PDA

View Full Version : studentenvereniging


Piet Hein
18 maart 2007, 19:41
Bent u lid van een studentenvereniging

Gun
18 maart 2007, 19:42
Bent u lid van een studentenverenigingNiet iedereen op dit forum is (nog) student:evil:

Kim
18 maart 2007, 19:48
Ik ben ere-lid van Praetoria, een uitgesproken Belgisch gezinde studentenclub! :cheer:

Zwartengeel
18 maart 2007, 19:49
Ik ben nooit bij een studentenclub geweest (wat niet wil zeggen dat ik geen fuifnummer was in mijn studietijd).

Piet Hein
18 maart 2007, 19:50
Niet iedereen op dit forum is (nog) student:evil:
IK ben ook geen student maar ik ben wel steunend lid he:-P

De Garde
18 maart 2007, 20:12
Oud praeses NSV-Gent en lid van de oudstudentenbond.

http://www.studentenmuseum.be/images/SNSV.gif

Avondland
18 maart 2007, 20:14
NSV-schacht in Antwâârpe.

Groot Bakkes
18 maart 2007, 20:50
Studentenverenigingen zijn doorgaans een alibi voor een allegaartje van ideale schoonzonen, nietsnutten, pseudo-intellectuelen en meer van dat gespuis om onnozeliteiten uit te halen. Dit heet studentikoziteit.

Patriot!
18 maart 2007, 21:55
Niet van een ideologische studentenclub, nee, al ga ik af en toe wel eens naar activiteiten van het LVSV (de liberalen). Wel passief lid van Politika, studentenkring van mijn faculteit, maar ik doe quasi geen activiteiten mee. Hun café bezoek ik wel quasi dagelijks, en daar ga ik dadelijk ook naartoe. ;)

Duvelke
19 maart 2007, 02:02
Praeses inmiddels

Gun
19 maart 2007, 02:13
Pro-senior en -feestleider

S-Kring (http://www.s-kring.be/)

Hodena (http://www.hodena.tk/)

cor
19 maart 2007, 09:06
Oud praeses NSV-Gent en lid van de oudstudentenbond.


En die durft dat hardop zeggen!

Duvelke
19 maart 2007, 09:13
Pro-senior en -feestleider

S-Kring (http://www.s-kring.be/)

Hodena (http://www.hodena.tk/)
aha, ene van de Nayer in Katelijne se :)

Metternich
19 maart 2007, 12:40
NSV!-Antwerpen natuurlijk 8-)

Metternich
19 maart 2007, 12:40