PDA

View Full Version : Naamsveranderingen


Tantist
17 maart 2007, 08:06
We proberen dit echter wel te beperken, aangezien dit nogal belastend is voor de database.

Zou ik mijn nick kunnen veranderen naar "The total idiot who was first called Tantist but has recently changed his name into El Parador de las Fuentas Palabras Corazon"? ;-)

Raf
17 maart 2007, 09:55
Zou ik mijn nick kunnen veranderen naar "The total idiot who was first called Tantist but has recently changed his name into El Parador de las Fuentas Palabras Corazon"? ;-)
Alleen als we'm mogen afkorten tot "Total Idiot" (mèt hoofdletters). :twisted:

Ik vind dat alleszins veel beter passen bij je flamingantisme en daardoor een vooruitgang tegenover de naam "Tantist", die toch een academische scholing laat vermoeden (ook al is het dan maar over tanden), die niet te rijmen valt met die separatistische fetisj... :-P

lomeanor
17 maart 2007, 10:44
een academische scholing laat vermoeden (ook al is het dan maar over tanden), die niet te rijmen valt met die separatistische fetisj... :-P

Vreemd dan toch dat bijvoorbeeld de N-VA de partij is die relatief gezien het meeste kiezers met een academische opleiding aantrekt. En dat terwijl er volgens peilingen in de N-VA procentueel het meeste separatisten zitten.

Ook vreemd dat Vlaamse kopstukken uit het bedrijfsleven zich voor separatisme uitspreken.

Zeer vreemd. 8-)

Raf
17 maart 2007, 11:11
Vreemd dan toch dat bijvoorbeeld de N-VA de partij is die relatief gezien het meeste kiezers met een academische opleiding aantrekt. En dat terwijl er volgens peilingen in de N-VA procentueel het meeste separatisten zitten.

Inderdaad. Hoogst bizar. Het toont imho aan dat onze universiteiten tegenwoordig een beetje te vrijgevig zijn in het uitdelen van diploma's aan mensen die daar duidelijk (nog) niet klaar voor zijn. :-D

lomeanor
17 maart 2007, 11:13
Inderdaad. Hoogst bizar. Het toont imho aan dat onze universiteiten tegenwoordig een beetje te vrijgevig zijn in het uitdelen van diploma's aan mensen die daar duidelijk (nog) niet klaar voor zijn. :-D

Het zou ook iets kunnen zeggen over u in plaats van over onze universiteiten. ;-)

Raf
17 maart 2007, 11:15
Het zou ook iets kunnen zeggen over u in plaats van over onze universiteiten. ;-)
Bijlange niet, zotteke. :-D

1handclapping
17 maart 2007, 11:17
Wie wil er veranderen ?

4-Rus, The 1 who changes his name, Vuil blad, Morgen Beter, Not so flying circus, belgische ollander, ollandse belg, Letzenburg financier, Simple genius,
1 4 all, all 4 1

procedure : maak je nieuwe nick aan en gebruik de oude niet langer..

Griffin
17 maart 2007, 11:40
Het lijkt wel de manual voor een lancering van een shuttle.

baseballpolitieker
17 maart 2007, 16:25
procedure : maak je nieuwe nick aan en gebruik de oude niet langer..Maar dan verlies je je status die je zolange tijd hebt opgebouwd!:cry: