PDA

View Full Version : De foto's van Saddam zijn 'echt'.

Antoon
16 januari 2004, 16:43
Eerst dacht men aan trucage. Maar volgens overheids-medewerkers zijn de foto's die op het internet verschenen getoetst aan de foto's van het Pentagon, en ze blijken inderdaad echte foto's te zijn. De fotograaf zou een soldaat of een tolk kunnen zijn.

New photos taken after the capture of Saddam Hussein are circulating on the Internet. Pentagon officials did not release the pictures and would not verify their authenticity, but a senior U.S. government official said they appear to be genuine.

http://www.cnn.com/interactive/world/0401/gallery.unofficial.saddam.pics/01.jpg

Saddam is shown after the former Iraqi dictator was pulled from the
"spider hole" where he was hiding.

http://i.cnn.net/cnn/interactive/world/0401/gallery.unofficial.saddam.pics/gal.07.jpg
Dozens of military personnel watch as Saddam is led into one of his
former palaces in Baghdad that is now a military headquarters.

http://i.cnn.net/cnn/interactive/world/0401/gallery.unofficial.saddam.pics/gal.06.jpg
The photos appear to have been taken by someone in, or working
closely with, the U.S. military at the time of the capture.

http://i.cnn.net/cnn/interactive/world/0401/gallery.unofficial.saddam.pics/gal.08.jpg
Although CNN has not independently verified the authenticity or
source of the photos, they appear genuine, according to a senior
U.S. government official.

parcifal
16 januari 2004, 16:50
Het is geen nieuws meer. Saddam is gepakt, dat was fantastisch nieuws, heeft een aantal dagen (weken) in het nieuws gestaan, maar nu is het reeds 'oud-nieuws'.

Wel consequent blijven hé Antoon...

Antoon
16 januari 2004, 17:00
Het is geen nieuws meer. Saddam is gepakt, dat was fantastisch nieuws, heeft een aantal dagen (weken) in het nieuws gestaan, maar nu is het reeds 'oud-nieuws'.

Wel consequent blijven hé Antoon...

Oh, maar dat ben ik ook. Kijk, de arrestatie van Saddam is geen nieuws meer. Het verhaal van de foto's ervan wel. Het gaat om foto's op het internet die nog vorige week in kranten werden afgedaan als 'vals', en vandaag zelfs op CNN te zien zijn, omdat ze uiteindelijk 'echt' blijken te zijn.

Bovendien geeft het bekijken ervan een waar gevoel van tevredenheid. En dat wilde ik jou niet ontnemen. :wink:

Descartes Jr
17 januari 2004, 11:00
En, nog altijd even fier op "uw beste president ooit", Antoon ? ;)

Dat was hij wis en zeker .. voor firma's als Halliburton, Exxon, Mobil, ..... :roll:

Tantist
17 januari 2004, 12:31

Dat was hij wis en zeker .. voor firma's als Halliburton, Exxon, Mobil, ..... :roll:

Wat komt die giftige opmerking HIER doen?

Descartes Jr
17 januari 2004, 12:42

Ja zeg, moet ik er een tekeningske bijmaken ? Lees bedoelde topic van Antoon eens ;)

filosoof
17 januari 2004, 13:38

Is dat zo giftig? imho is het een vaststelling

Turkse Nederlander
17 januari 2004, 13:54
Ik vraag me af of iemand in 5 maanden tijd zo'n baard kan laten staan.

filosoof
17 januari 2004, 13:56
Ik kan dat ook niet, maar ik heb daar geen complexen over...

Antoon
17 januari 2004, 17:54

Och, ik ben het gewoon. Dat zijn de slechte verliezers.

BTW: De 'job approval ratings' van begin dit jaar (60% tevreden over Bush) heeft zich deze week weer eens bevestigd. Opnieuw 60%. :wink:

Seba
17 januari 2004, 19:05

laat de complottheorieën maar beginnen :lol: :lol:

Descartes Jr
17 januari 2004, 20:16

laat de complottheorieën maar beginnen :lol: :lol:
Hij gebruikte Aloë Vera ? :roll: ...

Tantist
17 januari 2004, 23:52
Is dat zo giftig? imho is het een vaststelling

Als dat al zo zou zijn, wat komt dat hier doen bij die foto's van Saddam? Als ik een aantal kiekjes plaats van Hugo Claus, gaat u toch ook niet beginnen mekkeren over de activist Paul Van Ostaijen? Of wel? Maar dan snap ik de link ni...

Descartes Jr
18 januari 2004, 00:17
Als dat al zo zou zijn, wat komt dat hier doen bij die foto's van Saddam? Als ik een aantal kiekjes plaats van Hugo Claus, gaat u toch ook niet beginnen mekkeren over de activist Paul Van Ostaijen? Of wel? Maar dan snap ik de link ni...
Is Bush dan niet verantwoordelijk voor de toepassing van de mensenrechten voor zijn krijgsgevangenen ?

Wat staat er op die foto ? Een onteerde Saddam. Niet meer en niet minder. En Antoon is er fier op. Net zo fier als op zijn bewierookte president Bush (zie zijn eigenste topic over dit onderwerp)

Je hoefde de link echt niet ver te gaan zoeken. 't Was nie moeilijk, 't was zelfs gemakkelijk !!! ;)

Tantist
18 januari 2004, 01:03
Is Bush dan niet verantwoordelijk voor de toepassing van de mensenrechten voor zijn krijgsgevangenen ?

Wat staat er op die foto ? Een onteerde Saddam. Niet meer en niet minder. En Antoon is er fier op. Net zo fier als op zijn bewierookte president Bush (zie zijn eigenste topic over dit onderwerp)

Je hoefde de link echt niet ver te gaan zoeken. 't Was nie moeilijk, 't was zelfs gemakkelijk !!! ;)

Alleen ben je nogal tendentieus bezig. George W. Bush heeft Saddam zijn baard niet laten groeien, dit zijn foto's direct na zijn arrestatie, in de toestand hoe men hem vond. Naar ik gehoord heb, heeft men hem daarna geschoren etc.

Of is hij onteerd door hem te arresteren? Moest men hem laten lopen?

Allez manneke, ik ben ook geen oneindige fan van den Bush, maar dit was zo vol haat geschreven dat ik het echt nodig vond er op te reageren. Give yourself a break...

Descartes Jr
18 januari 2004, 01:07

Alleen ben je nogal tendentieus bezig. George W. Bush heeft Saddam zijn baard niet laten groeien, dit zijn foto's direct na zijn arrestatie, in de toestand hoe men hem vond. Naar ik gehoord heb, heeft men hem daarna geschoren etc.

Of is hij onteerd door hem te arresteren? Moest men hem laten lopen?

Allez manneke, ik ben ook geen oneindige fan van den Bush, maar dit was zo vol haat geschreven dat ik het echt nodig vond er op te reageren. Give yourself a break...
I'll give myself a break ;)

Leg mij intussen eens uit welke de menselijke prestaties waren van GWB !

PS : niet degene die de US-Fox/CNN-media rondstrooien hé ! De échte ! ;)

Tantist
18 januari 2004, 01:16
Wat hebben de menselijke prestaties van GWB hiermee te maken? Het zijn gewoon foto's van Saddam. Niet meer, niet minder. Antoon heeft zelfs GWB niet vermeld (voor ene keer toch niet).

Descartes Jr
18 januari 2004, 01:24
Nutteloze discussie.

Ik laat de verstokten maar verder sabbelen op hun stukje hout.

Slaapwel ;)

Tantist
18 januari 2004, 13:00
Wat een hovaardigheid zeg!

Meneer kan zijn haat niet verbergen voor die debiel uit Amerika, en dan zou het de rest zijn die "raar" doet... GWB was nu eens niet the issue hier. Geen wonder dat Vivant nog zo'n kleine partij is.

Descartes Jr
18 januari 2004, 20:50
Ik herhaal mijn vraag (geeeeuw ...)

Wat waren de 'menselijke' verwezenlijkingen van Mr GW Bush ???

(Zeg nu niet 'naar Mars vliegen' hé !)

PS : uw onderhuidse haat tegen de rechtschapen, helder denkende, Vivanters is intussen reeds overmatig bekend.
Laat nu eens zien dat je echt een eigen mening kan ontwikkelen zonder alweer het conflict te moeten opzoeken en de ander af te breken ! ;)

Max
19 januari 2004, 08:15

BTW: De 'job approval ratings' van begin dit jaar (60% tevreden over Bush) heeft zich deze week weer eens bevestigd. Opnieuw 60%. :wink:

Leugenaar. 't is maar 50% (5% don't know) . Hij heeft maar 1000 jobs gecreeerd ipv 400.000. De belastingsverlaging voor de bovenste inkomsten, is natuurlijk geen garantie voor jobs , enkel garantie tot het rijker maken van al stinkend rijke mensen. Het gewone volk heeft zich daar goed in't zak laten zetten.

Antoon
19 januari 2004, 10:03

Leugenaar. 't is maar 50% (5% don't know) . Hij heeft maar 1000 jobs gecreeerd ipv 400.000. De belastingsverlaging voor de bovenste inkomsten, is natuurlijk geen garantie voor jobs , enkel garantie tot het rijker maken van al stinkend rijke mensen. Het gewone volk heeft zich daar goed in't zak laten zetten.

Dat je onzin uitkraamt over jobs enzovoorts, tot daar toe. Je mag denken wat je wilt.
Maar dat je mij een leugenaar noemt wanneer ik cijfers meld van een CNN Gallup Poll, terwijl jouw cijfers blijkbaar geen bron hebben, dat lijkt mij een stapje te ver.

Max
19 januari 2004, 10:50

Dat je onzin uitkraamt over jobs enzovoorts, tot daar toe. Je mag denken wat je wilt.
Maar dat je mij een leugenaar noemt wanneer ik cijfers meld van een CNN Gallup Poll, terwijl jouw cijfers blijkbaar geen bron hebben, dat lijkt mij een stapje te ver.

Onzin? Dit bewijst alweer dat je het politiek en economisch inzicht hebt van een breinaald. Het zijn feiten. Er zijn in December maar 1000 jobs gecreeerd. Er waren er 400.000 verwacht. Dat is máár 400 keer slechter dan verwacht. Maanden geleden was dat het argument van de regering Bush om hun belastingsverlaging van de hogere inkomens door te voeren. Het ging véél jobs creeeren. Misschien zou je CNN Bussiness wat meer moeten bekijken i.p.v. kritiekloos met verstand op nul met een geheugencapaciteit van 3 wken , alles te bekijken. Ik zie wat je zo hard aantrekt in die puppetpresident van je.

Over die gallup poll. Alweer bewijs je uw selectieve(?) laksheid in het analyseren van feiten.

BTW: De 'job approval ratings' van begin dit jaar (60% tevreden over Bush) heeft zich deze week weer eens bevestigd. Opnieuw 60%.

Op gallup.com zag je waarschijnlijk 60% staan en ben je gestopt met lezen (of nadenken). Deze 60% is de year average. De laatste gallup polls , na de tegenvallende jobcreatie (ik herhaal : 400x slechter dan verwacht) , zijn van 12-15 January en komen op 53%. Die van CBS en New York Times : 50%. http://www.pollingreport.com/BushJob.htm

[/quote]

Babeth
19 januari 2004, 17:00

Het antwoord is ja. Trouwens, het hangt af van mens tot mens hoe snel zijn of haar haren groeien. In de 4 jaar dat ik met Maddox samen ben heeft hij eens een keer zijn baard langer laten groeien voor een speciaal personage dat hij moest spelen in een fantasy rollenspel en ik kan je verzekeren dat het rap ging.
Gemiddeld schat men dat haren ongeveer een centimeter per maand groeien, na vijf maanden heb je dus al 5 centimeter... dat is zo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lang. En dat is maar het gemiddelde.
Dus het is perfekt mogelijk.

Antoon
19 januari 2004, 20:39
Dit bewijst alweer dat je het politiek en economisch inzicht hebt van een breinaald.

Met jouw eerste zin begrijp ik al meteen beter waarom je berichten met eigenaardige inhoud neerpent. Daarom alleen al ga ik niet verder met deze discussie.

Tantist
19 januari 2004, 20:50
Ik herhaal mijn vraag (geeeeuw ...)

Wat waren de 'menselijke' verwezenlijkingen van Mr GW Bush ???

(Zeg nu niet 'naar Mars vliegen' hé !)

PS : uw onderhuidse haat tegen de rechtschapen, helder denkende, Vivanters is intussen reeds overmatig bekend.
Laat nu eens zien dat je echt een eigen mening kan ontwikkelen zonder alweer het conflict te moeten opzoeken en de ander af te breken ! ;)

Schitterend, u trapt recht in mijn val. Vivant heeft niets met deze discussie te maken, Bush ook niet. U brengt Bush op, dus ik besluit eens Vivant op te brengen, dat ook niets hiermee te maken heeft. Wat zegt u:

uw onderhuidse haat tegen de rechtschapen, helder denkende, Vivanters is intussen reeds overmatig bekend.

Zo, en dat zijn dan ook de gevoelens die u koestert voor George W Bush, waarmee u uzelf verraden heeft. Niet dat we die nog niet door de regels door konden lezen. 8)

Max
19 januari 2004, 21:01
Dit bewijst alweer dat je het politiek en economisch inzicht hebt van een breinaald.

Met jouw eerste zin begrijp ik al meteen beter waarom je berichten met eigenaardige inhoud neerpent. Daarom alleen al ga ik niet verder met deze discussie.

Juist ja... pijnig uw kopje niet.

Antoon
20 januari 2004, 10:38

Het antwoord is ja. Trouwens, het hangt af van mens tot mens hoe snel zijn of haar haren groeien. In de 4 jaar dat ik met Maddox samen ben heeft hij eens een keer zijn baard langer laten groeien voor een speciaal personage dat hij moest spelen in een fantasy rollenspel en ik kan je verzekeren dat het rap ging.
Gemiddeld schat men dat haren ongeveer een centimeter per maand groeien, na vijf maanden heb je dus al 5 centimeter... dat is zo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|