PDA

View Full Version : Domme vraag...


ron kreike
14 maart 2007, 03:49
Is 't misschien een aardig idee
om hier 't rubriekje
"Domme vraag..."
toe te voegen?

Dronkoers
14 maart 2007, 06:44
Wat is dat voor een domme vraag :lol:

Bovenbuur
14 maart 2007, 08:10
Ik vraag, dus ik ben dom? Of hoe ging die uitspraak nu...

Laya
14 maart 2007, 08:25
Er zijn geen domme vragen, enkel domme antwoorden.

Monocle
14 maart 2007, 08:35
Hier se voor mensen zonder inspiratie ...

Klikkerdeklik (http://www.defunhuispagina.com/tekst/dommevragen.htm)

berre
14 maart 2007, 19:55
Er zijn geen domme vragen, enkel domme antwoorden.wat een dom antwoord. eerlijk gezegd zijn er wel domme vragen: ik kan me nog herinneren van mijn 2de middelbaar dat er zo'n dom wicht vroeg aan de leerkracht ofdat er vroeger echt draken bestonden (en het was wel degelijk n�*ét om te lachen dat ze dat vroeg, natuurlijk was dat wel voor de rest van de dag genoeg stof voor hilariteit wat de rest van de klas betrof)

Kay_
14 maart 2007, 20:54
wat een dom antwoord. eerlijk gezegd zijn er wel domme vragen: ik kan me nog herinneren van mijn 2de middelbaar dat er zo'n dom wicht vroeg aan de leerkracht ofdat er vroeger echt draken bestonden (en het was wel degelijk n�*ét om te lachen dat ze dat vroeg, natuurlijk was dat wel voor de rest van de dag genoeg stof voor hilariteit wat de rest van de klas betrof)


Bewijs mij dan dat er 100% zekerheid is dat ze niet bestaan of bestaan hebben. :-D

Enter
15 maart 2007, 00:51
De domste vraag die ik ooit gehoord heb was van een sport-journalist.

Hij vroeg aan een voetballer uit het toenmalige joegoslavië wat hij het liefste wilde hebben: de kampioenstitel of vrede in zijn land.

Laya
15 maart 2007, 08:28
wat een dom antwoord. eerlijk gezegd zijn er wel domme vragen: ik kan me nog herinneren van mijn 2de middelbaar dat er zo'n dom wicht vroeg aan de leerkracht ofdat er vroeger echt draken bestonden (en het was wel degelijk n�*ét om te lachen dat ze dat vroeg, natuurlijk was dat wel voor de rest van de dag genoeg stof voor hilariteit wat de rest van de klas betrof)
Niet iedereen kan alles weten en sommige mensen zijn nu eenmaal goedgelovig of nemen dingen die ze veeluldig horen of lezen voor waarheid aan.
Ik kan me goed voorstellen dat jullie het haar nog een tijd moeilijk hebben gemaakt maar wees maar zeker dat er toen jongeren in die klas zaten die ook rare kronkels in hun hoofd hadden over misschien heel andere dingen, sex bijvoorbeeld.
Je moet niet neerkijken op iemand omdat die iets niet weet wat voor jou vanzelfsprekend is, ik blijf erbij, domme vragen bestaan er niet, iedereen kan niet zo intelligent zijn als jij :roll:

Anna List
15 maart 2007, 08:30
wat betekent het symbool "e" (tamelijk ronde druk) eigenlijk naast de inhoud op voedingswaren ? en waar staat ze voor ?

Laya
15 maart 2007, 08:33
wat betekent het symbool "e" (tamelijk ronde druk) eigenlijk naast de inhoud op voedingswaren ? en waar staat ze voor ?
Dus dat vind jij een domme vraag? Ik zou't verdorie niet weten en vind het ook niet erg om dat toe te geven. Ben ik nu dom? :evil:

Enter
15 maart 2007, 08:35
wat een dom antwoord. eerlijk gezegd zijn er wel domme vragen: ik kan me nog herinneren van mijn 2de middelbaar dat er zo'n dom wicht vroeg aan de leerkracht ofdat er vroeger echt draken bestonden (en het was wel degelijk n�*ét om te lachen dat ze dat vroeg, natuurlijk was dat wel voor de rest van de dag genoeg stof voor hilariteit wat de rest van de klas betrof)

Om even je eigen "domheid" te demonstreren: JA

http://www.usq.edu.au/users/weppner/Heidi/images/komodo10.jpg

De Komodovaraan, ook wel Komododraak genoemd :roll:

Laya
15 maart 2007, 08:37
Om even je eigen "domheid" te demonstreren: JA

http://www.usq.edu.au/users/weppner/Heidi/images/komodo10.jpg

De Komodovaraan, ook wel Komododraak genoemd :roll:
:thumbsup:

Anna List
15 maart 2007, 08:37
Dus dat vind jij een domme vraag? Ik zou't verdorie niet weten en vind het ook niet erg om dat toe te geven? Ben ik nu dom? :evil:

dat hangt ervan af hé ... ben je blond ? ;-)


ps t betekent 'gemiddelde inhoud' ben het gisteren gaan opzoeken, mijne kleine vroeg dat ... staat ongeveer overal op (van spuitwater tot rozijnen) ... en niemand wist t ... oplettend van ons hé :oops:

Laya
15 maart 2007, 08:38
dat hangt ervan af hé ... ben je blond ? ;-)


ps t betekent 'gemiddelde inhoud' ben het gisteren gaan opzoeken, mijne kleine vroeg dat ... staat ongeveer overal op (van spuitwater tot rozijnen) ... en niemand wist t ... oplettend van ons hé :oops:
Of ik blond ben?? Awel Anna, omdat het van jou komt is dat nu écht een domme vraag :-P

Anna List
15 maart 2007, 08:44
Niet iedereen kan alles weten en sommige mensen zijn nu eenmaal goedgelovig of nemen dingen die ze veeluldig horen of lezen voor waarheid aan.
Ik kan me goed voorstellen dat jullie het haar nog een tijd moeilijk hebben gemaakt maar wees maar zeker dat er toen jongeren in die klas zaten die ook rare kronkels in hun hoofd hadden over misschien heel andere dingen, sex bijvoorbeeld.
Je moet niet neerkijken op iemand omdat die iets niet weet wat voor jou vanzelfsprekend is, ik blijf erbij, domme vragen bestaan er niet, iedereen kan niet zo intelligent zijn als jij :roll:


ik herinner me er nog zo eentje waar ik 'mee zat' in mijn puberteit ... 'hebben blonde meisjes ook een blond poesje ?' maar ik heb t de leraars nooit durven vragen ... ben wel op empirisch onderzoek gegaan na een tijdje ... maar ik viel eigenlijk altijd op donkere meisjes ... dus eigenlijk weet ik het nog niet hé :-P

alberto
15 maart 2007, 10:34
Weet er iemand hoe ik die tippex van mijn pc scherm moet verwijderen? vroeg het blondje

Antoon
15 maart 2007, 19:27
Dom is relatief.

Ambiorix
15 maart 2007, 19:32
Bewijs mij dan dat er 100% zekerheid is dat ze niet bestaan of bestaan hebben. :-D
geen resten van gevonden op aarde + vuur spuwen kan biologisch niet.

jurgen79
15 maart 2007, 20:29
ik herinner me er nog zo eentje waar ik 'mee zat' in mijn puberteit ... 'hebben blonde meisjes ook een blond poesje ?' maar ik heb t de leraars nooit durven vragen ... ben wel op empirisch onderzoek gegaan na een tijdje ... maar ik viel eigenlijk altijd op donkere meisjes ... dus eigenlijk weet ik het nog niet hé :-P

You wanna know? :lol:
I have the answer :-P

skaldis
15 maart 2007, 20:42
Draken komen uit ons collectief geheugen (onbewuste). Het zijn die grote vogels van bij de dinousarissen. De angst die deze grote roofvogels bij onze voorouders (voorouders van de aap zelfs denk ik) veroorzaakten zat zo diep dat honderduizenden jaren later de beelden nog bovenkwamen bij gevoelige zielen onder invloed van paddestoelen.

Griffin
15 maart 2007, 20:50
ik herinner me er nog zo eentje waar ik 'mee zat' in mijn puberteit ... 'hebben blonde meisjes ook een blond poesje ?' maar ik heb t de leraars nooit durven vragen ... ben wel op empirisch onderzoek gegaan na een tijdje ... maar ik viel eigenlijk altijd op donkere meisjes ... dus eigenlijk weet ik het nog niet hé :-P

Gij hebt dat probleem ook? :oops::-D

Ambiorix
15 maart 2007, 20:53
de Archaeopteryx

http://people.eku.edu/ritchisong/archaeopteryx-tmk.jpg



http://nl.wikipedia.org/wiki/Archaeopteryx

jurgen79
15 maart 2007, 20:54
Gij hebt dat probleem ook? :oops::-D

Waar wachten jullie op om op ontdekking te gaan?
Enfin, veel geluk om nog behaarde 'gevallen' te vinden :beard:

Griffin
15 maart 2007, 20:57
Waar wachten jullie op om op ontdekking te gaan?
Enfin, veel geluk om nog behaarde 'gevallen' te vinden :beard:

Euhm... Ik mag misschien vreemd lijken, maar euhm... :oops:
Kaal lijkt me daar niks aan... Echt... precies een baby dan :(

jurgen79
15 maart 2007, 22:40
Euhm... Ik mag misschien vreemd lijken, maar euhm... :oops:
Kaal lijkt me daar niks aan... Echt... precies een baby dan :(


Hoe kan je uw vrouw nu fantastische orale sex geven als daar een bos haar op staat?
Enfin, iedereen zijn ding...en btw...bij mannen mag het ook mooi geschoren zijn of op zijn minst getrimmed!

ron kreike
16 maart 2007, 02:46
de Archaeopteryx


http://nl.wikipedia.org/wiki/Archaeopteryx

Ik ging een beetje zoeken en vond oa
afbeeldingen en opmerkingen
ivm dinosaurussen en vogels en reptielen.
Mooi plaatje toch?

http://members.aol.com/Dinoplanet/microraptor.jpg

Afbeelding -en discussie- via http://www.astroforum.nl/viewtopic.php?t=2940 (http://www.astroforum.nl/viewtopic.php?t=2940)

jurgen79
16 maart 2007, 02:53
Ik ging een beetje zoeken en vond oa
afbeeldingen en opmerkingen
ivm dinosaurussen en vogels en reptielen.
Mooi plaatje toch?

http://members.aol.com/Dinoplanet/microraptor.jpg

Afbeelding -en discussie- via http://www.astroforum.nl/=2940


Ik zou het toch angstaanjagend vinden moest ik het in real life van kort bij tegenkomen :lol:
Hmmmz...dan zou iedereen een wapen op zak mogen hebben...bring them to life 8-)

Anna List
16 maart 2007, 09:29
You wanna know? :lol:
I have the answer :-P

heb jij dan een blond poesje ? 8O

Griffin
16 maart 2007, 09:37
Hoe kan je uw vrouw nu fantastische orale sex geven als daar een bos haar op staat?
Enfin, iedereen zijn ding...en btw...bij mannen mag het ook mooi geschoren zijn of op zijn minst getrimmed!

Euhm, ik wil in de tuin in de zon kunnen zitten, dus laat ik de haag snoeien, maar ik wil ze niet helemaal weg. Snappie? :P

Otto
16 maart 2007, 13:46
Draken komen uit ons collectief geheugen (onbewuste). Het zijn die grote vogels van bij de dinousarissen. De angst die deze grote roofvogels bij onze voorouders (voorouders van de aap zelfs denk ik) veroorzaakten zat zo diep dat honderduizenden jaren later de beelden nog bovenkwamen bij gevoelige zielen onder invloed van paddestoelen.

Tussen de dinosaurus en de aap/ mens zitten miljoenen jaren.

Kay_
16 maart 2007, 14:48
geen resten van gevonden op aarde.

Of misschien 'nog' geen resten gevonden



+ vuur spuwen kan biologisch niet



Voor zover we weten,kan het niet 8O

ron kreike
8 mei 2007, 04:34
Goeiedag,

Bij andere forums bestaan er rubriekjes als
Waar erger je je vandaag aan?
en:
Waar erger je je vandaag niet aan?

Aangezien ik dat vaak wel aardige rubriekjes vind,
vroeg ik me af of die rubriekjes
ook in dit forum kunnen.

ron kreike
27 juni 2007, 06:42
Kan iemand advies geven?

Vorige nacht was ik weer bezig met allerlei websites
zoals dezetaal.punt.nl en kosmos.punt.nl

en nou is die kosmos.punt.nl
opeens niet meer bereikbaar.

Ipv de bedoelde website
krijg ik iets te lezen als:
Een mysql fout opgetreden:... (http://kosmos.punt.nl/)

Bovenbuur
27 juni 2007, 06:53
Tussen de dinosaurus en de aap/ mens zitten miljoenen jaren.
Tientallen miljoenen zelfs. Wel leent een draak veel elementen van dieren waar de mens wel mee in aanraking was gekomen: roofvogels, leeuwen, slangen. Ook het vuur wat draken nog al eens spuwen was natuurlijk best iets mistieks, en iets engs, vooral bosbranden. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat raptors niet cool zijn, maar het zijn geen draken.

I amsterdam
27 juni 2007, 07:30
wat een dom antwoord. eerlijk gezegd zijn er wel domme vragen: ik kan me nog herinneren van mijn 2de middelbaar dat er zo'n dom wicht vroeg aan de leerkracht ofdat er vroeger echt draken bestonden (en het was wel degelijk n�*ét om te lachen dat ze dat vroeg, natuurlijk was dat wel voor de rest van de dag genoeg stof voor hilariteit wat de rest van de klas betrof)

Waarom:roll:
Misschien bedoelde ze wel leerkrachten.

Jantje
27 juni 2007, 07:50
Of misschien 'nog' geen resten gevonden





Voor zover we weten,kan het niet 8O

Er zijn wel reeds bewijzen gevonden van immens grote vliegende dieren.
En zelfs of vuur spuwen niet zou kunnen is een open vraag.
Er zijn immers dieren die een stroomstoot kunnen uitdelen.

Als je weet dat een bliksem licht geeft en dit een vuurschijnsel lijkt.

Zet beide zaken als mogelijkheden van 1 vies uitziend dier en je hebt je draak.

De vraag; hebben draken echt bestaan is dus helemaal niet dom.
Er word zelfs veel geld uitgegeven om dit wetenschappelijk te laten onderzoeken.

Vergeet dan ook niet, dat niet alle draken in de volksverhalen over heel de wereld kunnen vliegen en dat ze niet allemaal als gevaarlijk worden beschouwd, wel dan krijg je een heel ander verhaal.

Het antwoord had dus moeten zijn; dit weten we tot vandaag nog steeds niet met zekerheid, maar het is mogelijk dat ze idd hebben bestaan.
Maar zijn veranderd in grote en mogelijkheden door de vele volksverhalen.
Trouwens de meeste draken hebben het uitzicht van een grote vleermuis en leefden in grotten. En laat die haar schaduw maar eens over je heen komen als zo'n beestje een paar 10talle meters boven je vliegt.

Heeft er mss ooit een sidder-vleermuis bestaan????????

manta
27 juni 2007, 07:53
Ook het vuur wat draken nog al eens spuwen was natuurlijk best iets mistieks, en iets engs, vooral bosbranden. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat raptors niet cool zijn, maar het zijn geen draken.
Het zal een beetje afhangen van hoe een mens "draak" definieerd ...
Nu zien we er een monster in zoals in de riddertijd , maar eeuwen geleden kan deze naam best gediend hebben voor raptor-achtigen...
Een draak van een schoonmoeder hebben .... Die spuwt dan toch ook geen vuur ... Hoogstens hare gal ....
Een brandnetel aanraken brand soms ook , daarom zie je nog geen vlammen ....:-D

SethMoN
27 juni 2007, 11:34
fantastische orale sex geven!

http://forum.politics.be/showthread.php?t=87187

I amsterdam
27 juni 2007, 11:58
http://forum.politics.be/showthread.php?t=87187

Lijkt me niks onder water
Liever droogzwemmen en dan mooi geschoren , blond of donker.
Als het maar geen draak is.

Bovenbuur
27 juni 2007, 13:40
Wat een sprookjes duiken er hier op zeg.
Er zijn nooit bewijzen gevonden van enorme vliegende dieren, er zijn internetpagina's over, maar dat zijn hoaxes, meestal hebben ze mooi geshopte foto's maar verraad de tekst ze. Er zijn wel vliegende dieren gevonden met een grote spanwijdte, tot en met een bescheiden 10 meter, met een veel kleiner lichaam. Het is alleen wel zo dat deze al een tijdje uitgestorven zijn. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Pterosaurus)
Het is ook niet zo dat mensen in dezelfde tijd als dinosauriërs hebben rondgelopen. 65 miljoen jaar geleden ging het licht uit voor deze dieren, daarna hebben er nog een paar miljoen jaar 'grote loopvogels' rondgelopen, maar toen was het toch echt klaar. Een oerinstinct dat ons nu nog spontaan draken laat verzinnen wat uit die tijd stamt is complete onzin, dat is zoiets als een mus met een oerinstinct om grote dieren met een lange nek op te vreten. Ik heb er nog nooit van gehoord, jij wel?
Draken zijn vooral populair in China, maar daar zijn draken dan ook niet altijd slecht, sterker nog, er zijn een helehoop goede draken en andere fabeldieren in China en omgeving. De standaard Chinese draak vliegt niet en loopt op vier poten.
Draken zijn een cultureel verschijnsel, ze zijn verzonnen en doorgegeven, net als elven, dwergen, eenhoorns en trollen. We hebben er een naam voor verzonnen, we verzinnen steeds weer iets nieuws wat er ook nog onder valt, maar blijven toch ook redelijk dicht bij ons standaardbeeld hangen. Vondsten van dinosauriërs hebben aan verhalen over monsters bijgedragen, levende dinosauriërs niet, die waren allang dood.

Wat we trouwens ook niet moeten vergeten is dat ons beeld van dinosauriërs niet compleet is en dan wordt aangevuld met hoe wij denken dat het was. Dinosauriërs worden heel vaak groen gekleurd zonder dat we daar een goede archeologische reden voor hebben. Misschien lijken draken wel niet alleen op dinosauriërs, maar ook stiekem andersom.

Savatage
27 juni 2007, 14:57
Er zijn geen domme vragen

enkel domme mensen ;-)

Bovenbuur
27 juni 2007, 15:57
O, nog even als toevoeging, ook in Europa waren draken lang niet altijd groot en vliegend, Sint Joris wordt meestal met een draakje afgebeeld dat kleiner is dan zijn paard. Wat dat betreft heeft de fantasy het in dit tijdperk toch moeilijk, alles wat gebouwd en opgegraven wordt is zo groot dat niks meer indruk maakt. :) Ja, dan moet je draak maar even vertyrannoseerd worden...

ron kreike
22 juli 2007, 00:20
Domme vraag?

Sommige planeten zijn ook een ster,
of niet??