PDA

View Full Version : Het zwaarste vliegtuigongeluk in België (LIMBURG) ooit

Recitator
20 november 2002, 14:14
Het zwaarste vliegtuigongeluk in België (LIMBURG) ooit

HASSELT : - Vandaag is een Cessna, een klein propeller vliegtuig met plaats voor twee personen, neergestort op een begraafplaats buiten Hasselt.

Het ongeluk gebeurde om ongeveer één uur deze nacht.

Getuigen verklaarden een rookwolk te hebben gezien, waarna het vliegtuigje zich met veel lawaai op het kerkhof in de grond boorde.

Limburgse reddingswerkers hebben tot nu toe al 1826 lijken geborgen en verwachten er nog meer te vinden zolang het graven doorgaat.

Knuppel
20 november 2002, 21:34

HASSELT : - Vandaag is een Cessna, een klein propeller vliegtuig met plaats voor twee personen, neergestort op een begraafplaats buiten Hasselt.

Getuigen verklaarden een rookwolk te hebben gezien, waarna het vliegtuigje zich met veel lawaai op het kerkhof in de grond boorde.

Limburgse reddingswerkers hebben tot nu toe al 1826 lijken geborgen en verwachten er nog meer te vinden zolang het graven doorgaat.

Mij zullen ze daar nooit tegenkomen al ben ik wat jij insinueert dat ik ben: een niet te snuggere Limburger. Mijn as gaat de zee in. En alle water komt van de zee. Hoop dus maar dat jij nooit Knuppel proeft als jij je mond spoelt na het tandenpoetsen. :P

Derk de Tweede
25 juli 2007, 16:32

Da's een oude mop! 8-)

Kay_
25 juli 2007, 18:41
Da's een oude mop! 8-)

Wel een goeie :-P

Jazeker
25 juli 2007, 19:19
http://www.tribuneindia.com/2003/20030922/punjab.jpg