PDA

View Full Version : Gumball race


Piet Hein
5 mei 2007, 12:15
Geachte heer Van den bergh

Naar aanleiding van uw artikel over de Gumball race wil ik het volgende kwijt. Het is schandalig dat mensen een auto zo als een moordmachine aanzien. Wat dat ongeval betreft ze zullen zeker niet bijleren. Daarom steun alles om zo'n cowboy's van de weg te halen. Want zo'n snobs denken dat ze alles ze hebben eens dringend een lesje in nederigheid en respect nodig voor er nog meer doden vallen. Ik hoop dat er daar in het parlement een wet wordt gestemd waar zo'n cowboy's geen kans meer krijgen.

Marlboro
5 mei 2007, 12:29
Je maakt een grote fout want je scheert iedereen over één en dezelfde kam.
Er zijn altijd een paar onnozelaars bij maar er zijn er heel wat bij die zich weldegelijk aan de snelheden en dergelijke houden.
I love gumball.

Als ik nu op de autosnelweg ga dan kom ik af en toe ook wel eens tegen dat er iemand meer dan 200 rijdt zenne.Je hoeft niet persee aan een gumballrace mee te doen om vlug te rijden of een ongeluk te veroorzaken.

Volksstormer
5 mei 2007, 22:30
Geachte heer Van den bergh

Naar aanleiding van uw artikel over de Gumball race wil ik het volgende kwijt. Het is schandalig dat mensen een auto zo als een moordmachine aanzien. Wat dat ongeval betreft ze zullen zeker niet bijleren. Daarom steun alles om zo'n cowboy's van de weg te halen. Want zo'n snobs denken dat ze alles ze hebben eens dringend een lesje in nederigheid en respect nodig voor er nog meer doden vallen. Ik hoop dat er daar in het parlement een wet wordt gestemd waar zo'n cowboy's geen kans meer krijgen.
Besef je nu wat p-l-u-t-o-c-r-a-t-i-e betekent? Die klootzakken doen vierkant hun goesting en het "gezag" mag al eens een boete innen in ruil voor hun uitspattingen...

De democraat wikt en de plutocraat beschikt.