PDA

View Full Version : hond?


J_oK
5 april 2007, 20:39
Hey,

wie heeft hier allemaal een hond(en).
Zo ja hoe oud?
welk ras?
en heb je misschien nog een grappig verhaal



Ik heb er 2
duitse dog targa(teef)
kruising van grote tussen pitbull en labrador zoiets(rue)
ik kan van verhaal niet direct iets bedenken
maar wat er regelmatig gebeurt is dat de rue de teef vaak probeert te bespringen en hij dan meestal nog een knap of grol achterna heeft terwijl ze allebij gecastreerd en gesterliseerd zijn:lol:

Djiezes
5 april 2007, 21:05
ik ben geen hondenliefhebber...

J_oK
5 april 2007, 21:09
of poezen of paarden of varkens of aapjes of hamsters,cavia's, maakt ni uit :D

van Maerlant
5 april 2007, 21:36
Ik heb het eerder voor katten. Mijn Zwartje is 13 jaar oud, en nog altijd in goede gezondheid.

J_oK
5 april 2007, 21:39
't is een schone,hoe oud kunnen katten gemiddeld worden dan?:)

van Maerlant
5 april 2007, 21:43
18 jaar is denk ik ongeveer het maximum.

Haar broers leven ook alletwee nog :D Sterke nest dus.

Kim
5 april 2007, 21:45
Ik heb een vlinderhondje (bijna één jaar). Het is een reutje en luistert naar de naam Louis (oorspronkelijke naam Franklin-Lewis en dus roepnaam Louis ;)).

Op de foto staat hij op z'n favoriete uitkijkpost...

J_oK
5 april 2007, 21:46
ja percies,nu nog hopen dat ze het minstens nog 5 jaar volhoudt:D

J_oK
5 april 2007, 21:55
Ik heb een vlinderhondje (bijna één jaar). Het is een reutje en luistert naar de naam Louis (oorspronkelijke naam Franklin-Lewis en dus roepnaam Louis ;)).

Op de foto staat hij op z'n favoriete uitkijkpost...


haha:D i had eigenlijk nog niets of bijna niets over een vlinderhondje gehoord,bestaat het al lang,het ras?
hij is wel schattig :-)

Kim
5 april 2007, 21:56
haha:D i had eigenlijk nog niets of bijna niets over een vlinderhondje gehoord,bestaat het al lang,het ras?
Ja, dat bestaat al wel een paar decennia hoor... :)
hij is wel schattig :-)
Danku! :) Het is ook een schatje hoor, en enorm slim!

J_oK
5 april 2007, 21:59
Ja, dat bestaat al wel een paar decennia hoor... :)

Danku! :) Het is ook een schatje hoor, en enorm slim!



dan moet ik er is snel wat over opzoeken!:p

ik wil namelijk over elk ras wel wat weten vind ik :D

graag gedaan btw:p

lombas
5 april 2007, 22:29
Mijn tienjarige kat, Nestor, komt uit het asiel. Hij zal zo'n drie geweest zijn toen we hem in huis namen, denk ik. In het begin was hij wat vervreemd, zijn vorige eigenaars hadden hem niet goed behandeld, maar na enkele jaren is hij opengebloeid. Nu kun je veel met hem doen, maar of dat door gewenning en liefde of door de ouderdom is, weet ik niet.

Hihi.

DaBlacky
5 april 2007, 22:44
18 jaar is denk ik ongeveer het maximum.


De kat zaliger van mijn tante is er nochthans 21 geworden.

nubian
5 april 2007, 22:44
Ik heb een raskatje Siamees/Korat zij heeft 2 namen Moeshoe/Elaba
19175(ik heb van haar geen foto, maar hier een voorbeeldje)

J_oK
5 april 2007, 22:48
haha,ja al onze honden kwamen ook uit een asiel,onze falco kend niks van commando en was bang van alles wat bewoog
we hebben hem veel geleerd en de schrik is er ook al af:D

Jaani_Dushman
5 april 2007, 22:49
Heb konijnen en één kip.

Tot enkele weken terug hadden we drie konijnen. Drie vrouwtjes. Maar op één of andere manier zijn twee van die beestjes er weer op mysterieuze wijze in geslaagd op zwanger te geraken. De sletten! ;-)

J_oK
5 april 2007, 22:52
Ik heb een raskatje Siamees/Korat zij heeft 2 namen Moeshoe/Elaba
19175(ik heb van haar geen foto, maar hier een voorbeeldje)

Amai,as ze er zo uit ziet is het wel een mooie.
Haha hoe komt ze aan de naam elaba?:D

J_oK
5 april 2007, 22:55
Heb konijnen en één kip.

Tot enkele weken terug hadden we drie konijnen. Drie vrouwtjes. Maar op één of andere manier zijn twee van die beestjes er weer op mysterieuze wijze in geslaagd op zwanger te geraken. De sletten! ;-)


Whahaha,:D,tja daar staan konijnen bekend voor he!:D
de kip zal er toch voorniets tussen zitten he8-O

lantjes
5 april 2007, 22:56
2 +/- maincoon-poezen, 8 schapen, 2 ganzen, 2 eenden, +/-25kippen, 10 hanen en 6 goudvissen.....bijna een full-time bezigheid dus....

J_oK
5 april 2007, 22:58
En een stuk uit uw portemonnee ook zeker :o
Een schaap zou ik ook misschien wel zien zitten

nubian
5 april 2007, 23:03
Amai,as ze er zo uit ziet is het wel een mooie.
Haha hoe komt ze aan de naam elaba?:D
idd, ze is even knap als haar baasje;-)
Hoe ik aan de naam 'elaba' kwam is simpel: Toen ik ze nog maar net had vond ik niet meteen een passende origineel naam voor haar dus noemde ik haar 'elaba' zodat ze naar mij luisterde totdat ik op de naam Moeshoe kwam en nu luistert zij naar beide namen. ok; ik geef het toe, durf haar soms wel eens 'coescoes' noemen:mrgreen:

Brandaan
5 april 2007, 23:06
Twee geiten en een stelletje kippen. Ik heb een maand terug de bijbehorende haan naar de andere wereld geholpen, luidruchtig ***beest.

lantjes
5 april 2007, 23:09
'k Durf de rekening niet maken...vooral omdat alles hier blijft lopen tot ze op natuurlijke wijze de geest geven. Naar het einde toe is de dierenarts hier soms niet buiten...
Nu een schaap is niet zo makkelijk als algemeen gedacht, scheren, hoeven knippen, ontwormen, myasis....deze winter hebben bv onze 8 samen :5 ton bieten, twee ton witloofwortelen, hooi naar believen, schapenkorrels 25kg per twee weken en hopen oud brood binnengespeeld...wat gras en trek u plan is dus duidelijk niet voldoende.

J_oK
5 april 2007, 23:17
idd, ze is even knap als haar baasje;-)
Hoe ik aan de naam 'elaba' kwam is simpel: Toen ik ze nog maar net had vond ik niet meteen een passende origineel naam voor haar dus noemde ik haar 'elaba' zodat ze naar mij luisterde totdat ik op de naam Moeshoe kwam en nu luistert zij naar beide namen. ok; ik geef het toe, durf haar soms wel eens 'coescoes' noemen:mrgreen:


haha pas maar op sommige willen haar misschien wel op te eten:D

en als ze even knap is aan haar baasje,ik heb u nog ni gezien dus misschien moet ik men mening herzien:lol:

onze 8 samen :5 ton bieten, twee ton witloofwortelen, hooi naar believen, schapenkorrels 25kg per twee weken en hopen oud brood binnengespeeld...wat gras en trek u plan is dus duidelijk niet voldoende.

amai! da's 3 keer slikken waard :D


Twee geiten en een stelletje kippen. Ik heb een maand terug de bijbehorende haan naar de andere wereld geholpen, luidruchtig ***beest.

:lol: :lol: haha,daar weet ik niks goe op wat te zeggen,was ze lekker?

lantjes
5 april 2007, 23:20
amai! da's 3 keer slikken waard :D

Maar als je ze ziet weet je dat ze geen honger hebben ;-) er zij er bij die ruim over de 100 kg wegen. Enkel die ezel die daar dagelijks alles komt verzorgen staat wat te mager.:-P

nubian
5 april 2007, 23:24
haha pas maar op sommige willen haar misschien wel op te eten:D

en als ze even knap is aan haar baasje,ik heb u nog ni gezien dus misschien moet ik men mening herzien:lol:

idd....Moeshoe is knapper:cry:

J_oK
5 april 2007, 23:26
Maar als je ze ziet weet je dat ze geen honger hebben ;-) er zij er bij die ruim over de 100 kg wegen. Enkel die ezel die daar dagelijks alles komt verzorgen staat wat te mager.:-P

Is dat het normale gewicht voor een schaap?
Ik zou denken van de 50kg maximum 80kg ofzo?
Maar heb nog nooit een schaap opgetilt dus ik zou het niet weten:D

J_oK
5 april 2007, 23:30
idd....Moeshoe is knapper

ocharme:-)
ze zeggen dat het huisdier op de baas lijkt dus mss is er nog hoop:D

Brandaan
5 april 2007, 23:32
:lol: :lol: haha,daar weet ik niks goe op wat te zeggen,was ze lekker?

Hij was lekker, het was een tijd geleden dat ik zo van een stuklje vlees heb genoten. Het geeft toch wel voldoening om op zo'n primitieve manier aan je eten te komen, ik kan het iedereen aanraden.

J_oK
5 april 2007, 23:36
haha zal ik is moeten proberen maar men hond ga ik niet slachten:p
Ik zal wel is bij de buren gaan loeren of ze geen kip teveel hebben
of misschien die rottweiler of het 3jarig nageslacht:twisted:

Brandaan
5 april 2007, 23:38
haha zal ik is moeten proberen maar men hond ga ik niet slachten:p

Ik wil u er wel mee helpen hoor.

J_oK
5 april 2007, 23:44
ok ik daag u uit gij mijn twee honden een klein geluidsdicht kamertje:twisted: :vamp:

TomB
5 april 2007, 23:44
Ik heb een zes jaar oud hondje.

De hele buurt kent hem intussen al. Als er ergens een BBQ is, is hij meestal van de partij. Tunneltje graven onder de omheining of er gewoon over wippen. Paar uur later brengen ze hem dan terug thuis.

J_oK
5 april 2007, 23:48
hehe,hoen ras is het,of kruising?is wel handig dan moet je hem a niet meer voeden:D

Brandaan
6 april 2007, 00:03
ok ik daag u uit gij mijn twee honden een klein geluidsdicht kamertje:twisted: :vamp:

Ik heb natuurlijk wel mijn hulpmiddelen nodig en het vertrouwen van die bheesten, anders strubbelen ze zo tegen.

Jaani_Dushman
6 april 2007, 00:10
Hij was lekker, het was een tijd geleden dat ik zo van een stuklje vlees heb genoten. Het geeft toch wel voldoening om op zo'n primitieve manier aan je eten te komen, ik kan het iedereen aanraden.Revenge is a dish best served cold.

Maar ik heb ook nog genoten van het oppeuzelen van Bert. Onze haan, die we geslacht hebben wegens te agressief.

Duvelke
6 april 2007, 00:12
hot dog is lekker

TomB
6 april 2007, 00:13
hehe,hoen ras is het,of kruising?is wel handig dan moet je hem a niet meer voeden:D

Een rotweiler van de always hungry strekking.

evilbu
6 april 2007, 00:25
Ik heb vroeger een hamstertje gehad maar na twee jaar is die gestorven. Dat beestje liep echt tot het einde over van enthousiasme, dat zijn echte klimmers en voor het kleinste snoepje ging ze ondersteboven aan haar achterpoten hangen om het te pakken. Had wel de vervelende gewoonte van aan alles te knagen (inclusief de verf van haar kooi en het radje waarin ze eigenlijk moest lopen heeft ze vakkundig gesloopt) behalve de blokjes die we daarvoor hadden gemaakt. Binnen haar kooi had ze nog eens een huisje om haar voorraadjes in te leggen, en dat huisje richtte ze volledig zelf in (gewoon wat watjes geven en ze deed de rest allemaal zelf)

Daarna twee cavia's gehad (mannetjes allebei), eentje gestorven na 3.5 jaar aan een probleem met de tanden waardoor hij niet meer kon eten (erg vermagerd :-( ) en de tweede (die was eenzaam dan :-( ) is uiteindelijk na acht jaar gestorven, maar tegen dan was hij half verlamd en zielig geworden, ik was eigenlijk blij dat hij eigenlijk verlost was.:cry:

Sindsdien is het gedaan, ik geraak veel te veel gehecht aan die beestjes :hug:.

Ik hou wel ook van katten en honden. Wat ik fascinerend vind zijn katten die als ik om half acht in de winter door de kou moet fietsen vanuit hun mand met halfopen oogjes naar het verkeer zitten te turen.

Ik ben ervan overtuigd dat katten superslimmme beesten zijn die voortdurend bijleren en altijd testen hoe ver ze kunnen gaan (heb jij ooit al een kat zien weglopen van jou zonder om te kijken om te zien wat je doet?)

Ik hou erg veel van diertjes :cheer:.

Duupje
6 april 2007, 07:04
Vroeger had ik een blauwe leguaan, korenslangen, agamen (water en baard), en 4 honden. (2 mechelaars, bouvier en rottweiler).
Nu enkel nog mechelaars, 2 perzen, schildpadden. Spijtig genoeg mag ik hier de honden zelf niet houden, maar mijn moeder heeft een groot huis met bijhorende tuin en wonen ze daar prima.
En tegen de zomer gaan we beide kijken om terug een bouvier en rottweiler bij te kopen. 't Zijn zo'n schatjes !!!

lantjes
6 april 2007, 12:08
Ons 2 poezen :
19181

en de schaapjes :
19182

De mizerie op het einde weegt niet op tegen het plezier en de vriendschap dat je er jaren lang van krijgt ...

Jazeker
6 april 2007, 12:22
http://forum.politics.be/image.php?u=2401&dateline=1147209848

Maar dat leek me evident...

Dronkoers
6 april 2007, 16:30
Geen tijd, en ook geen motivatie om een huisdier binnen te halen

Kay_
6 april 2007, 17:08
Ik heb een mopshondje, nu is hij een week of 15
Joske noemt ie.

Mopshonden zijn vet.:-D

http://i143.photobucket.com/albums/r124/kay-gell/DSC00022.jpg

evilbu
6 april 2007, 17:09
Ik heb een mopshondje, nu is hij een week of 15
Joske noemt ie.

Mopshonden zijn vet.:-D

http://i143.photobucket.com/albums/r124/kay-gell/DSC00022.jpg
Hij ziet er niet blij uit?

Kay_
6 april 2007, 17:11
Hij ziet er niet blij uit?

Beestjes zien er gewoon zo uit :-D

Hier nog een paar

http://i143.photobucket.com/albums/r124/kay-gell/DSC00036.jpg

http://i143.photobucket.com/albums/r124/kay-gell/DSC00010.jpg

maddox
6 april 2007, 17:13
Dat ras is blijkbaar ontstaan in april 1986.

Toch , desondanks dat ie oerlelijk is, lijkt ie lief.

Havana
6 april 2007, 17:19
Twee foto's van mijn Tervuur in zijn jonge dagen, een jaar geleden.
(Foto's van mijn labrador heb ik momenteel niet op pc.)

Jazeker
6 april 2007, 17:27
Twee foto's van mijn Tervuur in zijn jonge dagen, een jaar geleden.
(Foto's van mijn labrador heb ik momenteel niet op pc.)

Prachtig dier!

Havana
6 april 2007, 17:29
Prachtig dier!

thx! :thumbsup:

Tantist
6 april 2007, 18:22
Ik denk dat ik best wel eens van honden zou kunnen houden zoals de Chinezen doen ;-)

BigF
7 april 2007, 10:57
mijn ex-honden;
duitse staander
duitse staander
groenendaeler
mechelaar/tervuur
briard
heidewachtel
duitse herder/berner sennen
(mechelaar/tervuur)/heidewachtel (eigen kweek ongelukje...)

mijn huidige hond
cavalier king charles spaniel

BigF
7 april 2007, 10:58
overigens; mijn ex-honden zijn allemaal hier bij mij thuis een zo natuurlijk mogelijke dood gestorven. Bij kanker moet je natuurlijk wel ingrijpen.

Havana
7 april 2007, 14:36
Ik denk dat ik best wel eens van honden zou kunnen houden zoals de Chinezen doen ;-)

In Noord-Vietnam wordt tijdens een korte periode door sommigen wel eens "hond" gegeten. Het vlees zou wel duur zijn voor de doorsnee Noord-Vietnamees.
Men zou er goed van kunnen slapen.

Voodoo Child
7 april 2007, 15:59
Sinds de kanarie er niet meer is hebben we geen huisdier meer, ik zou wel graag een kat nemen maar daarvoor zal ik moeten wachten tot ik mijn eigen nestje heb.
Maar bij het lezen van deze thread kwam deze vlaamse gaai mij eventjes gezelschap houden terwijl hij zijn verenkleed met bijpassende kuif kwam showen.
Vanmorgen werd ik wakker van mevrouw de specht haar lach, die ik juist kon zien zitten terwijl ik in mijn bed lag. Foto is wel een zuivere crop, kwaliteit is niet echt zoals het hoort.

En ja ik slaap met mijn fototoestel naast mij :)

Zeno!
7 april 2007, 17:01
http://gotpetsonline.com/pictures-gallery/dog-pictures-breeders-puppies-rescue/labrador-retriever-pictures-breeders-puppies-rescue/pictures/labrador-retriever-0260.jpg

Helaas overleden :-(

Heb nu nog een kat (is eigenlijk van m'n vriendin) maar dat beest krabt mij altijd. Stomme kat.

Boadicea
7 april 2007, 17:19
Ik heb katten en twee mechelaars. Toffe drukte om me heen.

duveltje382
7 april 2007, 18:03
Ik heb een mopshondje, nu is hij een week of 15
Joske noemt ie.

Mopshonden zijn vet.:-D

http://i143.photobucket.com/albums/r124/kay-gell/DSC00022.jpg

Trek veel op zijn baasje :lol:

Zwartengeel
7 april 2007, 18:32
http://gotpetsonline.com/pictures-gallery/dog-pictures-breeders-puppies-rescue/labrador-retriever-pictures-breeders-puppies-rescue/pictures/labrador-retriever-0260.jpg

Helaas overleden :-(

Heb nu nog een kat (is eigenlijk van m'n vriendin) maar dat beest krabt mij altijd. Stomme kat.

Mijn hond (is nu eigenlijk van mijn vader, aangezien ik hem 'overgedragen' heb bij mijn recentste verhuis) heeft hier wat van weg.

Tantist
7 april 2007, 19:31
In Noord-Vietnam wordt tijdens een korte periode door sommigen wel eens "hond" gegeten. Het vlees zou wel duur zijn voor de doorsnee Noord-Vietnamees.
Men zou er goed van kunnen slapen.

Ik zou dat best wel eens willen proberen. Per slot van rekening is het vrij eng om het enkel bij varken, rund en kip te houden. De laatste tijd wordt de markt overspoeld door exotisch vlees, maar blijft het behoorlijk braaf: bizon, kangoeroe, struisvogel,... Krokodillenvlees is al behoorlijk kinky.

Waarom geen hond? ;-)

Zwartengeel
7 april 2007, 19:35
Ik zou dat best wel eens willen proberen. Per slot van rekening is het vrij eng om het enkel bij varken, rund en kip te houden. De laatste tijd wordt de markt overspoeld door exotisch vlees, maar blijft het behoorlijk braaf: bizon, kangoeroe, struisvogel,... Krokodillenvlees is al behoorlijk kinky.

Waarom geen hond? ;-)

Jakkes!

duveltje382
7 april 2007, 19:37
Ik zou dat best wel eens willen proberen. Per slot van rekening is het vrij eng om het enkel bij varken, rund en kip te houden. De laatste tijd wordt de markt overspoeld door exotisch vlees, maar blijft het behoorlijk braaf: bizon, kangoeroe, struisvogel,... Krokodillenvlees is al behoorlijk kinky.

Waarom geen hond? ;-)

Hier ben je aan het spelen hé maatje :)

Tantist
7 april 2007, 20:12
Hier ben je aan het spelen hé maatje :)

Misschien, wie zal het zeggen? ;-)

Kay_
8 april 2007, 10:19
Trek veel op zijn baasje :lol:


Dat is een belediging!!!!!!!!! Er zijn forumregels,hoor!!!!!!!!!!! ;-)

Jaani_Dushman
8 april 2007, 11:14
Ik zou dat best wel eens willen proberen. Per slot van rekening is het vrij eng om het enkel bij varken, rund en kip te houden. De laatste tijd wordt de markt overspoeld door exotisch vlees, maar blijft het behoorlijk braaf: bizon, kangoeroe, struisvogel,... Krokodillenvlees is al behoorlijk kinky.

Waarom geen hond? ;-)Geeft altijd een bizar gevoel als je het vlees op je bord kan aanspreken met zijn/haar voornaam. :?

"Is Pluisje al gaar?". :twisted:

Boadicea
8 april 2007, 16:36
Dat is een belediging!!!!!!!!! Er zijn forumregels,hoor!!!!!!!!!!! ;-)

Alee, het is nog zo een schattig beestje.:?

duveltje382
8 april 2007, 16:42
Dat is een belediging!!!!!!!!! Er zijn forumregels,hoor!!!!!!!!!!! ;-)

Was meer bedoeld als compliment hoor kay-gell ,mooie hond trouwens :thumbsup:

prutske
8 april 2007, 23:31
Ik heb een chiba Inu (japaneese hond) een kat (perzisch)

Jaani_Dushman
8 april 2007, 23:34
Ik heb een chiba Inu (japaneese hond)Zoiets?

prutske
9 april 2007, 12:01
nee nee een echte hond,te vergelijken met een kleine rosse vos,maar met een speciale krulstaart ongever 50cm schofthoogte,lief maar moelijk in de hand te houden,ze hebben allemaal een eigen willeke.Worden gebruikt in Japan om op klein wild te jagen.Er is nog een groter soort dat is een Akita Inu,zelfe model maar een stuk groter,ze gaan er mee op berenjacht.
Ik heb geen foto,maar op Google vind je ze wel.

J_oK
10 april 2007, 22:06
ik zou een foto willen toevoegen maar weet nog niet hoe dus ff opzoeken he;-),uitleg is anderzijds ook welkom:-)

Jaani_Dushman
10 april 2007, 22:47
"Meer opties" -> "Beheer bijlagen" -> "Bestand uploaden vanaf een URL" -> "Uploaden".

J_oK
10 april 2007, 23:10
Dit zijn ze dan:-)
De gene met de zwarte ben ik bij maar een heel tijdje geleden en ik dee iets raar met men gezicht:lol:
de witte(targa-duitse dog en kruising van..?) is dus van mij de zwarte van mijn moeder(falco-kruising van..?)
op de foto van targa zat ze nog in het asiel nu heeft ze al een gelukkigere gezichts uitdrukking,en ik ben wel trots op haar kuch kuch:D sinds er al mensen met de auto zijn gestopt om te zeggen dat ze het een mooie vinden8-)

Kim
10 april 2007, 23:13
Oh, dat zijn er schoontjes! :)

J_oK
10 april 2007, 23:16
Oh, dat zijn er schoontjes! :)
dankje,ja ze zijn helemaal hun baasje8-) (alleen wat sympathieker:twisted: )

evilbu
10 april 2007, 23:18
http://i116.photobucket.com/albums/o39/evilbu/WINKIEzonderdatum.jpg

http://i116.photobucket.com/albums/o39/evilbu/quickie_beerkes.jpg

http://i116.photobucket.com/albums/o39/evilbu/dubbelguineasmall.jpg

Op de eerste foto gingen we net zijn nageltjes knippen. Normaal geeft zo een beetje geen verzet, maar omdat ik zo rap toegeef :oops: hadden we daar drie man voor nodig uiteindelijk.:-P

J_oK
10 april 2007, 23:23
http://i116.photobucket.com/albums/o39/evilbu/WINKIEzonderdatum.jpg

http://i116.photobucket.com/albums/o39/evilbu/quickie_beerkes.jpg

http://i116.photobucket.com/albums/o39/evilbu/dubbelguineasmall.jpg

Op de eerste foto gingen we net zijn nageltjes knippen. Normaal geeft zo een beetje geen verzet, maar omdat ik zo rap toegeef :oops: hadden we daar drie man voor nodig uiteindelijk.:-P


Oh,lief:D Ik wou er altijd 1 maar men moeder is er bang voor,juist zoals voor: katten,ratten,muizen,konijnen,cavia's,hamsters..

Jaani_Dushman
10 april 2007, 23:35
Oh,lief:D Ik wou er altijd 1 maar men moeder is er bang voor,juist zoals voor: katten,ratten,muizen,konijnen,cavia's,hamsters..Th e beast of Caerbannog??http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/dd/Killer_rabbit.JPG

evilbu
10 april 2007, 23:37
The beast of Caerbannog??http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/dd/Killer_rabbit.JPG
Dit zijn cavia's.
Maar eh....cavia's zijn extreem lui, deze twee bewogen enkel als
1. je hen uit hun kooi wou halen
2. je hen de mogelijkheid bood weer in hun eigen kooi te springen
3. er eten in zicht kwam

Trouwens Jaani, :magniet: dat is niet het echte monster, het echte monster is een tweede dat hen opwacht in de grot zelf!:oops:
Klets op de poep!

Jaani_Dushman
10 april 2007, 23:48
Trouwens Jaani, :magniet: dat is niet het echte monster, het echte monster is een tweede dat hen opwacht in de grot zelf!:oops:
Klets op de poep!TIM:
There he is!
ARTHUR:
Where?
TIM:
There!
ARTHUR:
What, behind the rabbit?
TIM:
It is the rabbit.
ARTHUR:
You silly sod!
TIM:
What?
ARTHUR:
You got us all worked up!
TIM:
Well, that's no ordinary rabbit!
ARTHUR:
Ohh.
TIM:
That's the most foul, cruel, and bad-tempered rodent you ever set eyes on!

J_oK
10 april 2007, 23:50
Dit zijn cavia's.
Maar eh....cavia's zijn extreem lui, deze twee bewogen enkel als
1. je hen uit hun kooi wou halen
2. je hen de mogelijkheid bood weer in hun eigen kooi te springen
3. er eten in zicht kwam
Ik dacht altijd dat cavia's van die hyperactieve beestjes waren:-)


Klets op de poep!
Men lach spieren doen weer overuren.:lol:

evilbu
10 april 2007, 23:51
TIM:
There he is!
ARTHUR:
Where?
TIM:
There!
ARTHUR:
What, behind the rabbit?
TIM:
It is the rabbit.
ARTHUR:
You silly sod!
TIM:
What?
ARTHUR:
You got us all worked up!
TIM:
Well, that's no ordinary rabbit!
ARTHUR:
Ohh.
TIM:
That's the most foul, cruel, and bad-tempered rodent you ever set eyes on!
Dat ontkracht mijn stelling niet, en
http://en.wikipedia.org/wiki/Cave_of_Caerbannog de uwe wel!:evil:

Jaani_Dushman
11 april 2007, 00:06
Dat ontkracht mijn stelling niet, en
http://en.wikipedia.org/wiki/Cave_of_Caerbannog de uwe wel!:evil:Euh...
Dat bewijst net mijn punt.

The Beast of Caerbannog is dat konijn, en The Black Beast of Aaaaarrrrrrggghhh is dat raar ding dat geveld wordt door de tekenaar z'n hartaanval.

evilbu
11 april 2007, 00:10
Euh...
Dat bewijst net mijn punt.

The Beast of Caerbannog is dat konijn, en The Black Beast of Aaaaarrrrrrggghhh is dat raar ding dat geveld wordt door de tekenaar z'n hartaanval.
Neen naar dat konijn wordt niet als "beast" verwezen :magniet:

Cavia's zijn niet hyperactief, in het wild misschien maar niet in gevangenschap. Men spreekt vaak van een master slave relatie, waarin de mens wel te verstaan de SLAAF is.
:oops:

Echte "cherrypickers" zijn het , geef ze wortels en tomaat en ze eten alleen maar de tomaat op (is het sappigste en zachtste)
Geef ze zo van die nootjes en vakkundig pikken ze er dat uit dat ze willen, het overgrote deel is vulsel dat ze links laten liggen.

Opmerkelijk is dat ondanks al die luiheid cavia's nog steeds iets hebben overgehouden aan instinct : ze zijn ALTIJD wakker(zo lijkt het toch;-) ). Ik heb misschien EEN KEER een cavia zien slapen.
Het straffe is dat die beesten ook niet moeten knipperen met hun ogen, een cavia met gesloten ogen is dus heel zeldzaam.

Derk de Tweede
11 april 2007, 08:51
Hey,

wie heeft hier allemaal een hond(en).
Zo ja hoe oud?
welk ras?
en heb je misschien nog een grappig verhaal



Ik heb er 2
duitse dog targa(teef)
kruising van grote tussen pitbull en labrador zoiets(rue)
ik kan van verhaal niet direct iets bedenken
maar wat er regelmatig gebeurt is dat de rue de teef vaak probeert te bespringen en hij dan meestal nog een knap of grol achterna heeft terwijl ze allebij gecastreerd en gesterliseerd zijn:lol:

Mijn boerenfox (ook wel Antwerpse lantaarnpisser) komt van een boerderij op de Veluwe.
Extreem lief en erg onderdanig, behalve voor grotere honden.
http://album.zoom.nl/user/4233/images/640/920447/T7MJ1H.jpg.jpg