PDA

View Full Version : Tania Derveaux (NEE) geeft 40 000 gratis blowjobs


Thomas-
12 mei 2007, 18:24
NEE is hun campagne gestart en ze beloven blijkbaar redelijk wat aan hun stemmers :-P

http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm

Voodoo Child
12 mei 2007, 18:27
rofl :lol:
Ze kent hare stiel wel ;)

Kim
12 mei 2007, 18:40
Mijn god...

Hoe laag kan je vallen?

Duvelke
12 mei 2007, 18:43
wat? toch tof gevonden? :)

of jaloers op haar lijf Kim? :D :lol:

Duvelke
12 mei 2007, 18:44
al zie je wel dat ze photoshop heeft moeten gebruiken

toch chapeau :)

Kim
12 mei 2007, 18:46
wat? toch tof gevonden? :)
Als je dat niveau al moet hanteren om aandacht te trekken...

of jaloers op haar lijf Kim? :D :lol:
Ik ben op niemand jaloers. :)

Voodoo Child
12 mei 2007, 19:02
Mijn god...

Hoe laag kan je vallen?
Niets laag aan, dit is gewoon een e-campaign om media aandacht te krijgen.
En e-campaigns kunnen alleen succesvol zijn als ze extreem origineel zijn, dit is een goed voorbeeld dat wel is de aandacht van de mainstream media kan opleveren.

Kim
12 mei 2007, 19:05
Niets laag aan, dit is gewoon een e-campaign om media aandacht te krijgen.
En e-campaigns kunnen alleen succesvol zijn als ze extreem origineel zijn, dit is een goed voorbeeld dat wel is de aandacht van de mainstream media kan opleveren.

Uiteraard zullen mannen daar geen kwaad woord over kunnen zeggen.

Het moest eens een man zijn van "NEE" die dergelijke "diensten" zou aanbieden... ;-)

Dronkoers
12 mei 2007, 19:08
ingeschreven :mrgreen:

evilbu
12 mei 2007, 19:09
Mijn god...

Hoe laag kan je vallen?
NEE is gewoon een uit de hand gelopen grap, ze geraken uit hun eigen logica niet wijs.

Even de leden herinneren aan dit souvenir:;-)
http://www.nee-antwerpen.be/afbeeldingen/politicsbe.jpg

Kim
12 mei 2007, 19:12
Tania'ke zal dus haar 40.000 stemmen wel halen zo te zien... ;)

evilbu
12 mei 2007, 19:14
Tania'ke zal dus haar 40.000 stemmen wel halen zo te zien... ;)
80 blowjobs per dag8O :lol:
Trouwens, is dat wel legaal? (is dat geen omkoping?)
Loze beloften natuurlijk he..

Firestone
12 mei 2007, 19:15
De TOS (http://www.nee-antwerpen.be/index-eng-blow.htm) voor deze stunt zijn inmiddels aangepast:

Some notes after having received more than 1000 applications:
submitting several applications will not result in more blowjobs

Jaani_Dushman
12 mei 2007, 19:28
Het moest eens een man zijn van "NEE" die dergelijke "diensten" zou aanbieden... ;-)Freddy Willockx die "favors for sailors" aanbiedt... :?

Kim
12 mei 2007, 19:40
Freddy Willockx die "favors for sailors" aanbiedt... :?

Er zijn grenzen Jaani...

nubian
12 mei 2007, 21:01
:? zal zij dan keelkanker krijgen?

Bhairav
12 mei 2007, 21:16
Goed idee.

Pukkie
12 mei 2007, 21:19
:? zal zij dan keelkanker krijgen?
Het betekent in ieder geval wel dat zij aan een paar slaafjes meer geraakt dan gij. :-)

nubian
12 mei 2007, 21:28
Het betekent in ieder geval wel dat zij aan een paar slaafjes meer geraakt dan gij. :-)
Kan waar zijn, maar ik hoef niets te doen;-)

Brandaan
12 mei 2007, 21:54
http://www.nee-antwerpen.be/afbeeldingen/ikbijt-affiche-afbeeldingen.jpg

Dat jullie het even weten, voordat jullie jezelf inschrijven.

Mitgard
12 mei 2007, 21:59
ik zie voor tanja een grote toekomst als belspel-presentatrice.

Internaut
13 mei 2007, 05:10
Thankyou for your interest in our Services. Due to the limited offer because of time restrictions, you may or may not be selected for the requested Services. If you are selected, you will receive an e-mail within one week to ask you for further personal information and coordinates so that we may contact you and arrange the meeting.

The NEE team.

http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Adult/blowjob.gif

Scarabaeida
13 mei 2007, 06:16
Ik kon het niet laten mezelf in te schrijven. Ben ik zwak van vlees?

Max van Dietschland
13 mei 2007, 09:04
Ben ik zwak van vlees?

Inderdaad !

liberalist_NL
13 mei 2007, 10:22
NEE is hun campagne gestart en ze beloven blijkbaar redelijk wat aan hun stemmers :-P

http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm
Ik heb medelijden met haar. Je weet immers nooit wat voor volk zich inschrijft. Zou ze bij het openen van hun deur vieze ouwe mannetjes weigeren?8-)

ERLICH
13 mei 2007, 10:38
Alléz, dat daar nog geen freya of een van brempt op zijn gekomen. Deze hebben politiek ook niets te bieden buiten hun onkunde en dan weg te kruipen achter hun beschermers van de open vld, die hun moeten verdedigen. Zullen zelfs voor zo'n stunt te dom zijn geweest. Of zou deze eer bij hen alleen zijn weggelegd voor hun vld verdedigers en staat bij die partij 'open' voor mondje open?8O

Firestone
13 mei 2007, 10:40
Alléz, dat daar nog geen freya of een van brempt op zijn gekomen. Deze hebben politiek ook niets te bieden buiten hun onkunde en dan weg te kruipen achter hun beschermers van de open vld, die hun moeten verdedigen. Zullen zelfs voor zo'n stunt te dom zijn geweest. Of zou deze eer bij hen alleen zijn weggelegd voor hun vld verdedigers en staat bij die partij 'open' voor mondje open?8ONog los van de insinuaties, maar Freya en Van Brempt Open VLD???

ERLICH
13 mei 2007, 10:44
Voor hen die dit geval 'tania' beter kennen. Geeft ze nu deze blowjobs dus 'JA' of is het 'NEE'.

Indien dit dus serieus is en geen grap, kan dit alleen het gedacht van de belzieke politiek nog maar eens bevestigen, een hoeren bedrijf, geleid en bedreven door H......! Om niet te discrimineren, zowel mannelijke als vrouwelijke.

ERLICH
13 mei 2007, 10:48
Nog los van de insinuaties, maar Freya en Van Brempt Open VLD??? Miskleun begaan door freya, wegkruipen achter verhofstadt en deze haar klungelen laten uitleggen. Van brempt, met het debat morel, wegkruipen achter keulen en daar wat idiote bewegingen zitten maken. Duidelijk, toch niet storend. Dus tweemaal domheid van de vrouwelijke sp.a, tweemaal verdediging open vld ingeroepen.

Jaani_Dushman
13 mei 2007, 11:01
Van brempt, met het debat morel, wegkruipen achter keulen en daar wat idiote bewegingen zitten maken.Van Brempt: "U hoeft niet zo hysterisch te doen."
Morel: "IK BEN NIET HYSTERISCH!!!" :evil:
Keulen: "Wat moet dan wel niet zijn als je wél hysterisch bent, mevrouw Morel?" :|

Heerlijk! :lol:

Visjnu
13 mei 2007, 11:02
Indien dit dus serieus is en geen grap,
Misschien de website eens lezen?

DaBlacky
13 mei 2007, 11:08
Van Brempt: "U hoeft niet zo hysterisch te doen."
Morel: "IK BEN NIET HYSTERISCH!!!" :evil:
Keulen: "Wat moet dan wel niet zijn als je wél hysterisch bent, mevrouw Morel?" :|

Heerlijk! :lol:

Ik wil de video zien! :)

Jaani_Dushman
13 mei 2007, 11:10
Ik wil de video zien! :)YouTube is your friend.

http://www.youtube.com/watch?v=XANP0qzFxgM

Raf
13 mei 2007, 11:33
YouTube is your friend.

http://www.youtube.com/watch?v=XANP0qzFxgM
:rofl:

Wat een foorwijf, die Morel...

ERLICH
13 mei 2007, 11:58
:rofl:

Wat een foorwijf, die Morel... U stoort zich aan het gezegde (hebt u toch eens aangehaald) dat in de volksmond homo's niets meer en niets minder zijn dan kontneukers. Met uw avatar hebt u nu dan bewezen dat uw storen berust op comedie en dat het gezegde in de volksmond wel degelijk het juiste is. Hebt u deze avatar kunnen sponseren met de 1000.000€ kado die u hebt gekregen van het geval van brempt? Of is deze 1000.000€ er gisteren al doorgegaan in de klucht 'gay pride'.

Dat is nu de belziek politiek, sossen wijven die de holibi's financieel moeten steunen met gemeenschapgeld om deze soort aanvaardbaar te maken.

Media geile vrouwen die idiote voorstellen komen geven en zich naakt willen tonen om toch maar belangstelling te krijgen in de hoop mee plaats te kunnen nemen aan de voederbak gefinancieerd door de
samenleving.

Politici, die inplaats van zich toe te leggen op het welzijn van de samenleving waar ze zich verkiesbaar hebben voor gesteld, zich meer geroepen voelen om na de verkeizing mee te werken aan show's en spelprogramma's enz. en zich verder bezighouden met hun geliefkoosde interesse, leugen en bedrog en onderlinge vuilspuiterij.

Of zoals de premier van dit land zonder blikken of blozen komt vertellen in de 7de dag, dat hij de beloofde 200.000 jobs die hij had beloofd ook heeft verwezenlijkt en er nogeens 200.000 bovenop smijt. Dus liegen en bedriegen zonder blikken of blozen, is het dat wat men in den belziek verstaat onder politieke kennis van zaken.

ERLICH
13 mei 2007, 12:01
Ik wil de video zien! :) Misschien al verwijderd als te storend voor het geval van brempt. Is nu ook geen reklame voor de verkiezing hoe ze stond mee te kijken over het schouderke van haar redder 'keulen' terwijl deze voor 'haar' het woord moest doen.

liberalist_NL
13 mei 2007, 12:02
YouTube is your friend.

http://www.youtube.com/watch?v=XANP0qzFxgM
Wow dat had net zo goed Femke Halsema kunnen zijn!:-P

Brandaan
13 mei 2007, 12:06
Wow dat had net zo goed Femke Halsema kunnen zijn!:-P

Die heb ik nog nooit zo ordinair zien doen.

liberalist_NL
13 mei 2007, 12:11
Die heb ik nog nooit zo ordinair zien doen.
Tegen het kabinet niet?:? Ik heb haar flink tegen Verdonk horen schreeuwen hoor!

liberalist_NL
13 mei 2007, 12:17
Die heb ik nog nooit zo ordinair zien doen.
Dit doet me trouwens denken aan een zeer vurige speach van Marijnissen:
http://www.janmarijnissen.nl/2006/07/07/debat-regeringsverklaring-balkenende-iii/
Vooral tegen de LPF!:-D

Raf
13 mei 2007, 12:19
U stoort zich aan het gezegde (hebt u toch eens aangehaald) dat in de volksmond homo's niets meer en niets minder zijn dan kontneukers. Met uw avatar hebt u nu dan bewezen dat uw storen berust op comedie en dat het gezegde in de volksmond wel degelijk het juiste is.
De man in mijn avatar is nochtans geen homoseksueel... Vereenzelvig jij iedereen met het prentje van zijn avatar? Simplistisch ventje ben jij wel hé? :?

Duvelke
13 mei 2007, 12:47
Inderdaad !
och, jong, ge hebt u zelf al lang ingeschreven :lol::lol::lol::lol:

Ik ken u soort wel ze.

een oude bok, lust ook wel een groen blaadje...

Jaani_Dushman
13 mei 2007, 12:55
Dit doet me trouwens denken aan een zeer vurige speach van Marijnissen:
http://www.janmarijnissen.nl/2006/07/07/debat-regeringsverklaring-balkenende-iii/
Vooral tegen de LPF!:-DDie kerel was toch schitterend! :-P

ERLICH
13 mei 2007, 18:18
De man in mijn avatar is nochtans geen homoseksueel... Vereenzelvig jij iedereen met het prentje van zijn avatar? Simplistisch ventje ben jij wel hé? :?Beter simplistisch dan een 'OMO' zou ik zeggen.

Hebt u en vriendjes al dank u gezegd tegen dat (s)links wijf van brempt voor haar gulle schenking van gemeenschapsgeld voor uw en medeleden hun aanvaarding in de maatschappij. Niet doen, ze vist enkel naar uw symphatie en hoopt met gemeenschapsgeld stemmen te kunnen kopen.

Jazeker
13 mei 2007, 18:34
80 blow jobs per dag? No way dat ik mij inschrijf. Je zal maar nummer 79 zijn die dag... ieeeeeeeeeeeuw.

Jazeker
13 mei 2007, 18:36
Het moet me wel van het hart dat Tania nogal haar best doet om het cliché van de "zich omhoog neukende werkneemster/politica" te bevestigen :? Jammer...

liberalist_NL
13 mei 2007, 18:44
Die kerel was toch schitterend! :-P
Ik ben het niet vaak met hem eens, maar zijn speeches zijn veelal voortreffelijk.:-)

DaBlacky
13 mei 2007, 19:31
80 blow jobs per dag? No way dat ik mij inschrijf. Je zal maar nummer 79 zijn die dag... ieeeeeeeeeeeuw.

in de TOS staat duidelijk te lezen dat ze enkel met condoom pijpt.

Scarabaeida
13 mei 2007, 19:35
Ik vraag me af hoeveel minderjaringen Tania zal moeten afwijzen. :p

Mitgard
13 mei 2007, 19:35
Het moet me wel van het hart dat Tania nogal haar best doet om het cliché van de "zich omhoog neukende werkneemster/politica" te bevestigen :? Jammer...

'nee' is flauwe anti-politiek die vooral het ego van tania moet dragen.
dan liever ROSSEM destijds, die had tenminste nog iets te vertellen.

Jazeker
13 mei 2007, 19:41
'nee' is flauwe anti-politiek die vooral het ego van tania moet dragen.

Akkoord. In de wandelgangen staat 'nee' trouwens nog steeds bekend als een vehikel van de SP.a om foert-stemmen van het Vlaams Belang weg te halen trouwens. :-P

dan liever ROSSEM destijds, die had tenminste nog iets te vertellen.Sinds wanneer heb jij een zwak voor corrupte über-kapitalisten en oplichters?

Jazeker
13 mei 2007, 19:44
in de TOS staat duidelijk te lezen dat ze enkel met condoom pijpt.

:-( dan is het zeker niet de moeite...

Anna List
14 mei 2007, 09:19
ze richt zich uitsluitend tot de Engelstalige kiezers, dat is volgens mij toch een strategisch risico ;-)

Raf
14 mei 2007, 09:48
Beter simplistisch dan een 'OMO' zou ik zeggen.
Dat zou JIJ inderdaad zeggen... :?

Hebt u en vriendjes al dank u gezegd tegen dat (s)links wijf van brempt voor haar gulle schenking van gemeenschapsgeld voor uw en medeleden hun aanvaarding in de maatschappij. Niet doen, ze vist enkel naar uw symphatie en hoopt met gemeenschapsgeld stemmen te kunnen kopen.
We zullen haar op 10 juni uitgebreid bedanken, wees gerust.

lantjes
14 mei 2007, 10:57
Als ze zo verder doet zit ze snel in 't parlement. "La cicciolina" Ilona Staller heeft het ook op originele wijze voor elkaar gekregen.

Een blow-job met kondoom? Tania, who's your daddy ?

lombas
14 mei 2007, 11:02
Mijn god...

Hoe laag kan je vallen?

Mijn god zeg.

lombas
14 mei 2007, 11:07
Sinds wanneer heb jij een zwak voor corrupte über-kapitalisten en oplichters?

Als ik het goed heb is Van Rossem een libertijn flirtend met marxisme.

lombas
14 mei 2007, 11:08
"La cicciolina" Ilona Staller

Is een libertarische.

8-)

lantjes
14 mei 2007, 11:45
Is een libertarische.

8-)

Die er toch ook niet voor haar politieke competentie is geraakt?

Anna List
14 mei 2007, 12:00
als ze maar niet alergisch blijkt ...

vlijmscherp
14 mei 2007, 12:13
is dit nu een stunt of meent ze het echt??

D.Nibelung
14 mei 2007, 12:20
Het gaat hier dus wel over het computerspel Second Life, vetzakjes. Deugd dat dat zal doen. :roll:

Piet Hein
14 mei 2007, 12:26
Ik denk dat ik mijn stemgedrag toch ga veranderen ;)

ERLICH
14 mei 2007, 16:17
Dat zou JIJ inderdaad zeggen... :?


We zullen haar op 10 juni uitgebreid bedanken, wees gerust. Dus bij deze geeft u toe dat het sossen wijf met gemeenschapsgeld de 'Olebi's' hun stem heeft gekocht.8O

Dus u hebt geen politieke voorkeur, u laat u kopen. Met zulke bewering moet u oppassen men zou u kunnen plaatsen in een bepaald milieu.:oops:

Anna List
15 mei 2007, 09:25
Dus bij deze geeft u toe dat het sossen wijf met gemeenschapsgeld de 'Olebi's' hun stem heeft gekocht.8O

Dus u hebt geen politieke voorkeur, u laat u kopen. Met zulke bewering moet u oppassen men zou u kunnen plaatsen in een bepaald milieu.:oops:

bij de OpenVLD ? of bij de Tsjeven ?

Kay_
15 mei 2007, 09:58
Ik vind dat we haar in de forumsessie hier attent op moeten maken :D

==>The Answer<==
15 mei 2007, 13:31
bangelijk !! :D

Kay_
15 mei 2007, 13:55
NEE is hun campagne gestart en ze beloven blijkbaar redelijk wat aan hun stemmers :-P

http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm


Heb mij ook maar eens onmiddellijk ingeschreven :-P

Zyp
15 mei 2007, 13:58
Niets laag aan, dit is gewoon een e-campaign om media aandacht te krijgen.
En e-campaigns kunnen alleen succesvol zijn als ze extreem origineel zijn, dit is een goed voorbeeld dat wel is de aandacht van de mainstream media kan opleveren.

extreem origineel?

Ik heb daar een ander woord voor dat begint met een -O-...

Zo laag zijn we dus al gevallen in dit land... dat men stemmen moet ronselen met blowjobs... komaan zeg... wat volgt? De volgende verkiezing gratis 'ritjes' op de politic(a)-(us) van uw keuze? De verkiezing daarna stellen de partijen hun politiekers beschikbaar voor gangbangs?

En dan zal het ook nog allemaal extreem 'origineel' zijn zeker?

evilbu
15 mei 2007, 13:59
De man in mijn avatar is nochtans geen homoseksueel... Vereenzelvig jij iedereen met het prentje van zijn avatar? Simplistisch ventje ben jij wel hé? :?
Je moet zo snel niet op de tenen getrapt zijn, niemand wil zoals deze zijn :
;-)
http://www.pinknews.co.uk/images/littlebritainsign.jpg

Zyp
15 mei 2007, 14:00
Heb mij ook maar eens onmiddellijk ingeschreven :-P

Spijtig dat onze eerste minister zoiets niet doet voor de homo's...:lol:

Pelgrim
15 mei 2007, 17:56
Ik heb toch het voorrecht gehad haar eens te mogen filmen met mijn videocamera :D

skaldis
15 mei 2007, 18:43
Ik heb toch het voorrecht gehad haar eens te mogen filmen met mijn videocamera :D

Ik ben dat totaal vergeten. :-)

Percalion
15 mei 2007, 18:58
extreem origineel?

Ik heb daar een ander woord voor dat begint met een -O-...

Zo laag zijn we dus al gevallen in dit land... dat men stemmen moet ronselen met blowjobs... komaan zeg... wat volgt? De volgende verkiezing gratis 'ritjes' op de politic(a)-(us) van uw keuze? De verkiezing daarna stellen de partijen hun politiekers beschikbaar voor gangbangs?

En dan zal het ook nog allemaal extreem 'origineel' zijn zeker?

Zyp, lees eerst eens die website volledig door... Lees waar ze voor staan, lees vooral waar ze tegen ageren. Hopelijk snap je dan de mop.

Derk de Tweede
15 mei 2007, 20:43
Dat wordt nog een hele klus voor die meid.
Volgens mij red ze het niet in een jaar!

Voodoo Child
15 mei 2007, 21:12
extreem origineel?

Ik heb daar een ander woord voor dat begint met een -O-...

Zo laag zijn we dus al gevallen in dit land... dat men stemmen moet ronselen met blowjobs... komaan zeg... wat volgt? De volgende verkiezing gratis 'ritjes' op de politic(a)-(us) van uw keuze? De verkiezing daarna stellen de partijen hun politiekers beschikbaar voor gangbangs?

En dan zal het ook nog allemaal extreem 'origineel' zijn zeker?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
U bent net neergedaald uit het victoriaanse tijdperk ofzo ? :)

Zyp
16 mei 2007, 09:22
Zyp, lees eerst eens die website volledig door... Lees waar ze voor staan, lees vooral waar ze tegen ageren. Hopelijk snap je dan de mop.

Ik heb de site wel gelezen en gezien..
just a joke?

only just...

Maar dat neemt niet weg dat ik dat zoiets eigenlijk bijzonder smakeloos vind...
De grens is weer wat opgeschoven... de volgende mag het gaan doen in full visible monty... die daarna, gaat het echt praktiseren, en over een paar jaar vraagt iedereen zich dan weer af hoe het zover is kunnen komen... Laat de blote madammen een bel-spel presenteren, of een bus bodylotion, maar hou ze weg van de politiek...

Kay_
16 mei 2007, 09:50
Ik heb de site wel gelezen en gezien..
just a joke?

only just...

Maar dat neemt niet weg dat ik dat zoiets eigenlijk bijzonder smakeloos vind...
De grens is weer wat opgeschoven... de volgende mag het gaan doen in full visible monty... die daarna, gaat het echt praktiseren, en over een paar jaar vraagt iedereen zich dan weer af hoe het zover is kunnen komen... Laat de blote madammen een bel-spel presenteren, of een bus bodylotion, maar hou ze weg van de politiek...


Ik denk net dat Tania zulke praktijken hiermee ook wil aanklagen.

vlijmscherp
16 mei 2007, 09:56
jommer, gaat ze dat nu doen of niet???

Kay_
16 mei 2007, 09:57
jommer, gaat ze dat nu doen of niet???

Denk eens na :-D

Griffin
16 mei 2007, 10:23
Je moet zo snel niet op de tenen getrapt zijn, niemand wil zoals deze zijn :
;-)
http://www.pinknews.co.uk/images/littlebritainsign.jpg

:cheer: i am the only gay in the village! :cheer:

Ik hoop dat ze er geen werkonbekwaamheid aan over houdt... zo lang met je bek open moeten gaan zitten... :P

Jaani_Dushman
16 mei 2007, 20:52
dan liever ROSSEM destijdsVoor politiek, of voor een blowjob van te krijgen? :?

Internaut
16 mei 2007, 21:01
En bovendien is het ook een eer voor haar want ik laat me niet zo maar door iedereen pijpen. Langs de andere kant denk ik ook dat professionele vrouwen die dat dagdagelijks doen dat 10 keer beter kunnen dan jullie liefke.

DaBlacky
16 mei 2007, 22:04
En bovendien is het ook een eer voor haar want ik laat me niet zo maar door iedereen pijpen. Langs de andere kant denk ik ook dat professionele vrouwen die dat dagdagelijks doen dat 10 keer beter kunnen dan jullie liefke.

Volgens mij zal Tania zich toch nog voor ze halfweg is een professional kunnen noemen. ;)

Jazeker
16 mei 2007, 22:11
Voor politiek, of voor een blowjob van te krijgen? :?

:lol:

Kim
16 mei 2007, 22:14
Jezus... deze topic begint echt ranzig te worden! :D

TomB
16 mei 2007, 22:30
I am the leading NEE party senate candidate in Belgium. And due to popular demand, I will give 40,000 blowjobs to anyone who requests one on this page.
Lijkt me dat ge om 1 blowjob moet vragen, en er 40,000 krijgt.

Derk de Tweede
17 mei 2007, 09:32
Jezus... deze topic begint echt ranzig te worden! :D

Moet je eigenlijk ook niet kijken! 8-)

nubian
17 mei 2007, 09:39
Jezus... deze topic begint echt ranzig te worden! :D
nevermind Kim....Misschien komen de mannelijke forumleden hier aan hun 'trekken';-)

evilbu
17 mei 2007, 10:34
nevermind Kim....Misschien komen de mannelijke forumleden hier aan hun 'trekken';-)
Ik vind Tania Devreaux eigenlijk zo knap niet.



:oops:

Dronkoers
17 mei 2007, 10:38
Ik vind Tania Devreaux eigenlijk zo knap niet.



:oops:

Dan moet ge maar naar boven kijken tijdens de daad eh :mrgreen:

Mitgard
17 mei 2007, 10:42
Voor politiek, of voor een blowjob van te krijgen? :?

voor mee te pingpongen.

:roll:

garfield
17 mei 2007, 11:45
Maar allez

Een trap onder haar kont verdient ze :twisted:

evilbu
18 mei 2007, 11:08
Engelse parodie van NEE is internetsucces

vr 18/05/07 - De site van protestbeweging NEE is op enkele dagen tijd uitgegroeid tot een internationale internethype dankzij de veelbelovende campagne van boegbeeld Tania Derveaux.



Derveaux is kandidaat voor de Senaat en beloofde de Belgen eerder al 400.000 jobs, als reactie op de beloftes van de andere partijen om 200.000 of 260.000 extra jobs te creëren.

Dat het haar menens is met de 400.000 jobs, bewijst ze door uit de kleren te gaan op haar verkiezingsaffiche. En als dat niet lukt, heeft ze een Engelstalig back-upplan: 40.000 blowjobs.

Voor de Belgische kiezers wordt het dus kiezen tussen de spreekwoordelijke pest en cholera: Tania vier jaar in de Senaat of de 40.000 blowjobs, want ze zal geen tijd hebben voor beide taken.

Met een tempo van 80 blowjobs per dag, heeft Tania 500 dagen nodig om haar taak te volbrengen. Dat is meer dan 2 jaar, verplaatsingen niet meegerekend, want Tania levert de dienst aan huis.

Volgens NEE zijn al meer dan 100.000 aanvragen voor een blowjob binnengekomen. Wie zich nog wil inschrijven, kan dit hier (http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm).

http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/verkiezingen07/nieuws/070518_NEEsucces

BigF
18 mei 2007, 12:13
...500 dagen...
...Dat is meer dan 2 jaar

8O

evilbu
18 mei 2007, 12:56
8O
8O 8O

BigF
18 mei 2007, 14:16
8O 8O
2*365=730 (=2 jaar)
en
730>500

=> 500 dagen < 2 jaar

evilbu
18 mei 2007, 14:38
2*365=730 (=2 jaar)
en
730>500

=> 500 dagen < 2 jaar
Vandaar ook mijn 8O 8O

Dronkoers
18 mei 2007, 15:05
2*365=730 (=2 jaar)
en
730>500

=> 500 dagen < 2 jaar

In het weekend zal ze even op inactief staan zeker? ;-)

BigF
18 mei 2007, 17:09
Vandaar ook mijn 8O 8O

ahzo, ik dacht dat je verbaasd was over mijn verbazing

BigF
18 mei 2007, 17:11
In het weekend zal ze even op inactief staan zeker? ;-)
52*2=104 (weekenddagen per jaar)
365-104=261 (weekdagen per jaar)

261*2=522 weekdagen op 2 jaar

500<522

dus zelfs met inactieve weekends is 500 dagen nog altijd minder dan 2 jaar

BigF
18 mei 2007, 17:13
eigen lof maar toch;

faut le faire eh?

ne blowjob-topic omtoveren in pure wiskundige overpeinzingen...











sorry eh...

'k zalt nooit meer doen

Jazeker
18 mei 2007, 17:19
Ze heeft The Register al gehaald...

http://www.theregister.co.uk/2007/05/18/belgian_election_campaign/

Tantist
18 mei 2007, 17:20
Mijn god...

Hoe laag kan je vallen?

Had je dat in je BUB tijd gedaan, dan waren jullie misschien aan de kiesdrempel van 5% geraakt...

Of is dat de reden van je vertrek ginder? Dat je dat moest doen van Hans? :twisted:

Tantist
18 mei 2007, 17:23
Ik vind het wel een schitterende parodie op Verhofstadt en de beloftepolitiek.

liberalist_NL
18 mei 2007, 17:30
Ik vind het wel een schitterende parodie op Verhofstadt en de beloftepolitiek.
Die zal zich ook wel ingeschreven hebben.;-)

Dronkoers
18 mei 2007, 17:44
Die zal zich ook wel ingeschreven hebben.;-)

en waarschijnlijk nog eens 10 keer onder een valse naam ;-)

Jazeker
18 mei 2007, 17:48
2*365=730 (=2 jaar)
en
730>500

=> 500 dagen < 2 jaar

Dat ze maar ne goeie lobello stick bij de hand heeft.

Dronkoers
18 mei 2007, 17:52
Dat ze maar ne goeie lobello stick bij de hand heeft.

of een stand-in ;-)

Voodoo Child
18 mei 2007, 17:58
Geslaagde campagne dus :)
gratz !

Jazeker
18 mei 2007, 18:00
of een stand-in ;-)

Ja zeg. Dan ben je bij die 40.000 "gelukkigen" en dan doe je de deur open:

http://www.citypaper.com/sb/97964/collins.jpg

(mannenstem) "hallou. Zedde gij den Dronkoers? Ik moest 'iet' komme levere." (knipoog)

Dronkoers
18 mei 2007, 18:07
Ja zeg. Dan ben je bij die 40.000 "gelukkigen" en dan doe je de deur open:

http://www.citypaper.com/sb/97964/collins.jpg

(mannenstem) "hallou. Zedde gij den Dronkoers? Ik moest 'iet' komme levere." (knipoog)

8O

Positief blijven ;-)

*zwoel* Dag Dronkoerstje, ons Tania heeft al blaren op haar bek, dus doe ik voort...

nubian
18 mei 2007, 18:09
Ja zeg. Dan ben je bij die 40.000 "gelukkigen" en dan doe je de deur open:

http://www.citypaper.com/sb/97964/collins.jpg

(mannenstem) "hallou. Zedde gij den Dronkoers? Ik moest 'iet' komme levere." (knipoog)
:rofl: crazy kittikat

Jazeker
18 mei 2007, 18:10
8O

Positief blijven ;-)

*zwoel* Dag Dronkoerstje, ons Tania heeft al blaren op haar bek, dus doe ik voort...

Komaan zeg... ge hebt gewoon al schrik dat ge u hebt ingeschreven. Stond er niet in de klein letterkes dat ge uw vijf minuten legaal MOET ondergaan?

Dronkoers
18 mei 2007, 18:11
Komaan zeg... ge hebt gewoon al schrik dat ge u hebt ingeschreven. Stond er niet in de klein letterkes dat ge uw vijf minuten legaal MOET ondergaan?

Weet ik veel :-D Denkt gij nu echt dat ik mij ingeschreven heb? :-D

Dan kan ik hier thuis teen en tander uitleggen denk ik :?

Heftruck
18 mei 2007, 18:12
We zullen haar op 10 juni uitgebreid bedanken, wees gerust.

We?

Dronkoers
18 mei 2007, 18:12
Dat doet me denken dat ik haar moet gaan halen, 't is al voorbij 7 uur 8O

Jazeker
18 mei 2007, 18:14
Weet ik veel :-D Denkt gij nu echt dat ik mij ingeschreven heb? :-D


Ja :-D

Dan kan ik hier thuis teen en tander uitleggen denk ik :?

Hotel.

nubian
18 mei 2007, 18:18
Weet ik veel :-D Denkt gij nu echt dat ik mij ingeschreven heb? :-D

Dan kan ik hier thuis teen en tander uitleggen denk ik :?neen, maar ik heb u wel ingeschreven, surprise:mrgreen:

Jazeker
18 mei 2007, 18:31
neen, maar ik heb u wel ingeschreven, surprise:mrgreen:

Dronkoers, elke dag 5 keer kijken naar:

http://www.citypaper.com/sb/97964/collins.jpg

Misschien ben je "haar" gewoon tegen dat "ze" langskomt met je "beloning". En trek je niks aan van je vriendin. Als die dat ziet dan ligt ze in een dubbele plooi. Misschien moet je er een zuurstofmasker bijhalen als haar lachkramp aanhoudt :D

Dronkoers
18 mei 2007, 18:57
neen, maar ik heb u wel ingeschreven, surprise:mrgreen:

:evil:

En dat van mijne poefmaster

Dronkoers
18 mei 2007, 18:58
Dronkoers, elke dag 5 keer kijken naar:



Misschien ben je "haar" gewoon tegen dat "ze" langskomt met je "beloning". En trek je niks aan van je vriendin. Als die dat ziet dan ligt ze in een dubbele plooi. Misschien moet je er een zuurstofmasker bijhalen als haar lachkramp aanhoudt :D

zal ik doen 8-)

BigF
18 mei 2007, 19:01
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=20920&d=1179511104
habbahabba
:cheer:

waar kan ik me inschrijven?

Dronkoers
18 mei 2007, 19:02
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=20920&d=1179511104
habbahabba
:cheer:

waar kan ik me inschrijven?

Al zeker niet bij Jazeker, die handelt in travestieten 8-)

Jazeker
18 mei 2007, 19:08
Al zeker niet bij Jazeker, die handelt in travestieten 8-)

Ik handel in alles, maar ik hou rekening met de smaak van mijn klanten 8-)

Dronkoers
18 mei 2007, 19:10
Ik handel in alles, maar ik hou rekening met de smaak van mijn klanten 8-)

Zie ik er uit als Eric Feremans? :x

BigF
18 mei 2007, 19:11
Ik handel in alles, maar ik hou rekening met de smaak van mijn klanten 8-)
doe mij dan Amandatje maar

Jazeker
18 mei 2007, 19:19
Zie ik er uit als Eric Feremans? :x

Eh... het is dat je hem zelf ter sprake brengt 8O

Dronkoers
18 mei 2007, 19:19
Eh... het is dat je hem zelf ter sprake brengt 8O


Ik had daar eens zin in ;-)

Jazeker
18 mei 2007, 19:22
Ik had daar eens zin in ;-)

Misschien kan ik hem overtuigen om je te... eh... maar geef me daar wat tijd voor. Dat gaat onderhandelingen vragen :twisted:

Dronkoers
18 mei 2007, 19:26
Misschien kan ik hem overtuigen om je te... eh... maar geef me daar wat tijd voor. Dat gaat onderhandelingen vragen :twisted:

Als ge onrechtstreekt een moord op uw geweten wil hebben... u doet maar ;-)

Jazeker
18 mei 2007, 19:38
Als ge onrechtstreekt een moord op uw geweten wil hebben... u doet maar ;-)

Voor de rechter zal ik quoten dat je er zin in had.

Ik had daar eens zin in :wink:

Dronkoers
18 mei 2007, 19:45
Voor de rechter zal ik quoten dat je er zin in had.


Wie zegt dat gij mijn werkgever niet waart? ;-)

nubian
18 mei 2007, 19:50
:evil:

En dat van mijne poefmasterhehe, ik zin aaa oowk geire:cheer:

Dronkoers
18 mei 2007, 19:52
hehe, ik zin aaa oowk geire:cheer:

Ik zal aan u denken als ze hier is :mrgreen:



enneh, tot morgenvroeg allemaal, ik ga de nacht op :cry:

nubian
18 mei 2007, 20:00
Ik zal aan u denken als ze hier is :mrgreen:



enneh, tot morgenvroeg allemaal, ik ga de nacht op :cry:ik zal er dan ene op u drinken, mijn Vlaamse vriend;-)
have a nice nightshift8-)

Jazeker
18 mei 2007, 20:03
Ik zal aan u denken als ze hier is :mrgreen:

http://www.citypaper.com/sb/97964/collins.jpg

Als je aan Nuub denkt als ZIJ er is dan daag ik je tot een duel uit. :evil:

poor nuubje :(

Dronkoers
19 mei 2007, 06:37
ik zal er dan ene op u drinken, mijn Vlaamse vriend;-)
have a nice nightshift8-)

Ge hebt groot gelijk m'n zuiderse schoonheid, en de shift zit er al op se :cheer:
Nu nog in da bed geraken :?

http://www.citypaper.com/sb/97964/collins.jpg

Als je aan Nuub denkt als ZIJ er is dan daag ik je tot een duel uit. :evil:

poor nuubje :(

Ik kan uw image nie zien, dus....

Maar uw perverse dames kennende zal het gene vette zijn :twisted:

BigF
19 mei 2007, 09:25
Ik kan uw image nie zien, dus....

Maar uw perverse dames kennende zal het gene vette zijn :twisted:

't is idd die geplamuurde bonenstaak weer

wees dus blij dat ge 't niet ziet

jurgen79
19 mei 2007, 09:31
Bah! Bah! Bah! Wat een wansmakelijke campagne.
Beetje belachelijk nadat ze heeft gezegd dat ze liever geen stemmen hebben.

Griffin
19 mei 2007, 09:34
Bah! Bah! Bah! Wat een wansmakelijke campagne.
Beetje belachelijk nadat ze heeft gezegd dat ze liever geen stemmen hebben.

Is 't niet zo dat je een blowjob krijgt als je niet op haar gestemd hebt? :P

jurgen79
19 mei 2007, 09:38
Is 't niet zo dat je een blowjob krijgt als je niet op haar gestemd hebt? :P

Zo zou het toch moeten?
Of gaat ze ervan uit dat de politiek 'ongelukkigen' gelukkig moeten gemaakt worden met een blowjob?
Wat een hoer!:roll: