PDA

View Full Version : Eigennieuws eerst!


Havana
10 maart 2007, 13:02
Het VTM-nieuws van 13u begon met de overwinning van Pieter Loridon in het VTM-programma "Sterren op de Dansvloer"....

Is dat het belangrijkste feit van de afgelopen 24u?
De VTM-nieuwsredactie is kordaat in haar standpunt : Eigennieuws eerst !!!

Kay_
10 maart 2007, 13:05
Het VTM-nieuws van 13u begon met de overwinning van Pieter Loridon in het VTM-programma "Sterren op de Dansvloer"....

Is dat het belangrijkste feit van de afgelopen 24u?
De VTM-nieuwsredactie is kordaat in haar standpunt : Eigennieuws eerst !!!


Onlangs was bompa Pfaff ook een hoofdpunt :lol:

Duvelke
10 maart 2007, 13:06
speelt dat een rol?
Ze mogen toch zelf beslissen wat ze in hun nieuws zetten? :)

Maak anders zelf een televiestationnetje e, en breng zelf nieuws OF nog simpeler, kijk naar één.

Dronkoers
10 maart 2007, 13:09
VTM is dan ook voor minderbegaafde mensen eh ;-)

Havana
10 maart 2007, 13:10
speelt dat een rol?
Ze mogen toch zelf beslissen wat ze in hun nieuws zetten? :)

Maak anders zelf een televiestationnetje e, en breng zelf nieuws OF nog simpeler, kijk naar één.

Tuurlijk mogen dat zelf beslissen.

Pieter was zelfs uitgenodigd in de studio, voor een interviewtje...
Jammer dat de nieuwswaarde me totaal ontging.

Kay_
10 maart 2007, 13:13
Tuurlijk mogen dat zelf beslissen.

Pieter was zelfs uitgenodigd in de studio, voor een interviewtje...
Jammer dat de nieuwswaarde me totaal ontging.

Inderdaad, maar het om de haverklap live gaan van VRT en VTM begint mij ook erg te irriteren. Zeker omdat de live-reporter gewoon herhaalt wat er net in het verslag al gezegd is.

Voodoo Child
10 maart 2007, 13:15
Loridon = vuile verader !

Havana
10 maart 2007, 13:18
Loridon = vuile verader !

:| Verklaar -

baseballpolitieker
10 maart 2007, 13:24
Ik mis een degelijk Vlaams internationaal nieuwskanaal, want als je nu op internationaal vlak een beetje wilt volgen moet je bijna altijd naar het engels overschakelen!

Havana
10 maart 2007, 13:26
Ik mis een degelijk Vlaams internationaal nieuwskanaal, want als je nu op internationaal vlak een beetje wilt volgen moet je bijna altijd naar het engels overschakelen!

klopt.

Groot Bakkes
10 maart 2007, 13:31
http://img.lnm.eu/lnm.eu/photos/content/news/1173187571408.jpg

http://www.omvarldsbilder.se/Images/rwanda-genocide300.jpg

Internaut
10 maart 2007, 18:59
ach liever het neutralere VTM dan de rode kremlinzender VRT

baseballpolitieker
10 maart 2007, 19:00
ach liever het neutralere VTM dan de rode kremlinzender VRT
Vtm is zever, één brengt meer kwaliteit maar met een kleurtje maar dat moeten we erbij nemen. Liever dat dan elke dag talloze 'roddelblaadjes nieuws' te moeten aanhoren!

Groot Bakkes
10 maart 2007, 19:20
ach liever het neutralere VTM dan de rode kremlinzender VRT

VTM zendt geen nieuwsprogramma uit, VRT wel.

Proletariër
10 maart 2007, 19:27
VTM zendt geen nieuwsprogramma uit, VRT wel.
vreemd, ik kijk geregeld naar beide en het grootste deel van het nieuws is klak hetzelfde op de twee zenders.

borgerhout
10 maart 2007, 22:24
Volgens mij is het alleen om de kijkcijfers te doen.:?

Max van Dietschland
10 maart 2007, 22:30
We hebben gewoon nood aan een rechts radicale en ultra-conservatieve familiezender, die een mix brengt van kwaliteitsvolle nieuws, actualiteitsprogramma's en documentaires afgewisseld met ontspanningsprogramma's die wel wat beter mogen zijn dan hetgeen losgelaten wordt op de Vlaamse TV.

BigF
11 maart 2007, 02:50
we hebben zowat 584 zenders op onze tv


als je dan nog zit te mekkeren dat je het beste nieuws niet te zien krijgt moet je dringend leren zappen

Daphne
11 maart 2007, 11:52
ach liever het neutralere VTM dan de rode kremlinzender VRT

U praat 't Pallieterke na. De realiteit is anders. De VRT is een regimezender die wordt gedomineerd door de vrijmetselarij. Mary en Van Roe zijn notoire liberalen. De nieuwsberichten zijn een spreekbuis van de goed-nieuws-show waarmee Verhofstadt de bevolking al 8 jaar beliegt.
In de aanloop naar de verkiezingen wordt de toon ook steeds grimmiger anti-CD&V. Het patronaat is blijkbaar bang dat het lastenverlaging-feestje en de verdere afbouw van de fiscale controles een halt zou kuinnen worden toegeroepen door CD&V, onder impuls van het ACW.
Verder worden alle écht linkse bewegingen vakkundig doodgezwegen of belachelijk gemaakt.

Duvelke
11 maart 2007, 21:39
we hebben zowat 584 zenders op onze tv


als je dan nog zit te mekkeren dat je het beste nieuws niet te zien krijgt moet je dringend leren zappen

INDERDAAD !!

baseballpolitieker
11 maart 2007, 22:54
we hebben zowat 584 zenders op onze tv
U hebt het niet over Nederlandse hé, en daar ging het juist over!

Lof der Zotheid
12 maart 2007, 15:12
Ik mis een degelijk Vlaams internationaal nieuwskanaal, want als je nu op internationaal vlak een beetje wilt volgen moet je bijna altijd naar het engels overschakelen!

Wat ik mis, is een degelijke zender met enkel en alleen lokaal nieuws.

Duvelke
12 maart 2007, 15:34
heb je zoiets niet ? Je hebt toch zo lokale zenders
vo antwerpen in da ATV, vo Brussel ROB (denk ik)
ge hebt dan nog RTV (kempen) ...

baseballpolitieker
12 maart 2007, 16:54
Wat ik mis, is een degelijke zender met enkel en alleen lokaal nieuws.Braak...:lol: Je hebt toch de regionale zender? Ik interesseer me echt wel niet in wie er vandaag is getrouwd of het bakkersfeestje geslaagd was, welk auto-ongeval er vandaag in de streek is gebeurd enz...

Havana
12 maart 2007, 18:43
we hebben zowat 584 zenders op onze tv


als je dan nog zit te mekkeren dat je het beste nieuws niet te zien krijgt moet je dringend leren zappen

8O
Jij hebt duidelijk meer zenders dan mij.

Duvelke
12 maart 2007, 20:15
heb jij dan geen digibox of dergelijke???

baseballpolitieker
12 maart 2007, 22:57
heb jij dan geen digibox of dergelijke???Ik heb een digicorder en met een maandelijkse bijdrage van 10 euro kom ik aan iets van 75 zenders of zo!

Internaut
13 maart 2007, 01:32
U praat 't Pallieterke na. De realiteit is anders. De VRT is een regimezender die wordt gedomineerd door de vrijmetselarij. Mary en Van Roe zijn notoire liberalen. De nieuwsberichten zijn een spreekbuis van de goed-nieuws-show waarmee Verhofstadt de bevolking al 8 jaar beliegt.
In de aanloop naar de verkiezingen wordt de toon ook steeds grimmiger anti-CD&V. Het patronaat is blijkbaar bang dat het lastenverlaging-feestje en de verdere afbouw van de fiscale controles een halt zou kuinnen worden toegeroepen door CD&V, onder impuls van het ACW.
Verder worden alle écht linkse bewegingen vakkundig doodgezwegen of belachelijk gemaakt.

Pallieterke ? Zowat iedere Vlaams Belanger ja. Zijn al voldoende onderzoeken naar gedaan, ik zie veel te weinig VB'ers in programma's als ter zake of de zevende dag in vergelijking met politici van andere partijen.
VRT heeft een zogeheten pact met democratische partijen, VB beschouwen zij als extreemrechts en benaderen ze dus kritisch.

Duvelke
13 maart 2007, 19:09
Ik heb een digicorder en met een maandelijkse bijdrage van 10 euro kom ik aan iets van 75 zenders of zo!
Je kunt pakketjes bijnemen e, dan kan je veel meer zenders bekijken

baseballpolitieker
13 maart 2007, 19:12
Je kunt pakketjes bijnemen e, dan kan je veel meer zenders bekijkenMijn pakket is dat van 10 euro en dat levert je inderdaad een hele hoop zenders bij, voor de mannen op het forum: Er zijn ook twee erotische zenders bij, playboy tv en nog een andere!;-)

duveltje382
13 maart 2007, 19:16
:lol:

Duvelke
13 maart 2007, 23:29
Mijn pakket is dat van 10 euro en dat levert je inderdaad een hele hoop zenders bij, voor de mannen op het forum: Er zijn ook twee erotische zenders bij, playboy tv en nog een andere!;-)
je hebt x passion, playboy tv, voor de homo's heb je gay passion.

nb en compleet offtopic: Duveltje382, gij verandert ook om de vijf botte van partij e :D