PDA

View Full Version : Forumbijeenkomsten


Supe®Staaf
2 februari 2004, 14:05
Ikzelf ben niet echt enthousiast voor forumbijeenkomsten.
Misschien ben ik asociaal, maar ik hou echt meer van een gesprek in beperkte kring 2/3/4 mensen maximum.

Geef toe: gewoon eens afspreken om informeel een pint te gaan pakken is toch veel haalbaarder dan eindeloos palaveren over datum en plaats om een paar 10-tallen samen te krijgen?

Mogelijkheden legio.
Post een berichtje of PB als je de stad van een forumlid aandoet en geef aan waar je eventueel een uurtje je tijd wil verdoen voor een pint met babbel.
Post iets als je 'zitdag' houdt in je eigen stad, en prijs zou stellen op een bezoekje.

Of vinden jullie dat raar?

jan hyoens
2 februari 2004, 14:31
Ikzelf ben niet echt enthousiast voor forumbijeenkomsten.
Misschien ben ik asociaal, maar ik hou echt meer van een gesprek in beperkte kring 2/3/4 mensen maximum.

Geef toe: gewoon eens afspreken om informeel een pint te gaan pakken is toch veel haalbaarder dan eindeloos palaveren over datum en plaats om een paar 10-tallen samen te krijgen?

Mogelijkheden legio.
Post een berichtje of PB als je de stad van een forumlid aandoet en geef aan waar je eventueel een uurtje je tijd wil verdoen voor een pint met babbel.
Post iets als je 'zitdag' houdt in je eigen stad, en prijs zou stellen op een bezoekje.

Of vinden jullie dat raar?

Ik denk dat mijn vrouw dat niet zal appreciëren! :wink:

Aangebrande Phönix
2 februari 2004, 15:19
Laat die stadsdagen samenvallen met mijn bezoeken aan de streek en ik ben akkoord.

Supe®Staaf
2 februari 2004, 16:11
Ik denk dat mijn vrouw dat niet zal appreciëren! :wink:
Welke van mijn bedenkingen wekt de weerzin van uw egaa op?

Aangebrande Phönix
2 februari 2004, 16:31
Ik denk dat mijn vrouw dat niet zal appreciëren! :wink:
Welke van mijn bedenkingen wekt de weerzin van uw egaa op?

Ze zag ooit een avatar van twee mannen en een badhanddoek en zijn verleden indachtig..