PDA

View Full Version : Meer vrouwenwc's nodig langs de snelweg!


Griffin
26 februari 2007, 08:52
Urinerende vrouw zorgt voor ophef bij tankstation

Een 30-jarige vrouw heeft gisterenmorgen voor consternatie gezorgd aan een tankstation in het Nederlandse Zoetermeer door demonstratief in een emmer met bloemen te urineren. Na haar behoefte te hebben gedaan, leegde ze de emmer in de kiosk van het tankstation.

De vrouw uit Lelystad stopte rond 04.00 uur bij het tankstation omdat ze moest plassen. De beheerder moest haar teleurstellen omdat hij geen toiletfaciliteiten had. Hij verwees de automobiliste naar een andere gelegenheid, maar de vrouw wilde daar niets van weten.

Poetsbeurt
Geheel van de kook liep zij naar buiten, gooide enkele emmers met bloemen leeg en nam plaats op één van de emmers. Na haar behoefte te hebben gedaan, liep zij met de emmer terug naar binnen om deze te legen op de vloer.

Toegesnelde agenten wisten de vrouw te bedaren, waarna zij met tegenzin begon aan de schoonmaakwerkzaamheden. Voor de vernielde bloemen moest zij bovendien 37 euro ophoesten. (novum)

Schande dat ze geen toiletten hebben bij zo'n tankstation langs de snelweg! :-D

Jantje
26 februari 2007, 09:02
Volgens de arbeidswet moeten er op iedere werkplaats wc's zijn.
Dus dat tankstation zal er ook wel hebben, maar ze niet willen laten gebruiken door andere dan eigen personeel.

En het is idd zeer triestig gesteld met de wc's, overal.
Ook in de gemeentes en steden.
Men klaagd over het windplassen van de mannen, maar ook zij vinden bijna nergens pubieke wc's.

Dus men moet eigenlijk deze dame proficiat wensen, dat zij het lef heeft gehad haar wettelijke rechten op te eisen, want men is wettelijk verplicht om een mens gebruik te laten maken van zijn wc, om een natuurlijke behoeft te doen.

baarle
26 februari 2007, 09:11
Men klaagd over het windplassen van de mannen, maar ook zij vinden bijna nergens pubieke wc's.

Vroeger kon je op elke hoek van de straat, zelfs in de dorpen, een pissijn vinden. Als men die om politiekcorrecte redenen afschaft, moet men niet komen zagen over wildplassen.

Enter
26 februari 2007, 09:43
Ga in Frankrijk maar eens naar zo'n snelweg-toilet.

Dan is er een, maar wil je die niet gebruiken.

Griffin
26 februari 2007, 09:57
Vroeger kon je op elke hoek van de straat, zelfs in de dorpen, een pissijn vinden. Als men die om politiekcorrecte redenen afschaft, moet men niet komen zagen over wildplassen.
politiekcorrecte redenen? :haha: het is de nwo natuurlijk!

Jantje
26 februari 2007, 09:57
Ga in Frankrijk maar eens naar zo'n snelweg-toilet.

Dan is er een, maar wil je die niet gebruiken.


Er zijn in Vlaanderen ook nog gemeentes die publieke toileten hebben.
En de meeste daarvan zijn proper en goed onderhouden.
Het probleem in Frankrijk is het soort toileten en de manier waarop de toeristen ze respecteren.

Ik heb daar persoonlijk gezien, dat er mensen waren die er als eerste opgingen na het kuisen(was zelfs met stoom hogedruk gedaan) gewoon heel de boel weer onder de stront smeerden en daarna gingen klagen dat de wc's vuil waren.
Op andere plaatsen had men bouwtoileten geplaatst, deze waren reeds na 2 dagen vernield door zatte toeristen.

Er is dus ook meer respect van de gebruikers nodig.

baarle
26 februari 2007, 10:05
politiekcorrecte redenen? :haha: het is de nwo natuurlijk!

Neen, gewoon sommige extremistische feministen die in het verleden (en zelfs onlangs nog) actie voerden tegen het 'sexistische karakter' van de pissijnen.

http://www.turnhoutblogt.be/wp/wp-content/photos/pissijn.jpg

Griffin
26 februari 2007, 10:11
Neen, gewoon sommige extremistische feministen die in het verleden (en zelfs onlangs nog) actie voerden tegen het 'sexistische karakter' van de pissijnen.

http://www.turnhoutblogt.be/wp/wp-content/photos/pissijn.jpg
Ze waren hun plastuit van bij de Humo vergeten?

baarle
26 februari 2007, 10:12
Ze waren hun plastuit van bij de Humo vergeten?

Effe serieus: waarom haalt men die pissijnen overal uit de steden weg en begint men dan te zeuren dat mannen wildplassen?

Griffin
26 februari 2007, 10:17
Effe serieus: waarom haalt men die pissijnen overal uit de steden weg en begint men dan te zeuren dat mannen wildplassen?
Ik weet er volgens mij toch nog een deel zijn. Redenen voor weghalen: overlast door gebruikers die er naast pissen, mensen die er hun kauwgum en ander afval in smijten waardoor alles verstopt, overlast voor de buren als gevolg...

Enter
26 februari 2007, 10:26
Neen, gewoon sommige extremistische feministen die in het verleden (en zelfs onlangs nog) actie voerden tegen het 'sexistische karakter' van de pissijnen.

http://www.turnhoutblogt.be/wp/wp-content/photos/pissijn.jpg

Een fraai staaltje van hoogtechnologisch toiletmateriaal.

baarle
26 februari 2007, 10:29
Ik weet er volgens mij toch nog een deel zijn. Redenen voor weghalen: overlast door gebruikers die er naast pissen, mensen die er hun kauwgum en ander afval in smijten waardoor alles verstopt, overlast voor de buren als gevolg...

Dat geldt deels ook voor die hoogtechnologische afgesloten toiletkabines die men hier en daar in de plaats zet. En het is toch maar een kwestie van onderhoud, niet? Als de gemeentebesturen elk dag een ploeg (werkgelegenheid voor laaggeschoolden!) langs openbare pissijnen en toiletten zou sturen, is dat zo opgelost.

baarle
26 februari 2007, 10:30
Een fraai staaltje van hoogtechnologisch toiletmateriaal.

Inderdaad: eenvoudig en hoogst efficiënt. Nuttig erfgoed voor de toekomst, maar helaas strijdig met het politiekcorrecte adagium dat alles ook toegankelijk moet zijn voor vrouwen.

BigF
26 februari 2007, 12:15
ik vind dat iedereen overal zou mogen pissen, pissen is natuurlijk, ge kunt dat moeilijk tegenhouden

uwe plas daarna dan in ne winkel uit gaan gieten is dan weer geen goei idee

BigF
26 februari 2007, 12:16
't klinkt misschien een beetje raar, alhoewel, voor ne vent klopt het wel;


Gebruik uw verstand als ge moet pissen.

Derk de Tweede
26 februari 2007, 12:32
Ik moet plassen!8O

BigF
26 februari 2007, 12:38
snel, nen bloempot!

lombas
26 februari 2007, 12:39
Je vindt er zo één nog - hilarisch genoeg - tegen de Kathedraal van Antwerpen.

Echt een gore boel, zo'n pissijn.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:00
Inderdaad: eenvoudig en hoogst efficiënt. Nuttig erfgoed voor de toekomst, maar helaas strijdig met het politiekcorrecte adagium dat alles ook toegankelijk moet zijn voor vrouwen.

En waarom hebben enkel mannen recht op openbare toiletten?

baarle
26 februari 2007, 13:02
En waarom hebben enkel mannen recht op openbare toiletten?

Tja, your words, not mine.

Waarom u denkt dat enkel mannen recht hebben op een openbaar toilet is me een raadsel en, eerlijk gezegd, ik ben het op dit punt niet met u eens.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:06
Tja, your words, not mine.

Waarom u denkt dat enkel mannen recht hebben op een openbaar toilet is me een raadsel en, eerlijk gezegd, ik ben het op dit punt niet met u eens.

u vindt dat er overal pissijns moeten staan. Mooi, maar enkel de mannen kunnen die pissijns gebruiken. Ergo door enkel pissijns te plaatsen ontneem je de vrouwen het recht van een openbaar toilet.

lombas
26 februari 2007, 13:08
Een openbaar toilet is geen recht maar een privilege. Zo moeilijk is dat niet.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:11
Een openbaar toilet is geen recht maar een privilege. Zo moeilijk is dat niet.

Door een privilege maar aan één bepaalde bevolkingsgroep toe te kennen, discrimineer je automatisch de andere.

Toch als dat privilege niet gestoeld is op iets waarvoor men redelijke acties heeft moeten ondernemen (en een seksoperatie noem ik geen redelijke actie).

baarle
26 februari 2007, 13:13
u vindt dat er overal pissijns moeten staan.

Dat was een goede instelling ja. Sinds de afschaffing ervan is het wildplassen toegenomen.

Mooi, maar enkel de mannen kunnen die pissijns gebruiken.

Tja, daar kan ik weinig aan doen...

Ergo door enkel pissijns te plaatsen ontneem je de vrouwen het recht van een openbaar toilet.

Voila, precies het soort "jaloezie-feminisme" dat ik bedoelde. :lol:

Enfin, madame, u bent hier tot nu toe de enige die gezegd heeft dat er enkel pissijnen moeten geplaatst worden.

baarle
26 februari 2007, 13:15
Door een privilege maar aan één bepaalde bevolkingsgroep toe te kennen, discrimineer je automatisch de andere.

Vermits vrouwen niet kunnen plassen in een pissijn, mogen er geen pissijnen meer staan...

Misschien moeten we dan ook maar meteen de zwangerschap afschaffen, dat kunnen mannen niet. :-)

En Jupiler: vrouwen lusten dat niet!

lombas
26 februari 2007, 13:16
Door een privilege maar aan één bepaalde bevolkingsgroep toe te kennen, discrimineer je automatisch de andere.

Toch als dat privilege niet gestoeld is op iets waarvoor men redelijke acties heeft moeten ondernemen (en een seksoperatie noem ik geen redelijke actie).

Stemmen is ook een privilege, maar baby's worden daar toch niet mee gediscrimineerd? Ik zeg ook niet dat je een privilege niet moet gelijktrekken, ik had het gewoon even op je opmerking dat iemand het "recht" heeft om zomaar een wc onder zich geschoven te krijgen.

In dat geval moet we serieus eens beginnen klappen over mijn toekomstige lamborghini.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:16
Enfin, madame, u bent hier tot nu toe de enige die gezegd heeft dat er enkel pissijnen moeten geplaatst worden.

Ik ben niet "madame".

Verder kunnen beter die pissijns vervangen worden door fatsoenlijke openbare toiletten zoals in Parijs. En om pissijns te vervangen, moeten ze dus eerst weggehaald worden. Ik vind het een gemiste kans om er geen openbare toiletten van te maken, maar daar zal geen geld voor geweest zijn.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:17
Stemmen is ook een privilege, maar baby's worden daar toch niet mee gediscrimineerd? Ik zeg ook niet dat je een privilege niet moet gelijktrekken, ik had het gewoon even op je opmerking dat iemand het "recht" heeft om zomaar een wc onder zich geschoven te krijgen.

In dat geval moet we serieus eens beginnen klappen over mijn toekomstige lamborghini.

OK, het is misschien geen recht, maar als ze er niet staan heb je veel meer overlast en destructie van monumenten tot gevolg.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:18
*foutje*

baarle
26 februari 2007, 13:19
Ik ben niet "madame".

Verder kunnen beter die pissijns vervangen worden door fatsoenlijke openbare toiletten zoals in Parijs. En om pissijns te vervangen, moeten ze dus eerst weggehaald worden. Ik vind het een gemiste kans om er geen openbare toiletten van te maken, maar daar zal geen geld voor geweest zijn.

En waarom moeten de enen weg alvorens de andere kunnen geplaatst worden?

Terzijde: die toiletten in Parijs zijn niet alleen lelijke draken in het stadsbeeld (pissijnen kan je tenminste nog wegstoppen), ze zijn ook vreselijk vervelend in het gebruik. Af en toe blijft er al eens iemand in vastzitten omdat de deuren blokkeren. Maar dat dus, zoals gezegd, terzijde.

baarle
26 februari 2007, 13:20
De Nederlandse vrouwen zitten duidelijk anders in elkaar dan de Vlaamse...

Ze kunnen niet zwanger worden, of wa?

DaBlacky
26 februari 2007, 13:20
En waarom moeten de enen weg alvorens de andere kunnen geplaatst worden?


Omdat pissijnen een ongelooflijk nadeel hebben van geuroverlast. En als op iedere hoek van de straat vroeger een pissijn stond, wordt het wel een beetje overdreven als ook op iedere hoek van de straat daarnaast een extra toilet komt te staan.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:21
Ze kunnen niet zwanger worden, of wa?

Ik had het op de Jupiler.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:22
Voila, precies het soort "jaloezie-feminisme" dat ik in http://download.yousendit.com/04CEF242209A9EC1 (http://download.yousendit.com/04CEF242209A9EC1) bedoelde. :lol:

Wat hebben eigenlijk fietsbagagerekken te maken met feminisme?

baarle
26 februari 2007, 13:22
Omdat pissijnen een ongelooflijk nadeel hebben van geuroverlast. En als op iedere hoek van de straat vroeger een pissijn stond, wordt het wel een beetje overdreven als ook op iedere hoek van de straat daarnaast een extra toilet komt te staan.

Met andere woorden: u kunt het niet hebben dat er infrastructuur bestaat die u niet kunt gebruiken.

DaBlacky
26 februari 2007, 13:24
Met andere woorden: u kunt het niet hebben dat er infrastructuur bestaat die u niet kunt gebruiken.

Zoals ik aan aanhaalde: ik ben een man. Ik kan ze dus wel gebruiken.

En ja, ik kan het niet hebben dat er infrastructuur staat die een bepaalde groep van mensen niet kunnen gebruiken, zondat dat er alternatieven in de buurt zijn. Zeker indien het om dermate essentiele infrastructuur gaat als een toilet.

Kim
26 februari 2007, 13:25
Ze kunnen niet zwanger worden, of wa?

Nee, ik zie Vlaamse vrouwen nog niet direct in een bloembak plassen uit protest.

Nederlandse vrouwen kennen veel minder schaamte.

lombas
26 februari 2007, 13:25
Ik heb een ander, fantastisch idee. De mannen zorgen voor hun toiletten, en de vrouwen voor de hunne.

Kim
26 februari 2007, 13:26
En Jupiler: vrouwen lusten dat niet!

Toch wel.

lombas
26 februari 2007, 13:26
Nee, ik zie Vlaamse vrouwen nog niet direct in een bloembak plassen uit protest.


Mannen wél?

Kim
26 februari 2007, 13:27
Mannen wél?

Geloof me: ik heb mannen al andere dingen zien doen...

lombas
26 februari 2007, 13:27
Ik kom echt te veel in gegoede milieus.

baarle
26 februari 2007, 13:27
Wat hebben eigenlijk fietsbagagerekken te maken met feminisme?

Oeps, foute link...

Kim
26 februari 2007, 13:27
Ik kom echt te veel in gegoede milieus.

:-D

lombas
26 februari 2007, 13:28
Geloof me: ik heb mannen al andere dingen zien doen...

EEEEIIIIKEEEES

Te sterk, sjoe, te sterk.

lombas
26 februari 2007, 13:29
:-D

Ja, jij ook, ja.

:-D

Jantje
26 februari 2007, 13:29
In tegenstelling tot wat vele denken en schrijven, waren er vroeger ook veel gewone openbare toilets die men heeft verwijderd.

De reden was dat deze te veel koste aan onderhoud en te veel onderhevig waren aan vandalisme. Net zoals de publieke telefoons en de bushokjes waar men vroeger onder kon schuilen voor de regen.

In plaats van de oorzalen van het probleem op te lossen, heeft men gewoon het probleem verwijderd en de oorzaak laten verder bestaan, wat een verplaatsing van de gevolgen van het probleem heeft veroorzaakt.
De meest logische politieke oplossingen zijn dus ook gebruikt voor onze openbare toileten.

Waar is de tijd dat elke gemeente zelfs zijn publieke badkamers had en zijn publieke wassaloons. Nu is men zelfs al bezig om openbare wegen af te sluiten voor hen die niet in deze straten wonen.

Kim
26 februari 2007, 13:29
EEEEIIIIKEEEES

Te sterk, sjoe, te sterk.

Mjah, het was inderdaad niet zo'n fijn zicht... Ik ben dan ook snel weggewandeld! :?

baarle
26 februari 2007, 13:31
ik kan het niet hebben dat er infrastructuur staat die een bepaalde groep van mensen niet kunnen gebruiken

Dus Afro-kappers zijn discriminerend en moeten verboden worden?

Net als vrouwendagen (mannen niet toegelaten), subsidies voor rolstoelpatiënten (validen uitgesloten) en kinderdokters (niet bruikbaar voor volwassenen).

Anna List
26 februari 2007, 13:32
Geloof me: ik heb mannen al andere dingen zien doen...

Kim, ge moet dringend weg uit dat Belgicistisch milieu hoor :lol:

lombas
26 februari 2007, 13:32
Doet me denken aan de gebeurtenissen van lombas in de Rua da Prata.

:?

Jantje
26 februari 2007, 13:33
Nee, ik zie Vlaamse vrouwen nog niet direct in een bloembak plassen uit protest.

Nederlandse vrouwen kennen veel minder schaamte.

Ik heb nogtans al Vlaamse vrouwen gewoon op straat zien hun behoefte doen. Slipje opzij en lossen. Zij konden zelfs niet veroordeeld worden voor openbare zedenschennis, voordeel van rokken noemden zij dit.

Kim
26 februari 2007, 13:34
Kim, ge moet dringend weg uit dat Belgicistisch milieu hoor :lol:

Dat heeft niets met het Belgicistisch milieu te maken.

Kim
26 februari 2007, 13:35
Ik heb nogtans al Vlaamse vrouwen gewoon op straat zien hun behoefte doen. Slipje opzij en lossen. Zij konden zelfs niet veroordeeld worden voor openbare zedenschennis, voordeel van rokken noemden zij dit.

Ik zou er gewoon nog niet aan denken om dergelijke zaken te doen...

Kim
26 februari 2007, 13:35
Doet me denken aan de gebeurtenissen van lombas in de Rua da Prata.

:?

Wie A zegt... :mrgreen:

lombas
26 februari 2007, 13:38
Wie A zegt... :mrgreen:

Laat me zeggen dat je soms te vroeg opstaat en dan nog een achtergebleven feestganger tegen het lijf loopt die er helemaal zin in heeft.

:?

lombas
26 februari 2007, 13:38
Zes jaar geleden al zeg. O tempore, o mores.

Kim
26 februari 2007, 13:41
Laat me zeggen dat je soms te vroeg opstaat en dan nog een achtergebleven feestganger tegen het lijf loopt die er helemaal zin in heeft.

:?

Ok... ik denk dat ik weet wat je voor ogen hebt.

:?

Jantje
26 februari 2007, 13:43
Ik zou er gewoon nog niet aan denken om dergelijke zaken te doen...

Daar mijn dochters lange broeken dragen en rokken zelfs vervelend vinden, zie ik hen dat ook nog niet doen.
Maar sommige mensen durven gewoon alles en zijn daarna verwonderd dat ze problemen krijgen.

Maar ik weet nog dat veel oudere dames vroeger snelzijkers droegen.
Daarmee konden ze gewoon langs in de graskant lossen zonder iets vuil te maken en zonder iets te laten zien. Dat was ook 1 van de redens waarom men vroeger meer pissijnen plaatste dan gewone wc's, de mannen moesten wel alles bloot geven.

Dus dames nog niet te veel klagen he. Het echte slipje is pas samen met de mini-rok opgekomen. Hoewel het nu terug plaats moet ruimen voor een paar touwtjes(strings).

Jantje
26 februari 2007, 13:46
Laat me zeggen dat je soms te vroeg opstaat en dan nog een achtergebleven feestganger tegen het lijf loopt die er helemaal zin in heeft.

:?

tja, men sluit dan ook alle goedkope hotelletjes waar je een kamer voor enkel uurtjes kan huren. Dus moet dat ook maar in een donker hoekje op straat.

Diplomatius
26 februari 2007, 14:41
Men klaagd over het windplassen van de mannen...

Niet aan te raden als de wind uit de verkeerde richting komt... ;-)

Griffin
26 februari 2007, 15:56
Duidelijk een onderwerp dat veel te weinig belangstelling krijgt van onze politici!

DaBlacky
26 februari 2007, 17:18
Dus Afro-kappers zijn discriminerend en moeten verboden worden?

Net als vrouwendagen (mannen niet toegelaten), subsidies voor rolstoelpatiënten (validen uitgesloten) en kinderdokters (niet bruikbaar voor volwassenen).

Ik heb niets tegen mannendagen dan wel vrouwendagen. Dit zijn dan ook geen faciliteiten. Afro-kappers zijn niet discriminerend, want ze zorgen voor een faciliteit die Afro-mensen nergens anders vinden. Niet-afro mensen hebben geen last van het gebrek van afro-kappers, ze hebben namelijk andere kappers nodig en die zijn er in overvloed.

Subsidies voor rolstoelgebruikers en kinderdokters is een vorm van het pogen van een bepaalde groep aan gelijke rechten te laten komen, waardoor ze niet discriminerend zijn. Daarom ook dat allochtonenquota niet als discriminerend kan gezien worden in het Europees recht.

Duvelke
26 februari 2007, 17:28
dat ze is naar ergens anders ging, wegrestaurant/cafe ofzo

of dat ze naar de bosjes ging

baarle
26 februari 2007, 17:34
Ik heb niets tegen mannendagen dan wel vrouwendagen. Dit zijn dan ook geen faciliteiten. Afro-kappers zijn niet discriminerend, want ze zorgen voor een faciliteit die Afro-mensen nergens anders vinden. Niet-afro mensen hebben geen last van het gebrek van afro-kappers, ze hebben namelijk andere kappers nodig en die zijn er in overvloed.

Subsidies voor rolstoelgebruikers en kinderdokters is een vorm van het pogen van een bepaalde groep aan gelijke rechten te laten komen, waardoor ze niet discriminerend zijn. Daarom ook dat allochtonenquota niet als discriminerend kan gezien worden in het Europees recht.

Oef... politiekcorrect zijn is behoorlijk complex, zeg.

Griffin
27 februari 2007, 09:40
dat ze is naar ergens anders ging, wegrestaurant/cafe ofzo

of dat ze naar de bosjes ging
Ja en gij daar liggen gluren zeker!

lantjes
27 februari 2007, 11:21
Er is ook een hoge nood aan manne wc's
Deze moet je echt gezien hebben ,
Aalst anno 2006 : als de beschaving ver te zoeken is :8O

http://www.youtube.com/watch?v=Zg2ja9SwgD0


't zal maar uw wagen zijn....

Kim
27 februari 2007, 11:31
Eén woord: goor

lantjes
27 februari 2007, 11:34
Eén woord: goor

En dat in het midden van de stad....goe bezig...

Griffin
27 februari 2007, 11:37
Er is ook een hoge nood aan manne wc's
Deze moet je echt gezien hebben ,
Aalst anno 2006 : als de beschaving ver te zoeken is :8O

http://www.youtube.com/watch?v=Zg2ja9SwgD0


't zal maar uw wagen zijn....
Daar helpen pissijnen niet tegen geloof ik. Alleen maar een koude douche en een nachtje op de koude grond slapen.

Kim
27 februari 2007, 11:38
En dat in het midden van de stad....goe bezig...

Zelfs al zou het buiten de stad zijn, die vent heeft niets te zoeken op die wagen!

Dat hij verdorie in de bosjes gaat als de nood hoog is!

BigF
27 februari 2007, 18:56
wat een hoop gezeik seg

allemaal stiekem golden shower fanaten?

Griffin
27 februari 2007, 19:15
wat een hoop gezeik seg

allemaal stiekem golden shower fanaten?
BigF is een auto?