PDA

View Full Version : Slaapkant


Dronkoers
5 april 2007, 18:51
Wel, eigenlijk loop ik al een paar dagen te denken of dit een fenomeen is of louter toevallig, en aangezien hier soms nog van die eigenlijk tot niks toebrengende draden bestaan dacht ik:" waarom ineens geen poll maken "

Dus is de vraag gewoon: aan welke kant van bed slaap jij?

Zwartengeel
5 april 2007, 18:58
Ik ben single, maar ik slaap uit gewoonte aan de linkerkant van mijn (tweepersoons)bed. Gewoon omdat de wekkerradio aan de linkerkant van het bed staat en het zo gemakkelijker is om die weer af te zetten... :-)

Dronkoers
5 april 2007, 19:00
Ik ben single, maar ik slaap uit gewoonte aan de linkerkant van mijn (tweepersoons)bed. Gewoon omdat de wekkerradio aan de linkerkant van het bed staat en het zo gemakkelijker is om die weer af te zetten... :-)


...waar logica allemaal niet goed voor is :-D

Ik heb aan beide kanten een wekker, da's wat minder eh :evil:

(onze wekker loopt ongeveer samen af)

Dronkoers
5 april 2007, 19:58
Ik ben er eigenlijk over beginnen nadenken toen ik met het vriendinnetje eens naar center parcs ging voor een weekendje.

En toen we gingen slapen, ging ik gewoontewijs aan de "linkerkant" liggen, en toen vroeg ze of ik mij niet kon verleggen naar de deurkant, omdat ze daar niet graag ligt.

En blijkbaar is zij niet de enige als ik dit in de vriendenkring rondvraag, dus wou ik weten of dit louter toeval is, of echt wel een algemeen feit.

Daarom deze poll omdat hier zowat iedereen over heel Vlaanderen (en Brussel, en zelfs wat Nederlanders) zit verspreid...


en oja, moest dit waar zijn, vraag ik nu aan de vrouwen: Hoe komt dat?

Piet Hein
5 april 2007, 20:09
Ik heb maar een een persoonsbed.

Kim
5 april 2007, 20:15
Ik heb een tweepersoonsbed, ben single en heb dus ruimte te over... :D

En echt, ik woel serieus... ik benut alle plaats met veel plezier! :mrgreen:

garfield
5 april 2007, 20:26
ik zen single (lucky me??) dus plaats genoeg :-D

Jazeker
5 april 2007, 20:27
Ik heb een tweepersoonsbed, ben single en heb dus ruimte te over... :D

ongeveer idem hier. Ik woon single en heb tweepersoonsbed. Ik ga aan de kant van de deur liggen omdat dat makkelijker is om uit bed te komen en een beetje verder van het licht van de ramen (hoewel ik dat licht mits een ingenieuze doch minder decoratieve manier quasi geband heb).

Dronkoers
5 april 2007, 20:27
euhm, ik begin hier wel te zien hoeveel singles hier eigenlijk zijn :-D

Jazeker
5 april 2007, 20:37
euhm, ik begin hier wel te zien hoeveel singles hier eigenlijk zijn :-D

Ik WOON single... ik ben niet single ;-)

Jaani_Dushman
5 april 2007, 21:51
Ik lig dwars op mijn bed. Anders komen mijn tenen vanonder het laken...

Kim
5 april 2007, 21:53
Ik lig dwars op mijn bed. Anders komen mijn tenen vanonder het laken...

1. Een groter bed kopen
2. Uw lakens ietwat beter onder uw matras stoppen.

Graag gedaan. :-)

Jaani_Dushman
5 april 2007, 21:56
1. Een groter bed kopen
2. Uw lakens ietwat beter onder uw matras stoppen.

Graag gedaan. :-)Bedankt om mogelijkheid 3. weg te laten: tenen afbinden zoals sommige Chinese vrouwen doen. :|

Jazeker
5 april 2007, 22:10
Bedankt om mogelijkheid 3. weg te laten: tenen afbinden zoals sommige Chinese vrouwen doen. :|

Een king size bed kopen kan ook al helpen. Bij Ikea vind je vast wel wat. En niet noodzakelijk een stapelbed (hihihi).

Dr. Strangelove
5 april 2007, 22:34
Wat een geweldige poll. (geen ironie) En er begint zich al een lijn te ontwikkelen, totaal niet wetenschappelijk verantwoord natuurlijk.

Jaani_Dushman
5 april 2007, 22:35
Een king size bed kopen kan ook al helpen. Bij Ikea vind je vast wel wat. En niet noodzakelijk een stapelbed (hihihi).De Dushmannetjes wonen niet even riant als de Van 't Hek'jes. Als ik een king size bed in m'n kamer zet, kan ik niet meer aan m'n bureau (en m'n pc). En kan ik jullie niet langer lastigvallen op het forum... ;-)

DaBlacky
5 april 2007, 22:42
Ben ik nu echt de enige wie het (samen met mijn vriendin) allemaal geen fluit uitmaakt?
Bizar...

DaBlacky
5 april 2007, 22:43
De Dushmannetjes wonen niet even riant als de Van 't Hek'jes. Als ik een king size bed in m'n kamer zet, kan ik niet meer aan m'n bureau (en m'n pc). En kan ik jullie niet langer lastigvallen op het forum... ;-)

Dat was misschien zijn bedoeling ;)

Jaani_Dushman
5 april 2007, 22:46
Dat was misschien zijn bedoeling ;)Daar vreesde ik al voor...

De slinkse snoodaard! :x

lantjes
5 april 2007, 22:51
Een poging tot verklaring.
De meeste mannen zijn rechtshandig en slapen bijgevolg aan de rechterkant omdat ze dan makkelijker, op linkerzijde gelegen, met hun rechterhand hun bedgenote (of genoot, brrr...) kunnen bepotelen?

pinbag
5 april 2007, 23:15
Ik lig op mijn vriendin haha

sorry flauwe humor! :D

manta
5 april 2007, 23:15
Een poging tot verklaring.
De meeste mannen zijn rechtshandig en slapen bijgevolg aan de rechterkant omdat ze dan makkelijker, op linkerzijde gelegen, met hun rechterhand hun bedgenote (of genoot, brrr...) kunnen bepotelen?
Geen slechte theorie . En ja , Dat is mijne favoriete kant van het bed .
Binnenkort ga ik op zoek naar een "twijfelaar" , om wat meer plaats te hebben in de slaapkamer. 8-)

lantjes
5 april 2007, 23:16
8O om te slapen? ?? Maakt ze u wakker als 't gedaan is?:-P

nubian
5 april 2007, 23:23
Kingsize bed, rechter/linker/boven/onderkant en alleen19176

Jazeker
6 april 2007, 00:07
Kingsize bed, rechter/linker/boven/onderkant en alleen19176

:hug:

evilbu
6 april 2007, 00:17
Ik heb een tweepersoonsbed, ben single en heb dus ruimte te over... :D

En echt, ik woel serieus... ik benut alle plaats met veel plezier! :mrgreen:
Ik ben een serieuze woeler. Dekbedden zijn mijn gezworen vijanden omdat dat binnen een kwartier alweer van mij ligt (en dan bibber ik zo 8O :? ) Geen jeanettengedoe dus : LAKENS EN DEKENS STEVIG VAST.:evil:

Ik slaap aan de rechterkant (single) in mijn eenpersoonsbed, gewoon omdat daar de muur is en dat vind ik gezelliger.

In zo een heel breed bed is het leuke dat je eens lekker je armen en benen kan spreiden, maar het vervelende is ook dat je het zo moeilijk op je eentje warm krijgt (ik hou niet van kou)

Wat moet ik nu stemmen?:|

Jaani_Dushman
6 april 2007, 00:20
Ik slaap aan de rechterkantRechterkant als je op je rug ligt? Of als je op je buik ligt? :?

Jazeker
6 april 2007, 00:20
De Dushmannetjes wonen niet even riant als de Van 't Hek'jes. Als ik een king size bed in m'n kamer zet, kan ik niet meer aan m'n bureau (en m'n pc). En kan ik jullie niet langer lastigvallen op het forum... ;-)

1 persoonsbedje king size kopen eh...

Jazeker
6 april 2007, 00:21
Ik ben een serieuze woeler. Dekbedden zijn mijn gezworen vijanden omdat dat binnen een kwartier alweer van mij ligt (en dan bibber ik zo 8O :? )

Een serie lakens en dekens zijn erger. Die schuiven zo van je af... Leve dekbedden.

Jaani_Dushman
6 april 2007, 00:25
Een serie lakens en dekens zijn erger. Die schuiven zo van je af... Leve dekbedden.Er bestaat dus tóch een markt voor thermische dwangbuizen! :-D

Jazeker
6 april 2007, 00:28
Deurkant... ik ben fobisch wat betreft licht. Ik heb mijn ENORME ramen in mijn slaapkamer met punaises en lichtwerend doek compleet afgestopt. geen licht in mijn kamer.

evilbu
6 april 2007, 00:36
Een serie lakens en dekens zijn erger. Die schuiven zo van je af... Leve dekbedden.
Eh? Ik pak gewoon die lakens en dekens en schuif die diep in die gleuven aan de zijkant, een dekbed is gewoon veel te dik om dat daarmee te doen.
Neen, dekbedden zijn echt wel veel onhandelbaarder. :? Trouwens ik zou niet alleen koud hebben, ik zou voortdurend uit mijn bed vallen (en mijn hoofd tegen mijn nachtkastje au au8O )


Rechterkant als je op je rug ligt? Of als je op je buik ligt? :???:

De rechterkant wanneer ik op mijn rug lig. Ik heb geen idee of ik vnl op buik op rug slaap, verandert voortdurend.

Praetorian
6 april 2007, 00:37
Ik slaap op beide kanten, maakt mij dus niet uit.

Zwartengeel
6 april 2007, 04:50
Deurkant... ik ben fobisch wat betreft licht. Ik heb mijn ENORME ramen in mijn slaapkamer met punaises en lichtwerend doek compleet afgestopt. geen licht in mijn kamer.

Velux-vensters met blinderende rolluiken! :cheer:

cor
6 april 2007, 06:30
Deurkant... ik ben fobisch wat betreft licht.
Ha, vandaar die vb-voorkeur.

D.Nibelung
6 april 2007, 06:47
weg

Djiezes
6 april 2007, 07:27
ik slaap aan de rechterkant van 't bed en mijn vriendin in 't midden van 't bed... :?

Apocalyps
6 april 2007, 07:30
Anders. Ik ben man en ik slaap in het midden.

Anna List
6 april 2007, 07:47
deurkant is linkerkant, poll deugt ni

lantjes
6 april 2007, 11:50
Meestal met een kat op mij, of tussen mij en mijn vriendin, daarom zijn we tot vandaag (nog) niet aan kinderen geraakt....

Weezer
6 april 2007, 12:49
Een poging tot verklaring.
De meeste mannen zijn rechtshandig en slapen bijgevolg aan de rechterkant omdat ze dan makkelijker, op linkerzijde gelegen, met hun rechterhand hun bedgenote (of genoot, brrr...) kunnen bepotelen?

In dat geval voor mij optie 'linkshandig en alleenslapend' 8-)

Dronkoers
6 april 2007, 16:29
deurkant is linkerkant, poll deugt ni


Mijn deurkant is rechts, sommigen verkiezen deur of venster, en sommigen willen gewoon links of rechts liggen...of dat nu venster of deur is :-D

evilbu
6 april 2007, 16:49
Wat een geweldige poll. (geen ironie) En er begint zich al een lijn te ontwikkelen, totaal niet wetenschappelijk verantwoord natuurlijk.
Doctor Strangelove, je kan het nog niet he. Als er geen ironie is moet je vanaf nu dat ook niet schrijven, het is pas als er wel is, dat je dat ironietekentje moet gebruiken!;-) Ga mee met je tijd!

cor
7 april 2007, 06:52
Meestal met een kat op mij, of tussen mij en mijn vriendin, daarom zijn we tot vandaag (nog) niet aan kinderen geraakt....
Ge bedoelt toch niet dat ge de kat neukt.

BigF
7 april 2007, 10:02
Ge bedoelt toch niet dat ge de kat neukt.

en ondertussen maar hormonenkuren en 3 keer neuken per dag omdat er geen kindjes van komen...

BigF
7 april 2007, 10:04
ik slaap trouwens aan de linkerkant (als ge het bed langs voor bekijkt that is) en dat is tevens de raamkant.

en zo slapen wij al van sinds we samen slapen.

Djiezes
7 april 2007, 11:36
Meestal met een kat op mij, of tussen mij en mijn vriendin, daarom zijn we tot vandaag (nog) niet aan kinderen geraakt....

Ge houdt het beter op één poes in uw bed, veel praktischer ;-)