PDA

View Full Version : Anoniem


Nick_
28 januari 2007, 11:56
Meneer Dedecker

Als ex-wielrenner hoop ik op een cleane wielersport.
Ik hoop ook dat uw bedoelingen hieromtrent oprecht zijn.
Uit de vele artikels die over dit onderwerp al zijn verschenen, maken we op dat u zich in een bevoorrechte positie bevindt. U hebt een lijst met verdachte namen, u kunt diverse gegevens inkijken, u weet wie het 'lek' is binnen het Quick-Step-team.

Als uw bedoelingen dan toch zo oprecht zijn, waarom kom je dan niet met al je gegevens en feiten voor de dag? Geef die anonieme renner een naam, publiceer de verschillende gegevens, noem namen.

Met achterbaks gedoe is niemand gebaat. De wielersport niet, het publiek niet en u niet. Want geef toe: iedereen kan hoog van de toren spreken en niet met feiten en bewijzen op de proppen komen. Het doet me denken aan toogpraat. Daar worden tussen pot en pint ook mensen beschuldigd zonder enige gefundeerde grond.

Mijn vraag dus: wat bent u ermee gebaat u voor te doen als de eerste de beste tooghanger? Met andere woorden: waarom laat je de bom niet ontploffen, als je dan toch de ontsteking in handen hebt, zoals je zelf graag beweert?

Alvast bedankt voor uw antwoord.


MVG

Nick

Nick_
1 februari 2007, 19:53
Hier moet wel lang over nagedacht worden. :-(

schaduwrijk
2 februari 2007, 11:13
ik heb een verhaal van ene Capelle gelezen (ik dacht in de standaard), en die is ontoerekeningsvatbaar verklaard...