PDA

View Full Version : Werkgroep armoede


duveltje382
12 maart 2007, 15:49
Beste Bart

Op 28 oktober 2006 hield het CAP een conferentie aan de ULB,ik was daar aanwezig en heb mij vervoegd in de werkgroep armoede

Hoe ver staat het nu juist met deze werkgroep en wat zijn de wezelijke veranderingen die CAP nu voorsteld ivm.armoede

Dank voor het eventuele antwoord

duveltje382

Bart Vandersteene
13 maart 2007, 15:43
dag,

De werkgroep armoede heeft sinds 28 oktober verder gediscussieerd over het thema en een eerste weerslag daarvan zal je terugvinden in het verkiezingsprogramma. Wees gerust dat het programma rond het bestrijden van armoede niet in steen gebijteld staat en dat ook binnen de CAP er nog verschillende meningen zijn over welke benadering door CAP aangenomen dient te worden.
Binnenkort kan je op de site www.anderepolitiek.be (http://www.anderepolitiek.be) het verkiezingsprogramma bekijken.

bart

GC
13 maart 2007, 15:55
Beste Bart

Op 28 oktober 2006 hield het CAP een conferentie aan de ULB,ik was daar aanwezig en heb mij vervoegd in de werkgroep armoede

Hoe ver staat het nu juist met deze werkgroep en wat zijn de wezelijke veranderingen die CAP nu voorsteld ivm.armoede

Dank voor het eventuele antwoord

duveltje382

Nog iets dat die werkgroep in betrokken was, was een actie op 1 maart naar aanleiding van 30 jaar OCMW. Voorheen ook in de acties rond huisvesting in Brussel om te protesteren tegen dakloosheid.

duveltje382
13 maart 2007, 15:58
Bart,Kan je één concreet voorbeeld geven wat jullie anders zouden doen ivm.armoedebestrijding .Dank U..duveltje382

duveltje382
13 maart 2007, 16:00
Nog iets dat die werkgroep in betrokken was, was een actie op 1 maart naar aanleiding van 30 jaar OCMW. Voorheen ook in de acties rond huisvesting in Brussel om te protesteren tegen dakloosheid.

Idd. Ik dacht dat wij hier een draadje over hadden lopen met de Limburgse Leeuw :)