PDA

View Full Version : De slechtste film aller tijden is...


Tantist
2 april 2007, 21:02
Volgens mij toch:

Hercules:

http://www.youtube.com/watch?v=jDPocNKRCbI

En volgens u?

Dronkoers
2 april 2007, 21:08
Star Wars, absolute nummer 1

Vorenus
2 april 2007, 21:09
De intro ziet er nochtans goed uit.

De slechtste film, ik weet het niet. Ik zie alleen maar naar films die in mijn ogen goed zijn.

Als ik er dan toch ene moet kieze, alle bleitfilms.

vercetti
2 april 2007, 21:09
http://www.youtube.com/watch?v=zT6akoSCzpw

Alhoewel Lost in La Mancha ook op geen kl*ten trok.

kiko
2 april 2007, 21:20
http://www.youtube.com/watch?v=zT6akoSCzpw

Alhoewel Lost in La Mancha ook op geen kl*ten trok.
Is een documentaire, geen film. En was een interessante documentaire trouwens.

nubian
2 april 2007, 21:21
oa.The Postman met Kevin Costner

Mitgard
2 april 2007, 21:31
Star Wars

welke?

Dronkoers
2 april 2007, 21:31
welke?

Allemaal

Mitgard
2 april 2007, 21:43
Allemaal

8O

episode IV, V en VI zijn CULT!

Mitgard
2 april 2007, 21:45
on topic:

lord of the rings (allemaal)

nubian
2 april 2007, 21:50
Don't mess met Star Wars & The Lord of The Rings:evil:
on topic :"The Visitation"

van Maerlant
2 april 2007, 22:02
Mmmh, er zijn er zoveel, hé...
FF een gooi doen:
the Cave
Blood Feast
Halloween (allemaal)
D.N.A
Saw III
Constantine

Tavek
2 april 2007, 22:06
Jason X

serieus, wichten vermoorden door ze kapot te meppen in hun slaapzak, dat is begaaid.....

Praetorian
2 april 2007, 22:25
De meeste rampenfilms. Uitgezonderd "the day after tomorrow" wegens briljante virtuele landschappen. -> http://www.sptimes.com/2004/05/31/images/large/FLO_3_ex31day_NYET34_0531.jpg

van Maerlant
2 april 2007, 22:27
Jason X

serieus, wichten vermoorden door ze kapot te meppen in hun slaapzak, dat is begaaid.....

Voor één keer ga ik akkoord met u. Het ergste was toen hij tot leven gewekt werd door die machine, en de slachtoffers van dienst als een futuristische robot te lijf ging.

Nu, ik ben nooit fan geweest van de Friday the 13th reeks. Geef mij maar Freddy, als het op eighties horror aankomt ;-)

van Maerlant
2 april 2007, 22:28
De meeste rampenfilms. Uitgezonderd "the day after tomorrow" wegens briljante virtuele landschappen. -> http://www.sptimes.com/2004/05/31/images/large/FLO_3_ex31day_NYET34_0531.jpg

Wanneer ze achtervolgd worden door de vorst -> één woord: zielig.

Praetorian
2 april 2007, 22:29
Wanneer ze achtervolgd worden door de vorst -> één woord: zielig.
casting en verhaal zijn "niet optimaal". Muziek en landschappen zijn zeer genietbaar, daar is die film beter dan de rest van dat genre.

Pieke
2 april 2007, 22:33
oa.The Postman met Kevin Costner

een draak van een film. En ik heb die gvd ook nog uitgekeken ook.

Praetorian
2 april 2007, 22:35
een draak van een film. En ik heb die gvd ook nog uitgekeken ook.
http://perso.orange.fr/kwik-e-simpsons/wallpapers/nelson-1024x768.gif

nubian
2 april 2007, 22:37
een draak van een film. En ik heb die gvd ook nog uitgekeken ook. dan zijn we met twee,'k wou het nog een kans geven maar ja...te laat:lol:

Praetorian
2 april 2007, 22:39
dan zijn we met twee,'k wou het nog een kans geven maar ja...te laat:lol:
Nelson lacht jou ook uit. :-P

nubian
2 april 2007, 22:43
Nelson lacht jou ook uit. :-PIk verdien het :lol:
on topic: Highlander III was een grote teleurstelling

van Maerlant
2 april 2007, 22:43
Highlander is niet macho :(

Weezer
2 april 2007, 22:48
Zowat alle parodiefilms. Zoals Silence of the hams, Plump Fiction en dat soort ongein.

van Maerlant
2 april 2007, 22:51
Zowat alle parodiefilms. Zoals Silence of the hams, Plump Fiction en dat soort ongein.

100% akkoord.

nubian
2 april 2007, 22:52
Mmmh, er zijn er zoveel, hé...
FF een gooi doen:
the Cave
Blood Feast
Halloween (allemaal)
D.N.A
Saw III
Constantine

Halloween, Friday the 13th !!!van Maerlant met alle respect iedereen weet dat dit cult is.;-)

van Maerlant
2 april 2007, 22:54
Halloween, Friday the 13th !!!van Maerlant met alle respect iedereen weet dat dit cult is.;-)

:evil::evil:
Nee! Slechte films!!
:evil::evil:

Piet Hein
2 april 2007, 22:55
the truman show gewoon zielig.

van Maerlant
2 april 2007, 22:56
the truman show gewoon zielig.

Nah, vond ik nog goed.

C uit W
2 april 2007, 22:58
Volgens mij toch:

Hercules:

http://www.youtube.com/watch?v=jDPocNKRCbI

En volgens u?
Als je goed kijkt naar de onderkant van uw scherm op de 28e seconde zal je terugkomen op uw woorden.

nubian
2 april 2007, 23:00
:evil::evil:
Nee! Slechte films!!
:evil::evil:
allé vertel me eens.... wat vind jij dan wel goed Baantjer?;-)

van Maerlant
2 april 2007, 23:03
allé vertel me eens.... wat vind jij dan wel goed Baantjer?;-)

Van horror? Nightmare on Elm Street, tiens!

http://www.moviegids.be/index.cfm/docpTofq0KD2suV0+prYKbWxQ==

baseballpolitieker
2 april 2007, 23:10
Als je goed kijkt naar de onderkant van uw scherm op de 28e seconde zal je terugkomen op uw woorden.Eén woord...MANIAK!

nubian
2 april 2007, 23:14
Van horror? Nightmare on Elm Street, tiens!

http://www.moviegids.be/index.cfm/docpTofq0KD2suV0+prYKbWxQ==
Goede keus, maar vergeet niet dat de film Halloween de grondlegger is 'slasher' horror-subgenre films;-)
on topic: remakes van KingKong en Superman, pure Hollywoodverkrachting van deze klassierkers had men ervan afgebleven.

van Maerlant
2 april 2007, 23:16
Maar die reeks is niet griezelig. Gewoon...flauw.

Hertog van Gelre
2 april 2007, 23:24
Ik verdien het :lol:
on topic: Highlander III was een grote teleurstelling
Ha! 3 een teleurstelling? En Highlander 2 vond je wel goed?

Boadicea
2 april 2007, 23:28
Ha! 3 een teleurstelling? En Highlander 2 vond je wel goed?

Ik vond 1 redelijk. 3 viel nog mee, maar 2 vond ik absoluut op niets trekken.

De slechtste film aller tijden? Pfff ... eigenlijk vind ik die filmpjes die Jan Verheyen soms voostelt in "Filmnight special" best leuk. Ze zijn slecht, maar toch blijf je er naar kijken.

Elke film heeft wel iets, maar persoonlijk kreeg ik bij het zien van "Mortal Combat" continu de neiging om de controller te zoeken.
Bij "Tomb Raider" had ik dat iets minder.

Jazeker
2 april 2007, 23:32
Van horror? Nightmare on Elm Street, tiens!

http://www.moviegids.be/index.cfm/docpTofq0KD2suV0+prYKbWxQ==

De eerste was goed. De tweede niet echt. De derde was qua formule anders en ligt wel goed bij tieners. Delen 4,5 en 6 waren zielig.

Duvelke
2 april 2007, 23:54
Wanneer ze achtervolgd worden door de vorst -> één woord: zielig.
ale jong das toch zaleg dat ze zo rap moeten zijn?
ok, niet echt realistisch, but who cares? :lol:

Jazeker
2 april 2007, 23:58
Iemand zin om een "goede films" draad op te starten? Nu ik Nightmare on Elm Street hier zie staan in welke versie dan ook, denk ik dat we een draadje met goede platte films moeten hebben.

Savatage
3 april 2007, 00:05
De eerste was goed. De tweede niet echt. De derde was qua formule anders en ligt wel goed bij tieners. Delen 4,5 en 6 waren zielig.

Dito. 3 was ook nog goed, zeker het verhaal, maar de vervolgen daarna zijn maar zwakjes.

maddox
3 april 2007, 06:00
Bof, echt slecht, zo slecht dat ze hilarisch zijn. Pak de Ed Wood films. Met Plan 9 from outer space als grandioze koploper. Maar Attack of the Killer Tomatoes is ook een pareltje van onkunde.

Van de Highlanders is er maar 1 goed, en da's de 1. 2 heeft met de hele cyclus geen drol te maken, en 3 was met moeite een slap afkooksel.

Apocalyps
3 april 2007, 06:19
Signs
Alien: Resurrection
Alien³

Zwartengeel
3 april 2007, 06:27
Met stip op één: Evil Dead. Ronduit belachelijke film gewoon.

Djiezes
3 april 2007, 07:03
Ik vond Evil Dead zaaaaaaalig :-)

Slechtste film aller tijden: The Core

Derk de Tweede
3 april 2007, 15:24
Alle Nederlandse films waar zonodig een paar borsten (of meer) moet worden vertoond.
Turks fruit, Naakt over de schutting, Emanuelle, etc, etc, etc.

nubian
3 april 2007, 15:26
McGyver the movie

jurgen79
3 april 2007, 15:28
One night in Paris :oops:

fox
3 april 2007, 16:02
-Lawnmower man
-Battlefield earth
-Hercules in NY (Arnie kan niet acteren, maar dit slaat echt alles)
-Police Academy 1 tot 87

Tantist
3 april 2007, 16:25
8O

episode IV, V en VI zijn CULT!

kul ja

Tantist
3 april 2007, 16:26
Wanneer ze achtervolgd worden door de vorst -> één woord: zielig.

Meestal is dat een politieke thriller dan ;-)

Dr. Strangelove
3 april 2007, 17:24
Ik twijfel tussen Battlefield Earth en The da Vinci Code.

van Maerlant
3 april 2007, 17:25
Ik twijfel tussen Battlefield Earth en The da Vinci Code.

Dan vind ik Battlefield Earth nog 10 keer beter :lol:

Zwartengeel
3 april 2007, 17:38
- Alle sequels van de eerste 'Rocky' en de hele 'Rambo'-santekraam (kortweg, het gros van het oeuvre van Stallone)
- Idem voor alle rommel met 'superheroes' Steven Seagal en Chuck Norris

Weezer
3 april 2007, 18:08
Een paar maanden geleden naar 'The Wicker Man' met Nicolas Cage geweest. Wat een boutfilm was dat zeg! En tot mijn verbazing werd'ie groot uitgestald in de videotheek waar ik altijd heenga.

Raven
3 april 2007, 18:31
http://www.youtube.com/watch?v=jDPocNKRCbI


WTF is da!?

Maar de film Farenheit 9/11 was erger

Dronkoers
3 april 2007, 18:44
Kill Bill 1 & 2 was ook zo boring, man... nog geen 10 minuten kunnen zien.

Kim
3 april 2007, 19:46
Kill Bill 1 & 2 was ook zo boring, man... nog geen 10 minuten kunnen zien.

Ik vond die wel best goed (was de eerste film gaan zien tussen een paar uurtjes psychologie door en de colleges achteraf waren eens zo boeiend :-P).

DenMathias
3 april 2007, 22:30
Weg met 2001: A space odyssey.
De filmliefhebbers zullen me er misschien voor lynchen, maar dat was nu eens de saaiste film die ik ooit gezien heb.

Doe me maar een 'Doctor Strangelove' in de plaats ;-)

nubian
3 april 2007, 22:50
The Bodyguard
Sound of music
From Dusk Till Dawn 2

Dronkoers
4 april 2007, 05:31
Elke zondagmiddagfilm op VTM

Patriot!
4 april 2007, 14:05
The Count of Montechristo is zonder twijfel de grootste draak die ooit gemaakt is. Het magnifieke boek van Dumas wordt zomaar totaal herschreven tot een zielig verhaaltje dat ermee eindigt dat Dantès gewoon zijn belager doodschiet. :roll:

Van hetzelfde kaliber: TROY. Ik ben niet van mening dat films tot op de letter de eventuele literaire brontekst moeten volgen, maar dit er gewoon over, vooral omdat er geclaimd wordt dat deze film gebaseerd was op de Ilias! Zelden zo'n hollywood-bagger gezien. Homeros zou zich omdraaien in zijn graf als hij dit onding zou zien. Ik herinner me ook nog dat ik in die tijd nog in het middelbaar zat, en een geshoqueerde lerares Latijn een - terecht - woedende tirade afstak tegen deze gruwelijke film. :lol:

fox
4 april 2007, 14:17
Deze was ik uit het oog verloren maar gisteren heb ik er ergens een reclamespotje van gezien tijdens het zappen: The Passion of the Christ. Deze film is pas hallucinant slecht. De stoppen moeten echt volledig doorgedraaid zijn bij Mel Gibson toen hij dit gedrocht aan het maken was.

van Maerlant
4 april 2007, 15:01
Deze was ik uit het oog verloren maar gisteren heb ik er ergens een reclamespotje van gezien tijdens het zappen: The Passion of the Christ. Deze film is pas hallucinant slecht. De stoppen moeten echt volledig doorgedraaid zijn bij Mel Gibson toen hij dit gedrocht aan het maken was.

:roll:

baseballpolitieker
4 april 2007, 15:11
Deze was ik uit het oog verloren maar gisteren heb ik er ergens een reclamespotje van gezien tijdens het zappen: The Passion of the Christ. Deze film is pas hallucinant slecht. De stoppen moeten echt volledig doorgedraaid zijn bij Mel Gibson toen hij dit gedrocht aan het maken was.Wanneer slaan zijn stoppen eens niet door...

nubian
4 april 2007, 15:16
Respect voor Madmax

evilbu
4 april 2007, 17:06
Een van de slechtste moderne films die ik ooit gezien heb was Windtalkers met Nicholas Cage.

Cage moet een paar indianen beschermen en uit de handen van de Japanners tijdens WO II houden omdat ze een of andere Navajocode kennen.

De film kan niet oppervlakkiger, een "goeie" soldaat loopt over van respect voor die andere cultuur en wordt bijna verliefd op die indianen , een andere is de typische redneck wiens dialoog met de indiaan niet verder geraakt dan wat meppen.
O ja, heb ik al gezegd dat Cage zogezegd een probleem aan zijn oor heeft en af en toe wat waggelt omwille van een of ander trauma met zijn kameraden van een vorig gevecht?

Opmerkelijk zijn voor de rest dat er maar twee vrouwen of zo in heel deze film voorkomen, en dat ze echte zwartwit beelden van de oorlog gebruiken op een bepaald moment.

Bon, veel geblaat om niks, want uiteindelijk gebruiken die indianen maar een keer de code en dat is om te zeggen dat er geschoten moet worden (dus echt geheim kon dat toch niet zijn).
Voor de rest zijn ze ballast.
Behalve die ene keer dat er een zich voor Japanner uitgeeft.:rofl:

:-P

Jaani_Dushman
4 april 2007, 21:08
Lijst met slechtse films:

http://awardsdatabase.oscars.org/ampas_awards/DisplayMain.jsp?curTime=1175717152832

Savatage
4 april 2007, 21:26
Deze was ik uit het oog verloren maar gisteren heb ik er ergens een reclamespotje van gezien tijdens het zappen: The Passion of the Christ. Deze film is pas hallucinant slecht. De stoppen moeten echt volledig doorgedraaid zijn bij Mel Gibson toen hij dit gedrocht aan het maken was.

:? Ik vond die film controversieel en vrij extreem qua geweld, maar slecht toch niet??

Wautd
5 april 2007, 07:57
badmovies.org ?

Fashionista
5 april 2007, 08:02
die film waarin tom cruise wegloopt de hele tijd van alien robots.

nubian
5 april 2007, 08:21
die film waarin tom cruise wegloopt de hele tijd van alien robots.War of the Worlds, idd was slecht
Boxin Helena

J_oK
5 april 2007, 19:06
Rambo(allemaal)

nubian
6 april 2007, 12:33
Charlies Angels I&II

exodus
6 april 2007, 12:49
Zowat alles van Steven Soderbergh.

Pelgrim
6 april 2007, 12:54
Weg met 2001: A space odyssey.
De filmliefhebbers zullen me er misschien voor lynchen, maar dat was nu eens de saaiste film die ik ooit gezien heb.

you just made my hitlist. :x

Dixie
6 april 2007, 13:01
TROY. Ik ben niet van mening dat films tot op de letter de eventuele literaire brontekst moeten volgen, maar dit er gewoon over, vooral omdat er geclaimd wordt dat deze film gebaseerd was op de Ilias! Zelden zo'n hollywood-bagger gezien. Homeros zou zich omdraaien in zijn graf als hij dit onding zou zien. Ik herinner me ook nog dat ik in die tijd nog in het middelbaar zat, en een geshoqueerde lerares Latijn een - terecht - woedende tirade afstak tegen deze gruwelijke film. de film vond ik nog te doen enkel verkrachtte men dit verhaal tja je kan moeilijk Brad Pitt laten sterven in de helft van de film he

evilbu
6 april 2007, 13:01
The Substitute II

Echt een ongelofelijke film. Een of andere militair zijn broer wordt afgemaakt op een hopeloze school en hij gaat zijn plaats innemen om het tuig aan te pakken.
Wie zich aan melige Dangerous Minds toestanden verwacht zal teleurgesteld zijn : lasergerichte geweren, explosies,... alle methoden zijn goed.
Uiteindelijk is de levensles van deze film : zwarten zijn niet alleen slecht en blanken zijn niet alleen goed, aziaten zijn ook slecht.

:cheer: