PDA

View Full Version : Slecht nieuws voor Rolling Stones fans:


Derk de Tweede
23 mei 2007, 11:32
Of juist goed, want nu kun je wellicht voor een prikkie (ons ben zuunig he) een concert van dit stelletje langharig werkschuw tuig zien:

Belangstelling voor Stones-concerten vallen erg tegen
De belangstelling voor de aanstaande concerten van de Rolling Stones valt erg tegen. Voor het concert op 8 juni in het Goffertpark in Nijmegen worden al volop afgeprijsde kaartjes aangeboden op internet.

Voor het optreden drie dagen eerder in Werchter in België zijn nog maar 20.000 kaartjes verkocht, nauwelijks een derde van de totale capaciteit. In het Goffertpark is plaats voor 60.000 fans van de rockband. Organisator Mojo Concerts denkt echter niet dat alle kaarten verkocht zullen worden. Mojo rekent op zo'n 40.000 bezoekers. Toen de Stones twaalf jaar geleden in Nijmegen optraden, was het concert in een mum van tijd uitverkocht.

Maar toen was de wereldberoemde band lange tijd niet in Nederland geweest. Sindsdien zijn de Rolling Stones geregeld op verschillende plaatsen in het land live te zien en te horen geweest Officiële kaartjes voor het Nijmeegse concert kosten 89,95 euro. Maar op diverse internetpagina's worden al kortingen van 30 en 40 procent aangeboden. Veel kaartverkopers verwachten dat de kaartjes nog goedkoper zullen worden.

In de verwachting dat er een run op kaartjes zou ontstaan, hebben sommigen grote partijen gekocht en die dreigen ze nu niet kwijt te raken. Op 8 juni zullen er ook zeker kaartverkopers in het park lopen, denkt de organisatie. Ook Vlaanderen loopt niet echt warm meer voor de Rolling Stones. De organisatie verwacht dat de wei van Werchter uiteindelijk maar voor de helft gevuld zal zijn.

La Chunga
23 mei 2007, 13:36
Als ze al tien jaar lang - nog maar eens - hun allerlaatste tour organiseren, is het niet moeilijk te begrijpen dat mensen niet meer in die val trappen.
In 1996 woonde ik voor de eerste - en meteen laatste - keer een concert van de Stones bij. Daar had iedereen het erover dat het de laatste mogelijkheid was ze eens live aan het werk te zien. Ik weet niet hoeveel 'laatste' mogelijkheden er nadien nog gevolgd zijn, maar het waren er zeker voldoende. Nu ja, niet dat ik heb moeten betalen toen, ik was net terug van het buitenland en vrienden deden me de kaart cadeau dus kon ik moeilijk mijn geld terugvragen.
Trouwens, niks belachelijker dan een paar afgeleefde rockzombies die zich met allerhande pepmiddelen staand moeten houden op een podium waar ze onder normale omstandigheden nooit zonder hulp op raken.

Djiezes
23 mei 2007, 13:54
de Stones... :roll:

Die gasten zijn alleen nog interessant voor paleontologen...

Derk de Tweede
23 mei 2007, 16:27
de Stones... :roll:

Die gasten zijn alleen nog interessant voor paleontologen...
:roll: :roll: :roll: :roll:
http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley2/a453.gif[/QUOTE]

BigF
23 mei 2007, 16:56
Nog slecht nieuws van het Oude-Zakken-Front;

The Who verhuist van het Sportpaleis (12000 man) naar de Lotto Arena (6000 man).

En das ook niet omdat de tickets de deur uitvliegen.

HAMC
23 mei 2007, 17:19
Achja, als je graag naar popmuziek luisterd is het misschien eens de moeite.

Vroeg of laat zal het ook werkelijk hun laatste tour zijn, alhoewel, Bill is er niet meer bij...

Internaut
24 mei 2007, 05:00
Mick Jagger en The Stones zijn het levende bewijs dat drugsgebruikers best oud kunnen worden, ze doen het toch maar op hun leeftijd.

Derk de Tweede
24 mei 2007, 07:12
Mick Jagger en The Stones zijn het levende bewijs dat drugsgebruikers best oud kunnen worden, ze doen het toch maar op hun leeftijd.

Alleen die Keith ziet er niet al te best uit!

http://presqueriensurpresquetout.unblog.fr/files/2006/07/Keith%20Richards.jpg