PDA

View Full Version : Resultaat van de alles mag en alles kan opvoeding.


Truder
28 maart 2007, 13:45
Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers, heeft een neiuw hoogte bereikt. In Londen is een ware rush ontstaan op kogelvrije vesten voor kinderen. Het lakse linkse beleid heeft ervoor gezorgt dat kinderen neersteken niets meer voorsteld. Hier hebben we ook al mogen genieten van dergelijke uitspraken zoals dit bvb.
http://soswatch.typepad.com/./photos/uncategorized/2007/03/27/uitspraakvdw.jpg
En deze mentaliteit, waarvan de linkiewinkies overlopen zorgt voor een enorme normvervaging. De alles kan en alles mag opvoeding heeft geoogst wat ze gezaaid hebben.
Bron: De telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/61094471/Londense_kinderen_gepantserd_over_straat.html?p=1, 1)

AyneRand
28 maart 2007, 13:46
Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers, heeft een neiuw hoogte bereikt. In Londen is een ware rush ontstaan op kogelvrije vesten voor kinderen. Het lakse linkse beleid heeft ervoor gezorgt dat kinderen neersteken niets meer voorsteld. Hier hebben we ook al mogen genieten van dergelijke uitspraken zoals dit bvb.
http://soswatch.typepad.com/./photos/uncategorized/2007/03/27/uitspraakvdw.jpg
En deze mentaliteit, waarvan de linkiewinkies overlopen zorgt voor een enorme normvervaging. De alles kan en alles mag opvoeding heeft geoogst wat ze gezaaid hebben.
Bron: De telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/61094471/Londense_kinderen_gepantserd_over_straat.html?p=1, 1)
Uitstekend nieuws voor de industrie.

ministe van agitatie
28 maart 2007, 13:53
Het lakse linkse beleid heeft ervoor gezorgt dat kinderen neersteken niets meer voorsteld.


Nog erger: ze heeft er duidelijk ook voor gezorgd dat mensen geen twee fatsoenlijke zinnen na elkaar kunnen schrijven zonder joekels van taalfouten.

Ten gronde: dat idioten hysterisch kogelvrijvesten voor hun kinderen kopen op basis van banale incidenten, zegt meer over de psychische toestand van die ouders en de mediapoeha die rond dit soort idiotieën gemaakt wordt, dan over de reële toestand van de wereld.

In tegenstelling tot wat u gelooft, neemt het geweld in onze samenlevingen stelselmatig af. Vecht- en steekpartijen, bendes die elkaar te lijf gingen met fietskettingen, beurzensnijders, struikrovers, alcoholisme en daarmee gepaard gaande ongein, vroeger was dat allemaal normaal. Vandaag niet meer, vandaar de heisa.
Maar het geweld op zich neemt af.

pinbag
28 maart 2007, 13:53
Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers.

Wtf. 8O volgens mij ligt het meer aan de laisez faire politiek ...

Lof der Zotheid
28 maart 2007, 14:29
Wtf. 8O volgens mij ligt het meer aan de laisez faire politiek ...

En kunt gij mij eens uitleggen wat het verschil is tussen laissez-faire-politiek en alles-kan-alles-mag-politiek? Me dunkt, zijn die twee precies hetzelfde...

Nussbaum
28 maart 2007, 14:31
Nm, opgezocht op hun website en tijden veranderen blijkbaar.

baseballpolitieker
28 maart 2007, 15:03
Kinderen tot hun 18de binnen houden en elk contact met het andere geslacht vermijden enz...lijkt mij ook niet echt de goede oplossing...

skaldis
28 maart 2007, 15:15
Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers, heeft een neiuw hoogte bereikt. In Londen is een ware rush ontstaan op kogelvrije vesten voor kinderen. Het lakse linkse beleid heeft ervoor gezorgt dat kinderen neersteken niets meer voorsteld. Hier hebben we ook al mogen genieten van dergelijke uitspraken zoals dit bvb.
http://soswatch.typepad.com/./photos/uncategorized/2007/03/27/uitspraakvdw.jpg
En deze mentaliteit, waarvan de linkiewinkies overlopen zorgt voor een enorme normvervaging. De alles kan en alles mag opvoeding heeft geoogst wat ze gezaaid hebben.
Bron: De telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/61094471/Londense_kinderen_gepantserd_over_straat.html?p=1, 1)


Het gedrag van de kinderen ligt meestal aan het gedrag van de ouders. Ouders die deftig werk hebben en niet onder druk staan en een beetje deftig school hebben mogen lopen zullen hun kinderen ook in die aard opvoeden. Door een economie die enkel nog om winst draait en waarin enkel hoog geschoolde mensen nog worden gewaardeerd gaat ge meer en meer van zulke toestanden gaan krijgen. Heeft niets met links of rechts te zien.

AyneRand
28 maart 2007, 15:21
Het gedrag van de kinderen ligt meestal aan het gedrag van de ouders. Ouders die deftig werk hebben en niet onder druk staan en een beetje deftig school hebben mogen lopen zullen hun kinderen ook in die aard opvoeden. Door een economie die enkel nog om winst draait en waarin enkel hoog geschoolde mensen nog worden gewaardeerd gaat ge meer en meer van zulke toestanden gaan krijgen. Heeft niets met links of rechts te zien.
Ik wist niet dat er ook economieën bestaan die alleen maar rond verlies draaien...

GaRnaaLBeeR
28 maart 2007, 15:24
[quote=Truder;2564309]Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers.

Als het niet aan hun lag dan zaten wij hier nog steeds wat klein burgerlijke fabeltjes te geloven over heidense sex, geloof en u mond moeten houden.

68 was zelf een peride waarin de jeugd zich onder de arbeiders mengden en een hoog maatschapelijk bewustzijn ontwikelden. Ze bewezen dat de jeugd in staat was om mee een maatschapij te vormen, dat ze de wil had om actief te worden.
Maar dan natuurlijk wel in een samenleving waar hun stem gehoord word in plaats van één waar ze conservatieve dogma's opgedrongen krijgen.

Bhairav
28 maart 2007, 15:25
Geil.

skaldis
28 maart 2007, 15:31
Ik wist niet dat er ook economieën bestaan die alleen maar rond verlies draaien...


Hahahahaha toch wel maar daar heb ik het niet over. Mensen staan te veel onder stress. Bedrijven die miljarden winst maken en dan blijkbaar nog mensen willen ontslaan waardoor de andere voor al het werk moeten opdraaien. De werkdruk is verhonderdvoudigd op dertig jaar tijd.

AyneRand
28 maart 2007, 15:38
Hahahahaha toch wel maar daar heb ik het niet over. Mensen staan te veel onder stress. Bedrijven die miljarden winst maken en dan blijkbaar nog mensen willen ontslaan waardoor de andere voor al het werk moeten opdraaien. De werkdruk is verhonderdvoudigd op dertig jaar tijd.

Stress kan je beheren, daar bestaan technieken voor. Veel bedrijven die mensen op een bepaald moment ontslaan, hebben vaak na een paar jaar nog meer mensen in dienst ...

AyneRand
28 maart 2007, 15:38
Hahahahaha toch wel maar daar heb ik het niet over. Mensen staan te veel onder stress. Bedrijven die miljarden winst maken en dan blijkbaar nog mensen willen ontslaan waardoor de andere voor al het werk moeten opdraaien. De werkdruk is verhonderdvoudigd op dertig jaar tijd.

Stress kan je beheren, daar bestaan technieken voor. Veel bedrijven die mensen op een bepaald moment ontslaan, hebben vaak na een paar jaar nog meer mensen in dienst ...

skaldis
28 maart 2007, 16:10
Stress kan je beheren, daar bestaan technieken voor. Veel bedrijven die mensen op een bepaald moment ontslaan, hebben vaak na een paar jaar nog meer mensen in dienst ...

Bedrijven die mensen aannemen hebben die dan broodnodig. Niet een verantwoordelijke zal ook maar één man teveel onder zich hebben tegenwoordig. Stress beheren ? Dat is niet voor de gemiddelde werknemer weg gelegd en daarbij dat is zoiets als drugs gebruiken en het onder controle houden. Je bent veel beter af zonder.

Praetorian
28 maart 2007, 16:14
Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers, heeft een neiuw hoogte bereikt. In Londen is een ware rush ontstaan op kogelvrije vesten voor kinderen. Het lakse linkse beleid heeft ervoor gezorgt dat kinderen neersteken niets meer voorsteld. Hier hebben we ook al mogen genieten van dergelijke uitspraken zoals dit bvb.
http://soswatch.typepad.com/./photos/uncategorized/2007/03/27/uitspraakvdw.jpg
En deze mentaliteit, waarvan de linkiewinkies overlopen zorgt voor een enorme normvervaging. De alles kan en alles mag opvoeding heeft geoogst wat ze gezaaid hebben.
Bron: De telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/61094471/Londense_kinderen_gepantserd_over_straat.html?p=1, 1)
Nochtans was het voor 1968 een bekend fenomeen dat in Vlaanderen lokale jongeren elkaar te lijf gingen met messen tijdens een kermis omdat ze uit verschillende gemeenten kwamen. Meestal kwamen deze jongeren uit lagere klassen zonder mei '68 meegemaakt te hebben.
Enkele jaren geleden gelezen in een thesis over lokale identiteiten in Vlaanderen. Zeer boeiend.

AyneRand
28 maart 2007, 16:21
Bedrijven die mensen aannemen hebben die dan broodnodig. Niet een verantwoordelijke zal ook maar één man teveel onder zich hebben tegenwoordig. Stress beheren ? Dat is niet voor de gemiddelde werknemer weg gelegd en daarbij dat is zoiets als drugs gebruiken en het onder controle houden. Je bent veel beter af zonder.
Waarom zou je kosten maken als die niets opbrengen?

Gemiddelde werknemers interesseren mij niet, alleen de individuele.

Truder
28 maart 2007, 16:42
Nog erger: ze heeft er duidelijk ook voor gezorgd dat mensen geen twee fatsoenlijke zinnen na elkaar kunnen schrijven zonder joekels van taalfouten.


Als ik telkens moet reageren als andere eens een fout maken, doe ik niets anders meer.


Ten gronde: dat idioten hysterisch kogelvrijvesten voor hun kinderen kopen op basis van banale incidenten,


Kinderen neersteken, of meisjes een jaar lang verkrachten zijn voor jullie banale incidentjes. Dit zeg meer over uw psychologische toestand dan over de ouders die hun kinderen willen beschermen.


In tegenstelling tot wat u gelooft, neemt het geweld in onze samenlevingen stelselmatig af. Vecht- en steekpartijen, bendes die elkaar te lijf gingen met fietskettingen, beurzensnijders, struikrovers, alcoholisme en daarmee gepaard gaande ongein, vroeger was dat allemaal normaal. Vandaag niet meer, vandaar de heisa.
Maar het geweld op zich neemt af.

Hoe oud bent u?
Vecht en steekpartijen zijn nooit normaal geweest. Ik ben er ondertussen 44 ben veel uitgeweest maar ik heb zo'n dingen nooit normaal gevonden. Vroeger was het rariteit daarom dat men er over sprak als het éénmaal per jaar gebeurde. Nu is het wekelijkse kost en sommige verknipte geesten vinden het maar banaliteiten.
En als je zegt dat het geweld afneemt geef dan eens cijfers.

Enter
28 maart 2007, 18:01
Het gedrag van de kinderen ligt meestal aan het gedrag van de ouders. Ouders die deftig werk hebben en niet onder druk staan en een beetje deftig school hebben mogen lopen zullen hun kinderen ook in die aard opvoeden. Door een economie die enkel nog om winst draait en waarin enkel hoog geschoolde mensen nog worden gewaardeerd gaat ge meer en meer van zulke toestanden gaan krijgen. Heeft niets met links of rechts te zien.

"Vrije" opvoeding (meestal door links geörienteerde ouders) ligt toch ook aan de basis van zulke criminelen.

Flippend Rund
28 maart 2007, 18:09
Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers, heeft een neiuw hoogte bereikt. In Londen is een ware rush ontstaan op kogelvrije vesten voor kinderen. Het lakse linkse beleid heeft ervoor gezorgt dat kinderen neersteken niets meer voorsteld. Hier hebben we ook al mogen genieten van dergelijke uitspraken zoals dit bvb. ...

Het tegendeel is waar. Het is juist omdat we in een samenleving leven waarin we voortdurend gecontroleerd, bespied, geobserveerd en geëvalueerd worden dat de agressie zo hoog oploopt.

Tegenwoordig moet je al vanaf het eerste kleuterklasje je "doelstellingen" halen.

Laissez-faire maatschappij, my ass. Wie kan tegenwoordig nog zeggen dat hij een vrij mens is?

Het is juist omdat we zo geketend zijn dat agressie, geweld en vandalisme schering en inslag worden. Er zit veel te veel druk op de ketel.

koewachtenaar
28 maart 2007, 19:51
Ik wist niet dat er ook economieën bestaan die alleen maar rond verlies draaien...
De waalse bvb :lol:

filosoof
28 maart 2007, 20:43
Nog erger: ze heeft er duidelijk ook voor gezorgd dat mensen geen twee fatsoenlijke zinnen na elkaar kunnen schrijven zonder joekels van taalfouten.

Ten gronde: dat idioten hysterisch kogelvrijvesten voor hun kinderen kopen op basis van banale incidenten, zegt meer over de psychische toestand van die ouders en de mediapoeha die rond dit soort idiotieën gemaakt wordt, dan over de reële toestand van de wereld.

In tegenstelling tot wat u gelooft, neemt het geweld in onze samenlevingen stelselmatig af. Vecht- en steekpartijen, bendes die elkaar te lijf gingen met fietskettingen, beurzensnijders, struikrovers, alcoholisme en daarmee gepaard gaande ongein, vroeger was dat allemaal normaal. Vandaag niet meer, vandaar de heisa.
Maar het geweld op zich neemt af.

In Woluwuwe was er laatst een vergelijkbare hysterie toen zware schoolbussen uit zone 30 werden geweerd: toen kregen sommige ouders plots schrik dat hun lieverdjes zouden worden aangevallen, aangerand, gekidnapt en wat weet ik nog meer, op de 400m tussen huis en de grote straat...
Dat Woluwe een rustige gemeente is, zonder misdadidigheid, telt niet mee: de angstaanjagende artikels in de pers en de dagelijkse reeks "faits divers" op 't TV-nieuws zorgen voor de schrik.

eno2
30 maart 2007, 11:24
Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers, heeft een neiuw hoogte bereikt. In Londen is een ware rush ontstaan op kogelvrije vesten voor kinderen. Het lakse linkse beleid heeft ervoor gezorgt dat kinderen neersteken niets meer voorsteld. Hier hebben we ook al mogen genieten van dergelijke uitspraken zoals dit bvb.
http://soswatch.typepad.com/./photos/uncategorized/2007/03/27/uitspraakvdw.jpg
En deze mentaliteit, waarvan de linkiewinkies overlopen zorgt voor een enorme normvervaging. De alles kan en alles mag opvoeding heeft geoogst wat ze gezaaid hebben.
Bron: De telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/61094471/Londense_kinderen_gepantserd_over_straat.html?p=1, 1)
Ben jij wel normaal?
De normvervaging komt van het zegevierend kapitalisme dat maar een norm kent: gewin.

Zijn kogelvrije vesten ook steekwapenvrij?

skaldis
30 maart 2007, 12:16
Waarom zou je kosten maken als die niets opbrengen?

Gemiddelde werknemers interesseren mij niet, alleen de individuele.

Een werknemer meer zou niets kosten want je zou minder overuren moeten betalen en ook geen kosten om je individuele werknemer zijn stress te leren beheren (sic). Niet dat de grote hoop van de werkgevers ook maar één frank zou uitgeven aan het stressbeheer van hun individuele werknemers, neen liever nemen ze mensen aan die beweren dat ze stress aankunnen en doen dan gewoon hun ogen dicht als dat niet zo is.

ministe van agitatie
30 maart 2007, 13:18
Kinderen neersteken, of meisjes een jaar lang verkrachten zijn voor jullie banale incidentjes.

Natuurlijk is het voor de slachtoffers nooit banaal. Voor hen is het pijnlijk en traumatiserend, dat is zeker waar.
Maar dat soort incidenten is banaal omdat het niets zegt over de samenleving. Zo'n dingen gebeuren gewoon omdat mensen flippen en uit hun dak gaan. Daar valt niet veel aan te doen.



Hoe oud bent u?

Dat doet niets ter zake: de geschiedenis is ouder dan ik en je kan er kennis van nemen.

Vecht en steekpartijen zijn nooit normaal geweest...Vroeger was het rariteit daarom dat men er over sprak als het éénmaal per jaar gebeurde.

Je vergist je: het gebeurde veel vaker dan vandaag. Zoals iemand elders schreef, bijvoorbeeld bij kermissen. In Antwerpen - waar ik woon - was het heel normaal dat de bende van den Dam die van Zurenborg kwam ineen slagen als er een kermis was of dat die van Borgerhout de mannen van Deurne-Zuid uit hun wijk wilden kloppen. En dat ging meer dan eens gepaard met fietskettingen en messsteken, zware verwondingen, enz.
De territoriumdrift was veel groter en dus ook de agressie die ermee gepaard ging.

En als je zegt dat het geweld afneemt geef dan eens cijfers.

Het blijkt uit de meeste criminologische studies. Opzoeken kan je zelf veronderstel ik.

filosoof
30 maart 2007, 16:06
Ben jij wel normaal?
De normvervaging komt van het zegevierend kapitalisme dat maar een norm kent: gewin.

Zijn kogelvrije vesten ook steekwapenvrij?
AUB, maak het niet te ingewikkeld voor Truder,
Dank je:-)

Truder
30 maart 2007, 16:31
Natuurlijk is het voor de slachtoffers nooit banaal. Voor hen is het pijnlijk en traumatiserend, dat is zeker waar.
Maar dat soort incidenten is banaal omdat het niets zegt over de samenleving. Zo'n dingen gebeuren gewoon omdat mensen flippen en uit hun dak gaan. Daar valt niet veel aan te doen.


Nee die dingen gebeuren meer en meer, en vroeger had men het nooit als banaal bestempeld. Het is banaal omdat jullie alles afdoen als een banaliteit.


Dat doet niets ter zake: de geschiedenis is ouder dan ik en je kan er kennis van nemen.


Maar er is een verschil tussen spreken uit ervaring en van horen vertellen.


Je vergist je: het gebeurde veel vaker dan vandaag. Zoals iemand elders schreef, bijvoorbeeld bij kermissen. In Antwerpen - waar ik woon - was het heel normaal dat de bende van den Dam die van Zurenborg kwam ineen slagen als er een kermis was of dat die van Borgerhout de mannen van Deurne-Zuid uit hun wijk wilden kloppen. En dat ging meer dan eens gepaard met fietskettingen en messsteken, zware verwondingen, enz.
De territoriumdrift was veel groter en dus ook de agressie die ermee gepaard ging.


Dat is stoere machopraat, en geloof me vrij ik ken de gasten van de Plak, den Dam en de Jan Bart (voor de kenners) en bij elk gesprek werd een blauw oog iets erger tot men bij de fietskettingen uitkwam. Zoals ik al zei er is een verschil tussen het zelf ervaren te hebben en het hebben van horen vertellen.
BVB Ik zat vroeger bij een motorclub en op een gegeven moment kwamen we ergens in een boerenfeesttent, en een kennis van mij was daar ook, één die niets met de motorclub te maken had. En die wist me te vertellen dat er de meest voze verhalen rond ging over MC ....... Die gasten daar hadden schrik van ons door de verhalen, maar geen van die verhalen waren waar. Ze hadden het van horen vertellen.

En dat is wat u ook doet.


Het blijkt uit de meeste criminologische studies. Opzoeken kan je zelf veronderstel ik.
Nee, laat ze me zien. Of bestaan ze gewoon niet? In dat geval kan ik uw reactie begrijpen.

Truder
30 maart 2007, 16:34
Ben jij wel normaal?
De normvervaging komt van het zegevierend kapitalisme dat maar een norm kent: gewin.


Dat zegt u.
Nee het komt door de alles kan en alles mag maatschappij. Er zijn geen normen meer. En niet dat ik het kapitalisme wil goedpraten hoor, ik heb het ook niet hoog op met kapitalisten. Maar je moet geen dingen van je rug schuiven op die van een ander alleen maar om je geweten te sussen.

1handclapping
30 maart 2007, 16:41
We willen de politie afschaffen en de straat aan de "Hell's Angels" geven zodat die voor orde en veiligheid kunnen zorgen. De gevangenissen kunnen we sluiten, we moeten dan slechts de ziekenhuizen wat versterken : want met "private milities" als ordehandhavers kan er wel eens meer nood aan verzorging van een blauw oog zijn.

We mogen OLH op ons knieën dankbaar zijn voor de goede tuchtvolle opvoeding die de leden van die motorbendes gehad hebben en hun losse handjes die de scheefschaatsers wel degelijk binnen de perken zullen houden.

Truder
30 maart 2007, 16:56
We willen de politie afschaffen en de straat aan de "Hell's Angels" geven zodat die voor orde en veiligheid kunnen zorgen. De gevangenissen kunnen we sluiten, we moeten dan slechts de ziekenhuizen wat versterken : want met "private milities" als ordehandhavers kan er wel eens meer nood aan verzorging van een blauw oog zijn.

We mogen OLH op ons knieën dankbaar zijn voor de goede tuchtvolle opvoeding die de leden van die motorbendes gehad hebben en hun losse handjes die de scheefschaatsers wel degelijk binnen de perken zullen houden.

:sleeping: Spreek eens over iets waar je verstand van hebt. Over Playmobil ofzo.

driewerf
31 maart 2007, 07:43
Het gedoogbeleid van de mei 68'tigers, heeft een neiuw hoogte bereikt. In Londen is een ware rush ontstaan op kogelvrije vesten voor kinderen. Het lakse linkse beleid heeft ervoor gezorgt dat kinderen neersteken niets meer voorsteld. Hier hebben we ook al mogen genieten van dergelijke uitspraken zoals dit bvb.

En deze mentaliteit, waarvan de linkiewinkies overlopen zorgt voor een enorme normvervaging. De alles kan en alles mag opvoeding heeft geoogst wat ze gezaaid hebben.
Bron: De telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/61094471/Londense_kinderen_gepantserd_over_straat.html?p=1, 1)
Engeland -mei '68'ers. :rofl:

de opeenvolgende Britse ministers:
Thatcher
John Major
Tony Blair.

zoek de mei '68'er.

Engeland is net het bewijs dat een doorgedreven privatisatie en afbouw van sociale voorzieningen voor een generatie losgeslagen jongeren zorgt, die voortbestemd zijn te ontsporen.

Bhairav
31 maart 2007, 08:02
Engeland is net het bewijs dat een doorgedreven privatisatie en afbouw van sociale voorzieningen voor een generatie losgeslagen jongeren zorgt, die voortbestemd zijn te ontsporen.
Wat natuurlijk die jongeren hun eigen fout allemaal zal zijn.
Aan de andere kant zullen die rechtsen natuurlijk pleiten voor een artificiele samenleving omdat de mens van nature niet weet wat goed of slecht is.

Truder
31 maart 2007, 09:23
Wat natuurlijk die jongeren hun eigen fout allemaal zal zijn.
Aan de andere kant zullen die rechtsen natuurlijk pleiten voor een artificiele samenleving omdat de mens van nature niet weet wat goed of slecht is.

Onzin dat doet deze linkse regering al. Zij zijn nu aan het bepalen wat goed is voor ons. Anciaux wil graag een hoop boeken uit de BIB krijgen, de neosocialisten willen dan weer woorden verbieden, socialisten hebben ervoor gezorgd dat je niet met bepaalde cijfercombinaties mag rondlopen en de GEDAPO luistert overal mee zodat je niets fout zegt of denkt.
Automobilisten worden zwaar aangepakt, maar "jongeren" die auto's in fik steken ziet men door de vingers, een jaar lang een meisje van 13 verkrachten met 3 "jongeren" is een banaliteit geworden, enz.....

Dit is de linkse modelstaat. Het klimaat waar de werkschuwe-joint-junkies evenveel geld krijgen van de staat als de laagste lonen. plus dat ze zoveel voordelen krijgen dat meer en meer mensen denken dat ze zot zijn om nog voor zo'n loontje te gaan werken.

En dit alles word dagelijks door de staatmedia verbloemd, verzwegen of verdraaid. Als jij zegt dat rechts een artificiële maatschappij wil creëren dan wil ik dat best proberen, deze Orwelliaanse modelstaat ben ik kostbeu!