PDA

View Full Version : Jongeheer gemiddeld groter bij homomannen!


Raf
25 januari 2004, 01:10
Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

Bron: www.hetrozehuis.be

Peter De Ryck
25 januari 2004, 01:36
Dit is duidelijk geen onderwerp voor hetero-vrouwen die getrouwd zijn, of binnenkort trouwen met mannen die groot geschapen zijn. :lol:

Tantist
25 januari 2004, 02:09
Als men zou schrijven dat heteromannen een grotere pik hebben, dan kreeg ik meteen een proces wegens discriminatie aan de beurt.

Heeft het zin om een onderscheid te maken tussen homo's en hetero's? En zo ja, hoe verwacht je dan dat beiden niet naast elkaar gaan leven?

circe
25 januari 2004, 08:53
Ajakkes! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

boer_bavo
25 januari 2004, 11:56
Ik zou zeggen: auw :wink:

Verder hoop ik dat er geen belastingsgeld naar dat soort onderzoeken gaat.

Het Skill Effect
25 januari 2004, 13:52
Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

Bron: www.hetrozehuis.be

Duidelijk een afwijking, hé Peaceke! :lol: :lol:

Zeno!
25 januari 2004, 13:53
De Holebifederatie is zeer blij dat de minister van Justitie, Laurette Onkelinx, een nieuwe omzendbrief over de wet op de openstelling van het huwelijk verspreidt naar de gemeentebesturen. In de nieuwe brief staat dat holebi's in België voortaan ook met een buitenlandse partner kunnen trouwen. Dat was door de omzendbrief van Onkelinx' voorganger, Marc Verwilghen, zo goed als onmogelijk. De federatie is blij dat zij kan meedelen dat nu ook deze discriminatie is weggewerkt.

Voor heel wat holebi's die in België hun woon- of verblijfplaats hebben, betekent dit dat zij kunnen trouwen met hun buitenlandse partner. Daardoor zal in veel gevallen een aantal onzekerheden van de baan zijn. De omzendbrief van Verwilghen maakte het enkel mogelijk om te trouwen met iemand uit Nederland. De Holebifederatie is dan ook zeer opgetogen met het initiatief van minister Onkelinx.

Het feit dat holebi's in België niet met een buitenlandse partner konden trouwen, was voor de Holebifederatie nog een van de belangrijkste discriminaties, waarrond ze het afgelopen jaar hard werkte. Met de nieuwe omzendbrief is de Holebifederatie heel gelukkig, maar toch hoopt zij dat in het nieuwe Wetboek van Internationaal Privaat Recht ook een bepaling wordt opgenomen die de inhoud van de omzendbrief een definitief karakter geeft. Daarom spoort zij de commissie Justitie in de Senaat aan verder werk te maken van een dergelijke bepaling.

Meer inlichtingen hierover zijn verkrijgbaar bij de Holebifederatie, te vinden op www.holebifederatie.be

Bron: www.hetrozehuis.be

Raf, ik verwijs u graag door naar het reeds bestaande topic "Allé dan, hoe lang is uwen..." (http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9198), waar u zelfs prachtfoto's omtrent dit belangrijk maatschappelijk thema kan vinden (al zeg ik het zelf) :wink: :wink: :wink: :P

mad_drone
25 januari 2004, 14:03
en . dus als ik teleurgesteld bent over me lul. moet ik dd dd dan homo worden? of is bi al genoeg?

Zeno!
25 januari 2004, 15:43
Reactie on-topic: Zou ik dan tóch homo zijn??? :wink: :Fade-col:

Patriot!
25 januari 2004, 15:45
en . dus als ik teleurgesteld bent over me lul. moet ik dd dd dan homo worden? of is bi al genoeg?


Daar moet een onderzoek naar gevoerd worden! Laat het geld maar rollen!

Peter De Ryck
25 januari 2004, 18:03
Een onderzoek heeft ook uitgewezen dat, de lengte van de penis geen invloed heeft op de sexuele daad(of genot).
De lengte is eveneens onbelangrijk voor de meeste vrouwen, integenstelling tot de aandacht die zij vaak niet krijgen.
Ps.de omgang met het speelgoed is belangrijker dan de omvang. :wink:

Spelev
25 januari 2004, 21:12
Wel heb je ooit de lullen van homo's en niet homo's verschillen ook al. Zou het kunnen dat het mannelijke dokters waren?

The Paulus Experience
26 januari 2004, 00:32
Raf : de Guderian van de jeanetten :lol: :wink:

Het Skill Effect
26 januari 2004, 10:53
Een onderzoek heeft ook uitgewezen dat, de lengte van de penis geen invloed heeft op de sexuele daad(of genot).
De lengte is eveneens onbelangrijk voor de meeste vrouwen, integenstelling tot de aandacht die zij vaak niet krijgen.
Ps.de omgang met het speelgoed is belangrijker dan de omvang. :wink:

Uw vrouw maakt u iets wijs, kerel !

Ik zou ze goed in de gaten houden als ge afwezig zijt! :lol: :lol:

http://www.penis-site-rank.com/main2.jpg

Size Does Matter
Courtesy of Pro Solution Pills

Does penis size matter? Some say yes, some say no. It is a matter of continuing controversy. Men and women argue this point, and magazines have frequent articles on this subject.

Sometimes size simply does matter, however. Gina from Los Angeles has this to say:
"I have been dating a man who I think is wonderful. We have so much in common, and everything is great. The problem is that when we have intercourse, I can't feel his penis inside of me. There is also no contact with my clitoris. It doesn't matter how long he goes, I can't feel his cock.

With other partners, I can reach orgasm within a couple of minutes, but he is so small, I just can't. I feel embarrassed going on about specifics, but his penis is about 4 1/2 inches long and very thin. I try to tell myself that it doesn't matter, but the fact is that I deserve to have good sex and to have orgasms.

Not only can I not come, but I am worried that he can't feel much either, which makes me feel like less of a woman with him. I don't know what other women do in this situation, but I'm confused and upset. This guy and I get along so well, and everything is so great, but the sex is so unsatisfying. What can I do?"

There are a few things they can try, but unfortunately first she has to be able to tell him what the problem is - and that is bound to be uncomfortable, and to put a strain on their relationship. Can you imagine how difficult it would be for a woman to tell a man she cares about that she can't feel his penis during sex?

After they have talked about the problem, they can talk about solutions so that Gina receives the sexual stimulation she needs to feel good about their physical relationship. There are penile extenders available at most sex toy shops, or they can be bought online. There are small vibrators designed to stimulate the clitoris during intercourse or at other times. Her boyfriend can use a vibrator and masturbate or perform oral sex before or after intercourse.

Also there are penis enlargement techniques and programs. First off, there is surgery, but that is expensive and intrusive. Most men would not willingly undergo surgery, nor should a woman ask it. Then there are mechanical enlargement techniques such as penis pumps and stretching rings. These can have some effect, but can also weaken and tear the delicate tissue of the penis. Some doubt that these pumps can be effective, and there are differing opinions as to whether such mechanical techniques work.

There are also exercises like the jelq and some special kinds of stretching. These exercises can have some effect, but require both knowledge and regular effort. Lastly there are penis pills, which on their own usually have a great effect and can increase the size of the penis. It all depends on what Penis pills you choose as some are simply a rip off.

Obviously in some situations, size can make a difference, not only in terms of the quality of sex, but also as far as the comfort involved in the relationship.

Aangebrande Phönix
26 januari 2004, 11:49
I must say-like whiplash t'dotely-miauw kwakwak, kwestie van ThePiano, wroutch and I.. ah, wth

Post nr. whatever, 26/01/'04.

Het Skill Effect
26 januari 2004, 12:09
I must say-like whiplash t'dotely-miauw kwakwak, kwestie van ThePiano, wroutch and I.. ah, wth

Post nr. whatever, 26/01/'04.

Verslik u niet in het topiconderwerp! :lol: :lol:

Raf
26 januari 2004, 12:59
Raf : de Guderian van de jeanetten :lol: :wink:

Dank je voor het fraaie compliment 8O

ydde
26 januari 2004, 13:12
Als dat berichtje waar is, en ik kijk eens naar beneden, moet ik wel de indruk wekken dat ik een super hoooooooomooooooo, ben zenne!
Kleinere lullers zullen wel kleinere lullen hebben zeker? :lol:

ydde
26 januari 2004, 13:13
Raf : de Guderian van de jeanetten :lol: :wink:

Dank je voor het fraaie compliment 8O
Niet alleen langere dingens, evenzo langere tenen ... :lol:

Raf
26 januari 2004, 14:59
Als dat berichtje waar is, en ik kijk eens naar beneden, moet ik wel de indruk wekken dat ik een super hoooooooomooooooo, ben zenne!

Of een super leueueuegenaaaaaaaaaar.... Om het met Bartje's woorden te zeggen: bewijzen wil ik zien!

ydde
26 januari 2004, 15:02
Als dat berichtje waar is, en ik kijk eens naar beneden, moet ik wel de indruk wekken dat ik een super hoooooooomooooooo, ben zenne!

Of een super leueueuegenaaaaaaaaaar.... Om het met Bartje's woorden te zeggen: bewijzen wil ik zien!
Komt maar af, heu ... en brengt Uw vergrootglas mee bitte!
:oops:

Raf
26 januari 2004, 18:52
Of een super leueueuegenaaaaaaaaaar.... Om het met Bartje's woorden te zeggen: bewijzen wil ik zien!
Komt maar af, heu ... en brengt Uw vergrootglas mee bitte!
:oops:

Allé vooruit, ik zal je op je woord geloven... dat een vergrootglas nodig is, bedoel ik! :wink:

Lekker Links!
26 januari 2004, 18:58
Een waarheid als een koe deze thread. :lol:

Zeno!
26 januari 2004, 19:11
Een waarheid als een koe deze thread. :lol:

Ahja? 8O :P

Ben er trouwens nog altijd niet goed van nu blijkt dat ik homo ben. :wink:

Raf
26 januari 2004, 19:28
Een waarheid als een koe deze thread. :lol:

Ahja? 8O :P

Ben er trouwens nog altijd niet goed van nu blijkt dat ik homo ben. :wink:

Hmm... geef me je kotadres eens, ik zal het vlug even komen controleren, misschien maak je je wel zorgen om niets :wink:

Celebfin
26 januari 2004, 19:29
Ik ben toch geen homo? :D

Zeno!
26 januari 2004, 19:38
Ahja? 8O :P

Ben er trouwens nog altijd niet goed van nu blijkt dat ik homo ben. :wink:

Hmm... geef me je kotadres eens, ik zal het vlug even komen controleren, misschien maak je je wel zorgen om niets :wink:

Jaja, en dan jij me knock-out slagen met je reuzeknuppel zeker... :P

Lekker Links!
26 januari 2004, 19:39
Wat een praat hier toch....... :lol:

Aangebrande Phönix
26 januari 2004, 20:59
Wat een praat hier toch....... :lol:

Creepy indeed.

Alhoewel ik sommige obscure karakters ervan verdenk er stiekem te van genieten!

Raf
26 januari 2004, 21:50
Hmm... geef me je kotadres eens, ik zal het vlug even komen controleren, misschien maak je je wel zorgen om niets :wink:

Jaja, en dan jij me knock-out slagen met je reuzeknuppel zeker... :P

Nee hoor, ik hanteer subtielere verleidingstechnieken... 8)

C uit W
26 januari 2004, 21:51
Jaja, en dan jij me knock-out slagen met je reuzeknuppel zeker... :P

Nee hoor, ik hanteer subtielere verleidingstechnieken... 8)
Verleidelijk ermee slingeren?

The Paulus Experience
26 januari 2004, 22:43
Nee hoor, ik hanteer subtielere verleidingstechnieken... 8)
Verleidelijk ermee slingeren?

Nee, u uw vest aanreiken terwijl de mouw in z'n broek zit :wink:

Raf
26 januari 2004, 23:01
Verleidelijk ermee slingeren?

Nee, u uw vest aanreiken terwijl de mouw in z'n broek zit :wink:

Verdorie Paulus, nu hebt ge de "element of surprise" teniet gedaan :(

The Paulus Experience
26 januari 2004, 23:03
Nee, u uw vest aanreiken terwijl de mouw in z'n broek zit :wink:

Verdorie Paulus, nu hebt ge de "element of surprise" teniet gedaan :(

OOOO sorry :oops:

TomB
26 januari 2004, 23:12
Een onderzoek heeft ook uitgewezen dat, de lengte van de penis geen invloed heeft op de sexuele daad(of genot).
De lengte is eveneens onbelangrijk voor de meeste vrouwen, integenstelling tot de aandacht die zij vaak niet krijgen.
Ps.de omgang met het speelgoed is belangrijker dan de omvang. :wink:

Het is niet omdat uw vrouw dat tegen u zegt om u te troosten dat dat zo is he Peter.

Zeno!
26 januari 2004, 23:13
Verleidelijk ermee slingeren?

Nee, u uw vest aanreiken terwijl de mouw in z'n broek zit :wink:

Daar hebt ge percies niet lang voor moeten nadenken he, vetzakske! :wink: :P


PS: Ik heb nog zo'n spuitbus met slagroom in de frigo staan... :!: :wink:

Een Dame Blanche zit er dus wel in

TomB
26 januari 2004, 23:15
Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

Binnen een paar jaar onderzoek zullen ze tot de conclusie komen dat Kinsey, die zelf de metingen uitvoerde, een man was, wat tevens ook het lengteverschil tussen homo en hetero mannen verklaart.

Bobke
26 januari 2004, 23:21
Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.
Dat zou best kunnen.
Laten we die studie eens door een mooie vrouw uitvoeren, wedden dat ze tot een andere conclusie komt
:wink:

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

Binnen een paar jaar onderzoek zullen ze tot de conclusie komen dat Kinsey, die zelf de metingen uitvoerde, een man was, wat tevens ook het lengteverschil tussen homo en hetero mannen verklaart.

dejohan
27 januari 2004, 00:08
Ik zou zeggen Raf, om de stelling uit het onderzoek eens te testen, kom ik de mijne eens naast den uwe leggen om te vergelijken, maar ik denk dan dat uw uw geaardheid een tijdelijke positieve invloed gaat hebben op de lengte van uw geslacht, terwijl het een negatieve zal hebben op dat van mij. :wink:

Raf
27 januari 2004, 00:11
Ik zou zeggen Raf, om de stelling uit het onderzoek eens te testen, kom ik de mijne eens naast den uwe leggen om te vergelijken, maar ik denk dan dat uw uw geaardheid een tijdelijke positieve invloed gaat hebben op de lengte van uw geslacht, terwijl het een negatieve zal hebben op dat van mij. :wink:

Als ge er in het echt uitziet zoals op uw avatar, is de kans betrekkelijk klein :wink:

dejohan
27 januari 2004, 00:17
:rofl:

Gelukkig niet.

ydde
27 januari 2004, 09:30
Aangebrande Phönix:
Alhoewel ik sommige obscure karakters ervan verdenk er stiekem te van genieten!
ydde:
Tu quoque, aangebakkene?

Aangebrande Phönix
27 januari 2004, 14:02
Aangebrande Phönix:
Alhoewel ik sommige obscure karakters ervan verdenk er stiekem te van genieten!
ydde:
Tu quoque, aangebakkene?

Als je te lang in de over zit, begin je vanzelf wat donker te zien.

Tegendradigaard
27 januari 2004, 18:13
Ach hoe groot of hoe klein de jongeheer is, is totaal bijkomstig.

Diegenen die denken dat ge gewoon wat met uwen lul moet stoempen zijn totaal verkeerd bezig.
Het genot van een vrouw zit hem in het fingerspitsengefuhl en de tonggymnastiek die een man bezit.

Dames hem ik weer gelijk of hem ik gelijk ?

Oesje, 't ging over homolullen.

Daar hem ik nie zo'n ervaring mee. 'k weet niet dat ge daar eerst met uwen vinger moet euh ... gebruiken. En de tong ??????? jakkes geeft mijn portie maar aan de kat dan.

En wat mijn eigen maten betreft : 'k hem hem nog nooit gemeten, maar mijn vrouw krijgt hem niet helemaal in haren mond.
En mijn vrouw heeft ne grote mond, pffff amai, dat kunde nie geloven.

Raf
16 november 2009, 19:34
Ik speel mee met het up-spelletje. :-D

toccata
16 november 2009, 19:56
Raf, ik verwijs u graag door naar het reeds bestaande topic "Allé dan, hoe lang is uwen..." (http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9198), waar u zelfs prachtfoto's omtrent dit belangrijk maatschappelijk thema kan vinden (al zeg ik het zelf) :wink: :wink: :wink: :P

draad werkt niet meer:-(

Jedd
16 november 2009, 19:58
De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil.

laat me raden : diegene die de meting deed was een man, zodat alle homomannen daar met een stijve stonden, wat de meetverschillen verklaart ?

Jazeker
16 november 2009, 20:03
Wel wreed om dit draadje boven te halen net nu floppy twee verstuikte polsen heeft van het dubbelnicken en van de dokter 5 dagen geen klavier mag aanraken.

Raf
16 november 2009, 20:05
Wel wreed om dit draadje boven te halen net nu floppy twee verstuikte polsen heeft van het dubbelnicken en van de dokter 5 dagen geen klavier mag aanraken.

:lol:

Raf
16 november 2009, 20:23
laat me raden : diegene die de meting deed was een man, zodat alle homomannen daar met een stijve stonden, wat de meetverschillen verklaart ?

Ja, maar hij was verkleed als een blonde stoeipoes met dikke tieten. En de heteromannen hadden dat uiteraard niet door. Zij stonden daar ook met het lid in de aanslag. Dat verklaart de verschillen dus niet... :-D

Jazeker
16 november 2009, 20:25
Ja, maar hij was verkleed als een blonde stoeipoes met dikke tieten. En de heteromannen hadden dat uiteraard niet door. Zij stonden daar ook met het lid in de aanslag. Dat verklaart de verschillen dus niet... :-D

Mwoh... als van die verdoken hun geaardheid onderdrukkende "gezinnetje met vrouwtje - 2 kindjes - huisje boompje beestje" homofiele medemensen hun eerste stapjes wagen, dan misschien nog graag met een travestiet... het houdt de schijn wat op.



;-)

bgf324
16 november 2009, 23:58
Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

Bron: www.hetrozehuis.be


Hebt ge ook cijfermatriaal om dit te bekrachtigen? :-o

Dronkoers
17 november 2009, 00:03
Mwoh... als van die verdoken hun geaardheid onderdrukkende "gezinnetje met vrouwtje - 2 kindjes - huisje boompje beestje" homofiele medemensen hun eerste stapjes wagen, dan misschien nog graag met een travestiet... het houdt de schijn wat op.



;-)

Horror! 8O

Johnny Blaze
17 november 2009, 01:50
raf, ge zijt een homo

Jarno
17 november 2009, 03:00
Hebt ge ook cijfermatriaal om dit te bekrachtigen? :-o
Neen, Raf heeft altijd gelijk en als ge het tegendeel durft te beweren zijt ge homofoob en drukt hij op het driehoekje.

Raf
17 november 2009, 07:16
Hebt ge ook cijfermatriaal om dit te bekrachtigen? :-o

Euh... Ja... Dat staat in het bericht dat je citeerde... Niet gezien? :?

Cisalpina
17 november 2009, 07:46
Het aantal homofiele lullen van minstens 1m60 is haast niet te overzien. Onlangs zag ik een homofiele lul van wel 1m90.

Alleszins is de studie een overdonderend bewijs van de evolutietheorie: homo-koppels selecteren dus onder meer op basis van de grootte van het geslachtsorgaan, wat de kans verhoogt op mannelijk nageslacht met ook een groot geslachtsorgaan. Nog een paar generaties en het zwaard is langer dan de ridder.
Evolutiegewijs zou het trouwens mogelijk moeten zijn om bij homo's anussen te krijgen die nat worden bij opwinding.

bgf324
17 november 2009, 11:59
Euh... Ja... Dat staat in het bericht dat je citeerde... Niet gezien? :?

Ik bedoelde de gemiddelde lengte/dikte van de 2 groepen. :-o

Dronkoers
17 november 2009, 12:01
Wat ben je met een grotere lul als (pakweg, pure gok) 75% niet van anale seks moet weten? ;-)

bgf324
17 november 2009, 12:03
Wat ben je met een grotere lul als (pakweg, pure gok) 75% niet van anale seks moet weten? ;-)

Zuigen, hoer!

Dronkoers
17 november 2009, 12:08
Zuigen, hoer!

Enkel aan tenen zonder haar op, snoes ;-)

Bovenbuur
17 november 2009, 12:19
Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

Bron: www.hetrozehuis.be

De penisgrootte werd gemeten door een man, en waarschijnlijk geen lelijke aan het resultaat te zien. ;)

Raf
17 november 2009, 19:30
Ik bedoelde de gemiddelde lengte/dikte van de 2 groepen. :-o
Ah nee, die heb ik niet...

Misschien moeten we dat onderzoek nog eens dunnetjes overdoen. Ik zal meten, jij mag noteren. :-P

illwill
17 november 2009, 19:42
Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

Bron: www.hetrozehuis.be

Toch heel logisch...dat komt door de dagelijkse bemesting. :lol:

Andro
17 november 2009, 19:49
Wat ben je met een grotere lul als (pakweg, pure gok) 75% niet van anale seks moet weten? ;-)


Spreek voor jezelf.:evil:

Uit recente onderzoek onder 12000 hetero mannen en vrouwen tussen de 15 en 44 jaar oud, blijkt dat 40% van de mannen en 35% van de vrouwen minstens één keer anale seks heeft gehad. ;-)

Nynorsk
17 november 2009, 19:55
Spreek voor jezelf.:evil:

Uit recente onderzoek onder 12000 hetero mannen en vrouwen tussen de 15 en 44 jaar oud, blijkt dat 40% van de mannen en 35% van de vrouwen minstens één keer anale seks heeft gehad. ;-)

ik ben meer geïnteresseerd in de cijfers wie het minstens 2 keer heeft gedaan.
volgens mij hebben velen het toch bij 1 keer gelaten.

Andro
17 november 2009, 20:10
ik ben meer geïnteresseerd in de cijfers wie het minstens 2 keer heeft gedaan.
volgens mij hebben velen het toch bij 1 keer gelaten.

+- 23% zou regelmatig aan anale seks doen.

Nynorsk
17 november 2009, 20:12
+- 23% zou regelmatig aan anale seks doen.

en de bron daarvan is.... ?

Mitgard
17 november 2009, 20:35
ik las onlangs dat homomannen hun mama's vroeger doemp van opgestookte plastic zakken snoven of zoiets.

Andro
17 november 2009, 20:47
en de bron daarvan is.... ?


1 (http://www.analsexyes.com/statistics.shtml)
2 (http://www.ze.nl/relatie/Heeft-ZE-meer-anale-seks/188/)
3 (http://sexuality.about.com/od/sexinformation/a/anal_sex_stats.htm)
4 (http://www.cdc.gov/nchs/data/ad/ad362.pdf)

Ze spreken elkander tegen.

Ik denk dat de volgende quote gepast is:

"There are three types of lies: lies, damned lies, and statistics"

Of miscchien zijn de woorden van Lewis Caroll toch nog gepaster:

"If you want to inspire confidence, give plenty of statistics. It does not matter that they should be accurate, or even intelligible, as long as there is enough of them."

Dronkoers
17 november 2009, 23:08
Spreek voor jezelf.:evil:

Uit recente onderzoek onder 12000 hetero mannen en vrouwen tussen de 15 en 44 jaar oud, blijkt dat 40% van de mannen en 35% van de vrouwen minstens één keer anale seks heeft gehad. ;-)

+- 23% zou regelmatig aan anale seks doen.

Awel? Dan zat ik er 2% naast :-P

Nynorsk
17 november 2009, 23:12
1 (http://www.analsexyes.com/statistics.shtml)
2 (http://www.ze.nl/relatie/Heeft-ZE-meer-anale-seks/188/)
3 (http://sexuality.about.com/od/sexinformation/a/anal_sex_stats.htm)
4 (http://www.cdc.gov/nchs/data/ad/ad362.pdf)

Ze spreken elkander tegen.

Ik denk dat de volgende quote gepast is:

"There are three types of lies: lies, damned lies, and statistics"

Of miscchien zijn de woorden van Lewis Caroll toch nog gepaster:

"If you want to inspire confidence, give plenty of statistics. It does not matter that they should be accurate, or even intelligible, as long as there is enough of them."

'k denk toch dat uw 23% een beetje een overschatting is.

Jazeker
17 november 2009, 23:14
'k denk toch dat uw 23% een beetje een overschatting is.

fout.

Nynorsk
17 november 2009, 23:37
fout.

:-D

verklaar je nader.

Jazeker
18 november 2009, 07:29
:-D

verklaar je nader.

Verkeerd bericht geplaatst ;-)

Andro
18 november 2009, 07:34
Awel? Dan zat ik er 2% naast :-P
Miljaardedju.

Jazeker
18 november 2009, 07:51
Miljaardedju.

De spanjaarden kijken even al fluitend de andere kant op.

Andro
18 november 2009, 07:57
De spanjaarden kijken even al fluitend de andere kant op.

...en gaan verder met hun masturbatiecursus.

Jazeker
18 november 2009, 07:59
...en gaan verder met hun masturbatiecursus.

Dat wil ik niet gezegd hebben ;-)

Renesse
18 november 2009, 08:55
De pik van homomannen lijkt alleen groter, omdat dat in een kleiner gaatje moet.

Dronkoers
18 november 2009, 12:33
...en gaan verder met hun masturbatiecursus.

Van die Spanjaarden kunnen we nog iets leren se ;-)

Raf
27 november 2010, 11:49
...en gaan verder met hun masturbatiecursus.

Hoe zit dat met die cursus? Heb je al een diploma ondertussen? :-D