PDA

View Full Version : Welke politieker?


nubian
4 april 2007, 12:59
Mocht je de keuze maken....Welke politieker moet/mag achtervolgd worden door zombies,weerwolven,een bende wilde konijnen enz...

baseballpolitieker
4 april 2007, 13:01
kathleen van brempt! Zo'n verschrikkelijk mens...

1handclapping
4 april 2007, 13:06
kathleen van brempt! Zo'n verschrikkelijk mens...

slechte keuze : die rijdt weg met de tram.

nubian
4 april 2007, 13:13
Marc verwilghen en het liefst door een bende gemutated wilde konijnen

Derk de Tweede
4 april 2007, 13:21
Freya.
En dan door een hele grote weerwolf die al maanden niet van zijn liefdesgereedschap heeft kunnen genieten. :roll:

Djiezes
4 april 2007, 13:26
Ik wil Flahaut het wel eens zien opnemen tegen een kolonie "fire ants" :-)

Djiezes
4 april 2007, 13:27
En Di Rupo mag Reynders achtervolgen ;-)

nubian
4 april 2007, 13:31
(ff oftopic) Anna List door een bende dragqueens

1handclapping
4 april 2007, 13:51
Freya.
En dan door een hele grote weerwolf die al maanden niet van zijn liefdesgereedschap heeft kunnen genieten. :roll:

Seg : amuzeert oe me oeweige ministers !

(Nou ja : ik had Marijnisse wel graag een rol zien spelen in de recente historische film over de legendarische 300 Spartanen - hij heeft er een kop voor)

Kay_
4 april 2007, 13:54
kathleen van brempt! Zo'n verschrikkelijk mens...

Die vrouw kan haar hoofd gewoon geen twee seconden stil houden.

1handclapping
4 april 2007, 13:59
Die vrouw kan haar hoofd gewoon geen twee seconden stil houden.

Dat is een veel voorkomende afijking dat krijg je als je hoofd groter is dan je hersens, dan zakken die altijd naar links of naar rechts en moet je telkens wat schudden om ze terug in het midden van de holte in je schedel te krijgen. Let wel : ik stel nu niet dat zulke personen te weinig hersenen hebbe : ze habben alleen wat ruimte over zodat die hersenen nog wat kunnen groeien.

nubian
4 april 2007, 14:04
Caroline Gennez door een bende mad Ewoks

evilbu
4 april 2007, 18:11
Die vrouw kan haar hoofd gewoon geen twee seconden stil houden.
Dat is nog niks, maar er verschenen boze lezersbrieven toen ze zo op tv kwam met mega-oorbellen.
:?

Hertog van Gelre
4 april 2007, 18:19
kathleen van brempt! Zo'n verschrikkelijk mens... Ik vind het een charmante vrouw. Sorry.

Boadicea
4 april 2007, 18:22
Laurette Onckelinx, door een bende criminelen die ontsnapt zijn dankzij haar laks beleid.

Karel De Gucht, door zombies op dieet, want veel hersenen zullen ze niet kunnen eten.

Verhofstadt, door om het even wat dat niet schrikt van zijn domme praat.

En de rest van de regering ... daar mag eens een nest tropische mieren door marcheren. Type marabunta of iets anders klein dat je levend in groep opvreet.

Kay_
4 april 2007, 18:32
Dat is nog niks, maar er verschenen boze lezersbrieven toen ze zo op tv kwam met mega-oorbellen.
:?

En terecht!

Dronkoers
4 april 2007, 20:27
Flor Koninckx... Moge zijn geslachtsdelen ontvilt worden en in een hoop rosse mieren geduwd worden, waar daarna zout op word gestrooid, dat wordt afgelikt door een geit, geviolgd met een paar punaises erdoor te drukken...