PDA

View Full Version : Kunnen Hollanders (uit Den Haag) lachen?


ydde
28 januari 2004, 10:19
Belgen begot, ik bedoel alle soorten Belgen (Vlamingen, walen, genaturaliseerden, witte, zwarte, Oost-kantoners, Aalstenaars, zelfs thePiano's, als is dat bij deze laatsten uiterst zelden het geval!) kunnen lachen; Dat gaat van flauw glimlachen over schateren tot bijna-dood-vallen van ...
Hollanders daarentegen, zijn de grootste zuurpruimen op deze aardkloot; ze kunnen amper grijnzen (als ze de super-lotto winnen bvb.) maar dat doen ze practisch nooit. Vooral de Sint Gravenhagenaren zijn geboren misantropen, ze blinken uit in hang-lipperij en zijn totaal ongenietbaar ...
Geef mij maar een Vlaming zenne!

Antoon
28 januari 2004, 10:23
:roll:

The Paulus Experience
28 januari 2004, 10:37
:roll:

uit Den Haag, Entoown? :wink: :lol: :lol: :lol: <= smakelijke Belgische schaterlach

DaBlacky
28 januari 2004, 13:18
Belgen begot, ik bedoel alle soorten Belgen (Vlamingen, walen, genaturaliseerden, witte, zwarte, Oost-kantoners, Aalstenaars, zelfs thePiano's, als is dat bij deze laatsten uiterst zelden het geval!) kunnen lachen; Dat gaat van flauw glimlachen over schateren tot bijna-dood-vallen van ...
Hollanders daarentegen, zijn de grootste zuurpruimen op deze aardkloot; ze kunnen amper grijnzen (als ze de super-lotto winnen bvb.) maar dat doen ze practisch nooit. Vooral de Sint Gravenhagenaren zijn geboren misantropen, ze blinken uit in hang-lipperij en zijn totaal ongenietbaar ...
Geef mij maar een Vlaming zenne!

Huur een optreden van Hans Teeuwen op video en verbaas uw eigen...

Antoon
28 januari 2004, 13:29
:roll:

uit Den Haag, Entoown? :wink: :lol: :lol: :lol: <= smakelijke Belgische schaterlach

Nope, rasechte Vlaming.

ossaert
28 januari 2004, 15:58
Belgen begot, ik bedoel alle soorten Belgen (Vlamingen, walen, genaturaliseerden, witte, zwarte, Oost-kantoners, Aalstenaars, zelfs thePiano's, als is dat bij deze laatsten uiterst zelden het geval!) kunnen lachen; Dat gaat van flauw glimlachen over schateren tot bijna-dood-vallen van ...
Hollanders daarentegen, zijn de grootste zuurpruimen op deze aardkloot; ze kunnen amper grijnzen (als ze de super-lotto winnen bvb.) maar dat doen ze practisch nooit. Vooral de Sint Gravenhagenaren zijn geboren misantropen, ze blinken uit in hang-lipperij en zijn totaal ongenietbaar ...
Geef mij maar een Vlaming zenne!

Dit vind ik een bijzonder flauwe streek, ydde, maar staat u mij even toe om één en ander te verduidelijken.

1. Ik ben geen Nederlander. Mensen die al iets langer op dit forum rondhangen, weten best dat ik een Vlaming ben die in Nederland woont en werkt.

2. 'Sint Gravenhage', waar haalt u dat vandaan. De oorspronkelijke naam van die stad is 's-Gravenhage en die wordt nu nog gebruikt in iets officiëlere aangelegenheden, terwijl de gangbare naam 'Den Haag' is.

3. Ik heb wel degelijk gevoel voor humor, maar blijkbaar niet het uwe. Als u het grappig vindt om iemand met de nick 'ossaert' te bestempelen als 'ossekopos' of 'ossehoofd', dan vind ik dat niet bijzonder geslaagd, zeker wanneer u daarna mensen gaat bestempelen als humorloos. U was waarschijnlijk in uw lagere-schooljaren het jongetje dat dubbel ging voor het 'Titicaca-meer', nu nog spreekt over 'José De Her-Cauwer' en, kort gesteld, de musjamarramarra-'t-is-niet-omda-'k-wijs-da-ge-moet-kijken-humorist bent, niet? Persoonlijk voel ik iets meer voor het tongue-in-cheek en het iets absurdere soort humor, een fijne woordspeling, een gevatte opmerking, een geslaagde satire... maar dat ligt blijkbaar niet in uw straatje. 'Twee Straten Verder' nog gezien, onlangs?

4. Nee, ik druk niet op de blauwe knop, dat gun ik u niet.

5. Voor de mensen die niet weten waarover het gaat, zie pp.1-2 van het topic 'Polyglot'.

Zeno!
28 januari 2004, 16:14
U was waarschijnlijk in uw lagere-schooljaren het jongetje dat dubbel ging voor het 'Titicaca-meer', nu nog spreekt over 'José De Her-Cauwer' en, kort gesteld,

:lol: :lol: :lol:

de musjamarramarra-'t-is-niet-omda-'k-wijs-da-ge-moet-kijken-humorist bent, niet? .

Hela, geen kwaad woord over Buiten de Zone hé! 8)

Distel
28 januari 2004, 16:18
U was waarschijnlijk in uw lagere-schooljaren het jongetje dat dubbel ging voor het 'Titicaca-meer', nu nog spreekt over 'José De Her-Cauwer' en, kort gesteld,

:lol: :lol: :lol:

de musjamarramarra-'t-is-niet-omda-'k-wijs-da-ge-moet-kijken-humorist bent, niet? .

Hela, geen kwaad woord over Buiten de Zone hé! 8)

Ge moogt een kwaad woord over BdZ zeggen,
Ge moogt een liedje zingen,

MAAR GE MOOGT VOORAL NI BEWEGEN!!!!!! NI BEWEGEN!!!!!

ydde
28 januari 2004, 16:45
ossaert:
Dit vind ik een bijzonder flauwe streek, ydde ...
't Ja wat kunt ge verwachten van een flauwe plezante?
Ik ben geen Nederlander.
Oef ... waarom zijt gij dan op Uw teen getrapt?
'Sint Gravenhage', waar haalt u dat vandaan.
Serieuze misser van mij, dat moet ik bekennen. :oops:
Ik heb wel degelijk gevoel voor humor, maar blijkbaar niet het uwe.
Da's duidelijk.
Als u het grappig vindt om iemand met de nick 'ossaert' te bestempelen als 'ossekopos' of 'ossehoofd', dan vind ik dat niet bijzonder geslaagd, zeker wanneer u daarna mensen gaat bestempelen als humorloos. U was waarschijnlijk in uw lagere-schooljaren het jongetje dat dubbel ging voor het 'Titicaca-meer', nu nog spreekt over 'José De Her-Cauwer' en, kort gesteld, de musjamarramarra-'t-is-niet-omda-'k-wijs-da-ge-moet-kijken-humorist bent, niet?
Ja, maar daarom ben ik ook maar arbeider ziet ge...Persoonlijk voel ik iets meer voor het tongue-in-cheek en het iets absurdere soort humor, een fijne woordspeling, een gevatte opmerking, een geslaagde satire... maar dat ligt blijkbaar niet in uw straatje. 'Twee Straten Verder' nog gezien, onlangs?
'k Kon niet, ik moest juist gaan werken ...Nee, ik druk niet op de blauwe knop, dat gun ik u niet.
Dan had ge U wel enorm belachelijk gemaakt ook nietwaar ossaert?
Voor de mensen die niet weten waarover het gaat, zie pp.1-2 van het topic 'Polyglot'.
Ge zijt toch niet verplicht om mee te doen hé ossaert?
A propos, dat (door mij) vet gedrukte versta ik niet!

Zeno!
28 januari 2004, 17:02
Ge moogt een kwaad woord over BdZ zeggen,
Ge moogt een liedje zingen,

MAAR GE MOOGT VOORAL NI BEWEGEN!!!!!! NI BEWEGEN!!!!!

Geweldig toch :lol:

KOFFIEKOEK!! KOFFIEKOEK!! KOFFIEKOEK!!

Filmpje BdZ: http://users.raketnet.nl/buitendezone/2-8/media/betrapt-c.rm

Geluidsbestand "Hasj-ultra" : http://users.raketnet.nl/buitendezone/2-1/media/hash-n.rm

ossaert
28 januari 2004, 17:33
ossaert:
Dit vind ik een bijzonder flauwe streek, ydde ...
't Ja wat kunt ge verwachten van een flauwe plezante?
Ik ben geen Nederlander.
Oef ... waarom zijt gij dan op Uw teen getrapt?
'Sint Gravenhage', waar haalt u dat vandaan.
Serieuze misser van mij, dat moet ik bekennen. :oops:
Ik heb wel degelijk gevoel voor humor, maar blijkbaar niet het uwe.
Da's duidelijk.
Als u het grappig vindt om iemand met de nick 'ossaert' te bestempelen als 'ossekopos' of 'ossehoofd', dan vind ik dat niet bijzonder geslaagd, zeker wanneer u daarna mensen gaat bestempelen als humorloos. U was waarschijnlijk in uw lagere-schooljaren het jongetje dat dubbel ging voor het 'Titicaca-meer', nu nog spreekt over 'José De Her-Cauwer' en, kort gesteld, de musjamarramarra-'t-is-niet-omda-'k-wijs-da-ge-moet-kijken-humorist bent, niet?
Ja, maar daarom ben ik ook maar arbeider ziet ge...Persoonlijk voel ik iets meer voor het tongue-in-cheek en het iets absurdere soort humor, een fijne woordspeling, een gevatte opmerking, een geslaagde satire... maar dat ligt blijkbaar niet in uw straatje. 'Twee Straten Verder' nog gezien, onlangs?
'k Kon niet, ik moest juist gaan werken ...Nee, ik druk niet op de blauwe knop, dat gun ik u niet.
Dan had ge U wel enorm belachelijk gemaakt ook nietwaar ossaert?
Voor de mensen die niet weten waarover het gaat, zie pp.1-2 van het topic 'Polyglot'.
Ge zijt toch niet verplicht om mee te doen hé ossaert?
A propos, dat (door mij) vet gedrukte versta ik niet!

1. Ik voelde mij geviseerd omdat uw uitlatingen duidelijk recht op mij gericht was. U ging ervan uit dat ik Nederlander waren en dacht mij eens goed te kunnen jennen. Ze vallen dan ook niet echt onder de noemer 'humor', maar eerder onder 'pesterig geldingsdrang'.

2. Wat heeft dat arbeider-gedoe er mee te maken? Humor draait vooral om timing, en die van u is niet bijzonder goed. Eenmaal een opmerkingetje maken is nog leuk, tweemaal minder en een derde te veel.

3. Dat van die blauwe knop sloeg vooral op uw opmerking in het andere topic, waarin u nogal fier ging verkondigen dat u nu blijkbaar ook voor de eerste keer geknopt was Wilde u daarom deze flauwe topic opstarten (cf. n° 1, onder 'geldingsdrang')?

4. 'Musjamarramarra' komt uit een fantastische sketch uit het programma 'Buiten de Zone', waarin een vader-humorist dit stopwoord te pas en te onpas gebruikt om grappig te zijn.

5. Ik maak hier geen woord meer aan vuil.

ydde
28 januari 2004, 17:50
ossaert:
Dit vind ik een bijzonder flauwe streek, ydde ...
't Ja wat kunt ge verwachten van een flauwe plezante?
Ik ben geen Nederlander.
Oef ... waarom zijt gij dan op Uw teen getrapt?
'Sint Gravenhage', waar haalt u dat vandaan.
Serieuze misser van mij, dat moet ik bekennen. :oops:
Ik heb wel degelijk gevoel voor humor, maar blijkbaar niet het uwe.
Da's duidelijk.
Als u het grappig vindt om iemand met de nick 'ossaert' te bestempelen als 'ossekopos' of 'ossehoofd', dan vind ik dat niet bijzonder geslaagd, zeker wanneer u daarna mensen gaat bestempelen als humorloos. U was waarschijnlijk in uw lagere-schooljaren het jongetje dat dubbel ging voor het 'Titicaca-meer', nu nog spreekt over 'José De Her-Cauwer' en, kort gesteld, de musjamarramarra-'t-is-niet-omda-'k-wijs-da-ge-moet-kijken-humorist bent, niet?
Ja, maar daarom ben ik ook maar arbeider ziet ge...Persoonlijk voel ik iets meer voor het tongue-in-cheek en het iets absurdere soort humor, een fijne woordspeling, een gevatte opmerking, een geslaagde satire... maar dat ligt blijkbaar niet in uw straatje. 'Twee Straten Verder' nog gezien, onlangs?
'k Kon niet, ik moest juist gaan werken ...Nee, ik druk niet op de blauwe knop, dat gun ik u niet.
Dan had ge U wel enorm belachelijk gemaakt ook nietwaar ossaert?
Voor de mensen die niet weten waarover het gaat, zie pp.1-2 van het topic 'Polyglot'.
Ge zijt toch niet verplicht om mee te doen hé ossaert?
A propos, dat (door mij) vet gedrukte versta ik niet!

1. Ik voelde mij geviseerd omdat uw uitlatingen duidelijk recht op mij gericht was. U ging ervan uit dat ik Nederlander waren en dacht mij eens goed te kunnen jennen. Ze vallen dan ook niet echt onder de noemer 'humor', maar eerder onder 'pesterig geldingsdrang'.

2. Wat heeft dat arbeider-gedoe er mee te maken? Humor draait vooral om timing, en die van u is niet bijzonder goed. Eenmaal een opmerkingetje maken is nog leuk, tweemaal minder en een derde te veel.

3. Dat van die blauwe knop sloeg vooral op uw opmerking in het andere topic, waarin u nogal fier ging verkondigen dat u nu blijkbaar ook voor de eerste keer geknopt was Wilde u daarom deze flauwe topic opstarten (cf. n° 1, onder 'geldingsdrang')?

4. 'Musjamarramarra' komt uit een fantastische sketch uit het programma 'Buiten de Zone', waarin een vader-humorist dit stopwoord te pas en te onpas gebruikt om grappig te zijn.

5. Ik maak hier geen woord meer aan vuil.
Oef ...

Dimitri
28 januari 2004, 18:06
1. Ik voelde mij geviseerd omdat uw uitlatingen duidelijk recht op mij gericht was. U ging ervan uit dat ik Nederlander waren en dacht mij eens goed te kunnen jennen. Ze vallen dan ook niet echt onder de noemer 'humor', maar eerder onder 'pesterig geldingsdrang'.
Vergeef hem de eindeloze onwetendheid die de anti-Hollandse Vlaming/Belg kenmerkt. Laat hen maar lachen om hollandermoppen op het niveau van de jostiband/kleuterschool (de doelgroep voor belgenmoppen in Nederland, voor de duidelijkheid) en 'ocharme' een eenzame Geert Hoste, terwijl het in Nederland stikt van de cabaretiers waar de theaters voor volstromen of de televisie voor aangezet wordt. Echte zuurpruimen, die Hollanders.
Ook grappig om te zien dat Paulus weer eens vooraan staat om het minderwaardigheidscomplex in de verf te zetten dat eigen is aan kleine (anti-hollandse) mannetjes. :wink:

Afijn, zalig zijn de armen van geest, zeker? Zalig om bezig te zien in ieder geval wel.

(Dit zal misschien wel weer arrogant gevonden worden, maar anders komt het waarschijnlijk niet over)

P.S. Buiten de Zone was wel een zeer sterk jeugdprogramma waar ik vroeger altijd naar keek. En ik niet alleen trouwens.

ydde
28 januari 2004, 18:15
Die Hollanders blijven maar zagen hé, joengens toch ... wat een grapjassen ! :lol:

PAJOT
28 januari 2004, 18:22
Die Hollanders blijven maar zagen hé, joengens toch ... wat een grapjassen ! :lol:

Lach met de domme Belgen! Aanschouw het zielige niveau van een Belg! :lol:

Dimitri
28 januari 2004, 18:31
(Dit zal misschien wel weer arrogant gevonden worden, maar anders komt het waarschijnlijk niet over)
Die Hollanders blijven maar zagen hé, joengens toch ... wat een grapjassen ! :lol:
Wederom ijdele hoop.

ydde
28 januari 2004, 18:37
Die Hollanders blijven maar zagen hé, joengens toch ... wat een grapjassen ! :lol:

Lach met de domme Belgen! Aanschouw het zielige niveau van een Belg! :lol:
Jawohl herr vertilgungführer.