PDA

View Full Version : Intelligent... heel intelligent.


Jazeker
19 januari 2007, 22:04
Passagiers opgepakt na valse bommelding op EasyJet-vlucht


(Belga) De Nederlandse politie heeft donderdagavond op Schiphol twee Britse passagiers opgepakt, nadat een van hen een valse bommelding had gedaan aan boord van een EasyJet-vlucht. Een politiewoordvoerder zegt vrijdag dat de Brit de bommelding vermoedelijk deed uit frustratie over de vertraging.
Het incident gebeurde toen het toestel op Schiphol klaarstond voor een vlucht naar Londen. De politie arresteerde de twee Britten en ontruimde het vliegtuig. Uiteindelijk bleken de mannen geen explosieven bij zich te hebben. Uit voorzorg zijn zowel de bagage als het hele vliegtuig met honden doorzocht op explosieven. Ook de passagiers werden opnieuw gecontroleerd. Een politiewoordvoerder benadrukte dat passagiers die zich aan valse bommeldingen schuldig maken, hard zullen worden aangepakt.Willen die nu echt op Guantanamo eindigen? 8O

lombas
19 januari 2007, 22:08
De eerste die zoiets lapt met een vlucht waar ik op zit, lever ik persoonlijk af in Guantanamo.

Praetorian
19 januari 2007, 22:33
De eerste die zoiets lapt met een vlucht waar ik op zit, lever ik persoonlijk af in Guantanamo.
:twisted:

nubian
19 januari 2007, 22:51
Gepaste straf zou zijn: een hele dag naar 'familie' kijken op vtm of herhaling van HT&D

Uh-Huh
19 januari 2007, 22:53
Tss "straffen, straffen".. sommige mensen hebben gewoon geen enkel gevoel voor humor. :roll:

Paracelsus
20 januari 2007, 01:05
Gepaste straf zou zijn: een hele dag naar 'familie' kijken op vtm of herhaling van HT&D


8O8O8O8O Ik wist dat men in Pruisen nog tot 1848 mensen in 't openbaar geradbraakt heeft, maar zo'n onmenselijkheden hadden zelfs zij nooit kunnen toepassen! Ivan IV Grozny lijkt wel Plons de gekke kikker vergeleken met u!

nubian
20 januari 2007, 01:13
8O8O8O8O Ik wist dat men in Pruisen nog tot 1848 mensen in 't openbaar geradbraakt heeft, maar zo'n onmenselijkheden hadden zelfs zij nooit kunnen toepassen! Ivan IV Grozny lijkt wel Plons de gekke kikker vergeleken met u!
Hoezo??? Ik toon hier mijn goede nederig aardt.

Jazeker
20 januari 2007, 01:27
Tss "straffen, straffen".. sommige mensen hebben gewoon geen enkel gevoel voor humor. :roll:

Er gelden gewoon de strengste maatregelen op een machine die mensen tegen een enorme snelheid in de lucht neemt en die honderden mensen tegelijk kan doden op een minder prettige manier. Het gaat niet om straffen, het gaat om veiligheid op zulk transpotmiddel. Wij hebben 9/11 niet uitgevonden hoor. Zonder dat was al die paniek er niet.

Paracelsus
20 januari 2007, 01:27
HT & D is duidelijk in strijd met de Conventie van Genève! Laat ons hopen dat deze zwarte bladzijde voorgoed omgedraaid is.

Jazeker
20 januari 2007, 01:30
HT & D is duidelijk in strijd met de Conventie van Genève! Laat ons hopen dat deze zwarte bladzijde voorgoed omgedraaid is.

Gezien wat gebeurd is op 9/11 kan je nooit oplettend genoeg zijn.

nubian
20 januari 2007, 01:30
Er gelden gewoon de strengste maatregelen op een machine die mensen tegen een enorme snelheid in de lucht neemt en die honderden mensen tegelijk kan doden op een minder prettige manier. Het gaat niet om straffen, het gaat om veiligheid op zulk transpotmiddel. Wij hebben 9/11 niet uitgevonden hoor. Zonder dat was al die paniek er niet.Dees is erover,wat wil je hiermee insinueren?

Jazeker
20 januari 2007, 01:34
***

Jazeker
20 januari 2007, 01:37
Dees is erover,wat wil je hiermee insinueren?

Ik insinueer daarmee niets. Ik zeg dat wij 9/11 niet hebben uitgevonden. Dat het probleem komt van buiten de westerse wereld. Waar de oorzaken liggen en dergelijke, daar kan je in andere katernen van dit forum over discussieren.

nubian
20 januari 2007, 01:38
Anyway had ht al gelezen en verschiet toch van u kittykat 8O

Uh-Huh
20 januari 2007, 01:42
Er gelden gewoon de strengste maatregelen op een machine die mensen tegen een enorme snelheid in de lucht neemt en die honderden mensen tegelijk kan doden op een minder prettige manier. Het gaat niet om straffen, het gaat om veiligheid op zulk transpotmiddel. Wij hebben 9/11 niet uitgevonden hoor. Zonder dat was al die paniek er niet.
Dit is K&K dus ik heb hier echt geen preek nodig van papa Jazeker.. Als je niet kan verdragen wat ik schrijf, lees het dan niet.

Btw, natuurlijk zou ik zo'n een bommelding op het vliegtuig nooit grappig vinden. Mijn opmerking was een beetje sarcastisch bedoeld maar dat is je, zoals gewoonlijk, ontgaan.

Uh-Huh
20 januari 2007, 01:42
Anyway had ht al gelezen en verschiet toch van u kittykat 8O
Ik niet.

Uh-Huh
20 januari 2007, 01:44
Ik insinueer daarmee niets. Ik zeg dat wij 9/11 niet hebben uitgevonden. Dat het probleem komt van buiten de westerse wereld. Waar de oorzaken liggen en dergelijke, daar kan je in andere katernen van dit forum over discussieren.
Steek 9/11 maar in je reet.. want voor zover ik weet ben ik nooit buiten de westerse wereld geweest, tenzij voor een vakantie zoals zovele andere westerlingen.

Jazeker
20 januari 2007, 01:53
Steek 9/11 maar in je reet.. want voor zover ik weet ben ik nooit buiten de westerse wereld geweest, tenzij voor een vakantie zoals zovele andere westerlingen.

Ik steek op je aanraden 9/11 in mijn reet. Is er daarom minder reden om waakzaam te zijn op vluchten?

Uh-Huh
20 januari 2007, 02:00
Ik steek op je aanraden 9/11 in mijn reet. Is er daarom minder reden om waakzaam te zijn op vluchten?
Waar heb ik beweerd dat je minder waakzaam moet zijn op vluchten?

Jazeker
20 januari 2007, 02:05
Waar heb ik beweerd dat je minder waakzaam moet zijn op vluchten?

Herlees eens wat ik schreef. Wat is je probleem daarmee?

Uh-Huh
20 januari 2007, 02:09
Herlees eens wat ik schreef. Wat is je probleem daarmee?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Je probeert me woorden in de mond te leggen die ik helemaal niet gezegd heb.

Jazeker
20 januari 2007, 02:21
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Je probeert me woorden in de mond te leggen die ik helemaal niet gezegd heb.

Ik vraag je enkel te herlezen wat ik schreef. 8O

MaXiMuS
20 januari 2007, 10:56
Steek 9/11 maar in je reet.. want voor zover ik weet ben ik nooit buiten de westerse wereld geweest, tenzij voor een vakantie zoals zovele andere westerlingen.



Moet ge misschien een half leven in pakweg Turkije gewoond hebben om te moeten weten dat er enkele gekken rondlopen die denken dat Allah niets liever heeft dan zelfmoordaanslagen?

Uh-Huh
20 januari 2007, 13:14
Moet ge misschien een half leven in pakweg Turkije gewoond hebben om te moeten weten dat er enkele gekken rondlopen die denken dat Allah niets liever heeft dan zelfmoordaanslagen?
Steek jij 9/11 ook maar in je reet. Wij hebben ook niet de WESTERSE IRA en ETA uitgevonden en wij hebben trouwens niets met beide te maken; net als jullie veronderstellen wij. Dus Fuck Off & ga ergens anders hysterisch doen..

Uh-Huh
20 januari 2007, 13:18
Ik vraag je enkel te herlezen wat ik schreef. 8O
Herlees jij maar wat ik schreef! Wij hebben niets met 9/11 te maken, dus wat is jullie probleem?! Ga maar ergens anders in je broek doen...

Btw, je handtekening.. is dat soms een protest tegen wat de partijleiding van het VB over een multi-etnisch Vlaanderen heeft gezegd? Zielig gewoon.. :lol:

MaXiMuS
20 januari 2007, 13:19
Steek jij 9/11 ook maar in je reet. Wij hebben ook niet de WESTERSE IRA en ETA uitgevonden en wij hebben trouwens niets met beide te maken; net als jullie veronderstellen wij. Dus Fuck Off & ga ergens anders hysterisch doen..



Doe misschien effe normaal, wil je? Net zoals ik niks met het IRA te maken heb, vermoed ik dat jij niks met 9/11 te maken hebt.

Dit gezegd zijnde waren het moslim-gekken die 9/11 hebben uitgevoerd en bedacht.

Ik zou u overigens aanraden iets anders in uw reet te steken, gezien uw (bij u wel) hysterische reactie heb je er duidelijk nood aan. :-D

Uh-Huh
20 januari 2007, 13:25
Doe misschien effe normaal, wil je? Net zoals ik niks met het IRA te maken heb, vermoed ik dat jij niks met 9/11 te maken hebt.

Dit gezegd zijnde waren het moslim-gekken die 9/11 hebben uitgevoerd en bedacht.

Ik zou u overigens aanraden iets anders in uw reet te steken, gezien uw (bij u wel) hysterische reactie heb je er duidelijk nood aan. :-D
Ik begrijp niet waarom jullie ALTIJD 9/11 bij ALLES moeten betrekken??!! Het waren niet wij die de bomaanslag op de luchthaven van Madrid hebben uitgevoerd, het waren niet wij die al die bomaanslagen van de IRA hebben uitgevoerd.. wat is jullie probleem eigenlijk?

Ik ben mensen als jullie gewoon kotsbeu! Ik hou toch ook niet alle Basken en Ieren verantwoordelijk voor wat die terreurgroepen doen. Waarom moeten jullie direct als jullie het woord moslim horen over 9/11 beginnen?? Fuck you, bende hypocrieten!

MaXiMuS
20 januari 2007, 13:31
Ik begrijp niet waarom jullie ALTIJD 9/11 bij ALLES moeten betrekken??!! Het waren niet wij die de bomaanslag op de luchthaven van Madrid hebben uitgevoerd, het waren niet wij die al die bomaanslagen van de IRA hebben uitgevoerd.. wat is jullie probleem eigenlijk?

Ik ben mensen als jullie gewoon kotsbeu! Ik hou toch ook niet alle Basken en Ieren verantwoordelijk voor wat die terreurgroepen doen. Waarom moeten jullie direct als jullie het woord moslim horen over 9/11 beginnen?? Fuck you, bende hypocrieten!


blabla

uw gezever slaat op niks. ik denk niet dat ik al 3 keer 9/11 vermeld heb, op dit forum. En nu verdedig ik gewoon de stelling van Jazeker.

Bovendien lijkt mij de link tussen controles op de luchthaven en 9/11 mij zo gek niet. Maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.


Heb ik u trouwens ooit iets verweten dat te maken heeft met de moslimgekken? Ik denk het niet. Uw analogieredeneringen met ira en eta slaan dan ook op niks.


Er zit iets grondig fout in de moslimwereld. Hoe dat komt is een moeilijke vraag, en daar hebben de westerse leiders ongetwijfeld mede schuld aan. Maar het resultaat is er. De moslimgekken zijn er. En de westerse maatschappij beschermt best haar zelf.

Als ge nu ten gronde iets in te brengen hebt, ga uw gang. Maar please cut the crap en houd uw mond als het enige "zinnige" dat ge kunt vertellen is: "steek 9/11 in uw reet".

BigF
20 januari 2007, 13:37
bitsig draadje

:cheer:

DaBlacky
20 januari 2007, 14:01
Er zit iets grondig fout in de moslimwereld. Hoe dat komt is een moeilijke vraag, en daar hebben de westerse leiders ongetwijfeld mede schuld aan. Maar het resultaat is er. De moslimgekken zijn er. En de westerse maatschappij beschermt best haar zelf.

Dit is het eerste zinnige wat ik tegenkom in deze draad. Verbaast me wel dat dat van iemand die tegen de moslims is moet komen.

DaBlacky
20 januari 2007, 14:02
Wij hebben 9/11 niet uitgevonden hoor.

Ik denk daar anders over. Zie post hier boven. Oorzaak en gevolg, weet je wel.

BigF
20 januari 2007, 14:14
't is zoals ne roker die longkanker heeft

als die dan een zware chemo ondergaat, ga je ook niet zeggen dat hij het zelf gezocht heeft en dus geen chemo mag ondergaan.

maw; we hebben er misschien wel schuld aan, maar dat wil niet zeggen dat we de gevolgen er zomaar bij moeten nemen. hard aanpakken dus dat terorrisme.

tegelijkertijd moeten we er natuurlijk ook wel voor zorgen dat de voedingsbodem voor het moslimterrorisme weggenomen wordt want anders zullen we terroristen moeten blijven bestrijden tot het einde der tijden.

een andere oplossing is heel de moslimwereld nuken, maar dat is er natuurlijk over.
al zijn ze daar op sommige plekken in feite wel mee bezig

wat dan weer een ideale voedingsbodem vormt

enfin, ge begrijpt het wel eh?

MaXiMuS
20 januari 2007, 14:22
enfin, ge begrijpt het wel eh?



Kijk, de Janus-politiek moet gewoon stoppen. Het is makkelijk de VSA met de vinger te wijzen, omdat ze eerst Saddam, Osama, en duust andere gekken steunen om nadien te zien dat het zwaard zich tegen hen richt.

Landen als Frankrijk zijn geen zier beter. Zonder VN-resolutie de Balkan platbombarderen: perfect. Zonder VN-resolutie genocideleider Saddam van de troon stoten: ho maar! Dat is tegen de principes, zo zonder VN-resolutie! De Russische politieke en economische elite zijn zonder uitzondering massamoordenaars. Ze hebben allemaal slechts oog voor de economische belangen van het moment. Principes my ass.

Dat er dan moslimgekken de eigen jeugd wijst op het perverse westen, en de jeugd indoctrineert om actief het westen te bestrijden op alle mogelijke middelen, mag dan ook niet verwonderen. Die moslimgekken zijn natuurlijk gewoon uit op een kentering in de geschiedenis, zelf macht verwerven en een renaissance van de moslimwereld.

L'histoire se répète.

cor
20 januari 2007, 17:48
Tiens, volgens mij is het niet langer dan een week of zo geleden dat bepaalde figuren hier van hun kloten maakten omdat ik een politieke opmerking durfde maken op K&K.
Selectieve verontwaardiging? Alleen anti-islam toegelaten en niet anti-vb?
Hoe komt het dat ik niet verwonderd ben.

BigF
20 januari 2007, 17:56
Tiens, volgens mij is het niet langer dan een week of zo geleden dat bepaalde figuren hier van hun kloten maakten omdat ik een politieke opmerking durfde maken op K&K.
Selectieve verontwaardiging? Alleen anti-islam toegelaten en niet anti-vb?
Hoe komt het dat ik niet verwonderd ben.

ge post hier gewoon waar ge goesting in hebt

niemand hoeft u te vertellen wat wel en niet mag, de mods daargelaten natuurlijk

cor
20 januari 2007, 18:01
Ja, dat wist ik wel.
Toch bedankt voor de reactie.:-)