PDA

View Full Version : Dagboek van een belgicist


Tantist
8 januari 2004, 16:56
(schitterend idee Chill!)

Jour 1
Vandaag heb ik de video van de kersttoespraak van onze Koning nog eens bekeken. De tranen sprongen mij in de ogen. Oh, wat leef ik in dit mooie Vaderland met zo'n wijze vorst. Konden we maar snel terug unitair worden.

Jour 2
Kim Clijsters heeft weer een Grans Slam gewonnen. Ze werd ongetwijfeld geïnspireerd door onze Vorst die op de banken zat. Ik heb meteen mijn driekleur buiten gehangen. Die snoodaard van hiernaast had echter zijn Vlaamse Leeuw buiten gehangen. Kladdertje verf. Swastika op getekend. Dat zal hem leren, de fascist!

Jour 3
Vandaag is onze Grote Leider Hans I op Lispezele TV. Ik zet mijn video klaar. Mooie toespraak. Veel nieuwe woordjes geleerd. Na-zi... En Vlaanderen blijkt niet Noord-België te zijn, maar een graafschap dat niet meer bestaat. Hohoho, wat een domme fascisten toch!

Jour 4
Ramp! De kerstboodschap van Zijne Majesteit Koning Albert II is overtaped met het interview met Hans I. Ik begin te wenen. Ik registreer me, en ga de Vlaamse fascisten op internet eens goed zeggen wat ik van hen denk0. Ik ben WOEDEND!!!

Jour 5
Mijn ISP heeft mijn internetaccount opgezegd. Oh, die snode fascisten van Telenet Vlaanderen toch!!!!

Jour 6
Geert Bourgeois is op TV. Daarna een reportage over een skinhead die iemand heeft neergestoken en een lidkaart van het Vlaams Blok heeft. Zie je wel, als die fascisten in beeld komen, is het altijd met geweld en fascisme. En onze grote leider Hans I komt nooit in beeld. Schaf de televisie af!!! Alleen Lispezele TV mag blijven bestaan. Dat moet de nationale TV worden.

Jour 7
Om mijn tweetaligheid te scherpen ga ik naar Franse mis in de faciliteitengemeente naast de mijne. Ik versta er niet veel van, maar het klinkt wel heel erg goed en het is lekker Belgisch om zowel Frans als Nederlands te kunnen. Dat kunnen die fascisten niet. Hahaha, wat zijn ze dom.

De Knut
9 januari 2004, 10:47
Zouden die belgicisten echt zo aktief zijn? :lol: :lol:

Zeno!
9 januari 2004, 12:08
Gelweldig :lol: (Je zou bijna denken dat het een parodie is!)

Patriot!
9 januari 2004, 16:45
Zouden die belgicisten echt zo aktief zijn? :lol: :lol:


Nee, daarom heb je nog nooit een Belgicist gezien, en zeker niet op dit forum. Kruip terug in je PI-hol! :wink:

Groot Bakkes
9 januari 2004, 16:58
Schitterende reportage Tantist!

Wanne
9 januari 2004, 16:58
Deze topic is het lezen niet waard.

Groot Bakkes
9 januari 2004, 17:01
Deze topic is het lezen niet waard.
Nieuw woordje voor Wanne: "Hu-mor."

Het Skill Effect
9 januari 2004, 17:02
(schitterend idee Chill!)

:lol: :lol:

Ca was nogal une week pour u! :wink:

Patriot!
9 januari 2004, 17:11
Deze topic is het lezen niet waard.
Nieuw woordje voor Wanne: "Hu-mor."

Wat heeft dat met deze topic te maken?

Wanne
9 januari 2004, 17:15
Als het nog grappig was, maar zelfs Geert Hoste is beter dan deze typische nationalisten-tegen-nationalisten-poging-tot-humor...

Het Skill Effect
9 januari 2004, 17:19
Mijn week was ook uiterst "vivant" ! :wink:
Ik was op het einde zelfs blauw geworden! :lol:

Het begon nochtans goed!
Ik had namelijk de uncut versie van de kerstboodschap van de koning kunnen vastkrijgen.
Ze duurt 365 uur, dus kan ik op en top genieten!

Mijn perfect tweetalige vriendin zegt me wel altijd dat ik door die speechen van het koningshuis niet zo hyper moet worden.
Dat verstoort mijn slaap. :wink:

Ze spreekt trouwens perfect tweetalig: frans en waals! :lol:

Om toch nog in slaap te geraken heb ik van haar een pluchen Koning Albert gekregen, ... Prins Ernie was uitverkocht! :lol:
Die Albert heeft een touwke aan de onderkant en als je eraan trekt, hoor je het melodietje van de brabanconne!

Ik heb ook een CD van Helmut Lotti goes koninghuis bij gekregen!

Als ik de video met de kerstboodschap bekijk, wil ik telkens op straat gaan en mijn mening uiten!

Nog voor ik tot de publieke opinie geraak, struikel ikme serieus aan de kiesrempel aan mijn voordeur!

Ik schaamde me blauw! :lol: :lol:

Dat is nog maar één dag uit mijn week.

Meer dagen heb ik niet meer... :cry:

Groot Bakkes
9 januari 2004, 17:20
Als het nog grappig was, maar zelfs Geert Hoste is beter dan deze typische nationalisten-tegen-nationalisten-poging-tot-humor...

Jij keurt dit gewoon af omdat het van nationalisten komt. Je lijdt aan een zeldzame allergie die je bang en kwaad maakt vanaf dat je ergens denkt een vorm van nationalisme gevonden te hebben.

Vlaamse groeten

Erwin

Wanne
9 januari 2004, 17:22
http://politicalhumor.about.com/library/graphics/bush_darthvader.jpg

Wanne
9 januari 2004, 17:22
8)

Patriot!
9 januari 2004, 17:23
Mijn week was ook uiterst "vivant" ! :wink:
Ik was op het einde zelfs blauw geworden! :lol:

Het begon nochtans goed!
Ik had namelijk de uncut versie van de kerstboodschap van de koning kunnen vastkrijgen.
Ze duurt 365 uur, dus kan ik op en top genieten!

Mijn perfect tweetalige vriendin zegt me wel altijd dat ik door die speechen van het koningshuis niet zo hyper moet worden.
Dat verstoort mijn slaap. :wink:

Ze spreekt trouwens perfect tweetalig: frans en waals! :lol:

Om toch nog in slaap te geraken heb ik van haar een pluchen Koning Albert gekregen, ... Prins Ernie was uitverkocht! :lol:
Die Albert heeft een touwke aan de onderkant en als je eraan trekt, hoor je het melodietje van de brabanconne!

Ik heb ook een CD van Helmut Lotti goes koninghuis bij gekregen!

Als ik de video met de kerstboodschap bekijk, wil ik telkens op straat gaan en mijn mening uiten!

Nog voor ik tot de publieke opinie geraak, struikel ikme serieus aan de kiesrempel aan mijn voordeur!

Ik schaamde me blauw! :lol: :lol:

Dat is nog maar één dag uit mijn week.

Meer dagen heb ik niet meer... :cry:

Belachelijk, net als je eerste 'dagboek' en dat spul van tantist.

Het Skill Effect
9 januari 2004, 17:28
Belachelijk, net als je eerste 'dagboek' en dat spul van tantist.

Ik schop niet tegen uw schenen en toch raak ik je tenen! :lol: :lol:

Patriot!
9 januari 2004, 17:28
Belachelijk, net als je eerste 'dagboek' en dat spul van tantist.

Ik schop niet tegen uw schenen en toch raak ik je tenen! :lol: :lol:


Nee, U bent gewoon niet grappig.

Het Skill Effect
9 januari 2004, 17:31
Ik schop niet tegen uw schenen en toch raak ik je tenen! :lol: :lol:


Nee, U bent gewoon niet grappig.

U daarentegen! :twisted:

Patriot!
9 januari 2004, 17:37
Nee, U bent gewoon niet grappig.

U daarentegen! :twisted:

Ik pretendeer niet grappig te zijn.

Het Skill Effect
9 januari 2004, 17:40
Ik pretendeer niet grappig te zijn.

Zonder gevoel voor humor kan je het niet beoordelen.

Fijnproever word je ook niet zonder smaakpapillen! :lol:

The Paulus Experience
9 januari 2004, 17:53
(schitterend idee Chill!)

Tag 1
Vandaag habe ik den video mit den toespraak van onze Führer nog eens bekeken. De tranen sprongen mich in die ogen. Oh, wat leef ik in dit mooie Vaderland mit zo'n wijze Furher . Konden we maar snel terug groot-Dietsch worden.

Tag 2
Kim Clijsters heeft weer een Grans Slam gewonnen. Ze werd ongetwijfeld geïnspireerd door onze Führer Geert . Ik heb meteen meine Schwarze Katz buiten gehangen. Die snoodaard van hiernaast had echter zijn Belgischen vlag buiten gehangen. De nieuwe orde zal das wel mee afrechnen

Tag 3
Vandaag is onze Hauptmann Filip auf Lispezele TV. Ik setze mijn video klar. Mooie toespraak. Veel nieuwe woordjes geleerd. Na-zi... En Vlaanderen blijkt niet Noord-België te zijn, maar een graafschap van Dietschland. Hohoho, wat een domme Belgen toch!

Tag 4
Ramp! De kerstboodschap van mein Führer ist overtaped met het interview met unsen hauptmann . Ik begin te wenen. Ik registreer me, en ga de Vlaamsche freunden op internet bezoeken om me zu troosten

Tag 5
Mijn ISP heeft mijn internetaccount opgezegd. Oh, die snode Belgen toch!!!!

Tag 6
Führer Geert is op TV. Onmittelijk ein erectie gekregen. Daarna een reportage over een vreemdeling die iemand heeft neergestoken en geen papieren heeft. Zie je wel, als die vremdelingen in beeld komen, is het altijd met geweld . Schaf de televisie af!!! Alleen Lispezele TV mag blijven bestaan. Dat moet de nationale TV worden.

Tag 7
Des zondags lig ik auf mijn lamme zak.

is deze versie ook grappig?
:wink:

Patriot!
9 januari 2004, 18:05
(schitterend idee Chill!)

Tag 1
Vandaag habe ik den video mit den toespraak van onze Führer nog eens bekeken. De tranen sprongen mich in die ogen. Oh, wat leef ik in dit mooie Vaderland mit zo'n wijze Furher . Konden we maar snel terug groot-Dietsch worden.

Tag 2
Kim Clijsters heeft weer een Grans Slam gewonnen. Ze werd ongetwijfeld geïnspireerd door onze Führer Geert . Ik heb meteen meine Schwarze Katz buiten gehangen. Die snoodaard van hiernaast had echter zijn Belgischen vlag buiten gehangen. De nieuwe orde zal das wel mee afrechnen

Tag 3
Vandaag is onze Hauptmann Filip auf Lispezele TV. Ik setze mijn video klar. Mooie toespraak. Veel nieuwe woordjes geleerd. Na-zi... En Vlaanderen blijkt niet Noord-België te zijn, maar een graafschap van Dietschland. Hohoho, wat een domme Belgen toch!

Tag 4
Ramp! De kerstboodschap van mein Führer ist overtaped met het interview met unsen hauptmann . Ik begin te wenen. Ik registreer me, en ga de Vlaamsche freunden op internet bezoeken om me zu troosten

Tag 5
Mijn ISP heeft mijn internetaccount opgezegd. Oh, die snode Belgen toch!!!!

Tag 6
Führer Geert is op TV. Onmittelijk ein erectie gekregen. Daarna een reportage over een vreemdeling die iemand heeft neergestoken en geen papieren heeft. Zie je wel, als die vremdelingen in beeld komen, is het altijd met geweld . Schaf de televisie af!!! Alleen Lispezele TV mag blijven bestaan. Dat moet de nationale TV worden.

Tag 7
Des zondags lig ik auf mijn lamme zak.

is deze versie ook grappig?
:wink:


Nee, maar wel beter :wink:

Celebfin
9 januari 2004, 18:08
Ik vond het eiegnlijk wel lachen.

Het Skill Effect
9 januari 2004, 18:09
Ik vond het eiegnlijk wel lachen.

merci. :wink:

Ik wil met alles lachen en geen belgicisten discrimineren! :wink:

zorroaster
9 januari 2004, 20:09
Deze topic is het lezen niet waard.

Hetzelfde vind ik zo zoetjesaan van uw statement dat Waalse muziek door een groot Vlaams complot overal wordt geboycot, dat u in élke discussie weet te gooien, of die nu over zorgcheques of flitspalen gaat...

Patriot!
9 januari 2004, 20:58
Deze topic is het lezen niet waard.

Hetzelfde vind ik zo zoetjesaan van uw statement dat Waalse muziek door een groot Vlaams complot overal wordt geboycot, dat u in élke discussie weet te gooien, of die nu over zorgcheques of flitspalen gaat...


Hij heeft gelijk, en dat mag gezegd worden!

Celebfin
9 januari 2004, 22:29
Ik vond het eiegnlijk wel lachen.

merci. :wink:

Ik wil met alles lachen en geen belgicisten discrimineren! :wink:

Zo is het, een man zonder zelfrelativering is geen man.

Tantist
9 januari 2004, 23:15
(schitterend idee Chill!)

:lol: :lol:

Ca was nogal une week pour u! :wink:

Wat vous zeggen!!

Tantist
9 januari 2004, 23:17
Nieuw woordje voor Wanne: "Hu-mor."

Wat heeft dat met deze topic te maken?

Heeft de verzuring weer toegeslagen??? :twisted:

http://members.lycos.nl/tantist/foto/verzuring.jpg
http://members.lycos.nl/tantist/bub/28-6-03002.jpg

(Buiten Hans I de la Charrue kan er niemand lachen, een prelude op het einde van de partij)

Tantist
9 januari 2004, 23:18
Hetzelfde vind ik zo zoetjesaan van uw statement dat Waalse muziek door een groot Vlaams complot overal wordt geboycot, dat u in élke discussie weet te gooien, of die nu over zorgcheques of flitspalen gaat...


Hij heeft gelijk, en dat mag gezegd worden!

Kijk eens in die draad over muziek: in Wanne zijn muziek is geen kat geïnteresseerd.

Tantist
9 januari 2004, 23:20
(schitterend idee Chill!)

Tag 1
Vandaag habe ik den video mit den toespraak van onze Führer nog eens bekeken. De tranen sprongen mich in die ogen. Oh, wat leef ik in dit mooie Vaderland mit zo'n wijze Furher . Konden we maar snel terug groot-Dietsch worden.

Tag 2
Kim Clijsters heeft weer een Grans Slam gewonnen. Ze werd ongetwijfeld geïnspireerd door onze Führer Geert . Ik heb meteen meine Schwarze Katz buiten gehangen. Die snoodaard van hiernaast had echter zijn Belgischen vlag buiten gehangen. De nieuwe orde zal das wel mee afrechnen

Tag 3
Vandaag is onze Hauptmann Filip auf Lispezele TV. Ik setze mijn video klar. Mooie toespraak. Veel nieuwe woordjes geleerd. Na-zi... En Vlaanderen blijkt niet Noord-België te zijn, maar een graafschap van Dietschland. Hohoho, wat een domme Belgen toch!

Tag 4
Ramp! De kerstboodschap van mein Führer ist overtaped met het interview met unsen hauptmann . Ik begin te wenen. Ik registreer me, en ga de Vlaamsche freunden op internet bezoeken om me zu troosten

Tag 5
Mijn ISP heeft mijn internetaccount opgezegd. Oh, die snode Belgen toch!!!!

Tag 6
Führer Geert is op TV. Onmittelijk ein erectie gekregen. Daarna een reportage over een vreemdeling die iemand heeft neergestoken en geen papieren heeft. Zie je wel, als die vremdelingen in beeld komen, is het altijd met geweld . Schaf de televisie af!!! Alleen Lispezele TV mag blijven bestaan. Dat moet de nationale TV worden.

Tag 7
Des zondags lig ik auf mijn lamme zak.

is deze versie ook grappig?
:wink:

Als je "Tantist" vervangt door "Paulus" (ha die ouwe rakker! Nog steeds de haatdragende kerel van weleer?) als auteur: Ja zeker! Al is Chill je voor geweest met je flamingantenparodie. Neh neh nene neh! :P

Tantist
10 januari 2004, 00:53
[ (ha die ouwe rakker! Nog steeds de haatdragende kerel van weleer?)



Vreemd... Een vent van pakweg 35, die schrik heeft om naar een forummeeting te komen en die niet in het openbaar voor zijn politieke overtuiging wil uitkomen en op dit forum constant kinderachtig doet.

:P wie dumpt er zo'n dingen in iemands pb box hé.

Ben je weer je oude zelf? :roll:
Ik vreesde er al voor toen ik de topic zag om je terug te halen.
Hoeveel heeft je dat gekost trouwens? :lol: :lol: :lol:

I take that as a YES! :twisted:

The Paulus Experience
10 januari 2004, 00:58
I take that as a YES! :twisted:

nou, smakelijk!

http://www.nestle.de/online/markenwelt/graphics/m_img_yessini1.jpg

Tantist
10 januari 2004, 01:02
I take that as a YES! :twisted:

nou, smakelijk!

http://www.nestle.de/online/markenwelt/graphics/m_img_yessini1.jpg

4/10

Aangebrande Phönix
10 januari 2004, 18:04
Ach, oude rivaliteiten..

Nostalgia!

<tranen in de ogen>

(4e lijntje)

Jazeker
7 september 2009, 17:31
(schitterend idee Chill!)

Jour 1
Vandaag heb ik de video van de kersttoespraak van onze Koning nog eens bekeken. De tranen sprongen mij in de ogen. Oh, wat leef ik in dit mooie Vaderland met zo'n wijze vorst. Konden we maar snel terug unitair worden.

Jour 2
Kim Clijsters heeft weer een Grans Slam gewonnen. Ze werd ongetwijfeld geïnspireerd door onze Vorst die op de banken zat. Ik heb meteen mijn driekleur buiten gehangen. Die snoodaard van hiernaast had echter zijn Vlaamse Leeuw buiten gehangen. Kladdertje verf. Swastika op getekend. Dat zal hem leren, de fascist!

Jour 3
Vandaag is onze Grote Leider Hans I op Lispezele TV. Ik zet mijn video klaar. Mooie toespraak. Veel nieuwe woordjes geleerd. Na-zi... En Vlaanderen blijkt niet Noord-België te zijn, maar een graafschap dat niet meer bestaat. Hohoho, wat een domme fascisten toch!

Jour 4
Ramp! De kerstboodschap van Zijne Majesteit Koning Albert II is overtaped met het interview met Hans I. Ik begin te wenen. Ik registreer me, en ga de Vlaamse fascisten op internet eens goed zeggen wat ik van hen denk0. Ik ben WOEDEND!!!

Jour 5
Mijn ISP heeft mijn internetaccount opgezegd. Oh, die snode fascisten van Telenet Vlaanderen toch!!!!

Jour 6
Geert Bourgeois is op TV. Daarna een reportage over een skinhead die iemand heeft neergestoken en een lidkaart van het Vlaams Blok heeft. Zie je wel, als die fascisten in beeld komen, is het altijd met geweld en fascisme. En onze grote leider Hans I komt nooit in beeld. Schaf de televisie af!!! Alleen Lispezele TV mag blijven bestaan. Dat moet de nationale TV worden.

Jour 7
Om mijn tweetaligheid te scherpen ga ik naar Franse mis in de faciliteitengemeente naast de mijne. Ik versta er niet veel van, maar het klinkt wel heel erg goed en het is lekker Belgisch om zowel Frans als Nederlands te kunnen. Dat kunnen die fascisten niet. Hahaha, wat zijn ze dom.

Mijn week was ook uiterst "vivant" ! :wink:
Ik was op het einde zelfs blauw geworden! :lol:

Het begon nochtans goed!
Ik had namelijk de uncut versie van de kerstboodschap van de koning kunnen vastkrijgen.
Ze duurt 365 uur, dus kan ik op en top genieten!

Mijn perfect tweetalige vriendin zegt me wel altijd dat ik door die speechen van het koningshuis niet zo hyper moet worden.
Dat verstoort mijn slaap. :wink:

Ze spreekt trouwens perfect tweetalig: frans en waals! :lol:

Om toch nog in slaap te geraken heb ik van haar een pluchen Koning Albert gekregen, ... Prins Ernie was uitverkocht! :lol:
Die Albert heeft een touwke aan de onderkant en als je eraan trekt, hoor je het melodietje van de brabanconne!

Ik heb ook een CD van Helmut Lotti goes koninghuis bij gekregen!

Als ik de video met de kerstboodschap bekijk, wil ik telkens op straat gaan en mijn mening uiten!

Nog voor ik tot de publieke opinie geraak, struikel ikme serieus aan de kiesrempel aan mijn voordeur!

Ik schaamde me blauw! :lol: :lol:

Dat is nog maar één dag uit mijn week.

Meer dagen heb ik niet meer... :cry:


:D

Geweldig 8-)

Zwartengeel
7 september 2009, 18:03
http://members.lycos.nl/tantist/bub/28-6-03002.jpg

(Buiten Hans I de la Charrue kan er niemand lachen, een prelude op het einde van de partij)

Wie waren dat, misschien?

bartje
7 september 2009, 18:49
Goh waar is de tijd toch hé.