 18:29
Komt u ne keer uitstorten bij Heftruck.. *knuffel*

Dat bespaar ik u...

Maar toch bedankt voor de knuffel, dat werkt altijd! :-)

nubian
23 januari 2007, 18:30
Vandaag is zo'n typische dag waarop alles tegensteekt... :(:> cheer up, komt in orde meid

Heftruck
23 januari 2007, 18:30
Dat bespaar ik u...

Kom, kom, ik zit mij toch te vervelen. :mrgreen:

Kim
23 januari 2007, 18:32
Kom, kom, ik zit mij toch te vervelen. :mrgreen:

Mjah, laat ons het houden op het feit dat ik drie examens vlak na elkaar heb, en dat ik morgen een examen heb waarmee ik van 's ochtends half negen tot 's avonds half zes mee vast zit.

En dat laatste irriteert me mateloos, vooral omdat het een pokkevak eerste klasse is.