PDA

View Full Version : Dit forum heeft weinig succes


Stratcat
7 mei 2007, 23:33
Stel ik vast.

Vorenus
7 mei 2007, 23:37
nochtans de forum met de meeste bezoekers en postings. (Beweren ze)

Morduk
8 mei 2007, 09:32
Ahum....een subforum dat drie dagen bestaat...
Ik heb het zelf vandaag nog maar voor de eerste keer gezien.

Groentje-18
9 mei 2007, 01:24
Stel ik vast.

Wrijf het er maar in, ja. :(

;)

baseballpolitieker
9 mei 2007, 13:55
Een maandje wachten en dan kunnnen we verder praten...

Duvelke
9 mei 2007, 13:58
idd, het doet het niet veel slechter dan sommige andere subfora :)

baseballpolitieker
9 mei 2007, 13:59
idd, het doet het niet veel slechter dan sommige andere subfora :)
Ligt ook wel een beetje in niemandsland...
Ga eens vragen aan de moderatie om een wetenschappelijk en geschiedkundig forum op te richten in deze katern!

Stratcat
12 mei 2007, 23:38
Vaststelling geconfirmeerd.

Groentje-18
16 mei 2007, 01:06
Vaststelling geconfirmeerd.

Ik ben zeer verrast in positieve zin eigenlijk! :D

Ik had verwacht dat de meeste topics van mijn of de handen van andere milieuvrienden moesten komen.
Ik was nog zodanig aan het nadenken over de aanpak dat ik nog niets gepost heb, en zelfs de grote 'hoe zit het allemaal' uitleg moet nog komen waarop men dan vervolgens kan reageren.
Er zijn ook nog nauwelijks nieuwe artikels aangebracht (omdat ik eerst 'de fundamenten' wou meegeven). Dit forum is me nu al boven mijn pet gegroeid (de juiste uitdrukking is me ontglipt. :?). En er is nog niet een 'actieve reclamecampagne' gevoerd. Dit forum is een waar succes. ;)
(Of hoe alles afhangt van perceptie. ;))

Percalion
16 mei 2007, 11:46
Percalions vaststelling:
dit is een klein subforum dat niet in omvang kan toenemen; als het aantal mensen dat hier komt posten toeneemt, dan moet dus de temperatuur stijgen.

Forumopwarming!

Stratcat
17 mei 2007, 06:06
Ik ben zeer verrast in positieve zin eigenlijk! :D

Ik had verwacht dat de meeste topics van mijn of de handen van andere milieuvrienden moesten komen.
Ik was nog zodanig aan het nadenken over de aanpak dat ik nog niets gepost heb, en zelfs de grote 'hoe zit het allemaal' uitleg moet nog komen waarop men dan vervolgens kan reageren.
Er zijn ook nog nauwelijks nieuwe artikels aangebracht (omdat ik eerst 'de fundamenten' wou meegeven). Dit forum is me nu al boven mijn pet gegroeid (de juiste uitdrukking is me ontglipt. :?). En er is nog niet een 'actieve reclamecampagne' gevoerd. Dit forum is een waar succes. ;)
(Of hoe alles afhangt van perceptie. ;))

:-)

Perceptie.

Ben jij een milieuvriend? Ik ook.

Boven het hoofd gegroeid bedoel je wschl.

Die grote 'hoe zit het allemaal' uitleg heb je op dit forum wel al een een paar keer gegeven hoor. Met telkens hetzelfde grafiekje. ;-)

Stratcat
17 mei 2007, 06:06
Percalions vaststelling:
dit is een klein subforum dat niet in omvang kan toenemen; als het aantal mensen dat hier komt posten toeneemt, dan moet dus de temperatuur stijgen.

Forumopwarming!

Percyptie.

Stratcat
17 mei 2007, 13:52
Goentje, ben jij lid van Natuurpunt?
Ik geloof dat ik iets gratis krijg als ik iemand anders lid maak.

Groentje-18
17 mei 2007, 15:56
:-)

Perceptie.

Ben jij een milieuvriend? Ik ook.

Boven het hoofd gegroeid bedoel je wschl.

Die grote 'hoe zit het allemaal' uitleg heb je op dit forum wel al een een paar keer gegeven hoor. Met telkens hetzelfde grafiekje. ;-)

Ow oké, goed om weten.

En dat was het inderdaad ja. :oops:


Een mens kan niet genoeg herhalen. Neen, maar gezien dit een apart forum was dacht ik dat het leuk zou zijn die uitleg nog eens te doen.

Ik ben nergens lid van als het geld kost, sorry. Student zijn is duur. ;)

Stratcat
17 mei 2007, 21:13
Ik ben nergens lid van als het geld kost, sorry. Student zijn is duur. ;)

Mag ik dat vertalen als : uitgaan (b.v.naar de Versuz gaan) is duur?

Wees eens een beetje consequent, hé meisje.

Wat bereik je er mee om hier nog maar eens het grote topic over klimaatsverandering te starten?
Voor nog geen 25 EUR ben je lid van Natuurpunt.
Dat lijkt me een betere investering voor een milieuvriend.

MaGNiFiCaT
26 mei 2007, 20:30
zzzzuuuuccccchht!!!! Klimaat is sooooo saaaaiiii.

MaGNiFiCaT
26 mei 2007, 20:31
zzzzuuuuccccchht!!!! Klimaat is sooooo saaaaiiii.


Een domme reactie, ik weet het.


Maar ik meen het.....;-)

baseballpolitieker
27 mei 2007, 12:32
Ik mag hieruit besluiten dat maar twee forums het zullen overleven, en deze hoort er niet bij!:lol:

Groentje-18
27 mei 2007, 15:26
Ik heb de indruk dat sommige mensen er echt op zitten te wachten, op het verval.
En ja, het is niet echt gegaan zoals ik het wou. Maar het staat dan ook in de meest afgelegen hoek die je je kan indenken.
Mensen die sowieso al niet geloven in klimaatsverandering zullen zich de moeite getroosten om naar hier te komen. Net zoals ik het niet de moeite vind om de zoveelste NWO-thread te lezen. (Velen zien de klimaatsverandering ironisch genoeg op dezelfde manier heb ik de indruk...)
Mensen die er echt in geloven kunnen hier discussiëren op een wat wetenschappelijker niveau, maar er zitten te weinig wetenschappers hier daarvoor vrees ik. En moesten die hier zitten, wat is de meerwaarde van een discussie met een stelletje leken. :(

skaldis
27 mei 2007, 16:43
Ik heb de indruk dat sommige mensen er echt op zitten te wachten, op het verval.
En ja, het is niet echt gegaan zoals ik het wou. Maar het staat dan ook in de meest afgelegen hoek die je je kan indenken.
Mensen die sowieso al niet geloven in klimaatsverandering zullen zich de moeite getroosten om naar hier te komen. Net zoals ik het niet de moeite vind om de zoveelste NWO-thread te lezen. (Velen zien de klimaatsverandering ironisch genoeg op dezelfde manier heb ik de indruk...)
Mensen die er echt in geloven kunnen hier discussiëren op een wat wetenschappelijker niveau, maar er zitten te weinig wetenschappers hier daarvoor vrees ik. En moesten die hier zitten, wat is de meerwaarde van een discussie met een stelletje leken. :(

Wat je wel kan doen is hier een soort bibliotheek aanleggen met (wetenschappelijke) teksten allerhanden die iedereen kan gebruiken om zijn argumenten te staven in fora als maatschappelijk, binnenland, buitenland, ...

Eddy B
10 juni 2007, 12:49
Goentje, ben jij lid van Natuurpunt?
Ik geloof dat ik iets gratis krijg als ik iemand anders lid maak.

Als je twee nieuwe leden aanbrengt, mag je er zelf terug uitstappen :lol:

Groentje-18
11 juni 2007, 15:32
Wat je wel kan doen is hier een soort bibliotheek aanleggen met (wetenschappelijke) teksten allerhanden die iedereen kan gebruiken om zijn argumenten te staven in fora als maatschappelijk, binnenland, buitenland, ...


Ik ben jaren geleden begonnen met het bijhouden van wetenschappelijke artikels, of artikels obv wetenschappelijke artikels :p, ivm milieu.
Door een computercrash bleek echter al dat werk voor niets.
Ik ben er opnieuw mee begonnen maar de laatste tijd ben ik 't een beetje aan't opgeven.
Maar je bedoelt allicht dit forum gebruiken als een soort wetenschappelijke databank?
Dat is een goed idee. Als ik de artikels een beetje orden obv datum of obv onderwerp misschien. Anders denk ik dat het zorgt voor een forumcrash, niet?

Dronkoers
26 november 2009, 16:46
Da leeft hier nog? 8O

Pieke
26 november 2009, 17:06
Da leeft hier nog? 8O

Ge zijt verdwaalt Dronkoers, het subforum dat ge zoekt is nog iets verder naar beneden

;-)

cookie monster
26 november 2009, 17:23
oejjoej :lol:


Milieu:
Woonkamer , computer , modem , internet , forum.politics.be ,
internet , modem , computer , mens , hersenpan :lol:


Eenmaal milieu omzeep , is't finito !!

Sjaax
26 november 2009, 22:11
Dit forum heeft weinig succesHoe meet je succes?

Van alle subfora hier heb ik het meeste geleerd op dit hier. Iets opsteken is een belangrijk criterium van succes voor mij.

Het subforum van Dronkoers staat vol met zever bvb. Soms is die grappig. Voor Dronkoers is de mate van (flauwe) grappen waarschijnlijk zijn criterium voor succes. Soit. Ieder het zijne.

Dronkoers
29 november 2009, 13:04
Het subforum van Dronkoers

Geweldig :lol:

Jazeker
1 december 2009, 08:12
Geweldig :lol:

Je bent gekroond.

Queensburry
1 december 2009, 10:09
Ik ben jaren geleden begonnen met het bijhouden van wetenschappelijke artikels, of artikels obv wetenschappelijke artikels :p, ivm milieu.
Door een computercrash bleek echter al dat werk voor niets.
Ik ben er opnieuw mee begonnen maar de laatste tijd ben ik 't een beetje aan't opgeven.
Maar je bedoelt allicht dit forum gebruiken als een soort wetenschappelijke databank?
Dat is een goed idee. Als ik de artikels een beetje orden obv datum of obv onderwerp misschien. Anders denk ik dat het zorgt voor een forumcrash, niet?

Ik wil je een suggestie doen. Als je toch een dergelijke inspanning wenst te leveren, kun je je energie ook kwijt door op Wikipedia te posten.

hotschizodiscocop
1 december 2009, 10:21
Flanelcondoom is nochtans gebannen, alles zou toch vlotjes moeten verlopen nu.