PDA

View Full Version : bestaansreden Nee


the_dude
6 februari 2007, 21:34
Ben ik eigenlijk juist geïnformeerd als ik de oprichting van Nee beschrijf als gestuurd door het vb om die mensen, die zich in het vb gedachtengoed niet kunnen vinden toch maar niet op een "traditionele" partij te laten stemmen; zo winnen de vb-stemmen aan gewicht?

Kay_
6 februari 2007, 22:23
Ik dacht dat mevr. Derveaux hier al ergens een antwoord op gegeven heeft.

Tania Derveaux
7 februari 2007, 14:17
Ben ik eigenlijk juist geïnformeerd als ik de oprichting van Nee beschrijf als gestuurd door het vb om die mensen, die zich in het vb gedachtengoed niet kunnen vinden toch maar niet op een "traditionele" partij te laten stemmen; zo winnen de vb-stemmen aan gewicht?

NEE is door geen enkele partij gestuurd. Wij zijn gewoon een groep jongeren. Yann en Bachir hebben jarenlang buurtwerk gedaan, en kregen veel mensen over de vloer die ontevreden waren over de politiek, mensen die zich in geen enkele partij meer terugvonden, en die een manier zochten om dit te uiten.

NEE vertegenwoordigd dus de mensen die hun stem niet meer aan een partij willen geven.

Groetjes,

Tania

the_dude
8 februari 2007, 13:26
k, ik had het idee om op nee te stemmen laten varen door bovenstaande gedachtengang.
Misschien nog eens in overweging nemen.

Tania Derveaux
9 februari 2007, 20:29
k, ik had het idee om op nee te stemmen laten varen door bovenstaande gedachtengang.
Misschien nog eens in overweging nemen.

Kben blij dat ik wat heb kunnen verduidelijken. Kweet dat het niet altijd even makkelijk is...

Khoop dat je dan ook begrepen hebt, dat NEE het laatste is wat je moet overwegen. Het is altijd positiever dat men een partij heeft waar men achter staat en daar op stemt...

Groetjes,

Tania

the_dude
11 februari 2007, 00:51
ok, 't is al goed, 'k zal volgende keer zeker op Nee stemmen.