PDA

View Full Version : Voor 1.000.000 euro


lordoffaith
24 januari 2007, 12:06
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
* om met je te vrijen
* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)



Zou je een van deze dingen overwegen en waarom?


Zelf zou ik geen van dees 3 doen

baseballpolitieker
24 januari 2007, 12:20
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
* om met je te vrijen
* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)



Zou je een van deze dingen overwegen en waarom?


Zelf zou ik geen van dees 3 doen
1.000.000 is te weinig daar kan ik nog niet eens deftig mee rentenieren!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

lordoffaith
24 januari 2007, 12:24
1.000.000 is te weinig daar kan ik nog niet eens deftig mee rentenieren!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:


zou jij iedereen kunnen achterlaten ofzo?:?

baseballpolitieker
24 januari 2007, 12:26
zou jij iedereen kunnen achterlaten ofzo?:?Emigreren is toch juist hetzelfde!

Duvelke
24 januari 2007, 12:27
da tweede zou ik gerust voor 1 miljoen euro doen hoor :D

lordoffaith
24 januari 2007, 12:30
da tweede zou ik gerust voor 1 miljoen euro doen hoor :D



ge moogt wel niet kiezen met wie he met de persoon wie het u aanbied he :lol:

Patriot!
24 januari 2007, 12:53
ge moogt wel niet kiezen met wie he met de persoon wie het u aanbied he :lol:

http://lvb.net/media/1/20030818-bart-dewever1.jpg
Bijvoorbeeld.

lordoffaith
24 januari 2007, 12:54
http://lvb.net/media/1/20030818-bart-dewever1.jpg
Bijvoorbeeld.



nah toch maar niet , ma toch bedankt :lol:

Duvelke
24 januari 2007, 13:34
lol ok, met ne vent zou ik nu wel ni sexen voor geld. Men poepje is heilig :D
maar met een vrouw zou ik het wel voor een miljoen euro doen. Zak erover en schieten voort vaderland :D

Laya
24 januari 2007, 13:40
*Ik zou niemand om zeep kunnen helpen
*Voor 1milj maak ik mijn huwelijk niet om zeep (hij zou op het moment nog mogen instemmen, vroeg of laat krijg je dat op je boterham)
*Ik zou het niet over mijn hart krijgen

Geen van de drie dus, ik heb veel geld achtergelaten en gekozen voor geluk, voor mij zou dit dus een stap terug zijn! Geld maakt niet gelukkig, het is gemakkelijk, meer niet.

Screw you met je miljoen :lol:

Savatage
24 januari 2007, 13:43
1 en 3.

Ik zie trouwens het erge niet in van verhuizen naar een ver land. Ge kunt daar toch ook nieuwe mensen leren kennen, met dat 1000 000 euro.

baseballpolitieker
24 januari 2007, 13:47
Als Bush één miljoen zou krijgen voor elke moord hij op zen geweten heeft!:lol::lol::lol:

Griffin
24 januari 2007, 13:48
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
* om met je te vrijen
* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)



Zou je een van deze dingen overwegen en waarom?


Zelf zou ik geen van dees 3 doen

Optie twee lijkt mij onwaarschijnlijk maar welgekomen. :D

nubian
24 januari 2007, 13:51
Optie twee lijkt mij onwaarschijnlijk maar welgekomen. :D
amai...zijt gij zo cheap;-)

nubian
24 januari 2007, 13:51
ik ben onbetaalbaar:-D

Griffin
24 januari 2007, 13:52
amai...zijt gij zo cheap;-)
:oops:

largo_w
24 januari 2007, 13:58
niks van de drie!

Brandaan
24 januari 2007, 14:13
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen


Je hebt geld over en je wil iemand kwijt, wie is het? Ben je je schoonmoeder zat?

illwill
24 januari 2007, 14:14
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
* om met je te vrijen
* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)



Zou je een van deze dingen overwegen en waarom?


Zelf zou ik geen van dees 3 doen

Punt 2 zal eraan liggen hoe ze eruit ziet. De andere 2...geen denken aan.

illwill
24 januari 2007, 14:14
lol ok, met ne vent zou ik nu wel ni sexen voor geld. Men poepje is heilig :D
maar met een vrouw zou ik het wel voor een miljoen euro doen. Zak erover en schieten voort vaderland :D


:-D :-D :-D :-D

baseballpolitieker
24 januari 2007, 15:06
Punt 2 zal eraan liggen hoe ze eruit ziet. De andere 2...geen denken aan.Ben jij zo'n flamingantje dat je niet naar een ander land zou kunnen verhuizen?;-)

illwill
24 januari 2007, 15:55
Ben jij zo'n flamingantje dat je niet naar een ander land zou kunnen verhuizen?;-)

Jawel, maar niet voor altijd. Ik kan mijn vrienden en vriendinnen niet missen. Ik zit veel in het buitenland, maar ik kom regelmatig terug.

baseballpolitieker
24 januari 2007, 16:52
Jawel, maar niet voor altijd. Ik kan mijn vrienden en vriendinnen niet missen. Ik zit veel in het buitenland, maar ik kom regelmatig terug.Tja geen contact is natuurlijk wel serieus maar naar een ander land trekken en maar twee weken per jaar terug naar hier zou ik best zien zitten!

Antoon
24 januari 2007, 16:58
Geen van de drie.

illwill
24 januari 2007, 17:09
Tja geen contact is natuurlijk wel serieus maar naar een ander land trekken en maar twee weken per jaar terug naar hier zou ik best zien zitten!

Nee zelfs dat niet. Half half zou ik dan zeggen, maar dat is wel het maximum. 1 maand daar, 1 maand hier... dat wel:lol:

DaBlacky
25 januari 2007, 19:14
lol ok, met ne vent zou ik nu wel ni sexen voor geld. Men poepje is heilig :D


Homoseksuele seks is niet altijd anaal. Naart schijnt hebben er evenveel hetero's als homo's anale seks.

Zijne Heerlijkheid
25 januari 2007, 19:17
Homoseksuele seks is niet altijd anaal. Naart schijnt hebben er evenveel hetero's als homo's anale seks.

In absolute cijfers of relatieve?

Zeno!
25 januari 2007, 19:23
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
* om met je te vrijen
* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)



Zou je een van deze dingen overwegen en waarom?




Optie 2. Kom zeg, 40 miljoen en het is nog plezant ook.

Kim
25 januari 2007, 19:32
Homoseksuele seks is niet altijd anaal. Naart schijnt hebben er evenveel hetero's als homo's anale seks.

http://www.youtube.com/watch?v=Wr-smrUCMgM

Kim
25 januari 2007, 19:32
Optie 2. Kom zeg, 40 miljoen en het is nog plezant ook.

Ook als Karel Dillen of Alexandra Colen ineens voor je neus staat? :mrgreen:

Zeno!
25 januari 2007, 20:55
Ook als Karel Dillen of Alexandra Colen ineens voor je neus staat? :mrgreen:

Karel Dillen z'n hart begeeft het al als ik m'n broek laat zakken en voor het Colenwijf heb ik dit in petto
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/fb/Model_in_stringent_hogtie.jpg/250px-Model_in_stringent_hogtie.jpg
Ondertussen sta ik ernaast met een gemene zweep.

Keats
25 januari 2007, 21:35
Voor 1.000.000 zou ik elke willekeurige (gezonde) persoon een hele nacht sufneuken. Voor 100.000 ook nog. Voor 50.000 ook nog. Voor 25.000.... weet ik niet...

Sex is toch leuk? Beetje alternatief is kinky :D Als iemand 50k Euri voor je neus op tafel legt, dan krijg je hem toch wel even omhoog? Zijn jullie nou zo suf, of ben ik nou zo liberaal?

Ik zou wel nooit m'n familie en vrienden opgeven of iemand vermoorden.

Apocalyps
25 januari 2007, 23:49
.... en voor het Colenwijf heb ik dit in petto
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/fb/Model_in_stringent_hogtie.jpg/250px-Model_in_stringent_hogtie.jpg
Ondertussen sta ik ernaast met een gemene zweep.

Dit (http://i18.photobucket.com/albums/b124/Raspoetin/jackhammer20jesus.jpg?t=1169764737) mag je alvast in haar rectum inproppen met mijn complimenten.

Bij Voorbaat Dank!

Zeno!
26 januari 2007, 00:42
Dit (http://i18.photobucket.com/albums/b124/Raspoetin/jackhammer20jesus.jpg?t=1169764737) mag je alvast in haar rectum inproppen met mijn complimenten.

Bij Voorbaat Dank!

:lol: :lol: :lol:

Met veel plezier!

hermanvk
26 januari 2007, 01:07
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
Nope... no way, jose.


* om met je te vrijen
Iets moeilijker. Ik denk het niet, 'neen' dus. Voor mij zit er bij vrijen (je wil sex bedoelen vermoed ik), iets meer achter dan het pure lichamelijke.


* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)
Initieel sure, why not. Ik heb het al eens gedaan ;-)
Als ik der dan nog 1mlj voor krijg. Hangt natuurlijk bij nader inzien wel een beetje af van het land, en wat ik daar met 1mlj kan doen.
Als het brood daar 500000 kost, dan zie je mij niet vertrekken :rofl:

hermanvk
26 januari 2007, 01:08
ge moogt wel niet kiezen met wie he met de persoon wie het u aanbied he :lol:
Dat vermoedde ik al, en het geslacht zul je ook niet kunnen kiezen dan?
Vandaar dus NEEN.... ;-)

MaXiMuS
26 januari 2007, 01:11
pffff allemaal hier de principes eerst. kben wel keer benieuwd wie wat doet als ie echt voor t dilemma staat.

hermanvk
26 januari 2007, 01:20
*Voor 1milj maak ik mijn huwelijk niet om zeep (hij zou op het moment nog mogen instemmen, vroeg of laat krijg je dat op je boterham)

Interessant, want dat idee wordt dus 'bevestigd' in die film.
Verdomme: hoe noemt die nu weer.
Even aan de (v)echtgenote gevraagd: Indecent Proposal, met Robert Redford.
Mijn vrouwke zou -zegt ze nu- er helemaal geen probleem mee hebben.
Ik moet het allemaal nog zien gebeuren.

Om terug te komen op de film: als ik het mij goed herinner, liep de relatie op de klippen naderhand.

Savatage
26 januari 2007, 01:21
Nope... no way, jose.


Iets moeilijker. Ik denk het niet, 'neen' dus. Voor mij zit er bij vrijen (je wil sex bedoelen vermoed ik), iets meer achter dan het pure lichamelijke.


Initieel sure, why not. Ik heb het al eens gedaan ;-)
Als ik der dan nog 1mlj voor krijg. Hangt natuurlijk bij nader inzien wel een beetje af van het land, en wat ik daar met 1mlj kan doen.
Als het brood daar 500000 kost, dan zie je mij niet vertrekken :rofl:

Ik snap ook het probleem niet met de derde optie. Ergens anders gaan wonen klinkt nu toch niet zo verschrikkelijk. En dan nog 1000 000 € erboven op ... Ik zou onmiddellijk m'n koffers nemen :-)

hermanvk
26 januari 2007, 01:23
Punt 2 zal eraan liggen hoe ze eruit ziet. De andere 2...geen denken aan.
Aha... maar wie zegt dat bij punt 2 het om een vrouw gaat????

Ik versta de vrouwen nog altijd niet, hoe die met een vent kunnen vrijen.
Ik zou het niet kunnen (met een vent vrijen bedoel ik dan) :rofl:

hermanvk
26 januari 2007, 01:25
Tja geen contact is natuurlijk wel serieus maar naar een ander land trekken en maar twee weken per jaar terug naar hier zou ik best zien zitten!
Maar toch nog twee keer terug per jaar?????
Dus toch ook zo'n flamingantje... dat altijd nog eens moet terugkomen ;-)


Ben jij zo'n flamingantje dat je niet naar een ander land zou kunnen verhuizen?;-)

hermanvk
26 januari 2007, 01:30
Karel Dillen z'n hart begeeft het al als ik m'n broek laat zakken en voor het Colenwijf heb ik dit in petto
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/fb/Model_in_stringent_hogtie.jpg/250px-Model_in_stringent_hogtie.jpg
Ondertussen sta ik ernaast met een gemene zweep.
Kan je niet goed om met je sexualiteit zeno?
D'er bestaan psychiaters voor hoor...misschien toch eens gaan praten!

hermanvk
26 januari 2007, 01:33
pffff allemaal hier de principes eerst. kben wel keer benieuwd wie wat doet als ie echt voor t dilemma staat.
Sorry maat.
Punt 1 is een principe: zomaar iemand doden - neen dat kan ik niet.
Punt 2 heeft met mijn manier van denken te maken.

en punt drie een volmondig ja: want dat heb ik nu eenmaal al gedaan. ;-)

Keats
26 januari 2007, 02:03
Ik kan mij niet voorstellen dat je al je familie en vrienden opgeeft om ergens anders te gaan wonen.

Let wel: Het gaat er volgens mij in het voorbeeld om dat je NOOIT meer contact met ze zult hebben. Emigreren heb ik geen moeite mee, maar nooit meer van iemand horen of je familie zien (wat dus zou betekenen dat ze allemaal DOOD zijn voor jou), dat zou ik niet kunnen, omdat dat je leven nog erger kapot maakt dan bijvoorbeeld iemand vermoorden of met een vreemde naar bed gaan.

Mensen die dus voor optie 3 kiezen zijn de ECHT zieke geesten :D Of misschien zijn die mensen nooit echt eenzaam geweest...

Keats
26 januari 2007, 02:08
Sorry maat.
Punt 1 is een principe: zomaar iemand doden - neen dat kan ik niet.
Punt 2 heeft met mijn manier van denken te maken.

en punt drie een volmondig ja: want dat heb ik nu eenmaal al gedaan. ;-)

Ik zou nog eens goed bij jezelf te raden gaan, wat er precies belangrijk is in je leven. Je zou nooit van je leven je vrouw bedriegen met een ander, maar voor 1.000.000 zou je haar en je kids voorgoed achterlaten? Volgens mij zie je een paar dingen verkeerd om...

Over het iemand doodmaken ben ik zelf ook nog niet uit. Als ik mijzelf ooit over die drempel heen zou kunnen zetten, zou ik het denk ik wel kunnen.


Ihr glaubt zu töten wäre schwer
Doch wo kommen all die Toten her

Savatage
26 januari 2007, 02:09
Ik kan mij niet voorstellen dat je al je familie en vrienden opgeeft om ergens anders te gaan wonen.

Let wel: Het gaat er volgens mij in het voorbeeld om dat je NOOIT meer contact met ze zult hebben. Emigreren heb ik geen moeite mee, maar nooit meer van iemand horen of je familie zien (wat dus zou betekenen dat ze allemaal DOOD zijn voor jou), dat zou ik niet kunnen, omdat dat je leven nog erger kapot maakt dan bijvoorbeeld iemand vermoorden of met een vreemde naar bed gaan.

Mensen die dus voor optie 3 kiezen zijn de ECHT zieke geesten :D Of misschien zijn die mensen nooit echt eenzaam geweest...

Ik snap niet goed waarom je dat er bijhaalt...
De opdracht is dat je gewoon ergens gaat wonen en je jezelf ergens anders vestigt. Dat is toch niet zo verschrikkelijk?

En dat 1.000.000. erbovenop :-D

Keats
26 januari 2007, 02:15
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
* om met je te vrijen
* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)



Zou je een van deze dingen overwegen en waarom?


Zelf zou ik geen van dees 3 doen

Ik snap niet goed waarom je dat er bijhaalt...
De opdracht is dat je gewoon ergens gaat wonen en je jezelf ergens anders vestigt. Dat is toch niet zo verschrikkelijk?

En dat 1.000.000. erbovenop :-D

Lees nou nog eens goed... nooit meer contact met je familie? Met je vrienden?

Ik bedoel, nieuwe vrienden maak ik wel hoor, geen probleem. Ik ben in m'n jeugd ook van land naar land gesleept. Maar familie? Ik spreek ze misschien een keer per week, maar dan nog, ik zou niet zonder kunnen. Ik zou ten eerste minstens een paar jaar dik eenzaam zijn in mijn hart, en na 10 jaar zou ik er misschien eindelijk bovenop zijn en een compleet nieuw degelijk leven hebben. Maar 10 jaar verdriet en leegte en heropbouw zijn mij geen 1.000.000 waard. Als je op optie 3 'ja' zegt, dan weet je gewoon niet wat je hebt en wat je zult missen als het er niet meer is. Hermanvk is misschien wel ge-emigreerd, maar hij kon zo vaak terug naar z'n familie als hij wou, en hij kon bellen, etc. En dan nog omdat hij OF nog niet getrouwd was OF omdat hij z'n vrouw bij zich had.

Keats
26 januari 2007, 02:17
Ik snap niet goed waarom je dat er bijhaalt...
De opdracht is dat je gewoon ergens gaat wonen en je jezelf ergens anders vestigt. Dat is toch niet zo verschrikkelijk?

En dat 1.000.000. erbovenop :-D

Keihard de gevoelloze bikkel spelen,

en dan Savatage als avatar hebben.... met hun zoetsappige nummers zoals "Believe", ja hoor, droom maar lekker verder ;)

Savatage
26 januari 2007, 02:21
Lees nou nog eens goed... nooit meer contact met je familie? Met je vrienden?

Ik bedoel, nieuwe vrienden maak ik wel hoor, geen probleem. Ik ben in m'n jeugd ook van land naar land gesleept. Maar familie? Ik spreek ze misschien een keer per week, maar dan nog, ik zou niet zonder kunnen. Ik zou ten eerste minstens een paar jaar dik eenzaam zijn in mijn hart, en na 10 jaar zou ik er misschien eindelijk bovenop zijn en een compleet nieuw degelijk leven hebben. Maar 10 jaar verdriet en leegte en heropbouw zijn mij geen 1.000.000 waard. Als je op optie 3 'ja' zegt, dan weet je gewoon niet wat je hebt en wat je zult missen als het er niet meer is. Hermanvk is misschien wel ge-emigreerd, maar hij kon zo vaak terug naar z'n familie als hij wou, en hij kon bellen, etc. En dan nog omdat hij OF nog niet getrouwd was OF omdat hij z'n vrouw bij zich had.

Kom, kom, ... Mensen die je slechts 1x de week spreekt, daar ge je geen 10 jaar verdriet en leegte van hebben.
En dat je nu niet weet wat je niet zou hebben of misschien zou missen zal wel worden opgevuld hoor. Zou maar raar zijn mocht dat een lacune blijven door te migreren.

hermanvk
26 januari 2007, 05:14
Ik kan mij niet voorstellen dat je al je familie en vrienden opgeeft om ergens anders te gaan wonen.

Let wel: Het gaat er volgens mij in het voorbeeld om dat je NOOIT meer contact met ze zult hebben. Emigreren heb ik geen moeite mee, maar nooit meer van iemand horen of je familie zien (wat dus zou betekenen dat ze allemaal DOOD zijn voor jou), dat zou ik niet kunnen, omdat dat je leven nog erger kapot maakt dan bijvoorbeeld iemand vermoorden of met een vreemde naar bed gaan.

Mensen die dus voor optie 3 kiezen zijn de ECHT zieke geesten :D Of misschien zijn die mensen nooit echt eenzaam geweest...
Mensen zoals ik zelf kunnen dus voor optie drie gekozen hebben, maar zonder het geniepige, dat je hier aanhaalt.
Let wel: ik bedoel niet dat je geniepig bent. Ik bedoel alleen maar dat ik met die bijkomende voorwaarde geen rekening had gehouden.

Trouwens: nu ik er over nadenk. Zelfs dan nog.
Om mij dan gelijk ineens een ECHT zieke geest te noemen?
Enne: ook als er veel volk rond je loopt, kan je verdomd eenzaam zijn.

Trouwens: bij die keuze 3 was er wel vermeld dat je naar een ander land zou gaan, waar -dacht ik- toch ook mensen wonen.

Maar misschien ben jij wel de zieke geest, die zo krampachtig houdt bij wat je hebt, zonder dat je je nog maar kunt indenken, dat je contact kunt maken met andere mensen... en een nieuw leven opbouwen.
Sans rancune, overigens

hermanvk
26 januari 2007, 05:19
Ik zou nog eens goed bij jezelf te raden gaan, wat er precies belangrijk is in je leven. Je zou nooit van je leven je vrouw bedriegen met een ander, maar voor 1.000.000 zou je haar en je kids voorgoed achterlaten? Volgens mij zie je een paar dingen verkeerd om...

Over het iemand doodmaken ben ik zelf ook nog niet uit. Als ik mijzelf ooit over die drempel heen zou kunnen zetten, zou ik het denk ik wel kunnen.


Ihr glaubt zu töten wäre schwer
Doch wo kommen all die Toten her


Voila: inderdaad - efkes niet bij stilgestaan, dat allicht verondersteld wordt dat vrouw en kinderen niet meegaan. OK - gezien dat standpunt, moet ik mijn mening even herzien.
Wat de kinderen betreft: de kans, dat ik die veel minder of zelfs niet zal zien later, is veel reeler in dit grote continent. Met de engelse taal zit je hier gauw aan een oppervlakte van 6000km oost-west en nog eens of zelfs meer noord-zuid. Dus enorm veel kansen, en waar je kinderen naar toe gaan, daar mag je volgens mij niet tussenkomen. Mijn ouders hebben ons ook niet tegengehouden, toen we hen vertelden dat we emigreerden.
En dat was niet zonder tranen... laat ik je dat vertellen.


enne wat je handtekening betreft: NEEN.
Mijn kont is een output device, not een input device ;-)

hermanvk
26 januari 2007, 05:26
Hermanvk is misschien wel ge-emigreerd, maar hij kon zo vaak terug naar z'n familie als hij wou, en hij kon bellen, etc. En dan nog omdat hij OF nog niet getrouwd was OF omdat hij z'n vrouw bij zich had.
Nagel op de kop. Even in het vet gezet.

Trouwens ik kom binnenkort nog even terug om mijn moeder's 80ste verjaardag te vieren. Goed wetende dat de kans er dik in zin, dat ik haar dan het laatst in levende lijve zal zien. Maar dat is nu eenmaal het leven.

In tegenstelling tot jezelf, kan ik wel mijn familie missen. (niet in de zin van als kiespijn). Dat komt vermoed ik -ik ben ook geen psychiater, die mijn hersenkronkels kan analyseren- omdat ik tussen mijn 6de lager en mijn 6de middelbaar op internaat ben geweest, waarbij wij in het begin zelfs maar eens per trimester naar huis konden. Dus familie was altijd veel verder (een paar uur rijden) af dan de mede-bewoners van het internaat.

Keats
26 januari 2007, 09:55
Nagel op de kop. Even in het vet gezet.

Trouwens ik kom binnenkort nog even terug om mijn moeder's 80ste verjaardag te vieren. Goed wetende dat de kans er dik in zin, dat ik haar dan het laatst in levende lijve zal zien. Maar dat is nu eenmaal het leven.

In tegenstelling tot jezelf, kan ik wel mijn familie missen. (niet in de zin van als kiespijn). Dat komt vermoed ik -ik ben ook geen psychiater, die mijn hersenkronkels kan analyseren- omdat ik tussen mijn 6de lager en mijn 6de middelbaar op internaat ben geweest, waarbij wij in het begin zelfs maar eens per trimester naar huis konden. Dus familie was altijd veel verder (een paar uur rijden) af dan de mede-bewoners van het internaat.

Ok, misschien was het een beetje kort door de bocht om je een zieke geest te noemen. Ik had het idee dat het gewoon niet tot je doordrong wat er voor die 1 miljoen gevraagd werd. Geen overspel, maar voor eeuwig dumpen, "Oh, geen probleem". Dan komt het over alsof je een superprincipieel diep ongelukkig mens bent. Ik kan ook prima mijn familie (een tijdje) missen, maar voor eeuwig en altijd? Nee, absoluut niet. In dat opzicht ben ik eerlijk met mijzelf en geef ik dat gewoon toe. Ik heb er nog eens over nagedacht, en zelfs voor 10.000.000.000 zou ik het niet doen. Al het geld in de wereld is niets waard als jij je na een paar maanden/jaren elke dag gaat lopen afvragen hoe het toch met die-of-die zou zijn? En denk eens aan het verdriet dat je anderen aandoet...

Keats
26 januari 2007, 10:02
enne wat je handtekening betreft: NEEN.
Mijn kont is een output device, not een input device ;-)

In het oude Griekenland was homosexualiteit heel gewoon. Heel veel andere zoogdieren hebben er ook nooit moeite mee. Koeien worden door dierenartsen ook lekker in de kont gegrepen. Het is dus maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. Ik ben nog fijn maagdelijk in dat gebied, maar voor een grote pot cash geld voor z'n neus, is een mens tot meer in staat dan hij denkt...

Hondendrol opeten voor 10.000? Voor 100.000?

(Hondendrollen bevatten veel enge bacterien...)

Anna List
26 januari 2007, 10:13
1 uitbesteden en 990.000 € commissie pakken

dan een (nog schoner) huis kopen,
elk jaar op skivakantie en vier weken op zomervakantie
en leven van de opbrengst van mijn huidige woning.

eno2
26 januari 2007, 12:30
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
* om met je te vrijen
* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)



Zou je een van deze dingen overwegen en waarom?


Zelf zou ik geen van dees 3 doen

Drie, omdat het mijn droom is.
Die ik al eens gerealiseerd heb.
Maar ik moest terugkeren toen mijn 2OO.OOOBF op waren...

Zeno!
26 januari 2007, 12:46
Kan je niet goed om met je sexualiteit zeno?
D'er bestaan psychiaters voor hoor...misschien toch eens gaan praten!

Ik weet niet hoe het met uw sexualiteit is gesteld, maar als ik Karel Dillen of Alexandra Colen zie schiet er bij bij niet veel meer van over! ;-)

Vastbinden lijkt mij dan een goeie oplossing.

Kim
26 januari 2007, 13:12
Ik weet niet hoe het met uw sexualiteit is gesteld, maar als ik Karel Dillen of Alexandra Colen zie schiet er bij bij niet veel meer van over! ;-)

Vastbinden lijkt mij dan een goeie oplossing.

Ver weg rennen lijkt me nog een betere oplossing...

Griffin
26 januari 2007, 13:14
:shock:

Ah, dat duurt maar even, zegt de kapitalist. Van die 1 miljoen hebde veel langer plezier... :D

Kim
26 januari 2007, 13:17
:shock:

Ah, dat duurt maar even, zegt de kapitalist. Van die 1 miljoen hebde veel langer plezier... :D

Denk je? Stel u voor: Karel Dillen die de geest laat tijdens die wilde orgie... Wie gaat er aansprakelijk gesteld worden denk je? :-D

Juist ja... en dan kan ik niet eens meer genieten van m'n geld... :-(

Griffin
26 januari 2007, 13:18
Denk je? Stel u voor: Karel Dillen die de geest laat tijdens die wilde orgie... Wie gaat er aansprakelijk gesteld worden denk je? :-D

Juist ja... en dan kan ik niet eens meer genieten van m'n geld... :-(
de kapitalist vindt altijd wel een steengoeie advocaat die een waterdicht contract laat opstellen. :D

Kim
26 januari 2007, 13:19
de kapitalist vindt altijd wel een steengoeie advocaat die een waterdicht contract laat opstellen. :D
Nu je 't zegt... ik heb inderdaad wel de nodige connecties op dat vlak... :mrgreen:

Ok, laat maar komen dus! :twisted:

DaBlacky
26 januari 2007, 23:32
In absolute cijfers of relatieve?

relatieve

Heftruck
27 januari 2007, 00:32
Pfft, fiatrommel. :twisted:

Dogbert
3 februari 2007, 19:17
http://lvb.net/media/1/20030818-bart-dewever1.jpg
Bijvoorbeeld.

Oh yummie, geef hier dat miljoen 8-)

Nope, 'k zou het tweede overwegen maar 1 en 3 compleet niet :)

de geldmanniak
3 februari 2007, 22:18
Stel dat ze je 1.000.000 euro aanbieden om

* iemand uit de weg te ruimen
* om met je te vrijen
* om je leven op te geven ( dus geen contact meer met alle mensen dat je kent en te verhuizen na een ver land)



Zou je een van deze dingen overwegen en waarom?


Zelf zou ik geen van dees 3 doen

Ja, vrijen in ruil voor een vergoeding van 1.000.000 euro zouden ze mij geen twee keer moeten aanbieden. En ik denk dat dat bij zo goed als iedereen het geval zou zijn.

In principe zou ik zelfs in ruil voor een vergoeding van pakweg 100 euro per uur het met elke vrouw wel willen doen. In het algemeen zijn vrouwen naar verluidt echter niet geneigd om voor seks te betalen. Waarom zouden ze ook? Om het even welke vrouw die via één of andere gratise internetadvertentie zou laten weten dat ze seks wil, zou gegadigden genoeg vinden die het maar al te graag gratis willen doen. Ook als ze uitgaan, kunnen ze doorgaans zoveel gratis seks krijgen als ze willen.

Als ik een meisje zou zijn, dan zou ik niet aarzelen om het oudste beroep uit te oefenen. Meisjes die graag zeer vlug zeer veel geld willen verdienen, hebben daar zonder enig probleem de mogelijkheid toe. Ik vind het echt zeer jammer dat jongens met heteroseksuele dienstverlening niet op dergelijke makkelijke manier geld kunnen verdienen.