PDA

View Full Version : Tooghangen


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

nubian
20 februari 2007, 12:48
Met welke forumlid/forumleden zou je wel eens mee willen 'tooghangen', en waarom?

Derk de Tweede
20 februari 2007, 13:03
Is dat seks hebben aan togen in het plafond?:oops:

Laya
20 februari 2007, 13:12
Is dat seks hebben aan togen in het plafond?:oops:
Oh my God..... zeg Derk moest jij geen stal gaan timmeren? :-P

nubian
20 februari 2007, 13:14
Is dat seks hebben aan togen in het plafond?:oops:
Nu moet jij me eens uitleggen hoe je in godsnaam aan togen in het plafond sex kan hebben, werk je bij de circus?

Derk de Tweede
20 februari 2007, 13:40
Nu moet jij me eens uitleggen hoe je in godsnaam aan togen in het plafond sex kan hebben, werk je bij de circus?

Beetje creatief denken bij seks kan geen kwaad. Ik meen me te herinneren dat Belgen het vaakst in de auto doen.
Ik heb het in mijn jonge jaren weleens gedaan op de brommer, dus aan togen moet ook geen probleem zijn.
Je zou in de dierentuin eens bij de slingerapen kunnen gaan kijken. :roll:

Laya
20 februari 2007, 13:42
Beetje creatief denken bij seks kan geen kwaad. Ik meen me te herinneren dat Belgen het vaakst in de auto doen.
Ik heb het in mijn jonge jaren weleens gedaan op de brommer, dus aan togen moet ook geen probleem zijn.
Je zou in de dierentuin eens bij de slingerapen kunnen gaan kijken. :roll:
Derk, wat is een toog volgens jou?

Anna List
20 februari 2007, 14:17
Beetje creatief denken bij seks kan geen kwaad. Ik meen me te herinneren dat Belgen het vaakst in de auto doen.
Ik heb het in mijn jonge jaren weleens gedaan op de brommer, dus aan togen moet ook geen probleem zijn.
Je zou in de dierentuin eens bij de slingerapen kunnen gaan kijken. :roll:

in een ver en duister verleden kon diegene die tijdens het bestellen tegen de toog dierf pissen ook wel eens een rondje verdienen, maar sex tegen den toog ... dat is hopelijk toch na sluitingstijd ... in zo'n ranzig krocht heb ik mij toch nog nooit begeven (dat ik mij herinner) ... en ik heb in mijn tijd toch aardig wat veld- en studiewerk verricht ...

Anna List
20 februari 2007, 14:18
on topic, met Nubi en Laya wil ik wel eens ene gaan pakken !

Derk zal hier nog één en ander moeten verklaren voor ie onvoorwaardelijk mee mag ...

garfield
20 februari 2007, 14:34
Er zijn er genoeg 8-)

Duvelke
20 februari 2007, 14:41
mee iemand die rijk is, en vrijgevig is wil ik wel aan den toog hange :P

Derk de Tweede
20 februari 2007, 14:44
Derk, wat is een toog volgens jou?

Een ronding aan het plafond. Maar in het Vlaams schijnt het ook in de kroeg rondhangen te zijn.

Op Wiki vond ik dit:


Een toog in een café (http://nl.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A9) is het centrale meubel. Achter de toog, meestal voorzien van één of meerdere tapkranen, staat de barkeeper of waard(in) voor het volschenken van de pintjes (http://nl.wikipedia.org/wiki/Pintje). Voor de toog zitten de gasten op barkrukjes. De toog heeft meestal een hoogte van ca 1,5 meter, zodat een volwassene er met zijn elleboog gemakkelijk kan op steunen. Wie zo vaak of lang aan de toog staat wordt ook tooghanger genoemd, eufemisme voor dronkelap.


Zijn pintjes pilsjes? :-D

Duvelke
20 februari 2007, 14:49
omg, 'ollanders !!!!! :D

ja pilsje = pintje

nubian
20 februari 2007, 14:50
In Nederland kennen ze het begrip tooghangen niet? Misschien omdat ze enkel 1 pintje drinken op cafe,alhoewel dat je veel Heinekens zou moetendrinken om hetzelfde effect van 1 jupiler te kunnen verkrijgen;-)

Duvelke
20 februari 2007, 14:52
Heineken is geen bier, das zeikwater

nubian
20 februari 2007, 14:54
Heineken is geen bier, das zeikwater
Ah ja? Wij noemen het tapwater en Corona noemen bruiswater met dreft citroen smaakje;-)

Derk de Tweede
20 februari 2007, 14:56
http://www.belgtoets.ugent.be/cgi-bin/index.pl :lol:

Anna List
20 februari 2007, 15:02
In Nederland kennen ze het begrip tooghangen niet? Misschien omdat ze enkel 1 pintje drinken op cafe,alhoewel dat je veel Heinekens zou moetendrinken om hetzelfde effect van 1 jupiler te kunnen verkrijgen;-)

maar als je eens een Vedett hebt geproefd, moet je die jup toch ook niet meer hoor

Laya
20 februari 2007, 15:04
Ah ja? Wij noemen het tapwater en Corona noemen bruiswater met dreft citroen smaakje;-)
wij noemen dat merrezjiek :oops:

lordoffaith
20 februari 2007, 15:04
kim, garfield,

garfield
20 februari 2007, 15:05
In Nederland kennen ze het begrip tooghangen niet? Misschien omdat ze enkel 1 pintje drinken op cafe,alhoewel dat je veel Heinekens zou moetendrinken om hetzelfde effect van 1 jupiler te kunnen verkrijgen;-)

zwijg me van Jupiler, en paar matchen in de jupilerliga en je bent dat bier ook beu

nubian
20 februari 2007, 15:06
maar als je eens een Vedett hebt geproefd, moet je die jup toch ook niet meer hoor
pff Vedett, afrip van Duvel:twisted:

Anna List
20 februari 2007, 15:11
pff Vedett, afrip van Duvel:twisted:

ok, tblijft 'slechts' een pilsbier, maar wel het beste !

natuurlijk gaat er niks boven een speciaalbier (zeker als Duvel) ;-)

ps vanmorgen besloten dat ik stop met drinken ... zit k daar met een hele wijnkelder ... tsssssss

1handclapping
20 februari 2007, 15:14
in een ver en duister verleden kon diegene die tijdens het bestellen tegen de toog dierf pissen ook wel eens een rondje verdienen, maar sex tegen den toog ... dat is hopelijk toch na sluitingstijd ... in zo'n ranzig krocht heb ik mij toch nog nooit begeven (dat ik mij herinner) ... en ik heb in mijn tijd toch aardig wat veld- en studiewerk verricht ...


Aan een toog hangen en tijdens het innemen van schuimend gerstenat oraal verwend worden door een welgevormd wezen is een onvertogen genot.. er gebeuren raardere zaken in deze lage landen die Benelux heten.

Er wordt hier overigens een vergissing gemaakt door een "pintje" gelijk te stellen aan een "pilsje". Dat is eigenlijk hetzelfde als ergens in België "een bier" bestellen. Elk café dat zich in België een beetje respecteeert heeft minimaal 12 soorten bier in huis. De échte brouwerijcafé's zijn op deze regel een uitzondering omdat ze gewoonlijk slechts bier van eigen makelij tappen. De Geuze-stekers zijn hier een uitzondering op : die hebben behalve Faro, Lambik, Geuze, Kriek en eventueel wat speciaal gerijpte variëteiten van hun eigen gestoken geuze gewoonlijk nog een paar niet-gueze van het vat of uit de fles in hun aanbod.

In het noorden van de Benelux, het land dat we gewoonlijk Nederland noemen is intussen een culturele inhaalbeweging gaande. De oprichting van "De brakke grond" in Amsterdam was een prijzenswaardig begin van deze evolutie, die verleden jaar een voorlopig hoogtepunt bereikte door de
maat van "het pilsje" op te waarderen met 3 cl (nu is het aarzelend overal zo'n 25cl geworden). In de toeristische centra vindt men dan ook tegenwoordig "belgische bieren" in deze ongelofelijke maat van 25cl,
de keuze blijft vanzelfsprekend eerder beperkt.

Men is waant zich in deze streken ook heel wat, doordat men er de enige "echte" trappist buiten België weet te brouwen. Politics.be hield er een forummeeting.. we hebben die zaak maar geen punten gegeven in vergelijking met die pelgrimsoorden voor de echte kenners : Westvleteren, Orval, Westmalle... de ware hoogtepunten van wereldformaat van het Bier.

In het kader van de ontwikkeling van deze planeet zou het inderdaad nuttig zijn om een groot-nederlandse staat te stichten, onderwijs is een schone zaak. Verwar Bierkennis vooral niet met alcoholisme : daarvoor kan je best naar de Baltische staten of polen trekken of een Zweeds of Fins cruiseschip op de baltische zee nemen.

Tip voor een nuttige bieruitstap is bv. Diest of Oudenaarde (kenners weten waarom).

nubian
20 februari 2007, 15:18
ok, tblijft 'slechts' een pilsbier, maar wel het beste !

natuurlijk gaat er niks boven een speciaalbier (zeker als Duvel) ;-)

ps vanmorgen besloten dat ik stop met drinken ... zit k daar met een hele wijnkelder ... tsssssss
Bij deze zijn we allen uitgenodigd in Anna's wijnkelder:cheer:

Anna List
20 februari 2007, 15:26
Bij deze zijn we allen uitgenodigd in Anna's wijnkelder:cheer:

nope, t zijn al bewaarwijnen, die gaan mee in de erfenis ...

fox
20 februari 2007, 15:53
Mijn thuis is waar mijn stella staat

cor
20 februari 2007, 16:03
Heineken is geen bier, das zeikwater

Lof der Zotheid
20 februari 2007, 16:07
Met welke forumlid/forumleden zou je wel eens mee willen 'tooghangen', en waarom?

Met Bruut Geweld om over de positieve effecten van het zionisme te praten.
Met Bhairav om over het nut van het werken in de maatschappij te spreken.

Jazeker
20 februari 2007, 16:46
nope, t zijn al bewaarwijnen, die gaan mee in de erfenis ...

adopteer mij.

MaXiMuS
20 februari 2007, 16:54
on topic,

een decandente kroegentocht met oa jazeker, anna list, nubian, kim, laya, uhu, diplomaticus, big f, lincoln, en max4westland (volgens mij dé lolbroek van dit exquise gezelschap) zie ik best zitten.

Dronkoers
20 februari 2007, 19:26
tooghangen? maakt mij niet uit met wie, als we maar hangen :-D

nubian
20 februari 2007, 20:29
MaXiMuS: enkel omdat ik zo nieuwsgierig ben of hij dit wel echt is;-)

MaXiMuS
20 februari 2007, 20:41
ik denk dat ge in de verkeerde topic zit: maar voor alle duidelijkheid

ik ben diene rechtse hippy met lang haar :)

nubian
20 februari 2007, 22:05
ik denk dat ge in de verkeerde topic zit: maar voor alle duidelijkheid

ik ben diene rechtse hippy met lang haar :)MaXiMa8O

MaXiMuS
20 februari 2007, 23:31
MaXiMa8O




neeje, gewoon ne hippy met lang vettig haar dat in geen 3 jaar meer gewassen is, een bloemekeshemd dat ook in geen driejaar meer gewassen is, ne jaren-80 bril.

Verder kunt u mij herkennen aan de woorden: peace, dude terwijl ik het V-teken maak.

Anna List
21 februari 2007, 14:59
on topic,

een decandente kroegentocht met oa jazeker, anna list, nubian, kim, laya, uhu, diplomaticus, big f, lincoln, en max4westland (volgens mij dé lolbroek van dit exquise gezelschap) zie ik best zitten.


ben ik veel te saai voor.

MaXiMuS
21 februari 2007, 15:03
ben ik veel te saai voor.


geeft niks, ik heb max4westland uitgenodigd om wat leven in de keet te krijgen...

Laya
21 februari 2007, 15:14
ben ik veel te saai voor.
:lolabove:

nubian
22 februari 2007, 11:45
met La Chunga wil ik wel eens sarcastisch tooghangen

Laya
22 februari 2007, 11:48
Ik wil es aan de toog hangen met de mensen die me hier ritueel wilden slachten, marginaal, een trut en nog zo van dat fraais noemen, es zien of ze dat irl nog willen en vinden :twisted:

Anna List
22 februari 2007, 12:27
Ik wil es aan de toog hangen met de mensen die me hier ritueel wilden slachten, marginaal, een trut en nog zo van dat fraais noemen, es zien of ze dat irl nog willen en vinden :twisted:

tssss ... en ik maar proberen met vriendelijk zijn ... ik zal ze nooit doorgronden ...

Laya
22 februari 2007, 12:33
.... en ik wil ook es aan de toog hangen met alle toffe gasten en meiden van p.be die verder zien dan hun neus lang is maar dan breng ik wel mijn ventje mee he Anna :-P

Anna List
22 februari 2007, 12:35
.... en ik wil ook es aan de toog hangen met alle toffe gasten en meiden van p.be die verder zien dan hun neus lang is maar dan breng ik wel mijn ventje mee he Anna :-P

ik kom wel mee met de andere groep, trut ! ;-)

Djiezes
22 februari 2007, 12:58
Een avondje tooghangen met BigF, Anna List, Maxima, La Chunga, GarnaalBeer, Desiderius, Nubian, Uh-Huh, Laya, Kim en nog enkele anderen zou ik best wel zien zitten...

Anna List
22 februari 2007, 13:04
Een avondje tooghangen met BigF, Anna List, Maxima, La Chunga, GarnaalBeer, Desiderius, Nubian, Uh-Huh, Laya, Kim en nog enkele anderen zou ik best wel zien zitten...

pffft ... doorzichtige manoeuvres opdat Laya haar ventje zou thuislaten ... :roll:

1handclapping
22 februari 2007, 13:10
on topic,

een decandente kroegentocht met oa jazeker, anna list, nubian, kim, laya, uhu, diplomaticus, big f, lincoln, en max4westland (volgens mij dé lolbroek van dit exquise gezelschap) zie ik best zitten.

Dt zou me benieuwen : ik wil best een kroegentocht als volgt ineensteken:

regel 1 de tocht loopt van Gent via Lokeren en St; Niklaas naar Antwerpen
om te eindigen in "Den Engel" op de grote markt.

regel2 de tocht duur 2 dagen van vrijdagmiddag tot zaterdagmiddag

regel3 ik maak een lijst van te bezoeken café's met een uurschema
45 minuten per café & een eetpauze met een aanbevolen goedkopere eetgelegenheid in de buurt (of in het café zelf) De eetpauzes
komen op 2 uur

regel4 dit plan gaat in van zodra 8 forumleden te kennen geven dit plan genegen te zijn, waaronder er wel gendergelijkheid is - dus min. 4 vrouwelijke en 4 mannelijke wezens (ikzelf niet meegerekend)

regel5 De datum van aanvang wordt vastgelegd door ten minste 5 forumleden die aan de gehele of de gedeeltelijke tocht willen meedoen.

regel6 diegenen die de tocht helemaal volbrengen krijgen een diploma van
kampioen politiek tooghangen en mogen gratis als voorzitter van een kiesbureau naar keuze fungeren, alwaar zij de bijzitters zullen trakteren op
een heerlijk helder heineken of iets gelijkwaardigs (moeilijk te vinden).

nubian
22 februari 2007, 13:13
regel 7: no rules;-)

1handclapping
22 februari 2007, 13:37
regel 7: no rules;-)

De regels heben alleen als doel dat we elkaar kunnen vinden op deze plaatsen & dat we niet als een kip zonder kop lopen toog te hangen zonder iemand aan te treffen.

Voor de rest zie regel 7

Anna List
22 februari 2007, 13:38
regel 7: no rules;-)

hear hear !

ps geef een seintje wanneer ge in 'den Engel' geraakt bent, dan kom ik jullie halen om iets in 'de beest' te gaan drinken ;-)

nubian
22 februari 2007, 13:42
Ik vind dat we op z'n minst moeten gaan tooghangen in een Irish Pub en in de Havana Club in Gent!

Anna List
22 februari 2007, 13:45
haha 1handclap in den Engel
ik in de Beest
en Nubi in the Irish pub op de groenplaats

we zitten al op een halve vierkante kilometer, da's al iets hé

nubian
22 februari 2007, 14:36
haha 1handclap in den Engel
ik in de Beest
en Nubi in the Irish pub op de groenplaats

we zitten al op een halve vierkante kilometer, da's al iets hé
regel 8 : geen bruine cafés waarvan de naam begint met 'in den' of 'den bruine staminée' of 'Wittekerke'

Djiezes
22 februari 2007, 14:37
haha 1handclap in den Engel
ik in de Beest
en Nubi in the Irish pub op de groenplaats

we zitten al op een halve vierkante kilometer, da's al iets hé

Die pub op de Groenplaats (ben de naam kwijt) vind ik maar niks... Geef mij maar den Dubliner op de Grote Markt...

Anna List
22 februari 2007, 14:38
Die pub op de Groenplaats (ben de naam kwijt) vind ik maar niks... Geef mij maar den Dubliner op de Grote Markt...

is er zelfs eentje schuin over 'de Beest' in t zelfde straatje als ik mij niet vergis ...

Djiezes
22 februari 2007, 14:39
is er zelfs eentje schuin over 'de Beest' in t zelfde straatje als ik mij niet vergis ...

Da's de "Molly Bloom's" :-)

Anna List
22 februari 2007, 14:39
regel 8 : geen bruine cafés waarvan de naam begint met 'in den' of 'den bruine staminée' of 'Wittekerke'

lol, 'den engel' en 'de beest' beginnen niet met in den, sjoeke ;-)

Anna List
22 februari 2007, 14:40
Da's de "Molly Bloom's" :-)


voil�* dat is al een locatie, nu nog nen datum en ne lijst aanwezigen 8-)

nubian
22 februari 2007, 14:41
Die pub op de Groenplaats (ben de naam kwijt) vind ik maar niks... Geef mij maar den Dubliner op de Grote Markt...
The Irish Times op de Groenplaats, alhoewel Brussel ook best gezellig is

Djiezes
22 februari 2007, 14:43
The Irish Times op de Groenplaats

Sorry schatteke, The Irish Times is op de Grote Markt op 50m van The Dubliner....
Die op de Groenplaats heet "Celtic Ireland" of zoiets...

Djiezes
22 februari 2007, 14:45
The Irish Times op de Groenplaats, alhoewel Brussel ook best gezellig is

In Brussel heb je O'Reilly's aan de Anspachlaan, schuin over de AB....

nubian
22 februari 2007, 14:46
Sorry schatteke, The Irish Times is op de Grote Markt op 50m van The Dubliner....
Die op de Groenplaats heet "Celtic Ireland" of zoiets...
idd, foutje van me, mijn excuzes lieverdje
kzal wel de volgende ronde betalen;-)

Djiezes
22 februari 2007, 14:47
idd, foutje van me, mijn excuzes lieverdje
kzal wel de volgende ronde betalen;-)

Deal!

Anna List
22 februari 2007, 14:49
idd, foutje van me, mijn excuzes lieverdje
kzal wel de volgende ronde betalen;-)

is dat een onderonske voor jou en Djiezes, of eentje voor iedereen ? :-D

nubian
22 februari 2007, 14:50
O'Reilly's op de beursplein Brussel?

Djiezes
22 februari 2007, 14:56
O'Reilly's op de beursplein Brussel?

Is dat al Beursplein? Ik ga daar altijd nen Guinness drinken na een concert in de AB....

nubian
22 februari 2007, 14:57
Is dat al Beursplein? Ik ga daar altijd nen Guinness drinken na een concert in de AB....
ieuwww...Guinness:?

Djiezes
22 februari 2007, 14:59
ieuwww...Guinness:?

Tssss...Persé naar een Ierse kroeg willen en geen Guinness lusten... :roll:

;-)

Anna List
22 februari 2007, 15:00
ik krijg dat toch ook niet binnen hoor, en ik proef en lust normaal alles ...

nubian
22 februari 2007, 15:02
Tssss...Persé naar een Ierse kroeg willen en geen Guinness lusten... :roll:

;-)erg hé, ik kies eerder voor oa een smooth Jameson of Bushmills

Djiezes
22 februari 2007, 15:13
erg hé, ik kies eerder voor oa een smooth Jameson of Bushmills

ook lekker... ;-)

nubian
22 februari 2007, 15:22
En de echt drinken het niet 'onder rocks';-)

Djiezes
22 februari 2007, 15:38
En de echt drinken het niet 'onder rocks';-)

idd dé manier om een goeie whiskey te verkloten is er ijs in kappen... of cola... of beide... :?

nubian
22 februari 2007, 15:43
idd dé manier om een goeie whiskey te verkloten is er ijs in kappen... of cola... of beide... :?
inderdaad de wimps, ze kunnen evengoed Guinness drinken;-)

Djiezes
22 februari 2007, 15:54
inderdaad de wimps, ze kunnen evengoed Guinness drinken;-)

Nope. Guinness drinken vraagt moed! ;-)

Derk de Tweede
22 februari 2007, 16:16
Nope. Guinness drinken vraagt moed! ;-)

Ik drink karnemelk!

Ach moet het
Drie glazen per dag
Dat doet het!

nubian
22 februari 2007, 16:28
Ik drink karnemelk!

Ach moet het
Drie glazen per dag
Dat doet het!U drinkt karnemelk op café?

Djiezes
22 februari 2007, 17:43
U drinkt karnemelk op café?

Het kon nog erger: Heineken...

Pietje
22 februari 2007, 17:46
Het kon nog erger: Heineken...

Zeker weten 8-)

nubian
22 februari 2007, 17:49
:lol: De Nederlanders hebben hun Heineken en wij hebben de Rode Duivels:-(

Anna List
23 februari 2007, 09:26
:lol: De Nederlanders hebben hun Heineken en wij hebben de Rode Duivels:-(

pasop, zo zijn er nog enkele hé

de Nederlanders hebben Maxima en wij zitten met Matil ...

mocht ik geen grootnederlander zijn, ik zag hier stof in voor een hele nieuwe draad ;-) (bellegen-olland)

nubian
23 februari 2007, 11:15
zij hebben tostie - wij lekkere croque monsieur.
patat (en dan nog slecht ook) - wij FRIETEN
maar zij hebben kentucky Fried Chicken:cheer: en wij hebben Quick:?
steek in de muur(altijd handig als je honger hebt) - wij hebben nachtwinkels.
Maar wat ik niet zo goed snap is waarom er in de Nederlandse zogezegde nachtwinkels geen sterke drank verkocht mag worden.

Havana
23 februari 2007, 20:36
Ik vind dat we op z'n minst moeten gaan tooghangen in een Irish Pub en in de Havana Club in Gent!

Ik kriig al dorst... Maar de combinatie mojito en guinness is een garantie op een serieuze kater.

Pietje
23 februari 2007, 20:59
Ik vind dat we op z'n minst moeten gaan tooghangen in een Irish Pub en in de Havana Club in Gent!

Gaan tooghangen in "Het Druppelkot" in Gent heeft anders ook wel "iets" 8-)

nubian
24 februari 2007, 11:32
na een avondje tooghangen nodig ik jullie allen uit in mijn favoriet koffiehuis http://www.mokabon.be/

DaBlacky
24 februari 2007, 11:55
na een avondje tooghangen nodig ik jullie allen uit in mijn favoriet koffiehuis http://www.mokabon.be/

Die hebben geeneens Italiaanse koffie... En dat is gesticht door een Italiaan.

Pfuh... Dan is het in Limburg toch beter, ze... ;p

duveltje382
24 februari 2007, 13:22
ik nooit:drinking: en ook niet :silly: hihihi tja .....

Duvelke
24 februari 2007, 13:43
idd, gij zijt al zot genoeg zonder alcohol e duveltje ;)

Pietje
24 februari 2007, 13:54
Die hebben geeneens Italiaanse koffie... En dat is gesticht door een Italiaan.

Pfuh... Dan is het in Limburg toch beter, ze... ;p

Aha, Blacky is liefhebber van Italiaanse koffie 8-)

http://www.ich-biete-mich.de/portal/downloads/cocco/tasse.gif

Al ziet dat koffiehuis van Nubian er best gezellig uit 8-)

duveltje382
24 februari 2007, 14:00
idd, gij zijt al zot genoeg zonder alcohol e duveltje ;)

Allez thnx Duvelke :-P

nubian
24 februari 2007, 16:16
Aha, Blacky is liefhebber van Italiaanse koffie 8-)

http://www.ich-biete-mich.de/portal/downloads/cocco/tasse.gif

Al ziet dat koffiehuis van Nubian er best gezellig uit 8-)Mokabon is super gezellig en ze hebben er de beste capuccino;-)

DaBlacky
24 februari 2007, 16:47
Voor de mensen die het niet weten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Italian_coffee
;)

job
24 februari 2007, 17:02
Wil je je eens echt uitleven én de verscheidenheid van het Belgische bier leren kennen ??

Klik hier...http://www.zbf.be/nl/index.htm


Het grootste bierfestival van België.

Op naar de vierde editie van Zythos Bier Festival. Het zal moeilijk worden de vorige uitgave te overtreffen. Er waren meer brouwers en bieren dan ooit te voren en ook een recordaantal bezoekers.

Intussen is de lijst met ingeschreven brouwers en bierfirma's voor 2007 gekend. U kan ze hier vinden.

Wij kijken alvast vooruit naar het festival van 2007

Zaterdag 3 maart 2007
Van 12:00 tot 00:00 uur

Zondag 4 maart 2007
Van 11:00 tot 21:00 uur

Stadsfeestzaal St.-Niklaas

Ambiorix
24 februari 2007, 17:14
ha job, ik ga daar ook naartoe waarschijnlijk .

Dronkoers
5 maart 2007, 18:54
Hoe was het daar?

nubian
5 maart 2007, 21:11
Spreken we af in Gent? Ik daag je uit en wie durft?8-)

Dronkoers
7 maart 2007, 17:49
Nog 5 minuten en ik vertrek op een avondje tooghangen se ;-)

Dronkoers
7 maart 2007, 18:05
tot vanavond in "drunken posts II" ;-)

Havana
7 maart 2007, 19:28
Spreken we af in Gent? Ik daag je uit en wie durft?8-)

Ik zou je hééél graag eentje trakteren, 8-)
maar Gent is een heel eind vanuit Limburg .... :cry:

Monocle
13 maart 2007, 15:13
FF de tooghangersdraad vanonder het stof halen....


Hatsjie ....

(teveel stof)

Dronkoers
14 maart 2007, 06:36
FF de tooghangersdraad vanonder het stof halen....


Hatsjie ....

(teveel stof)

Ah, is café "Tooghangers" weer open?

Monocle
14 maart 2007, 14:57
't is terug open, maar er komt geen kat meer langs ...

nubian
14 maart 2007, 18:33
kheb gisteren voor de big boss van Primus(idd is slecht bier) moeten tappen :cheer: en hij kwam mij meteen al 'taples' geven verdomme:evil:

Monocle
14 maart 2007, 18:34
Hij heeft zijne poef toch betaald?

nubian
14 maart 2007, 18:36
Hij heeft zijne poef toch betaald?neen de snoodaard, maar wel lachen met mijn naam en het schuim komen afmeten van elke primus die ik tapte:evil:

Monocle
14 maart 2007, 18:37
Gelukkig hebben we hier Jupiler ;)

nubian
14 maart 2007, 18:41
Gelukkig hebben we hier Jupiler ;):> Ik wou het hem bijna zeggen,dat Jupi veel beter is
:cheer:

Monocle
14 maart 2007, 18:44
Maare waar zit de rest hier eigenlijk, want zo kunnen we dat café niet openhouden eh ...
Er staan hier nog een paar vaten en een serieuze kast sterke drank.

Nubian Queen wat zou je er van denken om de kurken nog eens te laten knallen?

nubian
14 maart 2007, 18:46
Maare waar zit de rest hier eigenlijk, want zo kunnen we dat café niet openhouden eh ...
Er staan hier nog een paar vaten en een serieuze kast sterke drank.

Nubian Queen wat zou je er van denken om de kurken nog eens te laten knallen?
privéfeestje hé :mrgreen:Zoeteke heb er al 2 gepopt:cheer:

groene flamingant
14 maart 2007, 18:48
:> Ik wou het hem bijna zeggen,dat Jupi veel beter is
:cheer:
Afgaande op die sneren richting Primus, viel die taples niet zo mee? :-)

nubian
14 maart 2007, 18:52
Afgaande op die sneren richting Primus, viel die taples niet zo mee? :-)
jawel, maar als de big boss "op uw vingers zit te kijken" (volgens mij had hij een ingebouwde radar, want telkens iemand een pilske bestelde dan stond hij er al aan den toog) dan begin je wel een beetje de bibber te krijgen en geloof me al bibberend tappen, dat ga ik nog jarenlang moeten aanhoren:lol:

groene flamingant
14 maart 2007, 19:37
jawel, maar als de big boss "op uw vingers zit te kijken" (volgens mij had hij een ingebouwde radar, want telkens iemand een pilske bestelde dan stond hij er al aan den toog) dan begin je wel een beetje de bibber te krijgen en geloof me al bibberend tappen, dat ga ik nog jarenlang moeten aanhoren:lol:
Nubian, 'De bibberende tapper'. 8-)

Djiezes
15 maart 2007, 12:57
't is weer terrasjesweer en ik krijg plots zin in een Rochefort n° 8.....

nubian
15 maart 2007, 14:30
Ieren grootste drinkers van de EU
Wij dachten het altijd al van de Ieren, maar nu zullen ze het zelf ook onder ogen moeten zien...

Uit een peiling in opdracht van de Europese Commissie blijkt dat Ierland het hoogste percentage zware drinkers binnen de Europese Unie heeft. Zwaar drinken, het zogenoemde binge-drinken, wordt gedefinieerd als het drinken van minstens vijf glazen tijdens één drinkgelegenheid.
Eén op de drie ondervraagde Ieren zegt regelmatig, dat wil zeggen één keer of meerdere keren per week, zwaar te drinken. De Finnen komen op de tweede plaats met 27%, de Britten op de derde met 24%.
Vooral onder Europese jongeren is binge-drinken populair. Eenvijfde van de onderbraagden in de leeftijd van 15 tot 24 jaar zegt het te doen. Uit onderzoek is gebleken dat er een verband bestaat tussen het nuttigen van grote hoeveelheden alcohol in één keer en problematisch alcoholgebruik.

(bron rtl4)
Toevallig ga ik deze zomer op vakantie naar Schotland en Ierland:mrgreen:

Voodoo Child
15 maart 2007, 14:42
Hebde gij vroeger in de prof gestaan nubi ?

nubian
15 maart 2007, 14:47
Hebde gij vroeger in de prof gestaan nubi ?
neen niet, ik zat er wel eens afentoe maar ik was meestal tapster van dienst in een jeugdhuis.
Deze zomer ga ik nubian samen met Lord Monocle samen tooghangen in Ierland en Schotland, tooghangers zijn welkom :drinking:

Dronkoers
16 maart 2007, 01:08
Ieren grootste drinkers van de EU
Wij dachten het altijd al van de Ieren, maar nu zullen ze het zelf ook onder ogen moeten zien...

Uit een peiling in opdracht van de Europese Commissie blijkt dat Ierland het hoogste percentage zware drinkers binnen de Europese Unie heeft. Zwaar drinken, het zogenoemde binge-drinken, wordt gedefinieerd als het drinken van minstens vijf glazen tijdens één drinkgelegenheid.
Eén op de drie ondervraagde Ieren zegt regelmatig, dat wil zeggen één keer of meerdere keren per week, zwaar te drinken. De Finnen komen op de tweede plaats met 27%, de Britten op de derde met 24%.
Vooral onder Europese jongeren is binge-drinken populair. Eenvijfde van de onderbraagden in de leeftijd van 15 tot 24 jaar zegt het te doen. Uit onderzoek is gebleken dat er een verband bestaat tussen het nuttigen van grote hoeveelheden alcohol in één keer en problematisch alcoholgebruik.

(bron rtl4)
Toevallig ga ik deze zomer op vakantie naar Schotland en Ierland:mrgreen:

8O 8O Wow, 5 pinten is om mijn hollen tand te vullen

Jazeker
16 maart 2007, 01:10
neen niet, ik zat er wel eens afentoe maar ik was meestal tapster van dienst in een jeugdhuis.
Deze zomer ga ik nubian samen met Lord Monocle samen tooghangen in Ierland en Schotland, tooghangers zijn welkom :drinking:

Ik wil wel mee.

Dronkoers
20 maart 2007, 20:26
Terug wat leven inblazen hier. Na 4 dagen tooghangen buiten het forum wordt het nog eens tijd dat ik hier nog eens kom hangen ;-)

Voodoo Child
20 maart 2007, 22:32
Hoera, ik mag niet meer drinken van de dokter :'(

Jazeker
20 maart 2007, 23:39
Hoera, ik mag niet meer drinken van de dokter :'(

Hoe komt het?

Ambiorix
20 maart 2007, 23:43
Hoera, ik mag niet meer drinken van de dokter :'(
ow balen

Dronkoers
21 maart 2007, 09:24
Hoera, ik mag niet meer drinken van de dokter :'(


Andere dokter zoeken eh :x

Geef zijn naam en adres en we zullen zijn mening eens "bijvijzen" :twisted:

Enter
21 maart 2007, 09:41
privéfeestje hé :mrgreen:Zoeteke heb er al 2 gepopt:cheer:

Excuseer. Ik zag een e te veel. 8O

Voodoo Child
21 maart 2007, 12:39
Hoe komt het?
Iets met de nieren, exacte diagnose moet ik nog krijgen :cry:

nubian
21 maart 2007, 15:18
Lap.....weeral eenzaam moeten tooghangen:-(

1handclapping
21 maart 2007, 15:38
Pasen en week erna zit ik met mijn 3 kinderen, mijn kleinkinderen in een Gîte in ZuidBelgië - we schaffen ons de nodige bakken Orval aan
en spelen risk tot het ochtendkrieken - elk van de 7 volwassenen heefrt één dag kookdienst - we wandelen onze wouldbe katers eraf (alhoewel wij krijgen geen katers..) & houden dat 7 dagen fanatiek vol.

& Dan ga ik op 28 april naar het café in Baarle-hertog en misschien naar een "koffiehuis" in Baarle Nassau.

Ik ben een matige

1handclapping
21 maart 2007, 15:41
Met pasen een week in een zuidbelgische Gîte met mijn 3 kinderen en 6 kleinkinderen echtgenoten en mijn echtgenote. Orval en Risk = het best van al !
& op 28 april tooghangen in Baarle-hertog en een beetje in Nassau.
Das al : ik ben een matige maar regelmatige tooghanger.

Kent er iemand het Pakhuis op de Vlaamse kaai in Antwerpen ?

Dronkoers
21 maart 2007, 15:47
Met pasen een week in een zuidbelgische Gîte met mijn 3 kinderen en 6 kleinkinderen echtgenoten en mijn echtgenote. Orval en Risk = het best van al !
& op 28 april tooghangen in Baarle-hertog en een beetje in Nassau.
Das al : ik ben een matige maar regelmatige tooghanger.

Kent er iemand het Pakhuis op de Vlaamse kaai in Antwerpen ?

is dat daar waar ze "den bangelijke" hebben? (mosterd/bier)

Uh-Huh
21 maart 2007, 16:22
Iets met de nieren, exacte diagnose moet ik nog krijgen :cry:
*neemt een slokje van haar wijn*

Ah zo?

1handclapping
21 maart 2007, 16:25
is dat daar waar ze "den bangelijke" hebben? (mosterd/bier)

Yep - een goeie plaats om eens gewoon aan tooghangen te doen dacht ik zo.

Dronkoers
21 maart 2007, 16:41
Yep - een goeie plaats om eens gewoon aan tooghangen te doen dacht ik zo.

da's al efkes geleden dat ik daar was.

Voodoo Child
21 maart 2007, 19:36
*neemt een slokje van haar wijn*

Ah zo?

*slurpt even van zijn wortelsapje*

Terwijl hij lustig wacht tot Uh-Huh's alcohol promille zo hoog is dat ze zelfs voor VC een gemakkelijke prooi is :twisted: :oops: 8-)

nubian
21 maart 2007, 20:42
Iemand een glaasje bubbles? Ik trakteer

Dronkoers
22 maart 2007, 08:19
Oei, die fles is allang leeg zeker?

Enneh, wanneer is uw poefcafé eigenlijk open nuubje? Ik sta voor een gesloten deur

Monocle
22 maart 2007, 10:27
Oei, die fles is allang leeg zeker?

Enneh, wanneer is uw poefcafé eigenlijk open nuubje? Ik sta voor een gesloten deur

Café is 24/24 open hoor, alleen is het hier wat kalm geworden.....
Maar dat zal deze avond moeten veranderen want het is van 20u00 to 21u00 happy hour ;)

Fashionista
22 maart 2007, 10:40
Iemand een glaasje bubbles? Ik trakteer

laat maar komen! hmmm bubbles

Dronkoers
22 maart 2007, 10:51
Café is 24/24 open hoor, alleen is het hier wat kalm geworden.....
Maar dat zal deze avond moeten veranderen want het is van 20u00 to 21u00 happy hour ;)

Shit, op dat uur zit ik in een niet-virtueel "tooghangersclub" :-D

Dronkoers
22 maart 2007, 10:51
laat maar komen! hmmm bubbles

Maîtresse Nubian zal de rest wel inschenken zeker? ;-)

Fashionista
22 maart 2007, 10:52
lekkere resto in antwerpen vanavond voor mij

Dronkoers
22 maart 2007, 11:03
Ter ere van mijn 1000ste bericht kun je kiezen uit:

http://www.awa.dk/whisky/glmorang/gmmaposh.jpg

http://www.wijnbox.nl/images/billecartsalmonbrutinkistje.jpg

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/fwle_leffe.jpg

en een http://www.sir-restaurants.nl/images/bru.gif voor Anna List ;-)


Schol!

Fashionista
22 maart 2007, 14:34
champagne please!

Dronkoers
22 maart 2007, 14:41
champagne please!

http://www.big-max-web.de/content/Cuisine/glaschampagne.jpg


Alstublieft ;-)

Anna List
22 maart 2007, 14:53
voor mij een spuitwaterke, en geeft de rest er ook nog ene !

nubian
22 maart 2007, 14:55
voor mij een spuitwaterke, en geeft de rest er ook nog ene !whisky zonder ijs in een proper glas en borrelhapjes, danku:>

Dronkoers
22 maart 2007, 14:58
voor mij een spuitwaterke, en geeft de rest er ook nog ene !


Ik heb nog, dank u ;-)

Fashionista
22 maart 2007, 14:58
http://www.big-max-web.de/content/Cuisine/glaschampagne.jpg


Alstublieft ;-)
hmmmmmmmmmmmmmmm dank u, super

Anna List
22 maart 2007, 15:00
feestjeuh !!!!

Anna List
22 maart 2007, 15:01
die dames met de bubbels, komen die hier ook op schoot ? ;-)

nubian
22 maart 2007, 15:05
die dames met de bubbels, komen die hier ook op schoot ? ;-)
NEEN;-)

Dronkoers
22 maart 2007, 15:05
die dames met de bubbels, komen die hier ook op schoot ? ;-)


hopelijk, ik wacht er al uren op :-P

Fashionista
22 maart 2007, 15:06
welke schoot?

Anna List
22 maart 2007, 15:09
ge moogt ene kiezen ;-)

Fashionista
22 maart 2007, 15:12
uit welke schoot heb ik keus zoal?

Anna List
22 maart 2007, 15:13
al de groene bollekes zitten op café :-D

Diplomatius
22 maart 2007, 15:16
Lap.....weeral eenzaam moeten tooghangen:-(

Als je er nog bent: vandaag ben ik toe aan een Black Russian (veel wodka, weinig Kahlua graag...) 8-)

Als er trouwens nog volk is: iemand zin om aan de toog wat te pokeren? (Texas Hold'em - no limit. Buy-in is minstens de waarde van ene gin-tonic) :twisted:

nubian
22 maart 2007, 15:19
A Black Russian on your way8-) Heb eerder zin in een partijtje snooker;-)

Anna List
22 maart 2007, 15:20
ok snooker it is !

Dronkoers
22 maart 2007, 15:24
ik zet 5 euro in op Anna List ;-)

nubian
22 maart 2007, 15:25
ik zet 5 euro in op Anna List ;-)Dan hebt ge die 5 euro nu al verloren8-)

Anna List
22 maart 2007, 15:26
Dan hebt ge die 5 euro nu al verloren8-)

allez, grote mond ! ge moogt openen ... :-P

Diplomatius
22 maart 2007, 15:27
ok snooker it is !

Lap, da's maar met twee... :-(

Bon, dan speel ik wel een beetje solitaire;-)

Merci voor de Black Russian nubi, juist zoals ik hem graag drink... :>

Diplomatius
22 maart 2007, 15:30
Well, ladies and gentleman, we see the utmost concentration here on Mss. Lists face. She has just potted her 6th red ball and has placed the cue-ball in perfect position to pot the black one... Lets see if she can make a 140 break...

Diplomatius
22 maart 2007, 15:32
Heb eerder zin in een partijtje snooker;-)

Prima schat: jij mag met de ballen spelen, ik zal wel stoten :twisted:

nubian
22 maart 2007, 15:35
Prima schat: jij mag met de ballen spelen, ik zal wel stoten :twisted:
waaaat!!!!!??????? hoe durf je om mij 'schat' te noemen:mrgreen:

Diplomatius
22 maart 2007, 15:37
waaaat!!!!!??????? hoe durf je om mij 'schat' te noemen:mrgreen:

Liever schatje dan ? Zeg, we zijn hier toch op café hè... ;-)

Anna List
22 maart 2007, 15:38
en ik maar op die openingsstoot wachten .... tssss

Fashionista
22 maart 2007, 15:39
ik kan niet poolen, ik verlies altijd

Diplomatius
22 maart 2007, 15:39
en ik maar op die openingsstoot wachten .... tssss

Die heb ik net gegeven... :twisted:

Anna List
22 maart 2007, 15:40
ik kan niet poolen, ik verlies altijd

allez, pak die keu eens vast, k zal t je leren :-)

Fashionista
22 maart 2007, 15:44
allez, pak die keu eens vast, k zal t je leren :-)

Dan ga je toch eens moeten uitleggen hoe ik die correct moet vast houden

Diplomatius
22 maart 2007, 15:46
Dan ga je toch eens moeten uitleggen hoe ik die correct moet vast houden

Euhm, dit was toch een café hè, toch geen bordeel ? 8O

Anna List
22 maart 2007, 15:48
een snookercafé toch hé ...

awel je buigt je voorover over de tafel ... ben je links of rechtshandig ?

nubian
22 maart 2007, 15:49
idd....Het is hier niet 'Chez Sleezy' ;-) lieverdjes

Dronkoers
22 maart 2007, 15:49
Ik heb ondertussen wat kaas en salami gesneden, als iemand zin heeft...

Anna List
22 maart 2007, 15:50
allez mannekens, sssst, concentratie hé, we zijn hier wel aan t snookeren hé

Djiezes
22 maart 2007, 15:53
Ik heb ondertussen wat kaas en salami gesneden, als iemand zin heeft...

Heb je geen bitterballen of, nog beter, tempura?

Diplomatius
22 maart 2007, 15:54
Ik heb ondertussen wat kaas en salami gesneden, als iemand zin heeft...

Met veel mosterd en een beetje selderijzout graag...

Mag ik dan ook nog een glas chardonnay graag, Nubian ? Mijne Black Russian is al *burps* op... oeps, excuseer...

Dronkoers
22 maart 2007, 15:56
Heb je geen bitterballen of, nog beter, tempura?


Dan heb ik ambras met frituur Sleezy ;-)

Diplomatius
22 maart 2007, 15:56
Heb je geen bitterballen of, nog beter, tempura?

*vanachter de toog roepend*: Meneer denkt zeker dat dit een Japans restaurant is ? Ook nog wat vers gerolde sushi met kingcrab zeker ?

Anna List
22 maart 2007, 15:58
misschien kan er iemand wat popcorn in de pan gooien ?

is er hier misschien een keukenprinces (m/v) aanwezig ? ;-)

wacht ik zoek een keukenschortje voor je ! ... sta je met zwart ?

nubian
22 maart 2007, 15:58
Met veel mosterd en een beetje selderijzout graag...

Mag ik dan ook nog een glas chardonnay graag, Nubian ? Mijne Black Russian is al *burps* op... oeps, excuseer...glaasje????? Een fles Chardonnay special voor u:mrgreen:

Dronkoers
22 maart 2007, 16:00
*vanachter de toog roepend*: Meneer denkt zeker dat dit een Japans restaurant is ? Ook nog wat vers gerolde sushi met kingcrab zeker ?


Sake zou mij anders wel smaken :-D

Diplomatius
22 maart 2007, 16:01
glaasje????? Een fles Chardonnay special voor u:mrgreen:

Fijn, zet maar op de rekening van Anna. :twisted:

Dit komt niet meer goed vandaag...

Fashionista
22 maart 2007, 16:03
ja zeg, ik kan me hier moeilijk concentreren, ik ben rechtshandig

Dronkoers
22 maart 2007, 16:05
ja zeg, ik kan me hier moeilijk concentreren, ik ben rechtshandig

Zwier die keu dan achter uw rug eh lieverd ;-)

Anna List
22 maart 2007, 16:06
ja zeg, ik kan me hier moeilijk concentreren, ik ben rechtshandig

je bukt je dus even voorover ...

legt je linkerhand ongeveer 20cm achter de witte bal, maakt een vtje tussen duim en wijsvinger, en met je rechter hand omklem je stevig de keu.
ik kom even achter je staan om je te leren mikken :|

ge hebt het echt nog nooit gedaan of wat ?! ...

Fashionista
22 maart 2007, 16:06
jamaar men ging me hier leren poolen (terwijl ik champagne drink)

Fashionista
22 maart 2007, 16:07
je bukt je dus even voorover ...

legt je linkerhand ongeveer 20cm achter de witte bal, maakt een vtje tussen duim en wijsvinger, en met je rechter hand omklem je stevig de keu.
ik kom even achter je staan om je te leren mikken :|

ge hebt het echt nog nooit gedaan of wat ?! ...

jawel, maar als ik op de witte bal schit met de keu komt die witte bal nooit uit waar ik wil dat hij uit komt... da's wel lastig vind ik

Dronkoers
22 maart 2007, 16:07
jamaar men ging me hier leren poolen (terwijl ik champagne drink)


Poolen is nog iets anders eh mijn kind ;-) Dit noemen ze snooker ;-)

Uw glas nog eens bijvullen ondertussen?

Fashionista
22 maart 2007, 16:08
Poolen is nog iets anders eh mijn kind ;-) Dit noemen ze snooker ;-)

Uw glas nog eens bijvullen ondertussen?

Ja, zucht, vul het maar rap bij.... snooker is op zo een gigantisch grote tafel zeker? amai, dat zou ik nooit kunnen

Dronkoers
22 maart 2007, 16:09
Ja, zucht, vul het maar rap bij.... snooker is op zo een gigantisch grote tafel zeker? amai, dat zou ik nooit kunnen

Ach, na een paar glazen gaat het wat beter, dan twijfel je minder ;-)

Nuubje, zet ge die champagne op mijn rekening?

Anna List
22 maart 2007, 16:11
Ach, na een paar glazen gaat het wat beter, dan twijfel je minder ;-)

Nuubje, zet ge die champagne op mijn rekening?

no way, vandaag tracteer ik hoor ! tourné general (slaat tegen de bel)

Fashionista
22 maart 2007, 16:11
Ach, na een paar glazen gaat het wat beter, dan twijfel je minder ;-)

Dat is zo!

Anna List
22 maart 2007, 16:12
allez, waar is dat krijt nu weer naartoe ?!

Dronkoers
22 maart 2007, 16:13
no way, vandaag tracteer ik hoor ! tourné general (slaat tegen de bel)


Laat maar ze, ik heb hier nog wat liggen van mijn 1000ste bericht, da moet ook op eh :-D

Diplomatius
22 maart 2007, 16:14
no way, vandaag tracteer ik hoor ! tourné general (slaat tegen de bel)

Brennngg tge me ddan nnog eennn tzweejde vles sjjjardonnnè, noebiiann ?

edit: en eenn driede magg ook, as dronnggkoe rs bezaaltd...

Fashionista
22 maart 2007, 16:22
there can never be enough champagne

Dronkoers
22 maart 2007, 16:27
Zal ik die leffe's en whiskey maar opdrinken eh, die blijven toch maar liggen

Anna List
22 maart 2007, 16:31
bubbels !!!

Dronkoers
22 maart 2007, 16:32
bubbels !!!


Diplomatius is met alles gaan lopen :-D

Anna List
22 maart 2007, 16:34
allez, patron ! een fles Gosset !

Dronkoers
22 maart 2007, 16:35
Voor mij nog een Palm Royal om door te spoelen aub

Diplomatius
22 maart 2007, 17:26
Diplomatius is met alles gaan lopen :-D

Die derde fles heb ik toch maar niet ontkurkt, dus als er iemand nog een fris glaasje Chardonnay lust... Ik ben toch bijna onderweg naar mijn niet-virtuele stamcafé ;-)

Dronkoers
22 maart 2007, 17:32
Die derde fles heb ik toch maar niet ontkurkt, dus als er iemand nog een fris glaasje Chardonnay lust... Ik ben toch bijna onderweg naar mijn niet-virtuele stamcafé ;-)

Ach, geef maar hier, ik vertrek maar binnen een uur of 2 naar (een van) mijn aardse stamkroeg

Diplomatius
22 maart 2007, 17:38
Bij deze, voil�* !

Nubi had de beste uit de kast koeler gehaald: een heerlijke Montrachet (Les Comtes Lafon "Les Champs Gains" 2002)

Laat het U smaken !

Fashionista
22 maart 2007, 17:46
ik ga een niet-virtuele aperitief drinken mensen, schol!

Dronkoers
22 maart 2007, 17:46
Bij deze, voil�* !

Nubi had de beste uit de kast koeler gehaald: een heerlijke Montrachet (Les Comtes Lafon "Les Champs Gains" 2002)

Laat het U smaken !

Olalaaaaa, da zijn hier nog geen prutsers :-P

*ontkurken* :drinking:

Als er nog iemand een slokje moet hebben, ge moet rap zijn nu ;-)

Dronkoers
23 maart 2007, 12:45
Zal ik de deur maar terug openzetten zeker?

Anna List
23 maart 2007, 12:46
wel ja, kom binnen, drinkt iet ;-)

Dronkoers
23 maart 2007, 12:51
wel ja, kom binnen, drinkt iet ;-)

Eerst een palmke om mijn lichte verschijnselen van uitdroging weg te werken. Gij iets hebben Anna List?

Anna List
23 maart 2007, 13:27
alleen maar bubbels ! doe maar eens ne spa bruis !

Dronkoers
23 maart 2007, 13:30
alleen maar bubbels ! doe maar eens ne spa bruis !


Eens zien of dat hier nog ligt.
Ah, hiere, maar 't zal wel maar ne bru zijn...

En er liggen nog kledingstukken op de pool, 't was precies nog plezant gisteren...

Anna List
23 maart 2007, 13:42
Eens zien of dat hier nog ligt.
Ah, hiere, maar 't zal wel maar ne bru zijn...

En er liggen nog kledingstukken op de pool, 't was precies nog plezant gisteren...

:-P :-P :-P 8-)

zatte vrouwen, altijd t zelfde :lol:

Dronkoers
23 maart 2007, 13:48
:-P :-P :-P 8-)

zatte vrouwen, altijd t zelfde :lol:

't is zeggen, die vrouwen met hun alcohol, ze zullen er ver mee komen :mrgreen:

hmmm, die Montrachet is ook nog nie op... :drinking:

Diplomatius
23 maart 2007, 13:54
Ik vrees dat ik gisteren iets heel anders dan Montrachet voorgeschoteld heb gekregen... ikzelf en mijn tooggezel zijn vanmorgen allebei met een barstende hoofdpijn op zoek gegaan naar een dafalgan... :morning:

Van Chateau Migraine gesproken...:Angry2:

Diplomatius
23 maart 2007, 13:55
Doe mij dus voorlopig maar een spa reintje... :|

Dronkoers
23 maart 2007, 13:59
Ik vrees dat ik gisteren iets heel anders dan Montrachet voorgeschoteld heb gekregen... ikzelf en mijn tooggezel zijn vanmorgen allebei met een barstende hoofdpijn op zoek gegaan naar een dafalgan... :morning:

Van Chateau Migraine gesproken...:Angry2:

Doe mij dus voorlopig maar een spa reintje... :|


Tjah, altijd maar mixen eh :lol:
Kijk eens of er kledingstukken van u tussenzitten op de pool, wie weet ;-)

en 't is bru, ik vind hier geen spa

jurgen79
23 maart 2007, 14:14
veur mij nen dubbele whiskey aub en vlug!

Djiezes
23 maart 2007, 14:15
pintje!

nubian
23 maart 2007, 14:25
Ik ga voor m'n eigen een 'shooterken' tappen en dan ga ik mijne move doen....8-)

Fashionista
23 maart 2007, 14:32
Eens zien of dat hier nog ligt.
Ah, hiere, maar 't zal wel maar ne bru zijn...

En er liggen nog kledingstukken op de pool, 't was precies nog plezant gisteren...

welke kledingstukken dan wel?

Dronkoers
23 maart 2007, 14:38
welke kledingstukken dan wel?

Ik kan het niet goed zien, als ik mij concentreer komt die kater terug boven :x

soit, beer me :-P

Voodoo Child
23 maart 2007, 14:41
Ik ga voor m'n eigen een 'shooterken' tappen en dan ga ik mijne move doen....8-)
De move ?! :|

nubian
23 maart 2007, 14:43
De move ?! :|
Allez sweetieken, de 'move' 8-)

Voodoo Child
23 maart 2007, 14:46
VC wacht geduldig om dat te zien !

Diplomatius
23 maart 2007, 14:47
Welke move ? :?:

Voodoo Child
23 maart 2007, 14:51
mss wel zoiets !
http://boobz.animatedboobs.com/animatedboobs.com-220.gif

Fashionista
23 maart 2007, 14:52
Ik kan het niet goed zien, als ik mij concentreer komt die kater terug boven :x

soit, beer me :-P

;-)

nubian
23 maart 2007, 14:52
mss wel zoiets !
http://boobz.animatedboobs.com/animatedboobs.com-220.gifhola zo cheap als ........ ben ik niet, sjoe

Voodoo Child
23 maart 2007, 14:55
http://www.animatedboobs.com/animated_boobs_images/008borrowed.gif
Zoiets dan ? :D

nubian
23 maart 2007, 14:58
Ik dacht eerder aan de 'poef-inning' move,:twisted: het is vrijdag hé en ik moet bijbestellen...

Jazeker
23 maart 2007, 15:58
Oei... als ze de poef komen ophalen dan ben ik weer rap weg, ze.

Fashionista
23 maart 2007, 16:15
ik laat me toch zowiezo liever trakteren ;-) dus geen schrik van de poef

Dronkoers
23 maart 2007, 16:16
Ik dacht eerder aan de 'poef-inning' move,:twisted: het is vrijdag hé en ik moet bijbestellen...

:crazyeye: :shocked!:
holy shit, de volgende kater is al op komst :crazyeye: :shocked!:
vlug doorspoelen ;-)

Diplomatius
23 maart 2007, 18:28
Ik dacht eerder aan de 'poef-inning' move,:twisted: het is vrijdag hé en ik moet bijbestellen...

Neemt ge ook betalingen in natura aan, want ik moet dringend naar de flappentap...

Mag ik dan betalen met een dikke :> ?
;-)

Mitgard
23 maart 2007, 18:50
ik zit niet graag aan de toog.
zo'n barkruk heeft geen rugleuning.

Dronkoers
23 maart 2007, 18:56
ik zit niet graag aan de toog.
zo'n barkruk heeft geen rugleuning.


Dan moet je gewoon rechtstaan aan den toog eh ;-) Dan besef je rapper dat ge zat zijt :-P

jurgen79
23 maart 2007, 19:08
pintje

Dronkoers
23 maart 2007, 19:20
pintje

Voorkeur? Jupiler, maes, stella, bock, primus, bavik,...?

Dronkoers
23 maart 2007, 19:27
Bon, bedien uzelf allemaal, den deze gaat tooghangen in zijn reallife toogclubke ;-)

Schol allemaal :drinking:

jurgen79
23 maart 2007, 19:28
Voorkeur? Jupiler, maes, stella, bock, primus, bavik,...?

jup of stella...de rest geeft dikwijls problemen inzake hoofdpijn/maag-darmprobs :-(

BigF
23 maart 2007, 20:43
morgen Duvel

heel den avond

als ik met Duvel begin, stop ik er ook mee
als ik niet doodval natuurlijk

Jazeker
23 maart 2007, 21:34
als ik met Duvel begin, stop ik er ook mee
als ik niet doodval natuurlijk

Dat doodvallen lijkt me geen uitzondering op dat stoppen...

BigF
23 maart 2007, 21:41
Dat doodvallen lijkt me geen uitzondering op dat stoppen...
:-D
gij zat in de software eh?

logica enzo zeker?

Jazeker
23 maart 2007, 21:49
8-)

nubian
24 maart 2007, 00:44
Aha...en waar zitten hier al de poefers:mrgreen:
Aiaiaiai tis hier weeral een serieuze boel:?

Dronkoers
24 maart 2007, 01:00
Morgen kom ik den poef betalen, geef de jurgen nog een jupke, ik heb genoeg gehad :drinking:

Jazeker
24 maart 2007, 01:03
Aha...en waar zitten hier al de poefers:mrgreen:

http://www.sallyacious.com/archives/hiding%20quickly%20web.jpg


Jazeker is hier niet!

nubian
24 maart 2007, 01:06
allé tis goed mijn drunken Honeys! Ik trakteer de hele avond door *slaat tegen de bel*:cheer: cheers!

Jazeker
24 maart 2007, 01:16
allé tis goed mijn drunken Honeys! Ik trakteer de hele avond door *slaat tegen de bel*:cheer: cheers!

Geef mij maar ne westmalle. :twisted: