PDA

View Full Version : Geheimzinnige dood van een oudere dame


Otto
12 februari 2007, 14:46
Voorspellende puzzel

Luik - Een oude vrouw was gek op puzzelen. Op een dag kwam ze in een kast een puzzel tegen die ze niet kende. Vreemd genoeg zat er op de doos geen plaatje. Maar dat maakte de uitdaging alleen maar groter.

De vrouw begint enthousiast en langzamerhand ontdekt ze dat ze de afbeelding op de puzzel kent. Het is haar woonkamer. Nieuwsgierig en een beetje bang werkt de vrouw uren achter elkaar door om de puzzel te voltooien. Al snel ziet ze ook zichzelf op de puzzel. Wanneer de vrouw de puzzel helemaal af is kijkt ze er geschrokken naar. De puzzel is een natuurgetrouwe weergave van haar woonkamer. Ze ziet zichzelf voorovergebogen over de tafel staan met een puzzelstukje in haar handen. Dan ziet ze iets dat haar eerder niet is opgevallen. Achter het raam in de puzzel staat een man die naar haar staat te kijken.

Het zal je maar gebeuren het moet toch niet gekker worden in deze wereld!

Kim
12 februari 2007, 14:48
Iedereen kent dit broodje aap wel hoor...

Lincoln
12 februari 2007, 14:58
Voorspellende puzzel

Luik - Een oude vrouw was gek op puzzelen. Op een dag kwam ze in een kast een puzzel tegen die ze niet kende. Vreemd genoeg zat er op de doos geen plaatje. Maar dat maakte de uitdaging alleen maar groter.

De vrouw begint enthousiast en langzamerhand ontdekt ze dat ze de afbeelding op de puzzel kent. Het is haar woonkamer. Nieuwsgierig en een beetje bang werkt de vrouw uren achter elkaar door om de puzzel te voltooien. Al snel ziet ze ook zichzelf op de puzzel. Wanneer de vrouw de puzzel helemaal af is kijkt ze er geschrokken naar. De puzzel is een natuurgetrouwe weergave van haar woonkamer. Ze ziet zichzelf voorovergebogen over de tafel staan met een puzzelstukje in haar handen. Dan ziet ze iets dat haar eerder niet is opgevallen. Achter het raam in de puzzel staat een man die naar haar staat te kijken.

Het zal je maar gebeuren het moet toch niet gekker worden in deze wereld!De filosofie achter deze verhaal is; als je genoeg bang bent dan ben je rijp om elke verhaal te aanvaarden en zeker als het gaat om leven en dood, hoe meer je erin gelooft hoe meer de leugen een waarheid wordt !

Heftruck
12 februari 2007, 15:04
Zo ne puzzel moet ik hebben!

Jazeker
12 februari 2007, 15:24
Zo ne puzzel moet ik hebben!

Makkelijk he, moet ge zelf buiten geen camera's plaatsen.

Heftruck
12 februari 2007, 15:31
Makkelijk he, moet ge zelf buiten geen camera's plaatsen.

Gadver, dat is zo geen slecht gedacht.

Otto
12 februari 2007, 18:01
Ik heb zelf ook een keer zo'n soort puzzel gehad. Ik kwam zelf tevoorschijn met het laatste stukje in mijn hand, bleek dat Ralph Imbar achter het raam stond van Banana Split.