PDA

View Full Version : Wordt het niet eens tijd dat...


Voltian
8 maart 2007, 19:44
We onze ogen openen voor al het boerenbedrog wat ons wordt voorgeschoteld! We leven precies in een bananenrepubliek. Ondertussen lachen de bobo's van de corrupte PS-staat en de rest van onze luie Zuiderse vrienden met de goedbedoelende en hardwerkende Vlaming! Ze spelen met ons belastingsgeld! Onze democratie is in gevaar! We moeten NU ingrijpen!

(of zoiets, nee?)

Voltian
8 maart 2007, 19:44
We onze ogen openen voor al het boerenbedrog wat ons wordt voorgeschoteld! We leven precies in een bananenrepubliek. Ondertussen lachen de bobo's van de corrupte PS-staat en de rest van onze luie Zuiderse vrienden met de goedbedoelende en hardwerkende Vlaming! Ze spelen met ons belastingsgeld! Onze democratie is in gevaar! We moeten NU ingrijpen!

(of zoiets, nee?)

100% mee eens!

Voltian
8 maart 2007, 19:44
:-d

Bob
8 maart 2007, 20:21
We onze ogen openen voor al het boerenbedrog wat ons wordt voorgeschoteld! We leven precies in een bananenrepubliek. Ondertussen lachen de bobo's van de corrupte PS-staat en de rest van onze luie Zuiderse vrienden met de goedbedoelende en hardwerkende Vlaming! Ze spelen met ons belastingsgeld! Onze democratie is in gevaar! We moeten NU ingrijpen!

(of zoiets, nee?)

Het meest logische schijnt mij te zijn, om ook te stoppen met werken ;-)

Jantje
8 maart 2007, 20:26
Onze politici lachen ons idd gewoon in ons gezicht uit.

Bazilfunk
8 maart 2007, 20:29
Wordt het gewoon eens geen tijd dat ge inziet dat je zelf je leven moet maken? Dus ja trek uw ogen ne keer open en realiseer dat je een luiaard bent.

Dronkoers
8 maart 2007, 20:52
... laten we bidden :-)

Kim
8 maart 2007, 20:55
We onze ogen openen voor al het boerenbedrog wat ons wordt voorgeschoteld! We leven precies in een bananenrepubliek. Ondertussen lachen de bobo's van de corrupte PS-staat en de rest van onze luie Zuiderse vrienden met de goedbedoelende en hardwerkende Vlaming! Ze spelen met ons belastingsgeld! Onze democratie is in gevaar! We moeten NU ingrijpen!

(of zoiets, nee?)

Jaja... fijn voor je.

En nee, ik ga nu niet voor het VB of de N-Va stemmen...

Verder alles in orde met u?

baseballpolitieker
8 maart 2007, 22:47
Het zou me niets verbazen moest den dien nu voor de bub stemmen ofzo..:lol:

Voltian
8 maart 2007, 23:00
sorry...

Voltian
8 maart 2007, 23:01
ook excuses aan de administrator...

baseballpolitieker
8 maart 2007, 23:03
ook excuses aan de administrator...Nu heb ik je door, je wilt zo snel mogelijk aan je 100 berichten geraken om de peilingen te kunnen 'manipuleren'.... Slim gezien de 'stotteraar' spelen!;-)