PDA

View Full Version : Bij welke bank(en) bent u?


Tantist
1 maart 2007, 15:27
Bij welke bank(en) bent u? En bovenal, bent u tevreden van hun diensten? Ben je een trouwe klant? Of shop je er op los?

Proletariër
1 maart 2007, 16:06
zeg eej, 'nog een andere' en nog geen kleintje in de streek ook.

Anna List
1 maart 2007, 16:08
dexia en argenta

dexia heel ontevreden (zit wat mij betreft in uitdoofscenario : nog vier jaar en ik ben daar compleet weg, manmanman, die hebben wat afgeblunderd bij mij ... jaren klant geweest ...maar zo stroef ... argenta kon voor mij vanalles veel goedkoper en flexibeler, en ben daar nu ook al twee jaar, ze maken hun beloften waar)
argenta super tevreden. en goedkoper.

Tantist
1 maart 2007, 16:08
zeg eej, 'nog een andere' en nog geen kleintje in de streek ook.

En welke mag dat dan wel zijn?

Tantist
1 maart 2007, 16:10
dexia en argenta

dexia heel ontevreden (zit wat mij betreft in uitdoofscenario : nog vier jaar en ik ben daar compleet weg, manmanman, die hebben wat afgeblunderd bij mij ... jaren klant geweest ...maar zo stroef ... argenta kon voor mij vanalles veel goedkoper en flexibeler, en ben daar nu ook al twee jaar, ze maken hun beloften waar)
argenta super tevreden. en goedkoper.

Dexia ben ik geen klant, maar Fortis van hetzelfde laken een broek. ELK filiaal waar ik al langs ben geweest zijn ze onvriendelijk en opdringerig. Hoe kunnen we u helpen? Door wat meer naar mij te luisteren, uw prijzen naar beneden te doen en uw mondhoeken wat omhoog te trekken...

Duvelke
1 maart 2007, 16:11
Argenta hier ook, klein maar fijn !!

Tavek
1 maart 2007, 16:15
ABN Amro en Fortis

Tantist
1 maart 2007, 16:18
Argenta hier ook, klein maar fijn !!

Ben ik ook zeer tevreden over!

*Lorre*
1 maart 2007, 16:23
Bij Argenta, redelijk tevreden. Alhoewel ik misschien in de toekomst ook ga veranderen.
Welke bank biedt volgens jullie de hoogste rente aan? Ik denk aan Cortal. Weten jullie andere en betere?

Zwartengeel
1 maart 2007, 16:23
Dexia ben ik geen klant, maar Fortis van hetzelfde laken een broek. ELK filiaal waar ik al langs ben geweest zijn ze onvriendelijk en opdringerig. Hoe kunnen we u helpen? Door wat meer naar mij te luisteren, uw prijzen naar beneden te doen en uw mondhoeken wat omhoog te trekken...

Fortis.

Dat 'hoe kunnen we u helpen' klinkt de laatste tijd overigens hoe langer hoe meer als 'welke extra betalende service die u in principe niet nodig heeft kunnen we u nog aansmeren'?

Savatage
1 maart 2007, 16:23
Vroeger bij KBC, maar omdat ik vorige zomervakantie op reis ben geweest naar Amerika en een bankkaart nodig had om geld af te halen in het buitenland, heb ik mijn geldzaken verhuisd naar Argenta, want zij waren de enige bank die dit gratis aanboden.

Anna List
1 maart 2007, 16:26
Vroeger bij KBC, maar omdat ik vorige zomervakantie op reis ben geweest naar Amerika en een bankkaart nodig had om geld af te halen in het buitenland, heb ik mijn geldzaken verhuisd naar Argenta, want zij waren de enige bank die dit gratis aanboden.

lol over een paar jaar nog eens tarieven vergeleken ... die bankkosten bij KBC ... hohoho dat was de moeite ze ... niet moeilijk dat zij zo'n paleis in Leuven hebben staan ...

Public energy
1 maart 2007, 16:26
Ik ben in de tijd begonnen bij Gemeentekrediet toen zij hun Axion acties hadden lopen, maar omdat ik nogal dikwijls bankverrichtingen voor mijn moeder moest doen bij BBL ben ik gaandeweg tot de constatatie gekomen dat die laatste veel beter is, en ik heb er dan ook een rekening geopend. Mijn Dexia rekening heb ik niet zo lang geleden gewoon gesloten.

StevenNr1
1 maart 2007, 16:27
dexia
niet tevreden, staat bijna nooit geld op m'n rekening

Proletariër
1 maart 2007, 16:41
VDK.
Bij Fortis heb ik alles weggehaald. Het was daar wat te grof aan het worden.

liberalist_NL
1 maart 2007, 16:43
Ik zit bij de Postbank, onderdeel van ING.

Uh-Huh
1 maart 2007, 17:08
lol over een paar jaar nog eens tarieven vergeleken ... die bankkosten bij KBC ... hohoho dat was de moeite ze ... niet moeilijk dat zij zo'n paleis in Leuven hebben staan ...
Zozo... :evil:

Apocalyps
1 maart 2007, 18:14
CAM : Caja de Ahorros del Mediterráneo.

DaBlacky
1 maart 2007, 18:29
Ik ben mijn leven bij Fortis geweest (eerste Generale bank) en dat kostt mijn niets omdat ik jonger was dan 25.
Dan is over een paar weken voorbij en ik heb (zonder minimumtermijn) een contract getekend daar voor Easy Package. Maar ondertussen ben ik verder op zoek gegaan en heb dit gevonden...
http://www.recordbank.be/showdoc.jsp?docid=056254_NL&menopt=mak|zrk

De lokale directeur van de Fortis is misschien wel een keivriendelijke man (Tantist, tis misschien tijd om te verhuizen naar Limburg ;)), maar ik betaal gaan 30 euro per jaar voor een glimlach.

Tantist
1 maart 2007, 18:37
dexia
niet tevreden, staat bijna nooit geld op m'n rekening

Dat ligt misschien niet aan de bank he? ;-)

Tantist
1 maart 2007, 18:37
VDK.
Bij Fortis heb ik alles weggehaald. Het was daar wat te grof aan het worden.

Vertel!

Kim
1 maart 2007, 18:39
Al jaren tevreden klant bij Fortis.

Proletariër
1 maart 2007, 18:39
in het kort: een totaal gebrek aan respect voor een klant die al meer dan 20 jaar (vroeger aslk) bij de bank was.

De Garde
1 maart 2007, 18:51
VDK.
Bij Fortis heb ik alles weggehaald. Het was daar wat te grof aan het worden.
Bij VDK kom je blijkbaar iedereen tegen. Al jaren klant en nog nooit problemen gehad.

Heftruck
1 maart 2007, 19:30
Momenteel bij de zitbank.

jurgen79
1 maart 2007, 19:35
ABN Amro, DEXIA, Argenta en KBC.

Kay_
1 maart 2007, 19:38
Ik zit bij Fortis maar ik ga 3 maanden stage lopen bij de KBC in Brussel :-D

Anna List
1 maart 2007, 21:19
Al jaren tevreden klant bij Fortis.

bij u is dat ideologie ...

Kim
1 maart 2007, 22:01
bij u is dat ideologie ...

:roll:

Mijn ouders waren bij die bank en ik heb nooit anders geweten (ASLK, Fortis).

Zwartengeel
1 maart 2007, 22:04
:roll:

Mijn ouders waren bij die bank en ik heb nooit anders geweten (ASLK, Fortis).

Bij mij hetzelfde. Ik heb al sedert 1986 een rekening bij de Generale Bank/Fortis, die mijn moeder (werkte toen voor die bank) indertijd voor mij geopend had. Ik heb dus nooit anders 'geweten'.

Tantist
1 maart 2007, 22:11
De Generale Bank van de Generale Maatschappij... Over het Belgische holdingkapitalisme gesproken, zou Toon Roosens zeggen... :twisted:

Chipie
1 maart 2007, 23:02
KBC, Fortis, Argenta en ABN AMRO

80Een slechtere bank dan Fortis is volgens mij onmogelijk...

Een tiental jaren geleden vond ik die wel prima...
Service bij KBC... stukken beter...

jurgen79
1 maart 2007, 23:08
KBC, Fortis, Argenta en ABN AMRO

80Een slechtere bank dan Fortis is volgens mij onmogelijk...

Een tiental jaren geleden vond ik die wel prima...
Service bij KBC... stukken beter...

Fortis heb ik ook ingeruild voor Dexia...was een goede zet lijkt me.

Proletariër
2 maart 2007, 06:25
Een slechtere bank dan Fortis is volgens mij onmogelijk...


8O
ik ben het volmondig eens met CHIPIE!
8O

Kim
2 maart 2007, 08:45
8O
ik ben het volmondig eens met CHIPIE!
8O

Ik mag daar echt niet over klagen, integendeel! :-)

Chipie
2 maart 2007, 08:48
8O
ik ben het volmondig eens met CHIPIE!
8O:thumbsup: :-P

Chipie
2 maart 2007, 08:49
Ik mag daar echt niet over klagen, integendeel! :-)Bent U ooit bij een andere bank klant geweest?

80Excuseer...

Ik zie dat U in post 30 schrijft dat U tot nu enkel bij Fortis klant geweest bent., maar dan kunt U natuurlijk moeilijk vergelijken...

En het zal natuurlijk allemaal wel van kantoor tot kantoor verschillen...

Kim
2 maart 2007, 08:54
Bent U ooit bij een andere bank klant geweest?

Ik ben al jaar en dag tevreden klant bij Fortis (van toen het nog ASLK was). B Plus heeft haar rekening bij een andere bank en dus kom ik daar ook als "klant". Qua service en vriendelijkheid steekt Fortis er bij mij echt wel hoog bovenuit.

Kim
2 maart 2007, 08:55
En het zal natuurlijk allemaal wel van kantoor tot kantoor verschillen...

Dat is zeer zeker zo.

Tantist
2 maart 2007, 09:02
Ik ben al jaar en dag tevreden klant bij Fortis (van toen het nog ASLK was). B Plus heeft haar rekening bij een andere bank en dus kom ik daar ook als "klant". Qua service en vriendelijkheid steekt Fortis er bij mij echt wel hoog bovenuit.

Ongetwijfeld zijn er verschillen tussen de kantoren, maar het moet natuurlijk lukken dat bij Fortis alle kantoren die ik bezocht heb, onvriendelijk zijn ;-)

KBC is wel aanmatigend, maar niet zo agressief. Ik vraag me af welke richtlijnen het personeel krijgt, want dat zal wel te maken hebben met de policy (en met het sociaal beleid van die bank ;-) ). Is er iemand hier die in een bank werkt en meer kan vertellen?

job
2 maart 2007, 09:34
Ik ben al jaaaaren klant bij de grootste Vlaamse bank : KBC. En ben er best tevreden over.
Ook mijn verzekeringen zitten bij de grootste Vlaamse verzekeringsmaatschappij : KBC. Die sluit ik trouwens niet af via de bank (want wat kent een bank nu van verzekeringen), maar wel bij de plaatselijke verzekeringskantoor van KBC. Zéér tevreden !

Chipie
2 maart 2007, 10:34
Ongetwijfeld zijn er verschillen tussen de kantoren, maar het moet natuurlijk lukken dat bij Fortis alle kantoren die ik bezocht heb, onvriendelijk zijn ;-)

KBC is wel aanmatigend, maar niet zo agressief. Ik vraag me af welke richtlijnen het personeel krijgt, want dat zal wel te maken hebben met de policy (en met het sociaal beleid van die bank ;-) ). Is er iemand hier die in een bank werkt en meer kan vertellen?
Het probleem is, zeker bij Fortis, dat bijna elk kantoor 'verzelfstandigd' is...
Fortis wil, net als elke bank, zijn winsten optimalisteren en bij Fortis wil die zelfstandige kantoorhouder dat natuurlijk ook op zijn beurt...

Het kantoor van Fortis, waar ik klant ben, is zeker niet onvriendelijk, maar men werkt daar met zo weinig personeel, dat men daar eenvoudig weg geen service kan geven... en men moet er natuurlijk voor alles betalen... vanwege die winstoptimalisaties...

Bovendien verdienen alle banken tegenwoordig zo veel geld dat ze niet op een klant moeten zien...

lordoffaith
2 maart 2007, 11:57
ik zit bij fortis en ben er tevreden

robert t
2 maart 2007, 12:19
Ik ben al jaaaaren klant bij de grootste Vlaamse bank : KBC. En ben er best tevreden over.
Ook mijn verzekeringen zitten bij de grootste Vlaamse verzekeringsmaatschappij : KBC. Die sluit ik trouwens niet af via de bank (want wat kent een bank nu van verzekeringen), maar wel bij de plaatselijke verzekeringskantoor van KBC. Zéér tevreden !Idem. Al decennia. Als flamingant was dat vroeger gewoon evident. Ik heb er trouwens ook al mijn verzekeringen bij, en aan voordelige tarieven. Toegegeven, als bank zijn ze zeker niet de voordeligste, maar de uitstekende service, de klantvriendelijkheid, deskundigheid van het bankpersoneel maken veel goed.

StevenNr1
2 maart 2007, 12:31
Dat ligt misschien niet aan de bank he? ;-)Gelul :-(

Groot Bakkes
2 maart 2007, 12:47
Heb zo'n zichtrekening bij Fortis.
Hun gedrag tov de klant die niet aan beleggen doet laat STERK te wensen over, maar dit is waarschijnlijk overal wel zo.

cor
2 maart 2007, 17:59
Vroeger altijd bij ASLK geweest. Gewoon. Maar sinds Fortis werden ze commercieel veel te agressief. En het Generale-personeel deed wreed uit de hoogte.
Argenta zou volgens mij een goede keus zijn, maar die zijn nogal zwart en dat zint me niet (net als Bank van Breda).
KBC heeft ook wel een beetje een airke. En hun beleggingsadvies is nogal sterk op verkoop gericht.

PAJOT
2 maart 2007, 19:36
ING en Rabobank

Tantist
2 maart 2007, 19:37
Argenta zou volgens mij een goede keus zijn, maar die zijn nogal zwart en dat zint me niet (net als Bank van Breda).


Wat? Wilt u niet bij Argenta gaan omdat de kantoorhouder een neger is? :twisted:

Uh-Huh
2 maart 2007, 19:41
Ik ben al jaaaaren klant bij de grootste Vlaamse bank : KBC...
Ik moet eens dringend van bank veranderen... 8O

Piet Hein
2 maart 2007, 21:49
KBC en record

daiwa
3 maart 2007, 02:46
ABN Amro, DEXIA, Argenta en KBC.

Ik zit ook bij verschillende banken en qua klantvriendelijkheid steekt Deutsche Bank er met kop en schouders boven uit.
Ook het rendement op hun verschillende producten ligt aanzienlijk hoger dan bij de andere banken.

lombas
3 maart 2007, 02:56
Dexia, Fortis, ING en KBC.

De loketbediende van de lokale Fortis hier in't dorp heeft me enkele jaren geleden beledigd, dus sindsdien staat er nog een symbolische euro op, 't is voor bepaalde fondsen die pas binnen enkele jaren worden vrijgegeven dat ik er nog bij ben.

Hoofdbank is KBC. Ik denk er aan over te stappen naar de Rabobank, die zich ook in Vlaanderen goed beginnen te nestelen, op m'n 25ste.

Er zal dan wel een goede deal uit de bus moeten komen.

daiwa
3 maart 2007, 03:01
Dexia, Fortis, ING en KBC.

De loketbediende van de lokale Fortis hier in't dorp heeft me enkele jaren geleden beledigd, dus sindsdien staat er nog een symbolische euro op, 't is voor bepaalde fondsen die pas binnen enkele jaren worden vrijgegeven dat ik er nog bij ben.

Hoofdbank is KBC. Ik denk er aan over te stappen naar de Rabobank, die zich ook in Vlaanderen goed beginnen te nestelen, op m'n 25ste.

Er zal dan wel een goede deal uit de bus moeten komen.

Als je meer rendement nastreeft moet je echt niet bij die 4 door u genoemde grootbanken zitten, Lombas.

lombas
3 maart 2007, 03:11
Als je meer rendement nastreeft moet je echt niet bij die 4 door u genoemde grootbanken zitten, Lombas.

I knoooow.

http://www.nostalgiacentral.com/images_tv/fawlty_towers_big.jpg

BigF
3 maart 2007, 11:40
Delta Lloyd

En, tevreden van?

Bwah, 't blijft een bank eh?

Dronkoers
3 maart 2007, 11:46
KBC, gewoon, omdat die overal aanwezig is ;-)

liberalist_NL
3 maart 2007, 11:47
KBC, gewoon, omdat die overal aanwezig is ;-)
Toen ik in België was en een flat van KBC zag, dacht ik dat het een televisiestation was.:-D

garfield
3 maart 2007, 14:07
Argenta : zéér content, bankuitbater kent me persoonlijk, voordelig houden van rekeningen, VISA-kaart, PC-banking,....

Ik was ook bij Fortis, maar te duur, te onvriendelijk en vooral nederlandsonkundig of onwillend personeel deden de das om.

1handclapping
3 maart 2007, 14:51
Ben aandeelhouder van de Triodosbank.

DaBlacky
3 maart 2007, 14:59
Ben aandeelhouder van de Triodosbank.

Ik heb daar mijn spaarrekening :cheer:

DaBlacky
3 maart 2007, 15:00
record

Ah, eindelijk nog iemand :cheer:

Toch zalig, zo een gratis rekening, met gratis bankkaart incl gratis maestro-functie en gratis proton-functie, gratis pc-banking, gratis visa-kaart...

Mitgard
3 maart 2007, 16:46
banken zijn per definitie criminele organisaties.

Otto
3 maart 2007, 17:42
dexia en argenta

dexia heel ontevreden (zit wat mij betreft in uitdoofscenario : nog vier jaar en ik ben daar compleet weg, manmanman, die hebben wat afgeblunderd bij mij ... jaren klant geweest ...maar zo stroef ... argenta kon voor mij vanalles veel goedkoper en flexibeler, en ben daar nu ook al twee jaar, ze maken hun beloften waar)
argenta super tevreden. en goedkoper.

Dexia is toch die bank die mensen telefonisch optiepakketten verkoopt met geleend geld zodat ze voor duizenden euro's het schip in gingen. Bij zulke schurken zou ik mijn spaargeld niet vertrouwen.

Ik ben zelf bij de rabobank. Ik ben erg tevreden over de service en je kan er ook goekoop en makkelijk beleggen.

djimi
3 maart 2007, 18:09
Als interimair heb ik zèlf ooit nog bij verschillende banken gewerkt. Ik ben zeer blij dat ik nu een andere job heb.


Ik ben al héél lang bij 'De Post' (nu dus 'Bank van de Post'), en voorlopig blijft dat ook zo.

Ik heb een kleine schenking van mijn moeder gekregen op een rekening van Centea, en voorlopig blijft dat geld daar ook staan.

Mijn huurwaarborg staat, op vraag van mijn huisbaas, op een rekening van de KBC, maar de rekening die ik er ooit zèlf had heb ik al lang geleden opgezegd. En van zodra ik een eigen woning betrek, of van iemand anders ga huren, is het wat mij betreft ged�*�*n met KBC.


Ik had ook een rekening bij de Generale Bank, maar die is al jaren geleden afgesloten.

Een spaarboekje bij het Gemeentekrediet (een cadeau van mijn 'bompa') is ook al een hele tijd geleden opgezegd.


Ik overweeg een rekening bij de Triodos-bank, maar aarzel nog. Ik beschik namelijk over te weinig informatie vanwege gebruikers ervan. Kan iemand mij eventueel wat meer over die bank vertellen?

Bij voorbaat dank.

Kay_
3 maart 2007, 18:26
KBC op kop, dat belooft voor mijn stage in Brussel :-D
Kzal eens aan jullie rekeningen liggen prutsen :evil:

Dogbert
3 maart 2007, 20:05
Argenta voor de zicht en spaarrekening
Fortis omwille van de hypothecaire lening
Binckbank voor goedkope beursorders
en uiteraard bij de effectenbank waar ik zelf werk

DaBlacky
3 maart 2007, 23:44
Als interimair heb ik zèlf ooit nog bij verschillende banken gewerkt. Ik ben zeer blij dat ik nu een andere job heb.


Ik ben al héél lang bij 'De Post' (nu dus 'Bank van de Post'), en voorlopig blijft dat ook zo.

Ik heb een kleine schenking van mijn moeder gekregen op een rekening van Centea, en voorlopig blijft dat geld daar ook staan.

Mijn huurwaarborg staat, op vraag van mijn huisbaas, op een rekening van de KBC, maar de rekening die ik er ooit zèlf had heb ik al lang geleden opgezegd. En van zodra ik een eigen woning betrek, of van iemand anders ga huren, is het wat mij betreft ged�*�*n met KBC.


Ik had ook een rekening bij de Generale Bank, maar die is al jaren geleden afgesloten.

Een spaarboekje bij het Gemeentekrediet (een cadeau van mijn 'bompa') is ook al een hele tijd geleden opgezegd.


Ik overweeg een rekening bij de Triodos-bank, maar aarzel nog. Ik beschik namelijk over te weinig informatie vanwege gebruikers ervan. Kan iemand mij eventueel wat meer over die bank vertellen?

Bij voorbaat dank.

Bedoel je dan een spaarrekening? Want ze hebben geen zichtrekeningen voor particulieren.

Ikzelf heb al een paar jaar een spaarrekening bij Triodos en ik heb er geen klachten over.

djimi
3 maart 2007, 23:50
Bedoel je dan een spaarrekening? Want ze hebben geen zichtrekeningen voor particulieren.

Ikzelf heb al een paar jaar een spaarrekening bij Triodos en ik heb er geen klachten over.

Neen, eigenlijk had ik gehoopt op een zichtrekening.

Ik vind het namelijk spijtig dat ook 'De Bank van de Post' steeds meer op een 'gewone' bank gaat lijken.


Maar wat die spaarrekening betreft, ik zou daar inderdaad eens voor uit mijn kot moeten komen.

Dronkoers
4 maart 2007, 08:02
banken zijn per definitie criminele organisaties.


Alles wat met geld te maken heeft, zijn per definitie criminele organisaties ;-)

Knuppel
4 maart 2007, 08:18
Argenta wegens, in volgorde, goedkope eindafrekening voor diensten en kaarten, namelijk 0,0 euro, persoonlijk en vriendelijk contact met de bedienden en een behoorlijke rente op de gewone spaarrekening.

cor
4 maart 2007, 09:22
Neen, eigenlijk had ik gehoopt op een zichtrekening.

Ik vind het namelijk spijtig dat ook 'De Bank van de Post' steeds meer op een 'gewone' bank gaat lijken.

Als je postpersoneel bent, hang je dan niet vast aan de bank van de post?

duveltje382
4 maart 2007, 09:30
Argenta,de enige bank waar geld opbrengt op een gewone rekening,ik als arme jongen heb wel niet veel keuze hé

duveltje382
4 maart 2007, 09:33
Ik heb daar mijn spaarrekening :cheer:

Dat zou ik ook nog willen,een spaarrekening :oops:

lombas
4 maart 2007, 10:03
Alles met geld crimineel? Dan is de bron van de maffia de staat.

Kan ik inkomen.

Mitgard
4 maart 2007, 10:39
Alles met geld crimineel? Dan is de bron van de maffia de staat.

Kan ik inkomen.

hebzucht is crimineel.
heel jouw libertarische ideologie staat in het teken van de bescherming van de hebzuchtigen.

cor
4 maart 2007, 10:44
Argenta,de enige bank waar geld opbrengt op een gewone rekening,ik als arme jongen heb wel niet veel keuze hé
Profiteer er van, want dat blijft niet duren. Moet op zeker ogenblik overgenomen worden. Vroeger was de bank van de post ook goedkoop, tot fortis zich kwam moeien. Een schandaal nu.

lombas
4 maart 2007, 10:46
hebzucht is crimineel.
heel jouw libertarische ideologie staat in het teken van de bescherming van de hebzuchtigen.

Geweldig eh.

DaBlacky
4 maart 2007, 13:09
Profiteer er van, want dat blijft niet duren. Moet op zeker ogenblik overgenomen worden. Vroeger was de bank van de post ook goedkoop, tot fortis zich kwam moeien. Een schandaal nu.

idd...
http://www.test-aankoop.be/map/show/123641.htm

Tantist
4 maart 2007, 14:22
banken zijn per definitie criminele organisaties.[/quote]Partijen ook, maar van partijleden als Freya nooit een kwaad woord van u...

robert t
4 maart 2007, 17:09
KBC op kop, dat belooft voor mijn stage in Brussel :-D
Kzal eens aan jullie rekeningen liggen prutsen :evil:Je gaat ze toch niet blank trachten te maken? Je avater voorspelt weinig goeds.

djimi
4 maart 2007, 20:40
Als je postpersoneel bent, hang je dan niet vast aan de bank van de post?

Dat zou kunnen, maar ik ben geen 'postpersoneel'.

Kay_
4 maart 2007, 20:41
Je gaat ze toch niet blank trachten te maken? Je avater voorspelt weinig goeds.


Haha, wacht maar als ik mijn handen op uw rekening krijg.:twisted:

Knuppel
4 maart 2007, 20:46
Dat zou ik ook nog willen,een spaarrekening :oops:

Een vaste opdracht geven zodat er elke maand automatisch iets van je inkomen wordt opzij gezet, en daar niet meer proberen aan te komen.
Begin met een klein bedrag.
Het werkt.

Knuppel
4 maart 2007, 20:47
Haha, wacht maar als ik mijn handen op uw rekening krijg.:twisted:

Goede leerschool gehad bij de rooien, zeker? :lol:

Kay_
4 maart 2007, 22:00
Goede leerschool gehad bij de rooien, zeker? :lol:


Haha :lol:
De waarheid is dat ik niet aan de rekeningen kan, maar dat ik op communicatie/sponsor-afdeling zit :-)

cor
5 maart 2007, 08:26
Haha :lol:
De waarheid is dat ik niet aan de rekeningen kan, maar dat ik op communicatie/sponsor-afdeling zit :-)
Niet wanhopen. Op de geschikte dienst vind je wel een knappe blonde die te overtuigen is.

robert t
5 maart 2007, 10:56
Haha :lol:
De waarheid is dat ik niet aan de rekeningen kan, maar dat ik op communicatie/sponsor-afdeling zit :-)Te laat! Je gegevens zijn overgemaakt aan de "Afdeling Ontmaskering Van Malifide Medewerkers" van de Hoofdzetel. Bepaald geen koorknapen, ik kan het je verzekeren. Rekening houdend met je "bekering" heb je alsnog nog één kans : als iemand van je zogenaamde "medewerkers" je gespeeld argeloos de vraag stelt of je niet actief bent op één of ander discussieforum op het Internet, antwoordt je "een discussieforum op het Internet, wat is dat voor een beest?". Zodoende kan je misschien de dans ontspringen. Veel succes!:-)

Nick_
5 maart 2007, 17:27
Centea