PDA

View Full Version : Poetin: Homo's en lesbo's demografisch probleem


Derk de Tweede
2 februari 2007, 13:23
Homo's en lesbiennes vormen een ''demografisch probleem'' voor Rusland, zo antwoordde de Russische president Vladimir Poetin gisteren op vragen van journalisten. Die wilde weten wat hij vond van eerdere uitspraken van Joeri Loesjkov, de burgemeester van Moskou. Poetin doelde met zijn opmerking op het dalende bevolkingsaantal van Rusland. Hij verzekerde overigens dat hij de individuele vrijheid in al haar vormen respecteert.

Loesjkov verklaarde onlangs dat de Gay Pride het werk van Satan is. Een homoparade door zijn stad zal hij net als vorig jaar met alle mogelijke middelen proberen tegen te gaan. ''Het homohuwelijk is als een moreel gif dat de pure geest van onze kinderen aantast'', aldus de burgemeester eerder deze week. De organisatoren van Gay Pride hebben een klacht ingediend bij het Europees hof voor de Rechten van de mens en eisen 20.000 euro schadevergoeding.

bron: De Standaard/Fok.nl

Langzamerhand glijdt Rusland af tot een fascistische dictatuur. Poetin had beter het wodka-probleem kunnen aanpakken in Rusland.

Metternich
2 februari 2007, 21:23
31/01 Docent: 'kinderen mogen tot seks gedwongen worden'

Gert Hekma, docent homo/lesbische studies aan de Universiteit van Amsterdam, wordt bedolven onder doodsbedreigingen omdat hij gezegd heeft dat je kinderen mag dwingen tot seks zodat ze kunnen leren wat ze lekker vinden. Hij deed die uitspraak in het blad 'Martijn' van de pedofielenvereniging.Nee, homosexuelen zijn absoluut geen probleem...

Bron: http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={733822B9-91FB-4373-8649-9D86C4D666AC}}

liberalist_NL
2 februari 2007, 21:32
Nee, homosexuelen zijn absoluut geen probleem...

Bron: http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={733822B9-91FB-4373-8649-9D86C4D666AC}}
De uitlatingen van één individu zijn verre van representatief voor de werkelijkheid. Homoseksuelen zijn even goede mensen als ieder andere. Feit is dat elk individu anders is. Die Gert is trouwens pedofiel.

Volksstormer
2 februari 2007, 21:36
Langzamerhand glijdt Rusland af tot een fascistische dictatuur. Poetin had beter het wodka-probleem kunnen aanpakken in Rusland.
Waar zijn die idiote partizanen van "onze Westerse waarden" als er echte waarden moeten worden verdedigd?

Laat die liberale conservatievelingen maar zeggen dat de islam "incompatibel" is met "onze waarden". Ik zie hier een alvast een punt van overeenkomst! :twisted:

Slava Poetin!

Volksstormer
2 februari 2007, 21:41
Langzamerhand glijdt Rusland af tot een fascistische dictatuur. Poetin had beter het wodka-probleem kunnen aanpakken in Rusland.

Het wodka-probleem valt samen met de verwestersing van Rusland, begonnen onder tsaar Peter de Grote. Voor de tijd van Peter de Grote was mede er de nationale drank. De grootste wodkastokers waren vroeger joden, die altijd al een voorliefde voor "vuile werkjes" hadden...

Max van Dietschland
2 februari 2007, 22:20
Homo's en lesbiennes vormen een ''demografisch probleem'' voor Rusland, zo antwoordde de Russische president Vladimir Poetin gisteren op vragen van journalisten. Die wilde weten wat hij vond van eerdere uitspraken van Joeri Loesjkov, de burgemeester van Moskou. Poetin doelde met zijn opmerking op het dalende bevolkingsaantal van Rusland. Hij verzekerde overigens dat hij de individuele vrijheid in al haar vormen respecteert.

Loesjkov verklaarde onlangs dat de Gay Pride het werk van Satan is. Een homoparade door zijn stad zal hij net als vorig jaar met alle mogelijke middelen proberen tegen te gaan. ''Het homohuwelijk is als een moreel gif dat de pure geest van onze kinderen aantast'', aldus de burgemeester eerder deze week. De organisatoren van Gay Pride hebben een klacht ingediend bij het Europees hof voor de Rechten van de mens en eisen 20.000 euro schadevergoeding.

bron: De Standaard/Fok.nl

Langzamerhand glijdt Rusland af tot een fascistische dictatuur. Poetin had beter het wodka-probleem kunnen aanpakken in Rusland.

Rusland begint langzaam maar zeker de goede kant op te gaan. Na 80 jaar communisme en een kleine 10 jaar kapitalistisch wanbestuur en corruptie, mag dit ook wel eens.

Poetin is steeds meer een voorbeeld voor Europa. Ook op etisch vlak gaat hij er sterk op vooruit. Goed zo.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=53671

Heftruck
2 februari 2007, 22:46
Nee, homosexuelen zijn absoluut geen probleem...

Bron: http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={733822B9-91FB-4373-8649-9D86C4D666AC}}

Wordt eens volwassen. Serieus.

Metternich
2 februari 2007, 23:10
Wordt eens volwassen. Serieus.Zegt u dat maar tegen zulke figuren.

Volksstormer
3 februari 2007, 00:18
De uitlatingen van één individu zijn verre van representatief voor de werkelijkheid. Homoseksuelen zijn even goede mensen als ieder andere. Feit is dat elk individu anders is. Die Gert is trouwens pedofiel.

Vanuit een liberaal-individualistische invalshoek kan men geen sociale pathologieën bestrijden. Integendeel, het liberale individualisme is zelf een sociale pathologie.

Metternich bedoelt dat uw grote idool een docent homo/lesbische studies is. Ieder zijn neurose in de sociale wetenschappen... :roll:

driewerf
3 februari 2007, 01:35
Homo's en lesbiennes vormen een ''demografisch probleem'' voor Rusland, zo antwoordde de Russische president Vladimir Poetin gisteren op vragen van journalisten. Die wilde weten wat hij vond van eerdere uitspraken van Joeri Loesjkov, de burgemeester van Moskou. Poetin doelde met zijn opmerking op het dalende bevolkingsaantal van Rusland. Hij verzekerde overigens dat hij de individuele vrijheid in al haar vormen respecteert.

Loesjkov verklaarde onlangs dat de Gay Pride het werk van Satan is. Een homoparade door zijn stad zal hij net als vorig jaar met alle mogelijke middelen proberen tegen te gaan. ''Het homohuwelijk is als een moreel gif dat de pure geest van onze kinderen aantast'', aldus de burgemeester eerder deze week. De organisatoren van Gay Pride hebben een klacht ingediend bij het Europees hof voor de Rechten van de mens en eisen 20.000 euro schadevergoeding.

bron: De Standaard/Fok.nl

Langzamerhand glijdt Rusland af tot een fascistische dictatuur. Poetin had beter het wodka-probleem kunnen aanpakken in Rusland.
de herinvoering van het kapitalisme is zijn meest rauwe vorm (Dickens zou er nog een puntje kunnen aan zuigen) met de herintreding vantypische armoede-ziektes zoals TBC heeft daar echt tot�*�*�*�*�*�*�*�*l niks mee te maken hoor. :roll:

liberalist_NL
3 februari 2007, 13:36
Vanuit een liberaal-individualistische invalshoek kan men geen sociale pathologieën bestrijden. Integendeel, het liberale individualisme is zelf een sociale pathologie.

Metternich bedoelt dat uw grote idool een docent homo/lesbische studies is. Ieder zijn neurose in de sociale wetenschappen... :roll:
Allesbehalve idool. Die man kan een gevaar vormen voor zijn omgeving, daar moet je heel zorgvuldig mee omgaan. Ik ben voor een geheel individueel ingevuld leven, op voorwaarde dat daarbij niemand geschaad wordt. Hij gebruikte de mening van één man om zijn standpunten te onderschrijven. Dat is niet representatief, en al helemaal niet in contrast met de werkelijkheid.

Heftruck
3 februari 2007, 13:47
Zegt u dat maar tegen zulke figuren.

Mensen die anderen hun seksualiteit willen ontzeggen, zijn even pervers als mensen die anderen tot seks willen dwingen.

Metternich
3 februari 2007, 15:24
Mensen die anderen hun seksualiteit willen ontzeggen, zijn even pervers als mensen die anderen tot seks willen dwingen.Ik wil die hun seksualiteit toch niet ontzeggen. Maar het is toch ook mijn recht om te zeggen dat in mijn persoonlijke opinie homofilie ziekelijk is.

liberalist_NL
3 februari 2007, 15:48
Ik wil die hun seksualiteit toch niet ontzeggen. Maar het is toch ook mijn recht om te zeggen dat in mijn persoonlijke opinie homofilie ziekelijk is.
Dat kunt u zeggen, maar ik betwijfel of daar genoeg argumentatie voor te verkrijgen is.

Dogbert
3 februari 2007, 15:51
Ik wil die hun seksualiteit toch niet ontzeggen. Maar het is toch ook mijn recht om te zeggen dat in mijn persoonlijke opinie homofilie ziekelijk is.

Tuurlijk en het staat ons vrij om te zeggen dat uw ideeën oerconservatief, achterhaald en getuigen van weinig intellect.

Maar het lolligste is dat gelukkig de meerderheid in de Westerse wereld wel ethisch opgegroeid is ... want meer en meer landen maken grote stappen vooruit inzake rechten voor minderheidsgroepen, hehe :lol:

Zeno!
3 februari 2007, 15:51
Nee, homosexuelen zijn absoluut geen probleem...

Bron: http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={733822B9-91FB-4373-8649-9D86C4D666AC}}

Lang leve de hetero's he.

http://www.spsmvbr.cz/cesky/os_stranky/jedlicka/muzeumzla/dutroux/marc5a.jpg

Zeno!
3 februari 2007, 15:55
Ik wil die hun seksualiteit toch niet ontzeggen. Maar het is toch ook mijn recht om te zeggen dat in mijn persoonlijke opinie homofilie ziekelijk is.

Tuurlijk is dat uw recht. Zelfs de grootste idioten mogen hun standpunt verkondigen.

Bhairav
3 februari 2007, 16:29
Ik vind dat die kunnen stemmen toch een stap te ver...

St Germain Tourist
3 februari 2007, 17:16
Ik zie niet waarom homo's en lesbiennes een groot invloed zouden hebben op het bevolkingsaantal in Rusland en andere landen. Ongeveer 5-7% van de bevolking is homo, wat maar een klein percentage is wat de bevolkingsaantal in Rusland slechts gering beinvloed.

Wel zijn er evenementen zoals bv. de Gay Pride die ik vrij dubieus vind vanwege zijn te uitdagende en exotische instelling die in sommige landen vrij schokerend kan overkomen bij het publiek. En dat bedoel ik niet een gewone normale optocht, maar op de manier waarop dat in Amsterdam gevierd wordt met halfnaakte mannen en met speciale kleren. In Moskou zuden de homo's het niet eens durven om zich op die manier de manifisteren. Maar heel die pride gebeuren is eigenlijk nergens voor nodig, homo's kunnen net als de hetero's gewoon net zo goed naar de loveparades gaan of het carnaval vieren.