PDA

View Full Version : Censuur?


system
1 februari 2007, 18:50
Censuur op dit forum??? Censuur op dit forum???

Een pittige discussie over het Palestijns Conflict werd zonder reden vandaag (010207)verwijderd van dit forum. Het stond er maar één dag op en toch hadden honderden mensen het bekeken. Zijn sommige mensen van de administratie bang voor de waarheid??? Ik mag aannemen van niet. Moeten we altijd een bepaalde aspect van de dingen belichten of moeten we proberen objectief te blijven.

Het begon met deze stelling.
Benieuwd of ze het alweer gaan verwijderen.

Aanslagen tegen Israël: verwonderlijk?
De Israëliërs hebben de Palestijnen verjaagd van het land waarop ze woonden, zij bouwen constant nederzettingen op deze Palestijnse grond, Israël trekt een muur op door vruchtbaar Palestijns gebied (en maakt de grens dan nog vaak zodanig, dat de meest vruchtbare grond binnen Israël valt) en tenslotte : Israël maakt van de 'Palestijnse Staat' (en ik wil de Joden geenzins beledigen) of voor wat die verhakkelde grond moge doorgaan één groot concentratiekamp.

En dan doen de Israëliërs verwonderd dat er aanslagen zijn. Nee toch, wat had je dan verwacht? Een boeketje rozen?

D'ARTOIS
1 februari 2007, 18:55
Ik zocht er al naar. Is deze dus verwijdert? Dan is dat idd censuur!

D'ARTOIS
1 februari 2007, 18:57
Maar laten we even duidelijk zijn, ik heb deze stelling uitdrukkelijk bestreden en zal dat blijven doen.

system
1 februari 2007, 18:57
Censuur op dit forum??? Censuur op dit forum???

Een pittige discussie over het Palestijns Conflict werd zonder reden vandaag (010207)verwijderd van dit forum. Het stond er maar één dag op en toch hadden honderden mensen het bekeken. Zijn sommige mensen van de administratie bang voor de waarheid??? Ik mag aannemen van niet. Moeten we altijd een bepaalde aspect van de dingen belichten of moeten we proberen objectief te blijven.

Het begon met deze stelling.
Benieuwd of ze het alweer gaan verwijderen.

Aanslagen tegen Israël: verwonderlijk?
De Israëliërs hebben de Palestijnen verjaagd van het land waarop ze woonden, zij bouwen constant nederzettingen op deze Palestijnse grond, Israël trekt een muur op door vruchtbaar Palestijns gebied (en maakt de grens dan nog vaak zodanig, dat de meest vruchtbare grond binnen Israël valt) en tenslotte : Israël maakt van de 'Palestijnse Staat' (en ik wil de Joden geenzins beledigen) of voor wat die verhakkelde grond moge doorgaan één groot concentratiekamp.

En dan doen de Israëliërs verwonderd dat er aanslagen zijn. Nee toch, wat had je dan verwacht? Een boeketje rozen?

Ik stel tot mijn voldoening vast dat het onderwerp terug op het forum is geplaatst.

Antoon
1 februari 2007, 18:58
Beter zoeken en niet zo hard roepen. :roll:

Link naar jouw discussie (http://forum.politics.be/showthread.php?t=78266).

system
1 februari 2007, 19:04
Beter zoeken en niet zo hard roepen. :roll:

Link naar jouw discussie (http://forum.politics.be/showthread.php?t=78266).

Toch eigenaardig dat twee mensen de site niet vonden en plots als uit het niets verschijnt ze weer. De mirakels zijn de wereld nog niet uit. En gelukkig maar.

Antoon
1 februari 2007, 19:13
Toch eigenaardig dat twee mensen de site niet vonden en plots als uit het niets verschijnt ze weer. De mirakels zijn de wereld nog niet uit. En gelukkig maar.

Denk je nu echt dat er een mod jouw berichten "live" volgt, en onmiddelijk na jouw klacht snel gaat zoeken om jouw discussie terug te brengen die hij eerst zou hebben weggevoerd? :lol: