PDA

View Full Version : I am f*cking drunk!


Aangebrande Phönix
28 januari 2004, 02:03
What more to say?

Brabo
28 januari 2004, 02:06
What more to say?

Go to bed?

Stratcat
28 januari 2004, 02:07
What more to say?

Are you really?
Fucking?
Drunk?

Can be a hell of a job.

Aangebrande Phönix
28 januari 2004, 02:19
What more to say?

Go to bed?

Ich werde nie! of ene wacht. Eersts... aaaaah damn.

Ik hoop dat er iemand deze rommel hier opruimtm

Hoe kan ik slapen wanneer ik triestig ben+? Vofendien wil ik snoep! nee kaas pff watehever.

Nostradamus
28 januari 2004, 02:23
Go to bed?

Ich werde nie! of ene wacht. Eersts... aaaaah damn.

Ik hoop dat er iemand deze rommel hier opruimtm

Hoe kan ik slapen wanneer ik triestig ben+? Vofendien wil ik snoep! nee kaas pff watehever.

Geen blijk van intelligentie of mentale moeheid. :?:

Brabo
28 januari 2004, 02:25
Ich werde nie! of ene wacht. Eersts... aaaaah damn.

Ik hoop dat er iemand deze rommel hier opruimtm

Hoe kan ik slapen wanneer ik triestig ben+? Vofendien wil ik snoep! nee kaas pff watehever.

Geen blijk van intelligentie of mentale moeheid. :?:

Gewoon teveel alcohol in het bloed, een vrij normaal fenomeen op die leeftijd. Je bent trouwens al vroeg terug, aangebrande, in mijn herinnering duurden feestjes altijd tot een gat in de nacht.

Aangebrande Phönix
28 januari 2004, 02:27
Geen blijk van intelligentie of mentale moeheid. :?:

Gewoon teveel alcohol in het bloed, een vrij normaal fenomeen op die leeftijd. Je bent trouwens al vroeg terug, aangebrande, in mijn herinnering duurden feestjes altijd tot een gat in de nacht.

Mja, na de stripact ben ik verdwenen. "Als ik nog heelhuids thuis wil geraken dien ik op die fiets te springen" dacht ik zo bij mezelf. Eigenlijk was het omdat ik toch niets meer dronk en ze de deur iets te snel terug dicht deden na de tempus. (geen zin laatkomer te zijn)

Aangebrande Phönix
28 januari 2004, 02:31
Ich werde nie! of ene wacht. Eersts... aaaaah damn.

Ik hoop dat er iemand deze rommel hier opruimtm

Hoe kan ik slapen wanneer ik triestig ben+? Vofendien wil ik snoep! nee kaas pff watehever.

Geen blijk van intelligentie of mentale moeheid. :?:

Oooh Christ. It's the pink koala's I tell you, the koala's! (k of c?)

ydde
28 januari 2004, 07:47
Springt eens in 't vuur?

Distel
28 januari 2004, 08:05
Geen blijk van intelligentie of mentale moeheid. :?:

Oooh Christ. It's the pink koala's I tell you, the koala's! (k of c?)

Verman uzelf toch. We staan op de rand van koala-werelddominatie. Dit is geen moment om aan de fles te zitten. Zit er trouwens nog iets in?

The Paulus Experience
28 januari 2004, 10:39
:D brings back memories

Aangebrande Phönix
28 januari 2004, 10:58
Sober.

Hoofdpijn.

Ik denk dat ik maar eens wat berichten ga "zorgvuldig verwijderen".

Dies
28 januari 2004, 13:56
Neen, neen! Laten staan die zouteloze praatjes van uw dronken alter ego!

Spelev
28 januari 2004, 14:27
Sober.

Hoofdpijn.

Ik denk dat ik maar eens wat berichten ga "zorgvuldig verwijderen".

Van die van mij blijft ge af he
*grombel de grom* *stoot knie tegen tafel* *zegt: AAUW*

Het Skill Effect
28 januari 2004, 19:39
What more to say?En dat zonder typfouten...

Ik geloof er nikske van! :lol:

Ge hebt zelfs niks dubbel getypt :!: :!:

Vlaamse Leeuw
28 januari 2004, 20:18
Sober.

Hoofdpijn.

Ik denk dat ik maar eens wat berichten ga "zorgvuldig verwijderen".

Nee nee, laten staan. :wink:

Zeno!
28 januari 2004, 20:31
Tot u spreekt (of typt) een licht beschonken Zeno! De examens zijn vandaag afgelopen, dus sta mij even toe wat te zuipen. 8)


Santé hé mannekes!!!! :silly: :multi: :rainbowa: :onfire:

Vlaamse Leeuw
28 januari 2004, 20:39
Tot u spreekt (of typt) een licht beschonken Zeno! De examens zijn vandaag afgelopen, dus sta mij even toe wat te zuipen. 8)


Santé hé mannekes!!!! :silly: :multi: :rainbowa: :onfire:

:lol:

Foundation
28 januari 2004, 20:44
Gelukzak Zeno, ik moet er nog een afleggen. Kheb geen goesting dus ik zit hier efkes mijnen tijd te verdoen,... Succes met de uitslag

Spelev
28 januari 2004, 20:45
idem dito

Zeno!
29 januari 2004, 00:00
Wow mensen, ik zie echt dubbel nu.... and I like it!!! :P :silly:

Die 'viering' is een beetje uit de hand gelopen... maar Duvel is wel lekker zeg :silly:

Maar toch één voordeel; ik ben naar tschijnt geweldig grappig als ik zat ben... (of ik zie er gewoon grappig uit) als ik die rotzakken mag geloven die mij hier zat gevoerd hebben


en ondertussen maar naar in de gloria zien....mannekes, da's echt de max.

enfin, ik vraag me af waarom ik dit hier allemaal vertel.... SORRY Hé

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 00:03
Wow mensen, ik zie echt dubbel nu.... and I like it!!! :P :silly:

Die 'viering' is een beetje uit de hand gelopen... maar Duvel is wel lekker zeg :silly:

Maar toch één voordeel; ik ben naar tschijnt geweldig grappig als ik zat ben... (of ik zie er gewoon grappig uit) als ik die rotzakken mag geloven die mij hier zat gevoerd hebben


en ondertussen maar naar in de gloria zien....mannekes, da's echt de max.

enfin, ik vraag me af waarom ik dit hier allemaal vertel.... SORRY Hé

Had ik ook. Nu ja, ik heb er een stuk of twee verwijderd, maar kreeg al meteen spijt. Enfin, ze zijn vereeuwigd in quotes..

Zeno!
29 januari 2004, 00:09
how shit als dar hier later maar niet tegen mij gaat gebruikt worden.... sommige smeerlapkes op dit forum kennende :wink: :wink: :wink:

enfin: twee slotvraagjes:

1. - is de quick nog open op dit uur, of wordt het de nachtwinkel?
2. Ziet het buiten ècht wit of komt dat door den hoegaarden?

Maus
29 januari 2004, 00:13
how shit als dar hier later maar niet tegen mij gaat gebruikt worden.... sommige smeerlapkes op dit forum kennende :wink: :wink: :wink:

enfin: twee slotvraagjes:

1. - is de quick nog open op dit uur, of wordt het de nachtwinkel?
2. Ziet het buiten ècht wit of komt dat door den hoegaarden?

1. Volgens mij toch maar de nachtwinkel.
2. Een mengeling van de twee.

Raf
29 januari 2004, 00:17
how shit als dar hier later maar niet tegen mij gaat gebruikt worden.... sommige smeerlapkes op dit forum kennende :wink: :wink: :wink:

enfin: twee slotvraagjes:

1. - is de quick nog open op dit uur, of wordt het de nachtwinkel?

Als je me nu vorige keer je kotadres gegeven had, dan kon ik je nu met gezwinde spoed een lekker stukje vlees komen brengen...

2. Ziet het buiten ècht wit of komt dat door den hoegaarden?

Geniet ervan en beschouw het als een welkome afwisseling op het onvermijdelijke zwart op dit forum :wink:

Zeno!
29 januari 2004, 00:18
how shit als dar hier later maar niet tegen mij gaat gebruikt worden.... sommige smeerlapkes op dit forum kennende :wink: :wink: :wink:

enfin: twee slotvraagjes:

1. - is de quick nog open op dit uur, of wordt het de nachtwinkel?
2. Ziet het buiten ècht wit of komt dat door den hoegaarden?

1. Volgens mij toch maar de nachtwinkel.
2. Een mengeling van de twee.

1. as always.... (maar die pakistani's verkopen geen hamburgers en fritten!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
2. fuck, der ligt zeker al 10 cm begot! ik hallucineer

Zeno!
29 januari 2004, 00:20
how shit als dar hier later maar niet tegen mij gaat gebruikt worden.... sommige smeerlapkes op dit forum kennende :wink: :wink: :wink:

enfin: twee slotvraagjes:

1. - is de quick nog open op dit uur, of wordt het de nachtwinkel?

Als je me nu vorige keer je kotadres gegeven had, dan kon ik je nu met gezwinde spoed een lekker stukje vlees komen brengen...

2. Ziet het buiten ècht wit of komt dat door den hoegaarden?

Geniet ervan en beschouw het als een welkome afwisseling op het onvermijdelijke zwart op dit forum :wink:

warning, raffie, als ik gedronken heb zout ge dat stukske vlees wel eens kunnen kwijtspelen! :silly:

zwart op forum;....zwart op forum...... even denken (hersenen gaan wat trager nu) .... �*�*�*�*h ja. 8)

Dies
29 januari 2004, 00:24
1. as always.... (maar die pakistani's verkopen geen hamburgers en fritten!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
2. fuck, der ligt zeker al 10 cm begot! ik hallucineer
1) De pita-bar - en met een beetje geluk een frituur - zal nog wel open zijn.
2) Sneeuwt het in België momenteel?

Zeno!
29 januari 2004, 00:24
bestaat er geen "sien eggers-fanclub"?? man, dat mens is geweldig!!

"in mijn poep!" :lol: :lol:

Maus
29 januari 2004, 00:25
1. as always.... (maar die pakistani's verkopen geen hamburgers en fritten!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
2. fuck, der ligt zeker al 10 cm begot! ik hallucineer
1) De pita-bar - en met een beetje geluk een frituur - zal nog wel open zijn.
2) Sneeuwt het in België momenteel?

Yep, Dies, opt moment ligt hier wel wat sneeuw. Beetje anders dan bij jullie ... waar het nu om en bij de 30 graden moet zijn :lol: .

Zeno!
29 januari 2004, 00:26
1. as always.... (maar die pakistani's verkopen geen hamburgers en fritten!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
2. fuck, der ligt zeker al 10 cm begot! ik hallucineer
1) De pita-bar - en met een beetje geluk een frituur - zal nog wel open zijn.
2) Sneeuwt het in België momenteel?

1. ik wacht gewoon op dat stukske vlees van de raf
2. kijk eens buiten hé (of zijt ge niet in uw tederbemide vaderland?) het sneeuwt nog geen klein beetje!

Zeno!
29 januari 2004, 00:34
http://www.indegloria.be/Pix/Aflev/Afl1/Afl103.jpg

je n'ai pas de culotte! :lol:

http://www.indegloria.be/Pix/Aflev/Afl3/Afl309.jpg

"blikken doooooos!" :lol:

http://www.indegloria.be/Pix/Aflev/Afl5/Afl504.jpg

:lol: :lol:


-- slaapwel --

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 00:38
O ja, Zeno, nu je toch beschonken bent. Geef eens je adres.

Ik ben een lijst aanleggen aanleggen van mensen uit Leuven die ik eens met een bezoekje kan vereren wanneer ik er eindelijk geraak.

Zeno!
29 januari 2004, 00:40
O ja, Zeno, nu je toch beschonken bent. Geef eens je adres.

Ik ben een lijst aanleggen aanleggen van mensen uit Leuven die ik eens met een bezoekje kan vereren wanneer ik er eindelijk geraak.

Grote Markt 1 ('t is nogal een groot huis met 6 torentjes op)

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 00:46
O ja, Zeno, nu je toch beschonken bent. Geef eens je adres.

Ik ben een lijst aanleggen aanleggen van mensen uit Leuven die ik eens met een bezoekje kan vereren wanneer ik er eindelijk geraak.

Grote Markt 1 ('t is nogal een groot huis met 6 torentjes op)

Say, je bent toch niet die kerel waar ik 2 maand geleden een koffie aan gegeven heb? (Nadat ie er iets teveel lichaamssappen mee had vermengd)

Dies
29 januari 2004, 01:16
1. ik wacht gewoon op dat stukske vlees van de raf
2. kijk eens buiten hé (of zijt ge niet in uw tederbemide vaderland?) het sneeuwt nog geen klein beetje!
1) Aaahja, die Raf is toch ne lieve jongen hé.
2) Neen, ik zit momenteel in Australië en hier schijnt de zon nogal hard. 8)

Yep, Dies, opt moment ligt hier wel wat sneeuw. Beetje anders dan bij jullie ... waar het nu om en bij de 30 graden moet zijn :lol: .
Het is hier inderdaad ongeveer een 30°C :wink:

P.S. Gaat er nu vanaf nu elke dag iemand zich zatzuipen om vervolgens het forum te voorzien van hoogstaande, intellectuele en humoristische berichten?!
P.P.S. Aangebrande hoe zit het met uw strijd tegen de koala's?

Maus
29 januari 2004, 01:18
1. ik wacht gewoon op dat stukske vlees van de raf
2. kijk eens buiten hé (of zijt ge niet in uw tederbemide vaderland?) het sneeuwt nog geen klein beetje!
1) Aaahja, die Raf is toch ne lieve jongen hé.
2) Neen, ik zit momenteel in Australië en hier schijnt de zon nogal hard. 8)

Yep, Dies, opt moment ligt hier wel wat sneeuw. Beetje anders dan bij jullie ... waar het nu om en bij de 30 graden moet zijn :lol: .
Het is hier inderdaad ongeveer een 30°C :wink:

P.S. Gaat er nu vanaf nu elke dag iemand zich zatzuipen om vervolgens het forum te voorzien van hoogstaande, intellectuele en humoristische berichten?!P.P.S. Aangebrande hoe zit het met uw strijd tegen de koala's?

Ik ben kandidaat voor vrijdag. Vrijdagmorgen (voor jou vrijdagavond dus) is mijn laatste exaam!

Brabo
29 januari 2004, 01:26
P.S. Gaat er nu vanaf nu elke dag iemand zich zatzuipen om vervolgens het forum te voorzien van hoogstaande, intellectuele en humoristische berichten?!

:) Zoiets dacht ik ook al.
Wel een goed systeem, dankzij die zatte berichten missen we Paulus wat minder.

Wiens beurt is het donderdag trouwens?

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 01:45
P.S. Gaat er nu vanaf nu elke dag iemand zich zatzuipen om vervolgens het forum te voorzien van hoogstaande, intellectuele en humoristische berichten?!

:) Zoiets dacht ik ook al.
Wel een goed systeem, dankzij die zatte berichten missen we Paulus wat minder.

Wiens beurt is het donderdag trouwens?

Ik ben nu al begonnen hem te vervangen. Pijn.. hart.. <explosie>

<As verzamelt zich>

<Wederopstanding>

Dies
29 januari 2004, 01:49
<Wederopstanding>
Hoeveel van die levens hebt gij zo eigenlijk seg? Dat kan toch allemaal niet goed voor uw jonge hart zijn als ge het mij vraagt zenne.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 01:56
P.P.S. Aangebrande hoe zit het met uw strijd tegen de koala's?

Well jeez Dias, I though yee'd never ask..

Er is goed nieuws en slecht nieuws. Ter ere van de traditie beginnen we met een vodka en het slechte nieuws: De troepen van Le Mouvement olv Opperchoala T'sjing "alias Den Buidel" hebben het merendeel van de boerderijen in een of ander land in zuidelijk Afrika overgenomen. De enige die nog standhoudt is die maffe Darwin, die aangezien de Koala's zich collectief hebben bekeerd tot de islam, naar ginder is getrokken en zijn tenten heeft opgezet. Blijkbaar zat in zijn zak met geweren Circe. Het gevolg is dat ze nu geen kalashnikovs meer hebben. Wat niet wil zeggen dat de Koala's allen in een straal rond haar lopen. Wanneer zij tekeergaat, zo weten ook deze groenvreters, kan je maar beter uw biezen pakken. Enfin, het goede nieuws is dat ze, omdat ze al de boerderijen in hun bezit hebben, hun eis tot herverdeling van het land laten vallen.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:00
P.P.S. Aangebrande hoe zit het met uw strijd tegen de koala's?

Well jeez Dias, I though yee'd never ask..

Er is goed nieuws en slecht nieuws. Ter ere van de traditie beginnen we met een vodka en het slechte nieuws: De troepen van Le Mouvement olv Opperchoala T'sjing "alias Den Buidel" hebben het merendeel van de boerderijen in een of ander land in zuidelijk Afrika overgenomen. De enige die nog standhoudt is die maffe Darwin, die aangezien de Koala's zich collectief hebben bekeerd tot de islam, naar ginder is getrokken en zijn tenten heeft opgezet. Blijkbaar zat in zijn zak met geweren Circe. Het gevolg is dat ze nu geen kalashnikovs meer hebben. Wat niet wil zeggen dat de Koala's allen in een straal rond haar lopen. Wanneer zij tekeergaat, zo weten ook deze groenvreters, kan je maar beter uw biezen pakken. Enfin, het goede nieuws is dat ze, omdat ze al de boerderijen in hun bezit hebben, hun eis tot herverdeling van het land laten vallen.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:00
P.P.S. Aangebrande hoe zit het met uw strijd tegen de koala's?

Well jeez Dias, I though yee'd never ask..

Er is goed nieuws en slecht nieuws. Ter ere van de traditie beginnen we met een vodka en het slechte nieuws: De troepen van Le Mouvement olv Opperchoala T'sjing "alias Den Buidel" hebben het merendeel van de boerderijen in een of ander land in zuidelijk Afrika overgenomen. De enige die nog standhoudt is die maffe Darwin, die aangezien de Koala's zich collectief hebben bekeerd tot de islam, naar ginder is getrokken en zijn tenten heeft opgezet. Blijkbaar zat in zijn zak met geweren Circe. Het gevolg is dat ze nu geen kalashnikovs meer hebben. Wat niet wil zeggen dat de Koala's allen in een straal rond haar lopen. Wanneer zij tekeergaat, zo weten ook deze groenvreters, kan je maar beter uw biezen pakken. Enfin, het goede nieuws is dat ze, omdat ze al de boerderijen in hun bezit hebben, hun eis tot herverdeling van het land laten vallen.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:05
P.P.S. Aangebrande hoe zit het met uw strijd tegen de koala's?

Well jeez Dias, I though yee'd never ask..

Er is goed nieuws en slecht nieuws. Ter ere van de traditie beginnen we met een vodka en het slechte nieuws: De troepen van Le Mouvement olv Opperchoala T'sjing "alias Den Buidel" hebben het merendeel van de boerderijen in een of ander land in zuidelijk Afrika overgenomen. De enige die nog standhoudt is die maffe Darwin, die aangezien de Koala's zich collectief hebben bekeerd tot de islam, naar ginder is getrokken en zijn tenten heeft opgezet. Blijkbaar zat in zijn zak met geweren Circe. Het gevolg is dat ze nu geen kalashnikovs meer hebben. Wat niet wil zeggen dat de Koala's allen in een straal rond haar lopen. Wanneer zij tekeergaat, zo weten ook deze groenvreters, kan je maar beter uw biezen pakken. Enfin, het goede nieuws is dat ze, omdat ze al de boerderijen in hun bezit hebben, hun eis tot herverdeling van het land laten vallen.

Brabo
29 januari 2004, 02:08
Sorry Aangebrande, maar je zult wel wat straffere zaken moeten bedenken dan driedubbel posten van berichten of het openen van steeds dezelfde thread in alle mogelijke subfora om Paulus te vervangen.

Na dat zinnetje getypt te hebben beschouw ik je plots als één van de grootste voorvechters van de moderne kunst.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:09
Ooooh mijn god!

Ik ben erin geslaagd een vierdubbele post te plaatsen!

Dat niemand deze aanrake! Het is even zeldzaam als een snorloos koalawijfje.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:10
Sorry Aangebrande, maar je zult wel wat straffere zaken moeten bedenken dan driedubbel posten van berichten of het openen van steeds dezelfde thread in alle mogelijke subfora.

Na dat zinnetje getypt te hebben beschouw ik je plots als één van de grootste voorvechters van de moderne kunst.

Bericht op komst, het gaat alleen traag vandaag.

Brabo
29 januari 2004, 02:15
Sorry Aangebrande, maar je zult wel wat straffere zaken moeten bedenken dan driedubbel posten van berichten of het openen van steeds dezelfde thread in alle mogelijke subfora om Paulus te vervangen.

Na dat zinnetje getypt te hebben beschouw ik je plots als één van de grootste voorvechters van de moderne kunst.

Bericht op komst, het gaat alleen traag vandaag.

Wijziging van mijn bericht op komst, het gaat alleen wat traag vandaag. :)

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:18
Bericht op komst, het gaat alleen traag vandaag.

Wijziging van mijn bericht op komst, het gaat alleen wat traag vandaag. :)

Ligt aan mijn ongeduld: Had 3 vensters tegelijk openstaan.

Brabo
29 januari 2004, 02:29
Wijziging van mijn bericht op komst, het gaat alleen wat traag vandaag. :)

Ligt aan mijn ongeduld: Had 3 vensters tegelijk openstaan.

Het ligt inderdaad aan die drie venstertjes van jou.
(Daar is niks van aan, maar het is het beste voor iedereen: wij hebben een zondebok, jij wordt bevestigd in je eigendunk.)

Goed, wat was nu dat bericht van je dat op komst was?
(Nee, ik heb niks beters te doen dan erop te wachten. Enfin, jawel, maar ik heb geen zin om iets beters te doen.)

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:37
Dit is een waardeloze kloon.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:39
Ligt aan mijn ongeduld: Had 3 vensters tegelijk openstaan.

Het ligt inderdaad aan die drie venstertjes van jou.
(Daar is niks van aan, maar het is het beste voor iedereen: wij hebben een zondebok, jij wordt bevestigd in je eigendunk.)

Goed, wat was nu dat bericht van je dat op komst was?
(Nee, ik heb niks beters te doen dan erop te wachten. Enfin, jawel, maar ik heb geen zin om iets beters te doen.)

Ik wil geen zeepbellen stukschieten met irreële kauwgum

Maar de gebeurtenis haalde de verkenner in.


Oftewel: Het bericht waarvan sprake staat ervoor.

O ja: Ter oplossing van je probleem: Wikkel jezelf in nat keukenpapier in een kamer vol met spiegels. Als enige ontspanning lik je elke 3 minuten aan een lekstok. Een slang vergroot het effect.

Brabo
29 januari 2004, 02:43
Het ligt inderdaad aan die drie venstertjes van jou.
(Daar is niks van aan, maar het is het beste voor iedereen: wij hebben een zondebok, jij wordt bevestigd in je eigendunk.)

Goed, wat was nu dat bericht van je dat op komst was?
(Nee, ik heb niks beters te doen dan erop te wachten. Enfin, jawel, maar ik heb geen zin om iets beters te doen.)

Ik wil geen zeepbellen stukschieten met irreële kauwgum

Maar de gebeurtenis haalde de verkenner in.


Oftewel: Het bericht waarvan sprake staat ervoor.

O ja: Ter oplossing van je probleem: Wikkel jezelf in nat keukenpapier in een kamer vol met spiegels. Als enige ontspanning lik je elke 3 minuten aan een lekstok. Een slang vergroot het effect.
Mag dat een gewone huis-, tuin- en keukenslang zijn?
Ben je trouwens zeker dat het de meest doeltreffende manier is om met Koala's af te rekenen? Niet dat ik je niet vertrouw, maar ik heb de meeste van dit soort middeltjes al geprobeerd en geen van alleen bleek effectief.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:46
Ik wil geen zeepbellen stukschieten met irreële kauwgum

Maar de gebeurtenis haalde de verkenner in.


Oftewel: Het bericht waarvan sprake staat ervoor.

O ja: Ter oplossing van je probleem: Wikkel jezelf in nat keukenpapier in een kamer vol met spiegels. Als enige ontspanning lik je elke 3 minuten aan een lekstok. Een slang vergroot het effect.
Mag dat een gewone huis-, tuin- en keukenslang zijn?
Ben je trouwens zeker dat het de meest doeltreffende manier is om met Koala's af te rekenen? Niet dat ik je niet vertrouw, maar ik heb de meeste van dit soort middeltjes al geprobeerd en geen van alleen bleek effectief.

Van de Koala's raak je ermee niet af. Integendeel zou ik zeggen. Ik was slechts aan het pogen je in staat te stellen leukere dingen te doen.

Brabo
29 januari 2004, 02:49
Van de Koala's raak je ermee niet af. Integendeel zou ik zeggen. Ik was slechts aan het pogen je in staat te stellen leukere dingen te doen.

Als dat je idee is van leuke dingen doen...


Ik begrijp plots een stuk beter waarom je hier voortdurend zit.

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 02:50
Van de Koala's raak je ermee niet af. Integendeel zou ik zeggen. Ik was slechts aan het pogen je in staat te stellen leukere dingen te doen.

Als dat je idee is van leuke dingen doen...


Ik begrijp plots een stuk beter waarom je hier voortdurend zit.

Ik heb zin in een nachtwandeling. De hemel ziet roze vandaag.

Lange tijd geen sneeuw gezien, voelt vreemd aan.

Als ik maar geen Turken tegenkom.

Zeno!
29 januari 2004, 14:05
Sorry voor gisteren, hé mensen... :oops:

Maar de combinatie van vermoeidheid (na 3 weken examens), de vreugde van "het is gedaan", en een beetje alcohol heeft soms een vreemd effect op mensen.

Maar ik zal me gedragen nu. :oops: 8)

Aangebrande Phönix
29 januari 2004, 14:09
Sorry voor gisteren, hé mensen... :oops:

Maar de combinatie van vermoeidheid (na 3 weken examens), de vreugde van "het is gedaan", en een beetje alcohol heeft soms een vreemd effect op mensen.

Maar ik zal me gedragen nu. :oops: 8)

In een oneindige goedheid schenk ik u vergiffenis.

Ga en vermenigvuldig.

Maus
29 januari 2004, 14:10
Sorry voor gisteren, hé mensen... :oops:

Maar de combinatie van vermoeidheid (na 3 weken examens), de vreugde van "het is gedaan", en een beetje alcohol heeft soms een vreemd effect op mensen.

Maar ik zal me gedragen nu. :oops: 8)

Ik hoop dat "een beetje alcohol" een understatement is :D ! Int vervolg wat oppassen met dat "water", thad evengoed een fles "javel" kunnen zijn, die je had binnengekapt.

Zeno!
2 februari 2004, 21:49
Sorry voor gisteren, hé mensen... :oops:

Maar de combinatie van vermoeidheid (na 3 weken examens), de vreugde van "het is gedaan", en een beetje alcohol heeft soms een vreemd effect op mensen.

Maar ik zal me gedragen nu. :oops: 8)

Ik hoop dat "een beetje alcohol" een understatement is :D ! Int vervolg wat oppassen met dat "water", thad evengoed een fles "javel" kunnen zijn, die je had binnengekapt.

Bier is geel hoor :wink: En die shooterkes, tja... :oops:

groentje
15 februari 2004, 17:54
Ik was pas zat bij eerste vergadering, waar enkele flessen wijn zijn gekraakt. En eergisteren nacht, bij iemand die voor zijn 25e een vat gaf (voor slechts enkele mensen, dus het was een zatte bedoening)