PDA

View Full Version : Heeft Jo Vandeurzen ergens geantwoord ?


labyrinth
29 april 2007, 14:30
Ik zoek tevergeefs naar een antwoord van de Heer Jo Vandeurzen in een of andere discussie. Wenst de Heer Vandeurzen niet te spreken met Politics.be dat moet doorgaan voor een onafhankelijke Nederlandstalige politieke site ( de grootste nog wel ) in Vlaanderen ? Indien dit het geval zou zijn dan zie ik de zin niet in van een forumsessie met hem te organiseren. Is hij op de hoogte van deze forumsessie of werd zijn naam alleen gebruikt om hem eventueel te discrediteren ?
Indien wel en indien hij hiermee heeft ingestemd dan zegt dat zwijgen veel over de manier waarop de voorzitter van de CD&V met politics.be wenst om te gaan. Ligt dat dan aan hem of aan deze politieke site ?

StevenNr1
29 april 2007, 14:33
Er is geen Jo Vandeurzen te vinden in de ledenlijst, laat staan dat hij dus berichten geplaatst zou hebben.

labyrinth
29 april 2007, 14:36
Er is geen Jo Vandeurzen te vinden in de ledenlijst, laat staan dat hij dus berichten geplaatst zou hebben.

Jo Vandeurzen antwoordt op geen enkele vraag van gebruikers van de grootste politieke site in Vlaanderen. Waarom zou dat toch zijn ? 8O

skaldis
29 april 2007, 18:55
misschien weer een foutje in de afspraken geslopen, is al eerder gebeurd

Pluche
29 april 2007, 19:02
Ik vind dat veel politiekers hier in de forumsessies hun broek aan vegen, ik begrijp dat een pensenkermis bezoeken meer kiezers oplevert, maar als je je dan toch toestemming geeft om u in te schrijven als forumgast, verwacht ik dat ze toch minstens 50 berichtjes maken, anders kunnen we beter een forummer van de week aanduiden, zie mijn voorstel bij suggesties en mededelingen.

labyrinth
29 april 2007, 22:16
misschien weer een foutje in de afspraken geslopen, is al eerder gebeurd

Dat zal het zijn...... foute agenda. :|

stab
29 april 2007, 22:20
Jo Vandeurzen antwoordt op geen enkele vraag van gebruikers van de grootste politieke site in Vlaanderen. Waarom zou dat toch zijn ? 8OIs de cd&v niet de partij vh respect voor ...
Alleszins niet voor de forummers hier.

Piet Hein
29 april 2007, 22:52
Ofwel had hij geen zin ofwel is er dezelfde communicatiefout geweest als bij de Dhr. Guy D'Haeseleer

born2bewild
30 april 2007, 05:20
Ofwel had hij geen zin ofwel is er dezelfde communicatiefout geweest r

dat lijkt mij niet echt goed bestuur.

labyrinth
30 april 2007, 13:11
dat lijkt mij niet echt goed bestuur.

Goed bestuur van wie ? Van Jo Vandeurzen, van de CD&V voorzitter, van Politics.be ........... ?

Rr00ttt
30 april 2007, 16:15
Jo Vandeurzen antwoordt op geen enkele vraag van gebruikers van de grootste politieke site in Vlaanderen. Waarom zou dat toch zijn ? 8O

Slechte afspraken.
Slecht beheer van zijn agenda waardoor hij toezegt op iets en dan geen tijd blijkt te hebben.
Te veel lastige vragen.

Make your pick.

evilbu
2 mei 2007, 00:09
Ofwel had hij geen zin ofwel is er dezelfde communicatiefout geweest als bij de Dhr. Guy D'Haeseleer
Waarna meneer d'Haeseleer op virtuoze wijze vol vuur en passie in actie schoot.:roll:

Tantist
4 mei 2007, 18:26
Een topic waar ik vroeg achter of de mods iets meer wisten, is blijkbaar verwijderd. Een klein beetje communicatie van het forum zou ook niet misstaan. Is er iets misgelopen met de afspraken? Is Joke zo grof geweest om foert te zeggen? Is zijn geit (of is dat van de echte voorzitter van de CD&V) te vroeg bevallen van allemaal kleine geitebokjes? Is zijn laptop gehacked door enkele snode Debianvossen?

Dat mag toch nog gevraagd worden, heren moderators?

kunstenaar
5 mei 2007, 00:09
Waarna meneer d'Haeseleer op virtuoze wijze vol vuur en passie in actie schoot.:roll:

... en voor de zoveelste keer dezelfde nonsens begon te verkondigen.

Ik ken Jo Vandeurzen niet van ver noch van nabij.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat als een partijvoorzitter de keuze moet maken tussen het opzetten van een verkiezingscampagne met zijn militanten of het aangaan van steriele discussies met de extremisten op dit forum, dat hij waarschijnlijk voor het eerste zou kiezen. Want die laatsten willen toch alleen maar hun eigen grote gelijk bevestigd zien.

Tantist
5 mei 2007, 08:39
... en voor de zoveelste keer dezelfde nonsens begon te verkondigen.

Ik ken Jo Vandeurzen niet van ver noch van nabij.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat als een partijvoorzitter de keuze moet maken tussen het opzetten van een verkiezingscampagne met zijn militanten of het aangaan van steriele discussies met de extremisten op dit forum, dat hij waarschijnlijk voor het eerste zou kiezen. Want die laatsten willen toch alleen maar hun eigen grote gelijk bevestigd zien.

Dat hij dan niet toezegt he, meneer de extremist... ;-)

stab
5 mei 2007, 09:22
Ik ken Jo Vandeurzen niet van ver noch van nabij.Toch wsl wel van ver:
Wat ik me wel kan voorstellen is dat als een partijvoorzitter de keuze moet maken tussen het opzetten van een verkiezingscampagne met zijn militanten of het aangaan van steriele discussies met de extremisten op dit forum, dat hij waarschijnlijk voor het eerste zou kiezen. Want die laatsten willen toch alleen maar hun eigen grote gelijk bevestigd zien.Een tsjeefsere reactie kan niet:
1) jvd moet - hoewel toegezegd - hier niet komen antwoorden, want hij heeft belangrijker dingen te doen
2) antwoorden heeft toch geen zin, want een dikke veertig percent vd vragenstellers zouden wel 'ns VB'ers kunnen zijn, tant pis voor de overige vijftig percent.
Klinkt allemaal wat te gekunsteld.

Peter Johan
5 mei 2007, 09:59
Een topic waar ik vroeg achter of de mods iets meer wisten, is blijkbaar verwijderd. Een klein beetje communicatie van het forum zou ook niet misstaan. Is er iets misgelopen met de afspraken? Is Joke zo grof geweest om foert te zeggen? Is zijn geit (of is dat van de echte voorzitter van de CD&V) te vroeg bevallen van allemaal kleine geitebokjes? Is zijn laptop gehacked door enkele snode Debianvossen?

Dat mag toch nog gevraagd worden, heren moderators?
Beste,

De topic waarin u vroeg naar het uitblijven van reactie van een politicus werd verplaatst naar een katern waar hij thuishoorde, nl. bij identieke evaluatietopics.
Ik vond dat hij niet specifiek in suggesties en mededelingen thuishoorde. Dat is het katern voor suggesties ter verbetering van het forum.

Peter Johan

stab
5 mei 2007, 10:01
Een topic waar ik vroeg achter of de mods iets meer wisten, is blijkbaar verwijderd. Een klein beetje communicatie van het forum zou ook niet misstaan. Is er iets misgelopen met de afspraken? Is Joke zo grof geweest om foert te zeggen? Is zijn geit (of is dat van de echte voorzitter van de CD&V) te vroeg bevallen van allemaal kleine geitebokjes? Is zijn laptop gehacked door enkele snode Debianvossen?

Dat mag toch nog gevraagd worden, heren moderators?Ik verwacht toch ook enige opheldering over de *kuch* niet-aanwezigheid *kuch* van genaamde jvd?

labyrinth
5 mei 2007, 14:07
Ik verwacht toch ook enige opheldering over de *kuch* niet-aanwezigheid *kuch* van genaamde jvd?

maw. u verwacht ook een plausibele uitleg voor de afwezigheid van de Heer Jo Vandeurzen tijdens deze forumsessies. Anders gaat een mens natuurlijk zelf allerlei conclusies trekken.

' Hé Jo, wist je dat je hier moest antwoorden ' ? :?

labyrinth
5 mei 2007, 21:10
... en voor de zoveelste keer dezelfde nonsens begon te verkondigen.

Ik ken Jo Vandeurzen niet van ver noch van nabij.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat als een partijvoorzitter de keuze moet maken tussen het opzetten van een verkiezingscampagne met zijn militanten of het aangaan van steriele discussies met de extremisten op dit forum, dat hij waarschijnlijk voor het eerste zou kiezen. Want die laatsten willen toch alleen maar hun eigen grote gelijk bevestigd zien.


Allemaal heel begrijpelijk, maar één heel klein berichtje had zijn aanwezigheid en zijn medewerking op dit forum toch bevestigd, nu blijven we zitten met vraagtekens.

Tantist
6 mei 2007, 12:39
Ik verwacht toch ook enige opheldering over de *kuch* niet-aanwezigheid *kuch* van genaamde jvd?

Ik ook, maar ik ga eerst eens grasduinen op het forum of de mods al geantwoord hebben in een ander topic...

Tantist
6 mei 2007, 12:41
Ik ook, maar ik ga eerst eens grasduinen op het forum of de mods al geantwoord hebben in een ander topic...

En dat hebben ze niet...

Ja jongens, zo kan ik het dus ook he.

Morgen een forumsessie met president Bush op www.tantist-politics.be

Tantist
6 mei 2007, 12:43
Beste,

De topic waarin u vroeg naar het uitblijven van reactie van een politicus werd verplaatst naar een katern waar hij thuishoorde, nl. bij identieke evaluatietopics.

Dit? http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=144

Waar staat het dan?

stab
6 mei 2007, 14:14
Ik ook, maar ik ga eerst eens grasduinen op het forum of de mods al geantwoord hebben in een ander topic...Als de mods geen verklaring geven voor het abstinent gedrag van jvd , dan kan dat alleen maar zijn omdat genaamde vierkantig foert gezegd heeft aan het vragenrondje op dit forum.

Dit is de enige verklaring die de mods zo maar niet open en bloot naar de forummers toe kunnen communiceren om een vermeende inbreuk op objectiviteit te camoufleren.

labyrinth
6 mei 2007, 14:21
Als de mods geen verklaring geven voor het abstinent gedrag van jvd , dan kan dat alleen maar zijn omdat genaamde vierkantig foert gezegd heeft aan het vragenrondje op dit forum.

Dit is de enige verklaring die de mods zo maar niet open en bloot naar de forummers toe kunnen communiceren om een vermeende inbreuk op objectiviteit te camoufleren.

Neen dat kan niet, zo dom is Jo Vandeurzen niet. Toezeggen en dan geen één enkel bericht plaatsen terwijl het CD&V aast op kiezers van het Vlaams Belang. Iedereen weet dat er in de vijver van Politics.be wat te vissen is ........

UFSIA
7 mei 2007, 09:02
Neen dat kan niet, zo dom is Jo Vandeurzen niet. Toezeggen en dan geen één enkel bericht plaatsen terwijl het CD&V aast op kiezers van het Vlaams Belang. Iedereen weet dat er in de vijver van Politics.be wat te vissen is ........Is dat zo ? Weet iedereen dat ?

Hoeveel mensen zou je hier eventueel kunnen overtuigen/opvissen ?

Tel eraf de die hards die toch niet van partij veranderen, mensen wiens stem je reeds hebt of toch nooit zal halen en ... weinig mogelijkheden om stemmen te winnen lijkt me, tenzij ik me vergis is politics net niet interessant, veel zwevende kiezers DENK ik zal je hier ook niet meer vinden ( of wel , maar dan meer geinteresseerde en dus moeilijker met loze beloften en uitspraken te lokken exemplaren )


mvg. Sint Ignacius

labyrinth
7 mei 2007, 09:17
Is dat zo ? Weet iedereen dat ?

Hoeveel mensen zou je hier eventueel kunnen overtuigen/opvissen ?

Tel eraf de die hards die toch niet van partij veranderen, mensen wiens stem je reeds hebt of toch nooit zal halen en ... weinig mogelijkheden om stemmen te winnen lijkt me, tenzij ik me vergis is politics net niet interessant, veel zwevende kiezers DENK ik zal je hier ook niet meer vinden ( of wel , maar dan meer geinteresseerde en dus moeilijker met loze beloften en uitspraken te lokken exemplaren )


mvg. Sint Ignacius

Politiek is anderen met degelijke argumenten overtuigen dat jouw programma voor hen het best geschikt is. Bovendien moet men dan nergens campagne voeren vermits u denkt dat niemand kan overtuigd worden anders te stemmen. Daarom is het niet verstandig een forumsessie te aanvaarden en nergens een bericht te plaatsen, nergens op een vraag te antwoorden.
Vermits ik overtuigd ben dat Jo Vandeurzen dat ook wel beseft kan ik niet anders besluiten dan dat hij niet op de hoogte lijkt te zijn van deze forumsessie.

neutron
7 mei 2007, 18:06
mvg. Sint Ignacius
__________________
..., geef geen ergernis. ..... Vlucht het stelen en bedriegen. Ook de achterklap en het liegen.

typisch iets voor politici als ...

labyrinth
8 mei 2007, 10:02
mvg. Sint Ignacius
__________________
..., geef geen ergernis. ..... Vlucht het stelen en bedriegen. Ook de achterklap en het liegen.

typisch iets voor politici als ...

'Bemin uw naaste zoals uzelf'
Dat doet de CD&V ook al niet

Hoewel de RKK tegen scheiding is, is de CD&V rechtser dan de liberalen en eisen ze zonder meer een 'scheiding van tafel en bed'. Veel verschil met het VB is er dan niet meer.
Dan moet je je inderdaad niet voorstellen als een martelaar.

Duvelke
12 mei 2007, 16:32
als hij niet aangemeld kan hij niet posten e..
mss heeft hij daar wat problemen mee
of hij is het gewoon vergeten, wat best begrijpbaar is, met de verkiezingen voor de deur.

labyrinth
12 mei 2007, 17:14
als hij niet aangemeld kan hij niet posten e..
mss heeft hij daar wat problemen mee
of hij is het gewoon vergeten, wat best begrijpbaar is, met de verkiezingen voor de deur.


Moest hij zich niet kunnen aanmelden dan zou er wel ergens een handige harry te vinden zijn.
Dergelijke zaken vergeet men niet.
Ik denk dat hij helemaal niets weet ( wist ) over deze forumsessie.

Duvelke
12 mei 2007, 18:35
Bwa, het is dan ook maar een forumsessie e :)
ik veronderstel dat de beste man ook wel betere zaken te doen heeft :)