PDA

View Full Version : NEE en lingerie


Starkan
6 februari 2007, 13:31
Als u nu eens samen met uw campagne voor 2007 bvb een lingerie lijn opstart en op uw campagenposters met die kledij zou poseren? U zou een sterk statement maken met aan te tonen waar politiek in België eigenlijk om draait en er ook nog eens goed aan verdienen. Aan serieux zou u niet inboeten, misschien wel integendeel.

Tania Derveaux
6 februari 2007, 13:52
Als u nu eens samen met uw campagne voor 2007 bvb een lingerie lijn opstart en op uw campagenposters met die kledij zou poseren? U zou een sterk statement maken met aan te tonen waar politiek in België eigenlijk om draait en er ook nog eens goed aan verdienen. Aan serieux zou u niet inboeten, misschien wel integendeel.

Goed idee... wie weet doen we daar nog wel iets mee :lol:

Groetjes,

Tania

Kay_
6 februari 2007, 16:21
Goed idee... wie weet doen we daar nog wel iets mee :lol:

Groetjes,

Tania


Ik hoop het alvast :twisted:


;-)

Tania Derveaux
7 februari 2007, 14:51
Goed idee, al weet ik het niet zeker wat die lingerie betreft hehe

Groetjes,

Tania:cheer:

Diplomatius
7 februari 2007, 14:56
Tania:cheer:

Laat me weten waar en wanneer U bovenstaande smiley imiteert. Er zullen heel wat potentiële kiezers :crazyeye: ... :twisted:

Starkan
7 februari 2007, 14:57
Goed idee, al weet ik het niet zeker wat die lingerie betreft hehe

Groetjes,

Tania:cheer:

Ach, kom nou!
Als je een statement maakt kan je het beter goed doen. Moet je ook niet met een horlogelijn afkomen hé..

Tania Derveaux
7 februari 2007, 14:58
Laat me weten waar en wanneer U bovenstaande smiley imiteert. Er zullen heel wat potentiële kiezers :crazyeye: ... :twisted:

:oops:

Tania Derveaux
11 februari 2007, 19:33
Wel op jullie aanvraag heb ik een afscheidstopic (Bedankt...) aangemaakt, en je vindt daar een kleine herinnering...

Bedankt voor de leuke chats, en kzal hier af en toe nog wel eens een kijkje komen nemen :lol:

Groetjes,

Tania

djimi
11 februari 2007, 19:51
Ach, kom nou!
Als je een statement maakt kan je het beter goed doen. Moet je ook niet met een horlogelijn afkomen hé..

En als ze nu eens enkel met dat horloge getooid zou poseren ?

predator
11 februari 2007, 20:02
djimi stelde :

En als ze nu eens enkel met dat horloge getooid zou poseren ?

Een uitstekend voorstel djimi maar ik vermoed dat het antwoord zal zijn :

NEE

Beste Groeten.

Tania Derveaux
25 februari 2007, 17:13
:oops: