PDA

View Full Version : Burgemeester van Middelkerke


Samsa
28 januari 2007, 14:54
Kunt u wat meer uitleg geven bij die zaak in Middelkerke waar de VLD-burgemeester veroordeeld is voor schriftvervalsing ten voordele van een van uw bedrijven?
En misschien kunt u me ook helpen bij het volgende: hoe komt het dat er een enorme mediastorm op gang komt wanneer prins Laurent genoemd wordt in een rechtszaak waarbij heel de bevolking -als je 't mij vraagt terecht- denkt dat hij zelf kleverige handen heeft, maar wanneer krak hetzelfde gebeurt bij u, er maar een klein berichtje in de krant komt?

en ten derde, bent u werkelijk de onkreukbare Einzelgänger die vecht tegen het kwade, waar het zich ook moge vertonen of is dat maar deel van het imago en de verkiezingsshow?

Hans1
29 januari 2007, 13:24
Geachte Heer Dedecker,


Kan u eens uitleggen in hoeverre u betrokken was bij de zaak van de vervalste aanbestedingen voor ijspistes aan de kust waarvan uw bedrijf de beneficiaris zou geweest zijn en waarvoor de burgemeester van Middelkerke op 08.01.2007 werd veroordeeld wegens schriftvervalsing? Heeft men u ondervraagd? Werd u iets ten laste gelegd? Wat is uw relaas van de feiten en de fouten?

Ik baseer mij op een krantenbericht uit de Standaard van 08.01.2007.


Mvg,

Hans1

Jean-Marie Dedecker
29 januari 2007, 17:14
Beste Hans,

Ik ben ook ondervraagd door het gerecht en men heeft mij niets kunnen verwijten. Ik heb een firma die evenementen organiseert en die zoals ieder andere het recht heeft om mee te dingen in openbare aanbestedingen. Parlementaire onschendbaarheid heeft daar niets mee te maken.

groet,
jean-marie