PDA

View Full Version : Berlusconi: "Alle homo's links"


Kay_
7 februari 2007, 14:17
Berlusconi: "Alle homo's links"

http://www.hln.be/static/FOTO/art/17/14/1/top_332840.jpg


http://www.hln.be/static/FOTO/art/14/9/5/large_332818.jpg
Berlusconi triomfeert met de populariteitscijfers op een verkiezingsmeeting in Monza.

http://www.hln.be/static/FOTO/art/6/5/9/large_332848.jpg






De voormalige Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft in Italië opnieuw voor opschudding gezorgd met een uitspraak over homo's. Berlusconi zei dat alle homoseksuelen aan de "andere kant zitten", aan de linkerzijde dus en niet in de rechtse oppositie. Zowel linkse als rechtse Italiaanse politici reageerden furieus. Gisteren hield de oppositieleider een toespraak in de Italiaanse stad Monza ter ondersteuning van de kandidatuur van de lokale politicus Marco Maria Mariani. Tijdens zijn toespraak ging hij op ironische wijze in op de tweede vrouwelijke voornaam van de man.

Intuïtie
"We zouden in de politiek nood hebben aan het praktisch gevoel van vrouwen. Jij, die een vrouwelijke naam hebt, zou een deel van deze vrouwelijke intuïtie moeten aannemen. Deze intuïtie hebben de mannen niet, en nog minder de homoseksuelen", aldus Berlusconi. "Maar heb geen schrik, de homo's zitten allemaal aan de andere kant", aldus een lachende oppositieleider. De woorden van 'Il Cavaliere' brachten zowel aan linker- als aan rechterzijde verontwaardiging teweeg.

Verontschuldigingen
"Hij zal verplicht worden om zich publiekelijk te verontschuldigen", zei Pierferdinando Casini, leider van UDC. Het is al de tweede keer in korte tijd dat dat zou gebeuren. Vorige week publiceerde Berlusconi, op vraag van zijn vrouw, een liefdesbrief in de kranten waarin hij zich verontschuldigde bij haar voor een huwelijksaanzoek aan een jonge Italiaanse politica. (belga/hln)

willem1940NLD
7 februari 2007, 15:19
Ik denk dat dit een domme zet is van Hr B, want ook de groep die hij (extra) wenst te beschadigen bestaat niet louter uit publiciteitszuchtigen en nog minder uit uitsluitend "linksen".

Metternich
7 februari 2007, 15:22
Als hij ipv "Alle homosexuelen zijn toch links" "Alle arbeiders zijn toch links" had gezegd, zou er zo geen hetse zijn. Ik zie niet in waarom hij zich zou moeten verontschuldigen...

Bhairav
7 februari 2007, 15:22
Ik denk dat dit een domme zet is van Hr B, want ook de groep die hij (extra) wenst te beschadigen bestaat niet louter uit publiciteitszuchtigen en nog minder uit uitsluitend "linksen".

Nee, echt?:roll:

Lof der Zotheid
9 februari 2007, 15:44
Nee, echt?:roll:

Bhairav! Ge zijt terug! Veel wiet gerookt?:-D

Lof der Zotheid
9 februari 2007, 15:46
Ik denk dat dit een domme zet is van Hr B, want ook de groep die hij (extra) wenst te beschadigen bestaat niet louter uit publiciteitszuchtigen en nog minder uit uitsluitend "linksen".

Slim is het inderdaad niet, maar er zit wel een kern van waarheid in zijn woorden. Het is logischer dat heaumeau's de linkse kant zullen kiezen, alleen om de ideologische reden.

eno2
9 februari 2007, 15:46
Als hij ipv "Alle homosexuelen zijn toch links" "Alle arbeiders zijn toch links" had gezegd, zou er zo geen hetse zijn. Ik zie niet in waarom hij zich zou moeten verontschuldigen...
Alleen als zijn vrouw het eist.

driewerf
9 februari 2007, 16:21
Slim is het inderdaad niet, maar er zit wel een kern van waarheid in zijn woorden. Het is logischer dat heaumeau's de linkse kant zullen kiezen, alleen om de ideologische reden.
Pim Fortuyn.

toccata
9 februari 2007, 20:05
Ik denk wel dat vele holebi's bij links zitten maar volgens mij lang niet allemaal bv de roze leeuwen, er is geen vlaamsegezinde linkse partij dus zouden ze nv-a of vb moeten stemmen als ze hun vlaamsgezindheid het belangrijkste vinden.

C2C
9 februari 2007, 20:11
Hij heeft gelijk, maar hij vergeet wel één en ander:

-alle homos die niet beschaamd zijn om voor hun geaardheid uit te komen zitten links
-alle zichzelf bedriegende closet homos - een veel groter aantal - zitten rechts.

Toch een belangrijke nuance, me dunkt.

willem1940NLD
9 februari 2007, 22:56
Het is mogelijk, dat over het algemeen linksen zich luidruchtiger manifesteren; dat hoeft niet te betekenen dat ze allemaal holebi zijn.

Rudirainbow
10 februari 2007, 07:49
Nee, echt?:roll:

Hehehhehehe. Geheel grappig hoor! :lol:

Rudirainbow
10 februari 2007, 08:22
In Afrikaans het ons twee ergere vloekwoorde, een is 'poes', die ander is 'doos'. Ek sê niks, ek gee net een uitleg van my taal.

the_dude
10 februari 2007, 09:54
is toch logisch. 'rechts' boycot die homo's overal ter wereld. het is niet alsof homo's kunnen kiezen waar ze politiek bij horen é, 't is van moeten.

Rudirainbow
10 februari 2007, 10:14
vat so de Italianer:

http://www.pinkadvertising.co.za/GaySpeakEdition56/

Raven
10 februari 2007, 11:07
:D

Die man is nie te doen XD

schaduwrijk
10 februari 2007, 15:21
alle vrouwen stemmen links!

Breda
10 februari 2007, 15:22
alle vrouwen stemmen links!
en alle Mannelijke Arbeiders die minder verdienen dan een half Miljoen stemmen ook Links ;-)

Raven
10 februari 2007, 16:33
en alle Mannelijke Arbeiders die minder verdienen dan een half Miljoen stemmen ook Links ;-)

Tot we in het stemkotje zijn, dan kiezen we stilletjes rechts ;-)

praha
10 februari 2007, 18:26
Alleen als zijn vrouw het eist.
:lol:

Linkse Vogel
10 februari 2007, 18:43
Ik denk wel dat vele holebi's bij links zitten maar volgens mij lang niet allemaal bv de roze leeuwen, er is geen vlaamsegezinde linkse partij dus zouden ze nv-a of vb moeten stemmen als ze hun vlaamsgezindheid het belangrijkste vinden.

Jipie! Ne Groene der bij! Kwens U veel succes op het forum en verdedig alle groenen maar goed. En ik weet waarom zoveel holebi's links zijn. (mijn ouders ook!) De linkse partijen zijn namelijk de partijen die voor hun opkomen, dat is toch duidelijk? En daarbij was Groen! de EERSTE dier er voor opkwam.

willem1940NLD
10 februari 2007, 19:27
Misschien is het wel andersom, zoals kip en ei, dat veel linksen holebi zijn :)

Bazilfunk
10 februari 2007, 19:47
Tot we in het stemkotje zijn, dan kiezen we stilletjes rechts ;-)

Zijn er maar 870.000 vrouwen in belgie? 8O

Lof der Zotheid
12 februari 2007, 14:51
Pim Fortuyn.

Wie, ik of de Berlus?:?

jan hyoens
12 februari 2007, 14:59
Het is mogelijk, dat over het algemeen linksen zich luidruchtiger manifesteren; dat hoeft niet te betekenen dat ze allemaal holebi zijn.


http://www.jimhair.com/gayparade95nun06079512thmbnl.JPG

ne echte linkse!