PDA

View Full Version : Waarom zoveel asocialen op politics?


debbie
7 februari 2007, 22:48
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?

Vorenus
7 februari 2007, 22:49
Welke asociale mensen?

debbie
7 februari 2007, 22:53
Welke asociale mensen?
Als je dat niet opmerkt zal je zelf wel één van hen zijn.

Vorenus
7 februari 2007, 22:57
Waarom zou ik me iets aan trekken van mensen die ik niet ken? Ik geef alleen om mensen die me de moeite waard zijn. De rest kan de pot op.

Bobke
7 februari 2007, 23:21
Welke asociale mensen?
Mensen die op kosten van anderen willen leven zonder zelf een tegenprestatie te willen doen.

Kim
8 februari 2007, 08:33
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?

Is dit een schreeuw om aandacht?

Bhairav
8 februari 2007, 09:31
Als je dat niet opmerkt zal je zelf wel één van hen zijn.

Dus: als ik dat opmerk van mezelf dat ik asociaal ben, ben ik dan NIET associaal? :p

lantjes
8 februari 2007, 09:36
:silly: En toch zien we u allemaal graag hoor Debbie...:silly:

La Chunga
8 februari 2007, 09:56
Dus: als ik dat opmerk van mezelf dat ik asociaal ben, ben ik dan NIET associaal? :p

Oeps, dat moet een koude douche zijn voor jou. Jij? Sociaal? Dat kan niet meer dan in depressie eindigen.:lol:

baarle
8 februari 2007, 10:04
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?

De heersende strekking in de politiek is er een van verstaatsing, meelopen in de tredmolen, opgelegde solidariteit, verplicht geloven in de linkse kerk op straffe van uitsluiting etc. Kortom: een steeds autoritairder systeem.

Wie het daarmee eens is hoeft niet in politiek geïnterresseerd te zijn, die kan gewoon achterover liggen en meesurfen met het establishment. Wie daarentegen gelooft dat persoonlijke vrijheid, het vrije woord en individuele verantwoordelijkheid, essentieel zijn om een samenleving in leven te houden, voelt zich langzaam aan verstikken en moet zich verzetten.

Bhairav
8 februari 2007, 10:05
Oeps, dat moet een koude douche zijn voor jou. Jij? Sociaal? Dat kan niet meer dan in depressie eindigen.:lol:

Valt reuze mee.

garfield
8 februari 2007, 14:11
man zeg :roll:

nubian
8 februari 2007, 14:16
Ik ben op mijn best als ik a-sociaal ben :twisted:

Praetorian
8 februari 2007, 14:35
Is dit een schreeuw om aandacht?Ik geef je elke keer aandacht wanneer je schreeuwt.

Kim
8 februari 2007, 14:55
Ik geef je elke keer aandacht wanneer je schreeuwt.

Ok, en krijg ik nu ook aandacht wanneer ik niet schreeuw?

Praetorian
8 februari 2007, 17:23
Ok, en krijg ik nu ook aandacht wanneer ik niet schreeuw?
Niet teveel willen in het leven.

Den Duisteren Duikboot
8 februari 2007, 17:42
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?

Ik geef ontzettend veel om anderen. Hoe zou ik ook anders kunnen? Zelf ben ik eigenlijk niet meer te redden.

La Chunga
8 februari 2007, 17:58
Ik geef ontzettend veel om anderen. Hoe zou ik ook anders kunnen? Zelf ben ik eigenlijk niet meer te redden.

Softie:-D

MaXiMuS
8 februari 2007, 20:30
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?


Ik merk vooral een laag intelligentieniveau op.

Er is wellicht een verband.

Otto
8 februari 2007, 20:34
Debbie heeft wel een beetje gelijk. Er worden alleen maar grapjes gemaakt in mij opgestarte topics. Bijvoorbeeld die over Ela Clottemans.

Kim
8 februari 2007, 21:18
Niet teveel willen in het leven.

U bent één stap verder verwijderd van world domination...

Cynicus
8 februari 2007, 21:29
Ik geef ontzettend veel om anderen.

Ik geef ook zeer veel om de armen. Vandaar dat ik voorstander ben van een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) waarbij werkbekwamen zonder werk recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief gepresteerde gemeenschapsdienst en waarbij ze zoveel uren gemeenschapsdienst zouden mogen verrichten als ze zelf willen (of kunnen), ten einde hen de kans te geven zichzelf te bevrijden uit de armoede en hen tegelijkertijd aan te moedigen een gewone job te te zoeken op de vrije arbeidsmarkt.

Praetorian
8 februari 2007, 22:50
U bent één stap verder verwijderd van world domination...
Mijn fanclub bestaat al:
http://www.celebrationsnitelife.com/Images/images/our%20sponsors,%20the%20KGB%20girls.jpg

Den Duisteren Duikboot
9 februari 2007, 09:34
Ik geef ook zeer veel om de armen. Vandaar dat ik voorstander ben van een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) waarbij werkbekwamen zonder werk recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief gepresteerde gemeenschapsdienst en waarbij ze zoveel uren gemeenschapsdienst zouden mogen verrichten als ze zelf willen (of kunnen), ten einde hen de kans te geven zichzelf te bevrijden uit de armoede en hen tegelijkertijd aan te moedigen een gewone job te te zoeken op de vrije arbeidsmarkt.

Wordt het niet eens tijd voor een tweede programmapunt?

La Chunga
9 februari 2007, 09:53
Wordt het niet eens tijd voor een tweede programmapunt?

Hij wil na invoering van zijn eerste programmapunt, een tweede programmapunt realiseren dat het eerste programmapunt opheft.

Geertje
9 februari 2007, 11:39
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?

Je verwart de betekenis van het woord a-sociaal. Volgens jou is iedereen die niet links is, a-sociaal. Terwijl het heel veel voorkomt dat linkse jongens heel a-sociaal zijn.

debbie
9 februari 2007, 12:20
Je verwart de betekenis van het woord a-sociaal. Volgens jou is iedereen die niet links is, a-sociaal. Terwijl het heel veel voorkomt dat linkse jongens heel a-sociaal zijn.
Het heeft helemaal niets te maken met links of rechts. Het valt me alleen op dat de mensen vreselijk hard en egoïstisch geworden zijn. Het is ieder voor zich en de ander mag dood vallen. Het zal voor een groot deel eigen zijn aan onze samenleving waar alles rond presteren draait. Een samenleving waar iedereen mocht vechten voor zijn eigen stukje en niet meer wakker ligt van wat er bij de buren gebeurd, een keiharde samenleving is het geworden.

Het is een asociale samenleving waar iedereen die niet mee kan gewoon uitgespogen wordt. Arme, arme jeugd die nu moet opgroeien. Arme kinderen en jongeren die in deze tijd een moeilijke start mee maken. :cry:

Hier op poltics ondervind ik dat er niet geluisterd wordt naar elkaar, dat er zelfs geen moeite gedaan wordt om na te denken over hetgeen een ander zegt. In het merendeel van de topics zie je dat er eigenlijk niet echt met elkaar gesproken of gediscusseerd wordt, helemaal niet. De meesten willen alleen maar hun gelijk halen, het is een hanengevecht waarbij men de ander ongenadig de grond in boort.

Geertje
9 februari 2007, 12:30
Het heeft helemaal niets te maken met links of rechts. Het valt me alleen op dat de mensen vreselijk hard en egoïstisch geworden zijn. Het is ieder voor zich en de ander mag dood vallen. Het zal voor een groot deel eigen zijn aan onze samenleving waar alles rond presteren draait. Een samenleving waar iedereen mocht vechten voor zijn eigen stukje en niet meer wakker ligt van wat er bij de buren gebeurd, een keiharde samenleving is het geworden.

Het is een asociale samenleving waar iedereen die niet mee kan gewoon uitgespogen wordt. Arme, arme jeugd die nu moet opgroeien. Arme kinderen en jongeren die in deze tijd een moeilijke start mee maken. :cry:

Hier op poltics ondervind ik dat er niet geluisterd wordt naar elkaar, dat er zelfs geen moeite gedaan wordt om na te denken over hetgeen een ander zegt. In het merendeel van de topics zie je dat er eigenlijk niet echt met elkaar gesproken of gediscusseerd wordt, helemaal niet. De meesten willen alleen maar hun gelijk halen, het is een hanengevecht waarbij men de ander ongenadig de grond in boort.

En jij hebt je er nog nooit aan gezondigd om bvb. een discussie niet te WILLEN voeren omdat de andere een VB'er is ?:-)

Bobke
9 februari 2007, 12:41
Het heeft helemaal niets te maken met links of rechts. Het valt me alleen op dat de mensen vreselijk hard en egoïstisch geworden zijn. Het is ieder voor zich en de ander mag dood vallen. Het zal voor een groot deel eigen zijn aan onze samenleving waar alles rond presteren draait. Een samenleving waar iedereen mocht vechten voor zijn eigen stukje en niet meer wakker ligt van wat er bij de buren gebeurd, een keiharde samenleving is het geworden.

Het is een asociale samenleving waar iedereen die niet mee kan gewoon uitgespogen wordt. Arme, arme jeugd die nu moet opgroeien. Arme kinderen en jongeren die in deze tijd een moeilijke start mee maken. :cry:

Hier op poltics ondervind ik dat er niet geluisterd wordt naar elkaar, dat er zelfs geen moeite gedaan wordt om na te denken over hetgeen een ander zegt. In het merendeel van de topics zie je dat er eigenlijk niet echt met elkaar gesproken of gediscusseerd wordt, helemaal niet. De meesten willen alleen maar hun gelijk halen, het is een hanengevecht waarbij men de ander ongenadig de grond in boort.
Klopt als een zwerende vinger.
Sommigen beginnen dan zelfs te schelden als ze geen gelijk krijgen, of ze wensen anderen allerlei ziektes toe.
Zielig gewoon.
En dat zijn dan juist degenen die zich sociaal noemen. :lol::lol::lol:

Bijter
9 februari 2007, 12:48
Het heeft helemaal niets te maken met links of rechts. Het valt me alleen op dat de mensen vreselijk hard en egoïstisch geworden zijn. Het is ieder voor zich en de ander mag dood vallen. Het zal voor een groot deel eigen zijn aan onze samenleving waar alles rond presteren draait. Een samenleving waar iedereen mocht vechten voor zijn eigen stukje en niet meer wakker ligt van wat er bij de buren gebeurd, een keiharde samenleving is het geworden.

Het is een asociale samenleving waar iedereen die niet mee kan gewoon uitgespogen wordt. Arme, arme jeugd die nu moet opgroeien. Arme kinderen en jongeren die in deze tijd een moeilijke start mee maken. :cry:

Hier op poltics ondervind ik dat er niet geluisterd wordt naar elkaar, dat er zelfs geen moeite gedaan wordt om na te denken over hetgeen een ander zegt. In het merendeel van de topics zie je dat er eigenlijk niet echt met elkaar gesproken of gediscusseerd wordt, helemaal niet. De meesten willen alleen maar hun gelijk halen, het is een hanengevecht waarbij men de ander ongenadig de grond in boort.

:thumbsup:

De parentcontrol thuis verwijst maar naar één site : rara.

debbie
9 februari 2007, 12:50
En jij hebt je er nog nooit aan gezondigd om bvb. een discussie niet te WILLEN voeren omdat de andere een VB'er is ?:-)
Ja, ik heb ook al fouten gemaakt, ben ook al een aantal keren kwaad geworden op iemand, omdat ik me soms teveel opwind over harteloze uitspraken en dan ben ik ook al wel eens uit de bocht gegaan en heb gescholden. Ik geef toe dat dat fout was van me.

Maar een discussie niet willen voeren omdat iemand een VB'er is? Dat is me nog nooit gebeurd. Wat kan mij dat schelen op welke partij een ander stemt, dat interesseert me zelfs niet.

Geertje
9 februari 2007, 17:17
Ja, ik heb ook al fouten gemaakt, ben ook al een aantal keren kwaad geworden op iemand, omdat ik me soms teveel opwind over harteloze uitspraken en dan ben ik ook al wel eens uit de bocht gegaan en heb gescholden. Ik geef toe dat dat fout was van me.

Maar een discussie niet willen voeren omdat iemand een VB'er is? Dat is me nog nooit gebeurd. Wat kan mij dat schelen op welke partij een ander stemt, dat interesseert me zelfs niet.

Je houdt je dan niet aan het cordon sanitair zoals sommige politici plegen te doen.;-)

Ik denk trouwens dat je de forumpersoon niet mag gelijkstellen met de echte persoon. Hier kan je je volledig uitleven en een veel extremere houding aanhouden dan in het echte leven. Dat lucht trouwens zo op hier : eens ongezouten je mening kunnen verkondigen zonder over de aanpalende gevolgen te denken.


Is het trouwens niet fantastisch dat niet iedereen dezelfde mening heeft ? 8-)

debbie
9 februari 2007, 17:43
Je houdt je dan niet aan het cordon sanitair zoals sommige politici plegen te doen.;-)
Nee idd, ik zal nooit iemand beoordelen naar gelang de politieke partij waar hij op stemt. Bij elke partij heb je rotte vissen en mensen die het echt goed menen.

Ik denk trouwens dat je de forumpersoon niet mag gelijkstellen met de echte persoon. Hier kan je je volledig uitleven en een veel extremere houding aanhouden dan in het echte leven. Dat lucht trouwens zo op hier : eens ongezouten je mening kunnen verkondigen zonder over de aanpalende gevolgen te denken.
Dat zal dan het verschil zijn, ik zie achter elke post een echt mens die meent wat hij zegt.

Is het trouwens niet fantastisch dat niet iedereen dezelfde mening heeft ? 8-)Ik heb niets tegen verschillende meningen maar vind het wel erg om vast te stellen dat velen geen bal meer geven om een ander.

roderidder
22 februari 2008, 03:00
Het valt me alleen op dat de mensen vreselijk hard en egoïstisch geworden zijn. Het is ieder voor zich en de ander mag dood vallen. Het zal voor een groot deel eigen zijn aan onze samenleving waar alles rond presteren draait. Een samenleving waar iedereen mocht vechten voor zijn eigen stukje en niet meer wakker ligt van wat er bij de buren gebeurd, een keiharde samenleving is het geworden.

Het is een asociale samenleving waar iedereen die niet mee kan gewoon uitgespogen wordt. Arme, arme jeugd die nu moet opgroeien. Arme kinderen en jongeren die in deze tijd een moeilijke start mee maken. :cry:

Hier op poltics ondervind ik dat er niet geluisterd wordt naar elkaar, dat er zelfs geen moeite gedaan wordt om na te denken over hetgeen een ander zegt. In het merendeel van de topics zie je dat er eigenlijk niet echt met elkaar gesproken of gediscusseerd wordt, helemaal niet. De meesten willen alleen maar hun gelijk halen, het is een hanengevecht waarbij men de ander ongenadig de grond in boort.

Hanen zijn doorgaans erg fier op hun moederkloeken en verdedigen hun door dik en dun.

Als je met een ei zit mag je het gerust leggen


RR

Ramón Gitannes
22 februari 2008, 03:34
Is dat hier een dating-service? een scoutsfuif? een receptie? een zelfhulpgroep?

Ge moet asociaal zijn om over politiek te zeveren. Zolang ge in 't echt maar niet asociaal zijt. Dit is een computerspelleke.

Dronkoers
22 februari 2008, 06:38
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?


Dan heb je vele minder zorgen dan een sociaal iemand eh ;-)

Djiezes
22 februari 2008, 11:00
Seg mannekes, ouwe K&K-draden opvissen kan heel leuk zijn, maar waarom zo'n serieuze???? :?

Derk de Tweede
22 februari 2008, 11:02
Het heeft helemaal niets te maken met links of rechts. Het valt me alleen op dat de mensen vreselijk hard en egoïstisch geworden zijn. Het is ieder voor zich en de ander mag dood vallen. Het zal voor een groot deel eigen zijn aan onze samenleving waar alles rond presteren draait. Een samenleving waar iedereen mocht vechten voor zijn eigen stukje en niet meer wakker ligt van wat er bij de buren gebeurd, een keiharde samenleving is het geworden.

Het is een asociale samenleving waar iedereen die niet mee kan gewoon uitgespogen wordt. Arme, arme jeugd die nu moet opgroeien. Arme kinderen en jongeren die in deze tijd een moeilijke start mee maken. :cry:

Hier op poltics ondervind ik dat er niet geluisterd wordt naar elkaar, dat er zelfs geen moeite gedaan wordt om na te denken over hetgeen een ander zegt. In het merendeel van de topics zie je dat er eigenlijk niet echt met elkaar gesproken of gediscusseerd wordt, helemaal niet. De meesten willen alleen maar hun gelijk halen, het is een hanengevecht waarbij men de ander ongenadig de grond in boort.


U overdrijft nu toch wel een beetje!

Kim
22 februari 2008, 11:09
Dit is nog altijd een politiek forum, geen zelfhulpgroep waarbij mensen hun problemen in de ring kunnen gooien om op eventuele hulp van anderen te kunnen rekenen.

Face it: mensen zijn enkel nog maar bekommerd om zichzelf en hun naasten, de problemen van iemand die ze niet kennen, kan hun gestolen worden. Je kan wel zeggen "oh, dat is erg en ik leef met je mee" maar daarna sluit je de pc af, drink je een glaasje wijn en plof je je neer in een zetel voor de televisie en valt die "bekommernis" volledig weg.

Groentje-18
22 februari 2008, 11:22
Dit is nog altijd een politiek forum, geen zelfhulpgroep waarbij mensen hun problemen in de ring kunnen gooien om op eventuele hulp van anderen te kunnen rekenen.

Ik ga daarmee akkoord.
Bovendien denk ik zelfs dat het beter is om op dit forum niet teveel persoonlijke bekommernissen te plaatsen. Hier posten ontzettend veel mensen, en er kan er altijd wel eentje bij zijn die in een discussie de zwakke plek van je gebruikt. Dat wordt dan erg pijnlijk.

Face it: mensen zijn enkel nog maar bekommerd om zichzelf en hun naasten, de problemen van iemand die ze niet kennen, kan hun gestolen worden. Je kan wel zeggen "oh, dat is erg en ik leef met je mee" maar daarna sluit je de pc af, drink je een glaasje wijn en plof je je neer in een zetel voor de televisie en valt die "bekommernis" volledig weg.

Ik ervaar dat eigenlijk anders. Ik kan me, eventueel naar aanleiding van bepaalde 'cue's' best nog wel afvragen hoe het nu nog zou zijn met x of y als ik weet dat hij/zij een probleem heeft of hem/haar een bepaalde gebeurtenis te wachten staat. (Maar ook weer niet als ik naar de televisie kijk bv., want dat is iets wat ik doe als ik niet meer wil denken (en zelden of nooit doe wegens gebrek aan tv), tenzij iets uit een bepaalde uitzending mij herinnert aan iemand die ik virtueel ken).

HAMC
22 februari 2008, 11:40
Debbie is a-sociaal!

Geertje
22 februari 2008, 12:08
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?

Tja, er zijn nu eenmaal mensen die vinden dat iedereen die niet dezelfde ideeën hebben als zijzelf, ze a-sociaal vinden.

Waarschijnlijk is dit een sociale handicap die ze hebben waarvan ze niet bewust zijn en hen zodus het leven altijd door eenzelfde bril laten zien.

PollyCorrect
22 februari 2008, 14:11
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?Hallo asociaaltje met meer dan 2.000 posts! :D

HAMC
22 februari 2008, 14:16
Hallo asociaaltje met meer dan 2.000 posts! :D

Soort zoekt soort zeker.

Kazan
22 februari 2008, 18:10
Ik ben b-sociaal

Den Ardennees
22 februari 2008, 18:43
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?

pech, maar via een forum kan je mij niet met een schuldgevoel opzadelen:roll: