PDA

View Full Version : tegen welke minderheid bent u het felste gekant ?


King of beggars and fleas
20 januari 2007, 13:05
wie haat je het liefst ?

werklozen schijnen tegenwoordig meer in trek te zijn dan allochtonen

en tegen homo s zijn

tja dat is helemaal passé he

:roll:

Bhairav
20 januari 2007, 13:19
Treinconducteurs! :lol:

neutraalzwitserland
21 januari 2007, 16:26
domste enquete ooit, haten sukt op zich, maar tussen mij en treinconducteurs zit het niet altijd even goed.

King of beggars and fleas
21 januari 2007, 16:36
t ziet er naar uit in alle geval dat de treinconcducteurs in de lift zitten :lol:

largo_w
21 januari 2007, 16:42
Die rotzak gaf mij een boete omdat ik zei "meneer mag ik uw stylo om mijn go-pass in te vullen?" en hij dacht dat ik hem uitlachtte ook...:D

de treinconducteur dus :D

duveltje382
21 januari 2007, 16:43
domste enquete ooit, haten sukt op zich, maar tussen mij en treinconducteurs zit het niet altijd even goed.

Heel juist van U

Bhairav
21 januari 2007, 16:46
Tip: vul uw go-pass in met een bik die uitwisbaar is.
Heb ik al veel gedaan.

Nynorsk
21 januari 2007, 17:20
de treinconducteurs mogen beginnen vrezen voor hun leven.

Bhairav
21 januari 2007, 17:21
Het zijn de nieuwe negers.

King of beggars and fleas
21 januari 2007, 17:28
nee maar ff ernstig nu

politiekers hebben altijd een zondebok nodig om alle zonden israels op te kunnen laden

voor de nazis waren dat de joden
voor het Vb zijn het de allochtonen altijd geweest
en voor paars zijn het de werklozen

maar blijkbaar wil ook het Vb nu de werkloze als zondebok opwaarderen ten nadele van de allochtonen - ze kunnen zich tenslotte toch niet permitteren om onder te doen voor de VLD he.

en werklozen zijn ideaal om cultureel fascisme te ventileren aangezien ze er niks tegen kunnen beginnen, noch met de antiracismewetgeving noch met de wetgeving inzake antisemitisme.

duveltje382
21 januari 2007, 17:40
nee maar ff ernstig nu

politiekers hebben altijd een zondebok nodig om alle zonden israels op te kunnen laden

voor de nazis waren dat de joden
voor het Vb zijn het de allochtonen altijd geweest
en voor paars zijn het de werklozen

maar blijkbaar wil ook het Vb nu de werkloze als zondebok opwaarderen ten nadele van de allochtonen - ze kunnen zich tenslotte toch niet permitteren om onder te doen voor de VLD he.

en werklozen zijn ideaal om cultureel fascisme te ventileren aangezien ze er niks tegen kunnen beginnen, noch met de antiracismewetgeving noch met de wetgeving inzake antisemitisme.
Niet tegen de werkloze wel tegen de werkweigeraars

King of beggars and fleas
21 januari 2007, 18:02
Niet tegen de werkloze wel tegen de werkweigeraarswerklozen werkweigeraars noemen is hetzelfde als marokanen makakken, of luiaards of dieven noemen - het is ook vergelijkbaar met tegen een verlamde zeggen dat hij te lui is om te lopen

werklozen onderverdelen in goeden en slechten ( de zg werkweigeraars ) is hetzelfde als de maatschappij onderverdelen in autochtonen en allochtonen = wij en zij = tribaal collectief denken = foei volgens verhofstadt zijn laatste encycliek

je zou dat met nog groepen kunnen gaan doen trouwens

zo zou je bvb kunnen beginnen over goede moeders en slechte moeders of goede leerkrachten en slechte leerkrachten - en treinconducteurs die uit overtuiging kaartjes knippen en luiwamessen die heel de tijd zitten te kaarten bij de machinist

King of beggars and fleas
21 januari 2007, 18:06
in feite zou je de werkloosheidsuitkering zo weer als een recht en geen gunst kunnen gaan uitleggen he

werklozen worden door de staat ingehuurd als zondebok en krijgen als loon daarvoor een uitkering

en die uitkering is dus een pispaalvergoeding

en ok als ik dan zie dat we wel al betaald worden en zelf een beetje mogen kiezen in welk uitstervingskamp we onszelf concentreren dan moet ik inderdaad toegeven dat we het al verder geschopt hebben dan de joden in naziduitsland van destijds

anderzijds is men er wel over bezig om onze pispaalvergoeding weer terug in te trekken

StevenNr1
21 januari 2007, 18:30
Tip: vul uw go-pass in met een bik die uitwisbaar is.
Heb ik al veel gedaan.Een vulpen dan ofwa? Alleszins, leuken tip.

Kim
21 januari 2007, 19:07
Ik mis de optie "iedereen"... :-P

La Chunga
21 januari 2007, 19:13
wie haat je het liefst ?

Grappig.

Jazeker
21 januari 2007, 19:16
werklozen werkweigeraars noemen is hetzelfde als marokanen makakken, of luiaards of dieven noemen - het is ook vergelijkbaar met tegen een verlamde zeggen dat hij te lui is om te lopen

Was jij niet degene die die draad startte over tips om niet te moeten gaan werken en te kunnen blijven doppen? Het lijkt me dat je nu foetert tegen het imago dat je zelf helpt te maken.

King of beggars and fleas
21 januari 2007, 19:30
is staken en werkweigeren hetzelfde voor jouw jazeker of kan je nuanceren ?

Derk de Tweede
21 januari 2007, 19:33
Pitbulls!

Jazeker
21 januari 2007, 19:34
is staken en werkweigeren hetzelfde voor jouw jazeker of kan je nuanceren ?

Tegen welke verkeerde toestand in je job staak je?

vlijmscherp
21 januari 2007, 19:36
werklozen werkweigeraars noemen is hetzelfde als marokanen makakken, of luiaards of dieven noemen - het is ook vergelijkbaar met tegen een verlamde zeggen dat hij te lui is om te lopen

werklozen onderverdelen in goeden en slechten ( de zg werkweigeraars ) is hetzelfde als de maatschappij onderverdelen in autochtonen en allochtonen = wij en zij = tribaal collectief denken = foei volgens verhofstadt zijn laatste encycliek

je zou dat met nog groepen kunnen gaan doen trouwens

zo zou je bvb kunnen beginnen over goede moeders en slechte moeders of goede leerkrachten en slechte leerkrachten - en treinconducteurs die uit overtuiging kaartjes knippen en luiwamessen die heel de tijd zitten te kaarten bij de machinist


paars heeft nooit gezegd dat alle werklozen werkweigeraars zijn, wel dat er onder de werklozen werkweigeraars zijn. toch een belangrijk verschil.

King of beggars and fleas
21 januari 2007, 21:10
paars heeft nooit gezegd dat alle werklozen werkweigeraars zijn, wel dat er onder de werklozen werkweigeraars zijn. toch een belangrijk verschil.de boodschap van paars is dat niet paars maar wel de werklozen de hoofdoorzaak zijn van een economie die niet uit het slop raakt ;-) .

uit uitspraken van lieden zoals u blijkt ook overduidelijk dat die tribaal collectivistische boodschap ook wel degelijk is doorgedrongen en wel degelijk ongemerkt de geesten tegen de werklozen vergiftigd heeft

Heftruck
21 januari 2007, 21:20
Waar is de optie "belastingscontroleurs"? Schrik dat zij teveel stemmen zouden krijgen? :-P

Desiderius
22 januari 2007, 00:40
Mijn keuze staat er niet tussen: parkeerwachters en in het algemeen al die gastjes die te dom zijn om hooi te vreten maar een uniformke krijgen aangemeten en dan denken dat ze 'het wettelijk gezag' vertegenwoordigen. (op z'n champetters uit de Paradijsvogels)

... en nu ik eraan denk: ook die flikken die nog denken dat ze bij de rijkswacht zitten (gefrustreerd door de eenheidsstructuur) en zich geroepen voelen om je uitgebreid de levieten te lezen vooraleer ze het 'bij een waarschuwing laten' (op zo'n toontje van: 'ge moogt van geluk spreken da'k ne goeie ben'). Laatst nog op zo'n hautaine manier toegesproken geweest door zo'n tiepke te paard die me met grote handgebaren staande hield; toen ik doodleuk opmerkte dat z'n uniform niet in orde was en hij me dus niks kon maken, begon hij nog te dreigen ook. M'n vrouw (iets banger uitgevallen) heeft me toen de mond gesnoerd en zo zijn we uiteindelijk met die 'waarschuwing' weggeraakt zonder gezichtsverlies voor één van de partijen. Moraal: vrouwen zijn in conflictsituaties duidelijk superieure wezens.

Bobke
22 januari 2007, 01:57
Kapitalisten.

nubian
22 januari 2007, 02:11
ik haat niemand, mensen haten mij en dat maakt mij enkel en alleen maar sterker:twisted:

Bobke
22 januari 2007, 02:19
ik haat niemand, mensen haten mij en dat maakt mij enkel en alleen maar sterker:twisted:
Ik ken geen haat, hoogstens minachting. :-D

cor
22 januari 2007, 09:09
Mijn keuze staat er niet tussen: parkeerwachters en in het algemeen al die gastjes die te dom zijn om hooi te vreten maar een uniformke krijgen aangemeten en dan denken dat ze 'het wettelijk gezag' vertegenwoordigen.

Amaai 8O, voelt u zich superieur?:|

Desiderius
22 januari 2007, 10:27
Amaai 8O, voelt u zich superieur?:|

Nee, ik voel me een vrije burger. Nou weet ik wel dat je dit enigzins moet relativeren in onze betuttelstaat, maar ik weiger pertinent het hoofd te buigen voor iemand die zich meent een aura van autoriteit te moeten aanmeten omdat hij/zij zo'n circusuniformke draagt en een handheld belastingskantoortje met zich meezeult. Geen enkel uniformke ter wereld geeft iemand de bevoegdheid om me als 'onderdaantje' te behandelen.

Ergo: superieur niet nee... Maar zeker ook geen braaf en volgzaam manneke.

Ambiorix
22 januari 2007, 11:45
mensen die hun rijkdom als geluk beschouwen omdat ze andere mensen zien die geen geld hebben en dus volgens hen niet gelukkig zijn. snapt ge? die perceptie moet hen gelukkig maken? dat vind ik zielig en zo'n mensen kan ik wel haten ja.

Desiderius
22 januari 2007, 11:58
mensen die hun rijkdom als geluk beschouwen omdat ze andere mensen zien die geen geld hebben en dus volgens hen niet gelukkig zijn. snapt ge? die perceptie moet hen gelukkig maken? dat vind ik zielig en zo'n mensen kan ik wel haten ja.

Haten ?

Die zijn gewoon ontzettend grappig !
Niks zo leuk als een bende kakmadammen tegen mekaar te zien (en horen) opscheppen. I just love Hyacinth Bucket.

Raf
22 januari 2007, 12:25
wie haat je het liefst ?
Treinconducteurs! Da's nogal wiedes. Wie kan er nu treinconducteurs verdragen?

cor
22 januari 2007, 14:19
Nee, ik voel me een vrije burger. Nou weet ik wel dat je dit enigzins moet relativeren in onze betuttelstaat, maar ik weiger pertinent het hoofd te buigen voor iemand die zich meent een aura van autoriteit te moeten aanmeten omdat hij/zij zo'n circusuniformke draagt en een handheld belastingskantoortje met zich meezeult. Geen enkel uniformke ter wereld geeft iemand de bevoegdheid om me als 'onderdaantje' te behandelen.

Begrijp ik, als je zo iemand tegenkomt.
Maar doe je niet een beetje tekort aan al die 'uniformdragers' die hun job op een degelijke manier proberen te doen?

Ergo: superieur niet nee... Maar zeker ook geen braaf en volgzaam manneke.
Dat apprecieer ik. Zo ken ik mezelf ook (denk ik).
Alhoewel, ik kan me vergissen, maar uit uw posts meende ik een voorkeur voor een partij te lezen, die ik dan helemaal niet begrijp.

Desiderius
22 januari 2007, 14:43
Begrijp ik, als je zo iemand tegenkomt.
Maar doe je niet een beetje tekort aan al die 'uniformdragers' die hun job op een degelijke manier proberen te doen?

Degelijk... d�*t is inderdaad het codewoord. Ik had het dan ook niet over die 'degelijke' geüniformeerden, maar over die jannekes en miekes die ineens denken dat ze sjampetterke mogen spelen zodra ze hun klakske opzetten.

Dat apprecieer ik. Zo ken ik mezelf ook (denk ik).
Alhoewel, ik kan me vergissen, maar uit uw posts meende ik een voorkeur voor een partij te lezen, die ik dan helemaal niet begrijp.

Ah, da's nieuws... welke partij zou dat dan wel zijn?

Ambiorix
22 januari 2007, 14:48
Haten ?

Die zijn gewoon ontzettend grappig !
Niks zo leuk als een bende kakmadammen tegen mekaar te zien (en horen) opscheppen. I just love Hyacinth Bucket.

:-)ja, haten kunt ge op verschillende manieren interpreteren. Ik bedoel eigelijk ergerlijk, irritant. En ja, waarom niet lachwekkend als ik heel goed gezind ben;-)

La Chunga
22 januari 2007, 14:51
Ah, da's nieuws... welke partij zou dat dan wel zijn?

PvdA...Beken het!

garfield
22 januari 2007, 16:16
de homofiele, drugsgebruikende, werkloze allochtoon tiens :twisted:

Ambiorix
22 januari 2007, 17:45
de homofiele, drugsgebruikende, werkloze allochtoon tiens :twisted:
zo'n schatjes:-P