PDA

View Full Version : Werklozen afschrikken met een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem ?


Cynicus
5 februari 2007, 20:39
Misschien zou NEE de werkloze kiezers kunnen overtuigen om niet op NEE te stemmen door voor te stellen dat werkloosheidsuitkeringen zouden moeten worden afgeschaft en vervangen zouden moeten worden door een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) waarbij gemeenschapsdienstpresteerders enkel nog recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief gepresteerde gemeenschapsdienst en waarbij ze zoveel uren gemeenschapsdienst zouden mogen verrichten als ze zelf willen ???

Mac Don
5 februari 2007, 20:55
gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem ???

En ik was nog zo lekker aant wegdromen, denkend aan mooie Tania, komt er hier ene met het meest walgelijke woord op de proppen dat ik tot nu toe gehoord heb.

Damn kerel, kunt ge da ook afkorten of tenminste in het gewoon nederlands zeggen?


Ik weet trouwens niet of ge het hier wel snapt, maar NEE is een geen standpuntenpartij waar je met zo'n dingen moet afkomen.

Maar omdat je het overal tijdens de ze forumsessies vraagt, kan je hier er niet mee wegblijven. Je kan een traditie niet in de steek laten.

Anyway, veel fun met uw guinessbook poging voor het langste Nederandse woord. Moet je vocabulaire trouwens iets trachten te compenseren? ;)

piet_snot
6 februari 2007, 12:28
gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem ???
Zoals het schoonmaken van de hottentottententententoonstellingsruimte hé ;)

Tania Derveaux
6 februari 2007, 12:36
Zoals Mac Don reeds zei, we nemen geen standpunten in. NEE is een neutraal concept, en als we ook maar 1 keer JA zouden stemmen zou dat onze onpartijdigheid schaden en zouden we onze belofte verbreken naar de kiezers toe.

Kmoet zeggen dat mijn vocabulair met de minuut groeit sinds ik hier op dit forum zit :lol:

Groetjes,

Tania

Don Quichote
6 februari 2007, 14:16
Met die avatar groeien er allerlei dings.

Phrea|K
6 februari 2007, 14:43
LoL, wat moet je eigenlijk op een forum komen uitleggen zonder standpunten. :-D

Mac Don
6 februari 2007, 20:54
LoL, wat moet je eigenlijk op een forum komen uitleggen zonder standpunten. :-D

Das een gemakkelijke vraag, gewoon posten zoals jij! ;-)

Duvelke
6 februari 2007, 23:19
Wie dat systeem kan uitvinden, krijgt 5 euro per effectief gewerkt uur.

Tania Derveaux
7 februari 2007, 14:13
LoL, wat moet je eigenlijk op een forum komen uitleggen zonder standpunten. :-D

Ik ben hier om uit te leggen wat NEE juist inhoudt, en eventueel dingen te verduidelijken :lol:

Mac Don
7 februari 2007, 14:30
Je kan dan altijd een topic openen over Waalse allochtone homo's die drugs gebruiken terwijl ze werkloos zijn.

Gegarandeerd is hij daar een hele tijd mee zoet! :lol:

Tania Derveaux
7 februari 2007, 15:12
Je kan dan altijd een topic openen over Waalse allochtone homo's die drugs gebruiken terwijl ze werkloos zijn.

Gegarandeerd is hij daar een hele tijd mee zoet! :lol:

Denk je? Dan denk ik dat ik zo'n topic open :twisted:

Zou wel eens willen zien, wat die daar van maakt :lol:

Groetjes,

Tania

DeoSolis
7 februari 2007, 20:16
Je kan dan altijd een topic openen over Waalse allochtone homo's die drugs gebruiken terwijl ze werkloos zijn.

Gegarandeerd is hij daar een hele tijd mee zoet! :lol:

Lol...:-D Das een goeie.

En de nagel op de kop.

Mac Don
7 februari 2007, 23:12
Zouden er al topics over de studententijd van Elio Di Rupo zijn?

Dit gewoon terzijde natuurlijk... ;)

Tania Derveaux
9 februari 2007, 20:32
Zouden er al topics over de studententijd van Elio Di Rupo zijn?

Dit gewoon terzijde natuurlijk... ;)

Voor de moment nog niet denk ik :lol:

Wat niet is kan nog komen natuurlijk... misschien als je met de moderators van dit forum praat dat ze dat wel willen fixen voor je :lol:

Groetjes,

Tania