PDA

View Full Version : Keith Richards snoof zijn vader op:


Derk de Tweede
4 april 2007, 09:36
Keith Richards snoof zijn vader op:

Bron: New Musical Express

Drugsgebruik bij artiesten komt vaak voor en sommigen doen daar helemaal niet moeilijk over. Dat Keith Richards van een snuifje op z'n tijd houdt, is dan ook bekend. De 63-jarige Stones-gitarist is daar in een interview met het muziekblad New Musical Express heel open over.

In het interview werd gevraagd naar het vreemdste dat hij ooit gesnoven heeft. Verolgens zei Richards:"Mijn vader. Ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten hem met een beetje coke op te snuiven". Volgens Richards voelde het prima. Zijn vader overleed drie jaar geleden.

Richards werd in 1967 voor het eerst veroordeeld voor drugsbezit. Daarna volgden nog tal van veroordelingen en afkickprogramma's. Het is onbekend of Richards geheel 'helder' was tijdens het interview en/of hij zijn interviewers in de maling nam.

Keith in betere tijden:

http://presqueriensurpresquetout.unblog.fr/files/2006/07/Keith%20Richards.jpg

Zwartengeel
4 april 2007, 09:46
Bah!

Zyp
4 april 2007, 10:15
Keith Richards snoof zijn vader op:

Bron: New Musical Express

Drugsgebruik bij artiesten komt vaak voor en sommigen doen daar helemaal niet moeilijk over. Dat Keith Richards van een snuifje op z'n tijd houdt, is dan ook bekend. De 63-jarige Stones-gitarist is daar in een interview met het muziekblad New Musical Express heel open over.

In het interview werd gevraagd naar het vreemdste dat hij ooit gesnoven heeft. Verolgens zei Richards:"Mijn vader. Ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten hem met een beetje coke op te snuiven". Volgens Richards voelde het prima. Zijn vader overleed drie jaar geleden.

Richards werd in 1967 voor het eerst veroordeeld voor drugsbezit. Daarna volgden nog tal van veroordelingen en afkickprogramma's. Het is onbekend of Richards geheel 'helder' was tijdens het interview en/of hij zijn interviewers in de maling nam.

Keith in betere tijden:

http://presqueriensurpresquetout.unblog.fr/files/2006/07/Keith%20Richards.jpg


nu is het wachten tot een zotte amerikaanse ster of een moedige politics bezoeker beter wil doen en zijn moeder 'oplost' en via baxters 'opneemt'....

wie waagt?

nubian
4 april 2007, 10:16
nu is het wachten tot een zotte amerikaanse ster of een moedige politics bezoeker beter wil doen en zijn moeder 'oplost' en via baxters 'opneemt'....

wie waagt?
:lol: :lol: :lol:

Derk de Tweede
4 april 2007, 10:26
Bah!

Volgens mij wordt Keith gewoon een dagje ouder en moet je zijn biecht met een korreltje coke, pardon zout nemen.

skaldis
4 april 2007, 11:23
Er zijn culturen (geweest) waar men de overledenen opeet (at). Daar is dat dus normaal, zo normaal als dat wij ze verbranden of in een put laten zakken.

Zyp
4 april 2007, 11:39
Er zijn culturen (geweest) waar men de overledenen opeet (at). Daar is dat dus normaal, zo normaal als dat wij ze verbranden of in een put laten zakken.

bwa, opsnuiven, opeten, inspuiten...

laat de groenen eens zeggen dat er er niemand wil recycleren.... ;-)

skaldis
4 april 2007, 11:47
bwa, opsnuiven, opeten, inspuiten...

laat de groenen eens zeggen dat er er niemand wil recycleren.... ;-)

Mestoverschot of co2 vervuiling, zo eindigen we.

Derk de Tweede
4 april 2007, 13:52
Mestoverschot of co2 vervuiling, zo eindigen we.

Of zoals in de film Soylent Green als voedsel!

http://en.wikipedia.org/wiki/Soylent_Green

Jazeker
4 april 2007, 21:31
Opmerking Keith Richards over snuiven as vader blijkt grap

LONDEN - Het vreemdste wat Keith Richards ooit heeft geprobeerd te snuiven, was de as van zijn vader. Dat heeft de Rolling Stones-gitarist voor de grap gezegd in een interview met het Britse muziektijdschrift NME.
,,Ik heb mijn vader gesnoven'', aldus de 63-jarige Richards. Een woordvoerder van de rockster maakte intussen bekend dat het om een grap ging, meer details wilde de woordvoerder niet verstrekken.

,,Hij was gecremeerd en ik kon niet weerstaan hem te vermengen met een snufje cocaïne. Mijn vader zou het niet erg hebben gevonden. Het ging goed naar binnen en ik leef nog steeds'', zei Richards in het interview. De vader van Richards, Bert, overleed in 2002 op 84-jarige leeftijd.

jurgen79
4 april 2007, 21:38
Dan nog...moest het een grap zijn...respect! :-)

BigF
7 april 2007, 10:28
Keef is God!!

Klik (http://rykodisc-media.com/billhicks/media/keith.html)

van Maerlant
7 april 2007, 11:14
Oude zak begint eindelijk dement te worden.

ZERO
7 april 2007, 11:24
Oude zak begint eindelijk dement te worden.
Die "ouwe zak" maakt (in tegenstelling tot vele hedendaagse "muzikanten") tenminste deftige muziek.

van Maerlant
7 april 2007, 13:33
Die "ouwe zak" maakt (in tegenstelling tot vele hedendaagse "muzikanten") tenminste deftige muziek.

Inderdaad, ja. Dat neemt niet weg dat hij een oude smeerlap is.

O.J Simpson was ook een goeie football-speler, hoor.

pinbag
7 april 2007, 14:17
haha jullie geloven alles !!!