PDA

View Full Version : CluB BruggE


baseballpolitieker
8 mei 2007, 22:08
CLUB BRUGGE naar de FINALE! :cheer:

Zo kunnen we tenminste nog in de uefacup geraken anders was het seizoen een complete ramp!

Maar we zijn er dus, 2-0 tegen de AA's! :cheer:

Duvelke
9 mei 2007, 10:07
anonieme alcoliekers?

mja, dan kunnen ze toch nog iets winne ?! :P

Voodoo Child
9 mei 2007, 17:08
bufalo bufalo kwak kwak kwak was wel niet in goeie doen

groenzwarte commie
9 mei 2007, 20:19
hopelijk gaat standard door en verliest klup de finale. dan geen europees avontuur dit jaar :cheer:

anyway, de match die er voor mij echt toe doet is de laatste competitiematch. Remember the 17th of december ;-)

Tegendradigaard
10 mei 2007, 14:35
Ik hoop toch dat Club de beker wint. Dan is mijn schoonvader weer eens een tevreden mens....

flyingrhyno
11 mei 2007, 15:53
hopelijk gaat standard door en verliest klup de finale. dan geen europees avontuur dit jaar :cheer:

anyway, de match die er voor mij echt toe doet is de laatste competitiematch. Remember the 17th of december ;-)

Hopelijk wordt De Boeck een succes bij "Serkul", anders wordt het terug naar 2de klasse.... :cheer:
:roll:

Enne dat van die laatste competitiematch eh .... Pas maar op dat jullie geen pak voor de broek krijgen.... Remember AA Gent op de openingsspeeldag van de eerste klasse ;)
(het was dan ook de enige match dit seizoen, in de competitie weliswaar, waar ze konden overtuigen)

Monocle
11 mei 2007, 16:01
Hopelijk wordt De Boeck een succes bij "Serkul", anders wordt het terug naar 2de klasse.... :cheer:
:roll:

Enne dat van die laatste competitiematch eh .... Pas maar op dat jullie geen pak voor de broek krijgen.... Remember AA Gent op de openingsspeeldag van de eerste klasse ;)
(het was dan ook de enige match dit seizoen, in de competitie weliswaar, waar ze konden overtuigen)


ff pronostikeren :p

Cercle - Club 0-5 ...

AdrianHealey
11 mei 2007, 16:19
Als wij de beker halen, dan ga ik eens heel hard lachen over de grote hoeveelheid onrechtvaardigheid in de wereld.

groenzwarte commie
12 mei 2007, 16:03
ff pronostikeren :p

Cercle - Club 0-5 ...

om te beginnen speelt klup "thuis" en niet cercle.
mijn pronostiek: fc loppem - ksv cercle brugge: 1-2

groenzwarte commie
12 mei 2007, 16:04
wat ik mij afvraag: zal klup zich laten verliezen vanavond?

als standard wint tegen klup en gent laat punten liggen, dan is loppem zeker van europees voetbal, dan moeten ze niet eens de bekermatch winnen tegen standard.

wss de eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat de boeren winnen vanavond :-)

Monocle
12 mei 2007, 23:55
wat ik mij afvraag: zal klup zich laten verliezen vanavond?

als standard wint tegen klup en gent laat punten liggen, dan is loppem zeker van europees voetbal, dan moeten ze niet eens de bekermatch winnen tegen standard.

wss de eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat de boeren winnen vanavond :-)

Is niet helemaal juist, groen/zwarte-vriend :p, enkel en alleen als RSCA de finale haalde was Club Brugge, of FC Loppem zoals jij ze zo fijntjes noemde, zeker van europees voetbal. Als Standard de bekerfinale zou winnen dan komt de 4de in de eindstand van de Jupiler League het extra europees ticket opeisen.

baseballpolitieker
12 mei 2007, 23:58
Is niet helemaal juist, groen/zwarte-vriend :p, enkel en alleen als RSCA de finale haalde was Club Brugge, of FC Loppem zoals jij ze zo fijntjes noemde, zeker van europees voetbal. Als Standard de bekerfinale zou winnen dan komt de 4de in de eindstand van de Jupiler League het extra europees ticket opeisen.
Tis nie waar...???
Als da waar is hé, heel mijn droom stort in.:twisted: Maar ja er is nog niets verloren, gewoon winnen is dus de boodschap!:cheer:

groenzwarte commie
13 mei 2007, 10:24
:-PIs niet helemaal juist, groen/zwarte-vriend :p, enkel en alleen als RSCA de finale haalde was Club Brugge, of FC Loppem zoals jij ze zo fijntjes noemde, zeker van europees voetbal. Als Standard de bekerfinale zou winnen dan komt de 4de in de eindstand van de Jupiler League het extra europees ticket opeisen.

Excuseer! Dacht dat dat extra europees ticket dan naar de verliezer van de bekerfinale ging. Bedankt voor deze rechtzetting, er is dus nog hoop :-P

maarte
13 mei 2007, 10:25
We moeten idd winnen tegen de calimero's

longhorn
14 mei 2007, 18:09
om te beginnen speelt klup "thuis" en niet cercle.
mijn pronostiek: fc loppem - ksv cercle brugge: 1-2


Uila! Nie lachen met SV Loppem. We degraderen wel weer naar 4e provinciale maar volgend jaar spelen we weer in 3e. :-)

En hopelijk wordt het 1-2 voor Cercletje tegen de klup.
Maar dat er commies voor de Cercle waren wist ik nie. Ik peinsde da 't sjiek volk van Brugge voo de Cercle was.:?

groenzwarte commie
18 mei 2007, 19:58
Uila! Nie lachen met SV Loppem. We degraderen wel weer naar 4e provinciale maar volgend jaar spelen we weer in 3e. :-)

En hopelijk wordt het 1-2 voor Cercletje tegen de klup.
Maar dat er commies voor de Cercle waren wist ik nie. Ik peinsde da 't sjiek volk van Brugge voo de Cercle was.:?

vroeger was cercle de "bourgeois" ploeg idd, maar je moet eens in de kop van de cercle komen kijken. onder de jonge gasten wordt er "links" (spa, groen) tot heel links gestemd (pvda, lsp). er is een tijdje met een che bandieri gezwaaid ook, maar daar is dan reactie op gekomen van sommigen dat ub05 apolitiek moest blijven en zo. om gezever en gezaag te vermijden heeft die jongen zijn vlag maar aan de kant gelegd ;-)

groenzwarte commie
21 mei 2007, 12:32
FC Loppem:

- tweede grootste budget in eerste klasse
- gedeelde zesde plaats in eindklassement

- ploeg van 't stad: cercle

- europees hahaha

- sporting kampioen

- één ding is zeker: standard wint de beker!

MOOI LIJSTJE MET RESULTATEN DIT JAAR!!! :twisted: :-P :-)

Monocle
21 mei 2007, 12:43
ff pronostikeren :p

Cercle - Club 0-5 ...

'k zat er precies wel ff naast :(

3-3, bwah... het seizoen is gedaan, hopelijk volgend jaar beter...

longhorn
21 mei 2007, 16:57
'k zat er precies wel ff naast :(

3-3, bwah... het seizoen is gedaan, hopelijk volgend jaar beter...


Als Cercle-man hoop ik dat Club de beker wint. Als Bruggeling kan je toch moeilijk voor een ploeg uit Luik zijn?

baseballpolitieker
21 mei 2007, 17:04
Als Cercle-man hoop ik dat Club de beker wint. Als Bruggeling kan je toch moeilijk voor een ploeg uit Luik zijn?Aah onze Amerika man is ook een bruggeling!:-D

baseballpolitieker
23 mei 2007, 15:43
FC Loppem:

- tweede grootste budget in eerste klasse
- gedeelde zesde plaats in eindklassement

- ploeg van 't stad: cercle

- europees hahaha

- sporting kampioen

- één ding is zeker: standard wint de beker!

MOOI LIJSTJE MET RESULTATEN DIT JAAR!!! :twisted: :-P :-)Wacht maar... Ben je dat van dat budget zeer zeker??? Genk heeft een groot hoor...en anderlecht natuurlijk.

Dieterius
24 mei 2007, 13:38
Wacht maar... Ben je dat van dat budget zeer zeker??? Genk heeft een groot hoor...en anderlecht natuurlijk.

Wat daar mee bedoeld word is dat Fc Loppem een veeeel groter budget heeft dan het fiere, kleine broertje Cercle.

En terecht dat Cercle bijna gewonnen heeft vorige zaterdag, ik ben fier in mijn groen-zwart Brugs hartje

Monocle
24 mei 2007, 14:11
Wat daar mee bedoeld word is dat Fc Loppem een veeeel groter budget heeft dan het fiere, kleine broertje Cercle.

En terecht dat Cercle bijna gewonnen heeft vorige zaterdag, ik ben fier in mijn groen-zwart Brugs hartje

Correct, in die mate dat Cercle in de eerste helf duidelijk de betere ploeg was, bij Club zaten ze allemaal al met hun hoofd in de bekerfinale. In de 2de helft liep het een pak beter voor de blauw/zwarten.
Cercle mag van geluk spreken dat het stand kon houden, het was misschien wel niet "eerlijk" geweest (zie de onterecht, afgekeurde goal van Serrebrenikov).
Ik ben blij voor jullie groen/zwarte sups, het was lang geleden dat er nog eens van de "grote broer" gewonnen werd. Laat staan 2 maal in een seizoen.
Volgend jaar is het gedaan met de kado's :p

maarte
2 juni 2007, 18:52
Weer ne speler binnen gehaald, kucera is zijn naam

Nick_
8 juni 2007, 21:42
Simaeys, Alcaraz, Kucera, Djokic

misschien nog Huysegems, Geraerts, Orlando, ...



Ziehier: de kampioen van volgend seizoen. 8-)

maarte
8 juni 2007, 22:50
Simaeys, Alcaraz, Kucera, Djokic

misschien nog Huysegems, Geraerts, Orlando, ...



Ziehier: de kampioen van volgend seizoen. 8-)
Elaba en thereau?

Nick_
8 juni 2007, 22:57
Elaba en thereau?

Ja, Huysegems wordt plots onmogelijk, waardoor ze weer aan Théréau denken. Lijkt me een degelijk alternatief. :thumbsup:

Voodoo Child
8 juni 2007, 23:44
Simaeys, Alcaraz, Kucera, Djokic

misschien nog Huysegems, Geraerts, Orlando, ...



Ziehier: de kampioen van volgend seizoen. 8-)

hoogmoed komt voor de val.

baseballpolitieker
8 juni 2007, 23:48
Simaeys, Alcaraz, Kucera, DjokicWho the fack zijn da?????:lol:

Monocle
12 juni 2007, 14:40
Ja, Huysegems wordt plots onmogelijk, waardoor ze weer aan Théréau denken. Lijkt me een degelijk alternatief. :thumbsup:

Thérau wil weg bij Steau !!


Cyril Théréau: "Ik vertrek bij Steaua"

di 12/06/07 - Ex-Charleroi-speler Cyril Théréau heeft zelf de deur open gezet voor een mogelijke transfer naar Club Brugge. De ex-Charleroi-speler kondigde immers zijn vertrek aan bij Steaua Boekarest.

Club Brugge wil er graag nog een spits bij en Cyril Théréau staat hoog op het verlanglijstje.

http://www.vrtnieuws.net/polopoly_fs/1.139282%21image/4029712954.jpg (Belga)



Of Théréau (foto) voor Club kiest, is niet zeker, maar hij wil wel weg bij Steaua Boekarest.

"Sorry voor de fans, maar ik zal niet meegaan op oefenkamp", citeert Het Nieuwsblad de spits in een Roemeense krant.

"Ik wil mijn geluk elders beproeven en zal dus niet aanwezig zijn op de eerste training", klinkt het ook.

Belangrijk struikelblok voor de overgang is wel de transfersom: Steaua wil 2,5 miljoen euro, maar dat vindt Club te veel.

Théréau zou bij Club weer onder de hoede komen van Jacky Mathijssen, die hij nog kent van bij Charleroi. Hij scoorde begin vorig seizoen drie keer in vier matchen voor Charleroi en vertrok toen naar Roemenië.

Bron (http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/sporza/voetbal/eerste%2Bklasse/eerste%2Bklasse%2Bnieuws/070612_thereau_weg)



Enkel de vraagprijs van €2.5 miljoen is nog te hoog...

Monocle
12 juni 2007, 14:41
Who the fack zijn da?????:lol:

De toekomstige smaakmakers van de eerste klasse ;)

Dieterius
17 juni 2007, 10:50
hoogmoed komt voor de val.

idd :lol: :lol: :lol: :twisted: Leve Cercle!

maarte
27 juni 2007, 11:03
Thérau wil weg bij Steau !!



Enkel de vraagprijs van €2.5 miljoen is nog te hoog...Thérau naar rsca:cry:

Dieterius
28 juni 2007, 10:54
Geraerts is toch ook niet een van de mindere die Club heeft binnengehaald...

Niet dat het me interesseert maar toch :D

baseballpolitieker
28 juni 2007, 10:55
Geraerts is toch ook niet een van de mindere die Club heeft binnengehaald...

Niet dat het me interesseert maar toch :DHij is bij club begonnen! Of vergis ik mij nu?

Dieterius
28 juni 2007, 10:57
Ja, maar na een periode bij standard luik te hebben gespeeld toch?

baseballpolitieker
28 juni 2007, 10:58
Ja, maar na een periode bij standard luik te hebben gespeeld toch?Ja maar het was dus dom om hem te laten gaan!:roll: Net zoals ze pierre van hooijdonk jaren geleden hebben gemist!

maarte
28 juni 2007, 12:30
Hij is bij club begonnen! Of vergis ik mij nu?Club heeft hem bij de genkse jeugd weggehaald

maarte
28 juni 2007, 12:30
Ja maar het was dus dom om hem te laten gaan!:roll: Net zoals ze pierre van hooijdonk jaren geleden hebben gemist!
Zo goed is die geraerts toch ni, trouwens em wou zelf weg