PDA

View Full Version : Et alors ?


labyrinth
16 mei 2007, 11:37
Dag 3 ....... nog altijd geen Herman. :?

1handclapping
16 mei 2007, 13:45
ondanks wolkengrijs
verraden de weergoden
hun aanwezigheid

labyrinth
17 mei 2007, 21:36
ondanks wolkengrijs
verraden de weergoden
hun aanwezigheid

Dag 4 ......... Herman geraakt in discrediet.

Graaf van Vlaanderen
17 mei 2007, 21:39
Te druk bezig met de verkiezingen zeker:-)

Jaani_Dushman
17 mei 2007, 21:43
ondanks wolkengrijs
verraden de weergoden
hun aanwezigheidJullie gemeenschappelijke hobby? :-D

labyrinth
17 mei 2007, 21:50
Jullie gemeenschappelijke hobby? :-D

Eigenlijk is CD&V een beetje zoals God......
Je kan oneindig veel vragen stellen en je krijgt nooit een antwoord. :?

duncan
17 mei 2007, 21:55
klopt en is zekers waar maar komt int binneland thema en overtuig mij daar op mijnen topic Duncan weet ni w keizen ....het stoem kiekn pfff aaaargggh stressss t'is al bijna juni hup weg hier ik moet nadenken .

Politiek is 1 pot nat en ik stem al ni meer zo graag als vroeger morja dan moet ik nog mijn stem afgeven of weg geven gelijk ge wilt ...algoe ni in't echt mijn stemklank weg seg stel u voor pffff eigenlijk kan g'd veel doen hé

hmmm ik twijfel al ....oké - gone :)

Zwartengeel
18 mei 2007, 08:42
Politici staan zo te zien nog altijd dicht bij het volk...

Tantist
18 mei 2007, 08:55
Tsss... Net als Vandeurzen...

Ofwel vergeten CD&V'ers hun beloften, ofwel zijn de mods serieus met onze voeten aan het spelen.

Of beide... Maarten Malaise geeft alvast niet thuis en de andere mods schuiven hem de hete aardappel door...

van Maerlant
18 mei 2007, 10:07
Ligt waarschijnlijk aan de moderatie. Ze hebben de CD&V'ers gewoon niet gecontacteerd. Op die manier willen ze de partij in diskrediet brengen.

evilbu
18 mei 2007, 11:00
Zeg :boo: ik begin dat hier wel beu te geraken, wij hebben opkomstplicht, zij ook!:x
Nochtans, hij heeft wel degelijk een account hier.8O

Zwartengeel
18 mei 2007, 12:28
Ofwel vergeten CD&V'ers hun beloften

Verdorie, wat zeg jij nu? Alleen al het idee, zeg! 8O

Tantist
18 mei 2007, 12:31
Ligt waarschijnlijk aan de moderatie. Ze hebben de CD&V'ers gewoon niet gecontacteerd. Op die manier willen ze de partij in diskrediet brengen.

Ik vind het alleszins wel vreemd dat er niemand een verklaring geeft.

van Maerlant
18 mei 2007, 12:36
Bewijst mijn punt :D

stab
18 mei 2007, 13:15
Bewijst mijn punt :DIk denk het niet. Stel dat betr cd&v politici geen tijd of geen zin hebben om hier de discussie aan te gaan , dan zou een melding hiervan door de mods hen werkelijk in discrediet brengen.
Ik ga ervan uit dat cd&v politici politics.be onvoldoende belangrijk vinden.

Flippend Rund
18 mei 2007, 13:17
ze hebben schrik van ons

1handclapping
18 mei 2007, 13:19
Jullie gemeenschappelijke hobby? :-D


Ik dacht hem daarmee uit wijn tent te lokken ..het zijn overigens doordenkertjes op het thema van de vragen. Misschien zien we hem gewoon niet omdat politiek "niet simpel is" & dat uitleggen is voor menig politieker een zware klus...

Ik dacht nochtans dat ne mens die af en toe een goeie haikoe kan schrijven, vanwege het feit dat men dan met zeer weinig woorden/lettergrepen toch heel veel moet kunnen tot uitdrukking brengen
daar wel in zou slagen. Misschien heeft hij ondanks alle ervaring zichzelf overschat ?

labyrinth
18 mei 2007, 13:24
Tsss... Net als Vandeurzen...

Ofwel vergeten CD&V'ers hun beloften, ofwel zijn de mods serieus met onze voeten aan het spelen.

Of beide... Maarten Malaise geeft alvast niet thuis en de andere mods schuiven hem de hete aardappel door...


Inderdaad, inderdaad ..... maar dan is het niet meer met onze voeten spelen doch ons serieus bedriegen. :evil:

labyrinth
18 mei 2007, 13:27
Ligt waarschijnlijk aan de moderatie. Ze hebben de CD&V'ers gewoon niet gecontacteerd. Op die manier willen ze de partij in diskrediet brengen.

Zou de Vlaamse kracht vals durven spelen op de grootste politieke site van Vlaanderen ?
Amaai..... is dat durven zeg, zo open en bloot net voor de verkiezingen van 10 juni !

labyrinth
18 mei 2007, 14:04
klopt en is zekers waar maar komt int binneland thema en overtuig mij daar op mijnen topic Duncan weet ni w keizen ....het stoem kiekn pfff aaaargggh stressss t'is al bijna juni hup weg hier ik moet nadenken .

Politiek is 1 pot nat en ik stem al ni meer zo graag als vroeger morja dan moet ik nog mijn stem afgeven of weg geven gelijk ge wilt ...algoe ni in't echt mijn stemklank weg seg stel u voor pffff eigenlijk kan g'd veel doen hé

hmmm ik twijfel al ....oké - gone :)

Volg verder 'armoede' met Nele Jansegers...... daar verneem je ook het een en ander over de zienswijze van de Vlaamse kracht. De Vlaamse kracht is een zuiver bedrijf, of er ook nog mensen in dat bedrijf leven laat ik in het midden ......

Tantist
19 mei 2007, 07:14
En weer geen enkele verklaring van hoe het komt... Is Herman van Rompuy echt wel aangezocht geweest.

PS: morgen forumsessie op www.tantist.vl met George W. Bush (ik kan dat ook he)

Jinx
20 mei 2007, 16:42
Is er eigenlijk al uitsluitsel over de afwezigheid gekomen via de mods?

Gun
20 mei 2007, 18:38
En weer geen enkele verklaring van hoe het komt... Is Herman van Rompuy echt wel aangezocht geweest.

PS: morgen forumsessie op www.tantist.vl (http://www.tantist.vl) met George W. Bush (ik kan dat ook he)stuur hem een mailtje ...

Tantist
21 mei 2007, 07:42
stuur hem een mailtje ...

Men heeft eindelijk gereageerd in een ander onderwerp.

De heren stuurden hun kat.