PDA

View Full Version : Evaluatie: Koen T'Sijen


Jazeker
19 april 2007, 21:49
Zelf geef ik hem een dikke nul voor zijn arrogant antwoord in de "B&H - nieuwe poging" draad. Nul dus om exact dezelfde redenen waarom Filip De Man een nul van me kreeg.

born2bewild
20 april 2007, 02:18
ontluisterend zwak.

Wist over bepaalde zaken niets af (of deed alsof). Buitengewone sociale bijdrage (paarse belofte)....euuhhhh?
Pensioenen: weet hij ook niet veel van, naar eigen zeggen dan nog. Terwijl dat toch een van de zgn. grote problemen is van deze tijd. Hij vindt wel dat alle minimum pensioenen omhoog moeten! Zeer eigenaardig dat je eerst beweert van een probleem niet veel af te weten en bijna in dezelfde zin terug sinterklaas begint te spelen. En dat terwijl Spirit naar eigen zeggen de partij voor de jeugd is. Ze zullen het graag horen, de jeugd.

Bij een vraag naar wat hij vindt van het ondemokratiche systeem vd opvolgers, deed hij alsof zijn neus bloedt. Terwijl spirit dan wel beweert dat ze de democratie eens gaan redden door anderen hun rechten af te nemen. Het wordt onderhand wel duidelijk dat dit uit onmacht is, om het eigen democratisch deficit te compenseren.

Je zou denken dat voor zo iemand elke stem toch telt, echt stemmen in overvloed hebben ze niet. En toch...niet de minste moeite doen "om het debat aan te gaan" zoals ze dat zelf zo graag noemen.

Zeer zeer erg.

born2bewild
20 april 2007, 06:05
oh ja, nog vergeten...

een nul (0) dus.

met Roosens van de VLD heb ik me ook rotgeergerd, maar die verdiende nog respect.

Pluche
20 april 2007, 06:54
Ik heb een ook een 0 gegeven omdat die gast in een ivoren torentje zit en niks van de maatschappij snapt. (dat zijn al 3 nullen achtereen voor Koen)

Pølle
20 april 2007, 15:02
ik wil ook een nul geven :-D
ziekelijke mening ivm B&H, vrije meningsuiting?

waarom kan ik hier eigenlijk niet stemmen?

Jazeker
20 april 2007, 15:18
waarom kan ik hier eigenlijk niet stemmen?


Je moet minstens een maand lid zijn van politics.be en minstens 100 posts hebben voor je aan polls kan meedoen.

alharb
20 april 2007, 18:34
En ook ik geef hem een nul.
Zijn wetsvoorstel over B&H is trouwens afgeschoten omdat het veel te breed was en dus misbruiken zeer goed mogelijk waren.
Het feit op zich dat je zo een voorstel in mekaar steekt en uzelf dan nog "liberaal" durft noemen, is wraakroepend.

Jazeker
21 juni 2007, 16:25
Langs deze weg wens ik ook T'Sijen success te wensen met zijn niet-verkiezing. Toi toi toi en probeer het volgende keer met meer dan nog geen 3000 stemmen vanop een opvolgersplaatsje.

:twisted:

born2bewild
21 juni 2007, 18:36
nu moet die mens echt werk gaan zoeken eh