PDA

View Full Version : De echte motieven.


Antoon
29 januari 2007, 14:06
Wanneer men uw hoort en ziet, dan lijkt het motief voor al uw politieke handel en wandel eerder samen te vatten in een naam : Jean-Marie Dedecker. Kan u dat na de zoveelste koerssprong weerleggen?

Jean-Marie Dedecker
29 januari 2007, 17:10
welke koerssprong? Ik ben uit de vld gezet omdat ik liberaal gebleven ben en de vld niet. De n-va heeft zijn eigen uitnodiging verloochend. Quid?

Miguelito
30 januari 2007, 15:41
welke koerssprong? Ik ben uit de vld gezet omdat ik liberaal gebleven ben en de vld niet. De n-va heeft zijn eigen uitnodiging verloochend. Quid?

En dat was het domste wat ze ooit hebben gedaan!

De nv-a wilde mee in de regering om mee te werken aan de Vlaamse eisen.

Als de nv-a alleen zou zijn gegaan en er dus een tripartite zo zijn gekomen, zaten er in de opositie alleen maar Vlaams-nationalisten.

Haar macht en druk vanuit de opositie zou zo véél groter zijn geweest, zelfs als ze maar 7% zouden hebben gehaald.

Ongeloofelijk DOM van Bart Dewever. Hij laat bij zijn kartelpartner bij de gemeenteraadsverkiezingen belgicisten opkomen, maar krabbelt terug als acv met haar vingers knipt.

Veel succes en een Pim-effect met Lijst Dedecker!

Kallikles
30 januari 2007, 16:19
welke koerssprong? Ik ben uit de vld gezet omdat ik liberaal gebleven ben en de vld niet. De n-va heeft zijn eigen uitnodiging verloochend. Quid?

Meneer Dedecker,

Ik ben het spijtig genoeg met heel weinig van uw standpunten eens. Maar ik heb een grote bewondering voor uw moed en rechtlijnigheid. Daarom: veel succes in de strijd tegen de kiesdrempel! Uw stem mag niet uit de politiek verdwijnen!

Met vriendelijke groeten,
Kallikles