PDA

View Full Version : verheft u het leven tot kunst?


Mitgard
20 april 2007, 17:40
wat doet u zoal om uw leven tot kunst te verheffen?
welke existentiële meesterwerken heeft u al op uw actief?
geen schilderijen of gedichten natuurlijk, maar louter BEHAVIOR.
zoek het niet te ver aub.

1handclapping
20 april 2007, 17:56
All art is quite useless

Mitgard
20 april 2007, 18:02
:roll:

baseballpolitieker
20 april 2007, 21:41
IK verhef het leven tot een game!

Dronkoers
20 april 2007, 23:27
en wat is kunst? Ook niet voor iedereen hetzelfde

Villa Comedia
20 april 2007, 23:42
wat doet u zoal om uw leven tot kunst te verheffen?
welke existentiële meesterwerken heeft u al op uw actief?
geen schilderijen of gedichten natuurlijk, maar louter BEHAVIOR.
zoek het niet te ver aub.

Ik sla m'n medemens gade en schudt m'n hoofd meestal niet-begrijpend. Is een mens gemaakt om te gaan werken, thuis te komen en de hele avond voor de tv te hangen tot het weer tijd is om te gaan slapen? Ik vind van niet en probeer dat ook zoveel mogelijk te vermijden, meestal niet eens bewust, dat zit er zo ingebakken bij mij. Gevolg: zeer weinig slaap en dan toch gaan werken omdat het moet :-( .

Ik volg geen (mode)trends, hypes en andere tijdelijke verschijnselen, ik heb daar zelfs een aangeboren afkeer van. Ik ben redelijk cynisch in alles wat ik zie of hoor en bekijk alles redelijk realistisch tot relativerend. Meestal tot ergernis van m'n naasten, maar ik kan mezelf niet veranderen. Ergens ben ik daar blij om. Meestal toch.

Mitgard
21 april 2007, 07:03
idioten.

.:E:.
21 april 2007, 07:09
wat doet u zoal om uw leven tot kunst te verheffen?
welke existentiële meesterwerken heeft u al op uw actief?
geen schilderijen of gedichten natuurlijk, maar louter BEHAVIOR.
zoek het niet te ver aub.

En wat doet U?:|

Mitgard
21 april 2007, 07:38
idioten.

ochtendhumeur, niet op letten.

Mitgard
21 april 2007, 07:41
Ik sla m'n medemens gade en schudt m'n hoofd meestal niet-begrijpend. Is een mens gemaakt om te gaan werken, thuis te komen en de hele avond voor de tv te hangen tot het weer tijd is om te gaan slapen? Ik vind van niet en probeer dat ook zoveel mogelijk te vermijden, meestal niet eens bewust, dat zit er zo ingebakken bij mij. Gevolg: zeer weinig slaap en dan toch gaan werken omdat het moet :-( .

Ik volg geen (mode)trends, hypes en andere tijdelijke verschijnselen, ik heb daar zelfs een aangeboren afkeer van. Ik ben redelijk cynisch in alles wat ik zie of hoor en bekijk alles redelijk realistisch tot relativerend. Meestal tot ergernis van m'n naasten, maar ik kan mezelf niet veranderen. Ergens ben ik daar blij om. Meestal toch.

mooi, dit zijn de antwoorden die ik zoek.

Dronkoers
21 april 2007, 09:49
ochtendhumeur, niet op letten.

Zo kennen we u ;-)