PDA

View Full Version : Jean Marc Bosman


Otto
8 maart 2007, 20:06
Door deze Belg zitten alle goede Nederlandse voetballers in Engeland en alle goede Belgen in Nederland. Bedankt voor het kapot maken van de kleinere competities!

Dronkoers
8 maart 2007, 20:07
Voetbal maakt zijn eigen kapot

jurgen79
8 maart 2007, 20:12
Door deze Belg zitten alle goede Nederlandse voetballers in Engeland en alle goede Belgen in Nederland. Bedankt voor het kapot maken van de kleinere competities!

Voetbal heeft zijn eigen al lang zelf kapot gemaakt in belgique...ipv te investeren in hun jeugdploegen en deze kansen te geven steken ze liever hun geld in buitenlandse goederen.

Otto
8 maart 2007, 20:14
Voetbal heeft zijn eigen al lang zelf kapot gemaakt in belgique...ipv te investeren in hun jeugdploegen en deze kansen te geven steken ze liever hun geld in buitenlandse goederen.

Of Ivorianen.:lol:

Dronkoers
8 maart 2007, 20:18
Of Ivorianen.:lol:

eskaabee!!! eskaabee!!


*zucht*

Otto
8 maart 2007, 20:22
Niet te verwarerren met Johnny Bosman overigens, die wel een succesvolle carriëre had.

Dronkoers
8 maart 2007, 20:32
Niet te verwarerren met Johnny Bosman overigens, die wel een succesvolle carriëre had.


Maakt niet uit, ik ken ze allebei niet

Djiezes
8 maart 2007, 21:31
't zal met voetbal wel dezelfde kant opgaan als met duivenmelken...

Anna List
8 maart 2007, 21:42
't zal met voetbal wel dezelfde kant opgaan als met duivenmelken...

spelers laten opdraven in sexy pakskes, zou Laya zeggen ;-)

Djiezes
8 maart 2007, 21:46
spelers laten opdraven in sexy pakskes, zou Laya zeggen ;-)

eikes... 8O

Voodoo Child
8 maart 2007, 22:16
Ik kan wel begrip tonen voor de situatie waar Bosman in zat toen hij einde contract was en naar een andere club wou, en zeker de manier waarop men hem heeft behandeld door hem jarenlang financieel onder druk te zetten.

Heeft er iemand eigenlijk cijfers over de belgische transfermarkt vanaf '85 ofzo ?

baseballpolitieker
8 maart 2007, 22:37
Door deze Belg zitten alle goede Nederlandse voetballers in Engeland en alle goede Belgen in Nederland. Bedankt voor het kapot maken van de kleinere competities!Voetbal kan me dus echt gestolen worden hé...
Real Madrid ligt uit de champions league:cry: , ik ben daar een maand niet goed van, ween, ween, snik, snik....:cry:
De trots van het voetbal is uitgeschakeld, onverdiend, zij zijn de beste en niemand anders...:twisted:
(dit is een pure mix van ironie gemeng met de realiteit en vraag me niet waar de grens ligt want ik weet het zelf niet!:lol: ;-) )