PDA

View Full Version : verschil tussen VLOTT en VB?


Antoon
29 januari 2007, 14:36
Beste heer Coveliers,

Kan u mij in het kort uitleggen wat het verschil was geweest indien u gewoon naar het Vlaams Belang was overgestapt, in plaats van een partijtje op te richten en meteen in kartel te gaan met die partij ?

Met vriendelijke groeten,

Antoon.

Hugo Coveliers
29 januari 2007, 14:48
Beste Antoon,

Het politiek landschap zou uiteraard armer geweest zijn,bovendien is onze uitgangsvisie op de maatschappij(primauteit van de individuele vrijheid)anders.Her beperkt democratisch gehalte van de huidige Belgische c.q.Vlaamse poltiek verplicht een startend initiatief aan te sluiten bij een grotere broer.
hugo

Antoon
29 januari 2007, 15:03
Ik neem aan dat er dus nog verkiezingen komen waarbij VLOTT zal deelnemen zonder in kartel te gaan met het Vlaams Belang. Is dat zo?

Hugo Coveliers
30 januari 2007, 15:22
Dat is niet uit te sluiten, maar net als uzelf kan ik niet in de toekomst kijken.

schaduwrijk
30 januari 2007, 15:37
sinds je met VLOTT aan het VB plakt vind ik je maar stil geworden (ok, de media is nooit je vriend geweest, en zeker niet van het VB), zou het niet beter zijn om voor VLOTT toch een duidelijk eigen spreekbuis te creeren?

Hugo Coveliers
30 januari 2007, 15:40
Beste,

Die spreekbuis bestaat en vindt u hier: http://www.vlott.be. Het is natuurlijk ook niet nodig dat ik elke dag op tv kom, zoals mijn beste vriend uit Oostende nu ook stillaan begint aan te voelen.

schaduwrijk
30 januari 2007, 15:45
Beste

Een website is niet goed genoeg, ik vind dat VLOTT de verschillen met het VB moet duidelijk stellen, vooral in de populaire media (tv, krant..), want anders ben je niet meer dan een spirit dat aan (in) SPA hangt.

Ik zie je liever apart opkomen... (eventueel met de dedecker, maar dan moet hij even tot rust komen)

groeten

Stef Verbeeck
1 februari 2007, 18:13
De mogelijkheid bestaat dat VLOTT ooit apart opkomt, we zijn misschien partners van het VB, maar voor eeuwig getrouwd zijn we tot nader order niet. Een kartel kan maar werken wanneer het een win-win situatie betekent voor beide partijen én voor de kiezer.

Wanneer wij de kans krijgen ons in de vaak bevooroordeelde media te onderscheiden van het VB dan zal dit indien nodig ook gebeuren, net zoals het VB de verschillen ook durft aanhalen. Als onze programma's voor meer als 90% gelijk waren dan zouden we net zo goed één partij kunnen vormen.

Zoals Hugo elders op dit forum al gepost heeft, hebben wij meermaals de hand naar Jean-Marie Dedecker uitgestoken, het is steeds hij geweest die de keuze heeft gemaakt om ons niet te vervoegen.

Antoon
4 februari 2007, 20:21
sinds je met VLOTT aan het VB plakt vind ik je maar stil geworden (ok, de media is nooit je vriend geweest, en zeker niet van het VB), zou het niet beter zijn om voor VLOTT toch een duidelijk eigen spreekbuis te creeren?

Je geeft zelf de echte reden aan waarom VLOTT minder aan bod komt.
De waardeloze media in Vlaanderen : liever spirit met haar 2% uitvoerig aan bod laten komen dan Vlaamse Belang en haar miljoen kiezers, waartoe VLOTT op dit moment haar lot heeft gebonden.