PDA

View Full Version : De technische vooruitgang zal ons redden


eno2
21 mei 2007, 13:15
De technische vooruitgang zal ervoor zorgen dat de mens terug weelderige haargroei zal kunnen ontwikkelen, zoals toen hij nog een aap was.
Dat zal de behoefte aan kunstmatige verwarming uitschakelen.
Maar nog beter zou zijn, dat hij pluimen leert ontwikkelen, ipv haren.
Dat is in alle seizoenen goed.

baseballpolitieker
21 mei 2007, 17:07
De technische vooruitgang zal ervoor zorgen dat de mens terug weelderige haargroei zal kunnen ontwikkelen, zoals toen hij nog een aap was.
Dat zal de behoefte aan kunstmatige verwarming uitschakelen.
Maar nog beter zou zijn, dat hij pluimen leert ontwikkelen, ipv haren.
Dat is in alle seizoenen goed.Neenee, we laten de echte zon ontploffen en maken een eigen zon die we zelf kunnen besturen!:-D

eno2
21 mei 2007, 17:43
Neenee, we laten de echte zon ontploffen en maken een eigen zon die we zelf kunnen besturen!:-D
Dan lijkt me de stimulering van haar-en pluimgroei toch meer kans te maken...

baseballpolitieker
21 mei 2007, 18:55
Dan lijkt me de stimulering van haar-en pluimgroei toch meer kans te maken...We kunnen werken met spiegels om de zon te manipuleren...Zijn de VS daar niet mee bezig?:-D

eno2
22 mei 2007, 09:43
We kunnen werken met spiegels om de zon te manipuleren...Zijn de VS daar niet mee bezig?:-D
Dat de VS ook maar iets doet tegen de klimaatopwarming is me van haar noch pluim bekend...

baseballpolitieker
22 mei 2007, 11:30
Dat de VS ook maar iets doet tegen de klimaatopwarming is me van haar noch pluim bekend...De VS wil de de klimaatsopwarming tegengaan met technologie... En ik steun ze maar ze moeten wel hun plannetjes doorzetten hé!

eno2
26 mei 2007, 14:01
De VS wil de de klimaatsopwarming tegengaan met technologie... En ik steun ze maar ze moeten wel hun plannetjes doorzetten hé!

Maar ze willen geen verplichtigen, verantwoordelijkheden, en bvooral geen bindende doelen.

kelt
2 juni 2007, 06:33
Maar ze willen geen verplichtigen, verantwoordelijkheden, en bvooral geen bindende doelen.


Wie verplichtingen,verantwoordelijkheden en bovenal een bindend doel navolgt loopt serieus de kans dat hij op een dag ontdekt dat hij op sensationele wijze de VERKEERDE vraag opgelost heeft....

eno2
17 november 2009, 17:14
Wie verplichtingen,verantwoordelijkheden en bovenal een bindend doel navolgt loopt serieus de kans dat hij op een dag ontdekt dat hij op sensationele wijze de VERKEERDE vraag opgelost heeft....

OK ik ben tweeëneenhalf jaar op zoek geweest naar de juiste vraag en ze luidt zo:

hoe kunen we het antropogene deel van de klimaatwissel nog keren?

roger verhiest
17 november 2009, 17:19
niet dus. Zou middels eugenetica de mensheid aanpassen aan "de nieuwe wereld"

eno2
17 november 2009, 18:31
niet dus. Zou middels eugenetica de mensheid aanpassen aan "de nieuwe wereld"

Maar het antwoord (een ander antwoord) had ik al decennia...
Het geldt nog steeds. Het zal zelfs misschien toegepast worden over een paar jaar.

eno2
17 november 2009, 18:33
De technische vooruitgang zal ervoor zorgen dat de mens terug weelderige haargroei zal kunnen ontwikkelen, zoals toen hij nog een aap was.
Dat zal de behoefte aan kunstmatige verwarming uitschakelen.
Maar nog beter zou zijn, dat hij pluimen leert ontwikkelen, ipv haren.
Dat is in alle seizoenen goed.

Trouwens, met pluimen hebben we ook geen files meer.

Micele
17 november 2009, 19:00
Trouwens, met pluimen hebben we ook geen files meer.
Maar veel meer vliegongevallen als verkeersongevallen, zeker de landingsongevallen zullen enorm stijgen. ;-)

Sjaax
17 november 2009, 19:34
OK ik ben tweeëneenhalf jaar op zoek geweest naar de juiste vraag en ze luidt zo:

hoe kunen we het antropogene deel van de klimaatwissel nog keren?Ik stel mezelf een andere vraag. Eigenlijk twee, maar de tweede is afhankelijk van de eerste.

Gaat die antropogene klimaatverandering nog deftig doorzetten of maken we ons blij met een dooie mus?
Als die doorzet, hoe kunnen we er dan zo goed mogelijk van profiteren, de technologische vooruitgang optimaal inzetten??

Sjaax
17 november 2009, 19:41
.

patrickve
18 november 2009, 06:41
Maar veel meer vliegongevallen als verkeersongevallen, zeker de landingsongevallen zullen enorm stijgen. ;-)

En vogelgriep ! :-)