PDA

View Full Version : Matthias Storme


Robrecht
3 februari 2004, 10:44
Bart, verkeert prof. Storme in een vlaag van zinsverbijstering?
Wat bezielt de man om bestuurslid te worden van een VB-comité?
Hoe verklaart u zijn standpunt ivm Palestina, in tegenstelling tot het N-VA standpunt in deze?
Om nog niet te spreken over zijn uitspraken over homo's die hem kandidaat maakte voor homohater 2003.
Krijgt die Storme een plaats op een N-VA-lijst, of was zijn afwezigheid afgelopen zondag, in Hasselt, de voorbode voor zijn defenitieve overloop naar het Blok?
Ik kan wel mijn best doen om de mensen in mijn omgeving diets te maken, dat de N-VA geen oerconservatieve, navelstarende egonationalistische partij is, zoals er wel 1 bestaat, maar Storme maakt het mij wel moeilijk in deze.

Vriendelijke groeten, Robrecht.

Bart De Wever
3 februari 2004, 11:29
Sorry, maar ik kan echt niet ingaan op vragen over personen. Stuur gerust een mailtje naar matthias Storme ([email protected]), hij zal je zeker een antwoord bezorgen.

Robrecht
3 februari 2004, 11:37
Bart, hoe u over Matthias als persoon denkt, moeten we dan ook niet weten. Daar hebben we geen zaken mee, inderdaad.
Over zijn politieke uitspraken en engagementen, zoals bovenstaand beschreven, heeft u ongetwijfeld wel een mening.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat op het partijbestuur daar geen hartig woordje over gespoken is, trouwens.
Voor een man als u, met het hart op de tong, kan ik mij moeilijk voorstellen dat u zich in deze topic er wil van afmaken met een e-post-adresje van Matthias.

Bart De Wever
3 februari 2004, 11:43
Bart, hoe u over Matthias als persoon denkt, moeten we dan ook niet weten. Daar hebben we geen zaken mee, inderdaad.
Over zijn politieke uitspraken en engagementen, zoals bovenstaand beschreven, heeft u ongetwijfeld wel een mening.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat op het partijbestuur daar geen hartig woordje over gespoken is, trouwens.
Voor een man als u, met het hart op de tong, kan ik mij moeilijk voorstellen dat u zich in deze topic er wil van afmaken met een e-post-adresje van Matthias.


Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik zit nu op een forum waarvan ik niet weet met wie ik spreek en nog minder wie er allemaal meeleest. Info uit het partijbestuur is trouwens sowieso vertrouwelijk.

Verder dan het volgende wil ik niet gaan: ik heb tegenover Matthias mijn grootste twijfels geuit over sommige zaken die hij onderneemt.

Robrecht
3 februari 2004, 11:47
Verder dan het volgende wil ik niet gaan: ik heb tegenover Matthias mijn grootste twijfels geuit over sommige zaken die hij onderneemt.

Waarvoor dank, de Gentse jongeren hadden niet meer nodig dan dit antwoord van u.

Tantist
3 februari 2004, 18:53
Bart, verkeert prof. Storme in een vlaag van zinsverbijstering?
Wat bezielt de man om bestuurslid te worden van een VB-comité?

Is dat wel een VB-comité? Bij mijn weten is Ward Beysen nog altijd geen VB'er, en die is wel voorzitter. Verifieer dat eerst en bewijs dat het zo is voor je verder personen aanvalt.

Groot Bakkes
3 februari 2004, 20:03
Bart, verkeert prof. Storme in een vlaag van zinsverbijstering?
Wat bezielt de man om bestuurslid te worden van een VB-comité?

Is dat wel een VB-comité? Bij mijn weten is Ward Beysen nog altijd geen VB'er, en die is wel voorzitter. Verifieer dat eerst en bewijs dat het zo is voor je verder personen aanvalt.

Op die webstek "www.stopvreemdelingenstemrecht.org" stond er bij de tab "contact" een gebouw op het Madouplein, rara waar hebben we nog is iets over dat plein gehoord? :wink:
Nu hebben ze er iets anders gezet, 'Postbus 46 1000 Brussel 23', maar je kan er van op aan dat die briefjes en petitieformulieren nog altijd in de brievenbus van het Blok -ow sorry, Vlaams Blok- vallen.

Vlaamse groeten

Erwin

Vicky
3 februari 2004, 21:23
Professor Storme heeft waarschijnlijk meer verstand in zijn kleine teen, dan jullie in je hoofd. Dus stop dat gestook enkel en alleen omdat die man een persoonlijke mening heeft over bepaalde maatschappelijke problemen.

Eigenaardig! Wat in Amerika gebruikt wordt om stemmen te lokken, wordt hier in de extreem-rechtse hoek geduwd.

Rudysfonduehuisje
4 februari 2004, 11:46
Professor Storme heeft waarschijnlijk meer verstand in zijn kleine teen, dan jullie in je hoofd. Dus stop dat gestook enkel en alleen omdat die man een persoonlijke mening heeft over bepaalde maatschappelijke problemen.

Eigenaardig! Wat in Amerika gebruikt wordt om stemmen te lokken, wordt hier in de extreem-rechtse hoek geduwd.

Volgens mij hoort iemand als Storme zeker thuis in de N-VA. In een partij zijn verschillende meningen mogelijk, zolang over de hoofdbekommernissen de neuzen in de zelfde richting staan. De tegenstellingen in een partij als de VLD en de CD&V zijn veel groter.

Ik ben ervan overtuigd dat Mathias Storme een segment van de N-VA kiezers aantrekt die anderrs niet bereikt zouden worden.

Lorenzo
4 februari 2004, 18:25
Professor Storme heeft waarschijnlijk meer verstand in zijn kleine teen, dan jullie in je hoofd. Dus stop dat gestook enkel en alleen omdat die man een persoonlijke mening heeft over bepaalde maatschappelijke problemen.

Eigenaardig! Wat in Amerika gebruikt wordt om stemmen te lokken, wordt hier in de extreem-rechtse hoek geduwd.

Hmm, ja Amerika is niet het beste voorbeeld om over democratie te praten. Extreem rechts noemt ginds republikeins. Rechts gewoon democratisch.

Dan hebben we nog het religieus fanatisme en het morele gezeik nog niet meegerekend. Een vrij land ... mja ... als je veel geld hebt misschien wel ...

C uit W
4 februari 2004, 18:29
Hmm, ja Amerika is niet het beste voorbeeld om over democratie te praten. Extreem rechts noemt ginds republikeins. Rechts gewoon democratisch.

:lol: :lol: :lol:
Eerst en vooral kan je niet werken met Europese standaarden op Amerika
En u overdrijft gewoonweg.
Extreem rechts, wat is er nu extreem aan de republikeinen?
Of rechts aan de democraten?
U bent gewoon onverdraagzaam.